Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.793
Reaction score
133.269
3.700€ χωρίς φόρους.

5 χιλιάρικα με το κλειδί στο χέρι.

Mini EV. Αυτά χρειάζονται, τα'χουμε ξαναδειξει.

Με 13,8 kWh και αυτονομία 170 km.

 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.266
Reaction score
97.463
3.700€ χωρίς φόρους.

5 χιλιάρικα με το κλειδί στο χέρι.

Mini EV. Αυτά χρειάζονται, τα'χουμε ξαναδειξει.

Με 13,8 kWh και αυτονομία 170 km.

Ρε Κώστα...Ρε Κώστα...

"Η SAIC και η GM όμως αναγνωρίζουν ότι δεν πρόκειται για ένα πραγματικό αυτοκίνητο σύγχρονων προδιαγραφών ασφάλειας, και για αυτό το χαρακτηρίζουν ως μια “εναλλακτική λύση στο περπάτημα”"

:biggrin:
 

TGD

Μηνύματα
8.364
Reaction score
8.375
Κοινώς: αμαξάκι του γκολφ με πόρτες...

Ξεναγράφω αυτό που θέλω:
Ένα e-Up στην τιμή του e-Up και με τον εξοπλισμό του e-Up, αλλά μπορεί να βγάλει το Βόλος-Τρίκαλα χωρίς να πρέπει να αγχώνομαι στον υπεραστικό. Aν βγάζει 150km είμαι καλά, έχει φορτιστή 100m από τα πεθερικά.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.723
Reaction score
76.039
Συμπεράσματα βγήκαν;

Το μόνο συμπέρασμα μετά απο τέσσερις μέρες κυρίως σε κλειστές στροφές γιατί έτσι έτυχε :biggrin:, είναι η ακαταλληλότητα των ελαστικών και η κάπως βαριά αίσθηση. Σε εθνική το έχω οδηγήσει αρκετές φορές εξάλλου, μόνο μέχρι τον μπακάλη στην Κηφισιά πήγα απο εκεί. Άκουσα να λένε οτι στην τελική απλώς σταματάει να επιταχύνει, σαν τα σύγχρονα ΜΕΚ. :tongue:
Κάνει ωραία, όχι τέλεια, κωλίκια.
Εχει μικρή απόσταση απο το έδαφος. :(
Μου άρεσε περισσότερο απο άλλες φορές το one pedal driving.
Το προσπέρασμα είναι φυσικά όνειρο χωρίς ανάγκη προετοιμασίας όπως στα άλλα μου. Προφανώς, duh. :p

Θα το ήθελα; Δεν είμαι τόσο σίγουρος όσο πριν λίγους μήνες. Προβληματίστηκα πολύ κι ακόμα δεν έχω καταλήξει στην αιτία. :)

Γενικά δεν θα έπαιρνα ακόμα ηλεκτρικό για να είναι ηλεκτρικό όπως το Ντολμαδάκι για παράδειγμα, που θα σωθεί αφού βαριέται τα βενζινάδικα.
Έχω περίεργες απαιτήσεις εκτός του απαραίτητου γκαζιού και μου αρέσουν μόνο ενδιαφέροντα αισθητικά-οδηγικά αυτοκίνητα. Κι αυτό, ενώ είναι κουκλί δε με τρέλανε τώρα που το έζησα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.793
Reaction score
133.269
Προβληματίστηκα πολύ κι ακόμα δεν έχω καταλήξει στην αιτία. :)
Είναι υπερβολικά βαρύ.

1000008723.png


Αυτό είναι το μεγάλο του μειονέκτημα.

Συν το ground clearance..

Κατά τα υπόλοιπα, είναι σπουδαίο.
Μου άρεσε περισσότερο απο άλλες φορές το one pedal driving.
Άμα το συνηθίσεις μερικούς μήνες, μετά οτιδήποτε άλλο σου φαίνεται αθλιότητα.
Το προσπέρασμα είναι φυσικά όνειρο χωρίς ανάγκη προετοιμασίας όπως στα άλλα μου
Μεγάλο θετικό σε όλα τα EV. Άμεση ροπή, πάντα διαθέσιμη, ανά πάσα στιγμή.

ΥΓ. Όνειρο οδηγικά, είναι προς ώρας μόνον το taycan GTS. Ένα τεστ ντραιβ θα σε πείσει. Πολλά τα λεφτά όμως, πάει 160-180 το μαλλί, αναλόγως πρόσθετων. Άμα βγει το 25-26 κάνα διθέσιο πόρσε EV ala boxster, θα είναι παναλαφρο (με solid state μόνο) και τότε θα βγάλουν και την υπόλοιπη γκάμα σε EV. Εκεί θα γίνει η ανατροπή στην σπορ οδήγηση, με solid state μπαταρίες, οπότε τα EV θα είναι πιο ελαφριά από τα αντίστοιχα ice.

Τώρα, 2,5 τόνους πράμα, δεν μπορεί να είναι τρελά ενδιαφέρον οδηγικά, όση ιπποδύναμη κι αν έχει. Πολλά κιλά βαπόρι.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.793
Reaction score
133.269
Για άπειρο γκάζι όμως, με αξιοπρεπείς επιδόσεις και σε πίστα, τελική ταχύτητα επιπέδου mama mia, και ήδη διαθέσιμο, είναι το S plaid με track pack, και προσωπικά εκτιμώ πως είναι η καλύτερη επιλογή.

Εξαιρετικές ρυθμιζόμενες αεραναρτήσεις, κορυφαία φρένα, ρυθμιζόμενο ground clearance, 3 κινητήρες, τρομακτική επιτάχυνση, στα όρια του εφικτού από τους νόμους της φυσικής. Μπορεί να μην είναι τέλειο ούτε το πιο ελαφρύ, αλλά προσφέρει πάρα πολλά πράγματα συν απίστευτη αυτονομία σε μικρότερο κοστολογιο από άλλες επιλογές.

Το'χουν 2-3 γνωστά παιδιά, ένας εδώ κοντά μας, Χαλκιδική. Απίστευτο πράμα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.793
Reaction score
133.269



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.133
Reaction score
29.856
Πήγαμε χθες στην Mobility στο Golden Hall. Έχει πολλά EVs, και για κάποιους σαν εμάς που δεν έχουμε μπει σχεδόν σε κανένα (εγώ σε 1-2 η σύζυγος σε κανένα), ήταν μια ωραία εμπειρία. Ακολουθεί προσωπική άποψη για όσα είδαμε και για όσα μπήκαμε. Δεν μπήκαμε σε όλα.

Παρουσίαση με την σειρά που τα είδαμε:

Zhidou D2: Τραγικό, μικρό, δεν μπήκα καν στον κόπο.

Xev YoYo: Αν αυτό είναι το μέλλον των ΕVs στο 15άρικο ας πηδηχτούμε από το παράθυρο όλοι μαζί, σήμερα. 14.000€ μετά την επιδότηση, η βασική έκδοση. Για κανένα τάλιρο άντε και κανένα χιλιάρικο ακόμα και πολλά είναι. Και βέβαια για την full extra έκδοση.

Fiat 500e 3+1: Κουκλί ζωγραφιστό, μέσα έξω, αλλά πολύ μικρό. Αισθάνθηκα μέχρι και άβολα και θεωρώ ότι θα με κουράσει. Για γυναίκες είναι μια χαρά, και μπιμπελό. Εξαιρετική ποιότητα και αισθητική. Αυτό πληρώνεις. Ένα μικρό premium EV. Δέρματα, υφάσματα, άψογο σε σχεδίαση και αισθητική.

Jeep Avenger: Ωραίο εξωτερικά, για το εσωτερικό έχω ανάμικτα συναισθήματα δεν μπορώ να αποφασίσω. Από χώρους τείνω να το θεωρήσω μικρό.

MG4: Έχει ένα ενδιαφέρον εξωτερικά, και στο πορτοκαλί χρώμα που το είχαν είχε κάτι το διαφορετικό. Από χώρους είναι αρκετά καλό. Είναι όπως πρέπει, θα έλεγα. Αυτό που μας χάλασε είναι ο εσωτερικός σχεδιασμός. Φτωχός. Για την ποιότητα του εσωτερικού έχω ένα θέμα αλλά δεν μπορώ να προσδιορίσω τι. Μας χαλάει κάτι αλλά δεν ξέρω τι. Ίσως να φταίει και το ότι ήταν όλα μαύρα. Δεν ασχοληθήκαμε παραπάνω, είχε αρκετά ακόμα οχήματα και λίγο χρόνο. Δίπλα του στα ίδια χρήματα ήταν το 500e και η διαφορά ήταν λες και έμπαινες σε Bentley, υπέρ του Fiat. Όμως, για όσα ζητάει και όσα προσφέρει, αν κάποιος μπορεί να ξεπεράσει ή να είναι έτσι και αλλιώς εντάξει με τα παραπάνω, θεωρώ πως είναι μια πολύ τίμια επιλογή. Αν ναι, θα κλάψουν εταιρείες λόγω του MG4.

Hyundai Ioniq 5: Διαφορετικό, εξαιρετικό. Ένα ωραίο μεγάλο EV με πολύ ενδιαφέρον τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Μπράβο στην Hyundai.

Hyundai Kona: Συμφωνήσαμε αμέσως πως είναι μια τραγική παρουσία εξωτερικά και το προσπεράσαμε χωρίς δεύτερη σκέψη.

KIA EV6 GT: Aμαξάρα, φανταστικό. Θα γράψω τα καλύτερα σε κάθε τομέα οπότε δεν υπάρχει λόγος, σταματώ εδώ. Το μόνο που θα πω είναι πως και εδώ όλα μαύρα ήταν ( :rolleyes: ΜG4 ), αλλά ήταν εξαιρετικό.

ΚΙΑ EV9: Το αμάξι είναι τεράστιο. Τεράστιο. Είναι πολύ όμορφο μέσα και έξω για αυτό που εκπροσωπεί, με πολύ ωραίο εσωτερικό και ποιότητα κατασκευής. Σε διάφορους που τα λέγανε εκεί δίπλα άκουσα πως θα έχει 85Κ. Δεν ξέρω τι άλλο παίρνεις σε αυτά τα χρήματα, αλλά θεωρώ πως θα πάει πολύ πολύ καλά.

Μercedes EQA: Δεν τρελάθηκα. Σχεδιασμός εσωτερικά , δεν ξέρω, ήταν κάπως, συν ότι για μένα έχει απαράδεκτη θέση οδήγησης. Πολύ ψηλά, νομίζω ότι οδηγώ πούλμαν. Είναι αυτό που σιχαίνομαι σε ένα αυτοκίνητο, και ο λόγος που δεν μπορώ πολλά από τα SUVs. Δεν είχα δυνατότητα να κατεβάσω το κάθισμα καθώς ήταν σβηστό και όλα ήταν ηλεκτρικά. Θεωρώ όμως πως αποκλείεται να κατέβαινε τουλάχιστον 10cm που ήθελα, μπορεί και παραπάνω.

Mercedes EQC: Εντάξει. Μπήκαμε, είδαμε, φύγαμε. Δεν θα το έπαιρνα ακόμα και αν τα είχα. Το είχαν φέρει με την version με το μεγάλο ταμπλό - οθόνη. Ούτε με αυτό έπαθα κάτι. Περισσότερο ως μπελά το είδα παρά ως premium feature.

BMW X1: Ωραίο αυτοκίνητο δεν λέω, και με ωραίο εσωτερικό, σχεδιαστικά και ποιότητα. Αλλά αυτή η θέση πούλμαν βρε παιδί μου, σπάστηκα, έφυγα.

Cupra Born: Ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο το οποίο ήταν ακριβώς όπως το περίμενα. Και στο μέγεθος, και στην σχεδίαση και στην ποιότητα. Μας άρεσε, περισσότερο εμένα.

Renault Megane e-Tech: Για εμάς ο star της επίσκεψης. Πανέμορφο, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Θα το ήθελα λιιιιγο μεγαλύτερο αλλά είμαι οκ και με αυτό. Μέσα μας άρεσε πάρα πολύ. Βλέποντας τις φωτογραφίες, κάπως αδιάφορες, δεν περίμενα να έχω τέτοια προσωπική εμπειρία από το ταμπλό του Megane. Φανταστικό. Και η κεντρική οθόνη όσο πρέπει και με εξαιρετικό response. Προεγκατεστημένο Google Maps και να πηγαίνει σφαίρα με το δάκτυλο και σε pan και σε zoom. Η μπαταρία ήταν στο 78% και έδειχνε 360χλμ. Αν έπαιρνα τώρα και τα είχα θα ήταν πάνω πάνω στη λίστα.

Γενικότερα, επιβεβαίωσα πως τα SUVs με θέση πούλμαν (ας το πούμε έτσι) δεν είναι για μένα. Επίσης κατάλαβα πως τα EVs σε, ας πούμε νορμάλ τιμές, είναι μικρά, για ανθρώπους με ένα κλασικό μισθό ή οικογενειακό εισόδημα. Πρόβλημα παιδιά, μεγάλο πρόβλημα. Και δεν το λέω μόνο εγώ, το άκουγα και από άλλους.

Αυτά. Να πάτε. Αξίζει, έστω και για ιδέα του πως τα είναι πράγματα και τι έρχεται. Βρήκα και ένα άρθρο που έχει φωτογραφίες.
 
Last edited:

Μηνύματα
741
Reaction score
1.097
Cupra Born: Ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο το οποίο ήταν ακριβώς όπως το περίμενα. Και στο μέγεθος, και στην σχεδίαση και στην ποιότητα. Μας άρεσε, περισσότερο εμένα.

Το έχει πάρει 2 μήνες ο γιός μου, έχει κάνει 2.000 χιλ. εγώ το έκανα μια βόλτα Χαλάνδρι-Λαύριο - Χαλάνδρι 100 χιλ. και μετά με λίγο δόση υπερβολής δεν ήθελα να μπω στο diesel nissan pulsar 6 ετών.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.133
Reaction score
29.856
Το έχει πάρει 2 μήνες ο γιός μου, έχει κάνει 2.000 χιλ. εγώ το έκανα μια βόλτα Χαλάνδρι-Λαύριο - Χαλάνδρι 100 χιλ. και μετά με λίγο δόση υπερβολής δεν ήθελα να μπω στο diesel nissan pulsar 6 ετών.
Θα το έβαζα Νο2 στη λίστα μου, πολύ εύκολα. Ούτε καν δεύτερη σκέψη. Επίσης, η κυρία που ήταν στο χώρο της Cupra, μακράν η πιο φιλική από Όλους. Συν τα κορίτσια στη Fiat. Μην πω για την Ford. Ήθελα να μπω στο Mustang GT, με έβλεπαν που προσπαθούσα να ανοίξω και ούτε κουνήθηκαν. Μπορεί να μη γούσταρε τη φάτσα μου δεν ξέρω. Αν το είχαν μόνιμα κλειστό, ήταν το μοναδικό.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.793
Reaction score
133.269
KIA EV6 GT: Aμαξάρα, φανταστικό
Όντως, και γω αυτό είπα για το EV6, όπως κι ο ντιμιφουτ, που το είδαμε από κοντά. Εξαιρετικό. Οι φωτογραφίες το αδικούν, από κοντά είναι αυτοκινητάρα.

Βασικό προτέρημα: 800V αρχιτεκτονική, και η γρηγορότερη φόρτιση της διαθέσιμης τεχνολογίας. Αυτό, και το επίσης σπουδαίο Hyundai Ioniq 5.

Αυτοκινητάρες. Μια κατηγορία μόνα τους.

Fiat 500e 3+1: Κουκλί ζωγραφιστό, μέσα έξω
Δικαίως έχει τις πωλήσεις που έχει στην Ευρώπη ολόκληρη. Ιδανικό μέγεθος πόλης, κι όμορφο, ξέρουν οι Ιταλοί.

Cupra Born: Ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο
εγώ το έκανα μια βόλτα Χαλάνδρι-Λαύριο - Χαλάνδρι 100 χιλ. και μετά με λίγο δόση υπερβολής δεν ήθελα να μπω στο diesel nissan pulsar
Έτσι είναι. Ίδια αίσθηση είχα κι εγώ με το iD.3, πρακτικά ίδιο αυτοκίνητο. Μετά από αυτό, δεν θες να μπεις σε θερμικό. Αίσθηση πολύ ανώτερου αυτοκινήτου, και ωραίοι χώροι, μεγαλύτεροι της άποψης που έχεις βλέποντας εξωτερικά το μέγεθός του.


Ωστόσο, το MG4 πλέον προσφέρει πάρα πολλά στα λεφτά του, και έχω μάθει πως στην Αγγλία φεύγουν τα MG4 σα ζεστά ψωμάκια, γιατί; Το πουλάνε £25Κ, με 0% επιτόκιο για 2 χρόνια. Καλημέρα σας. 🤣😂😁


ΥΓ
Renault Megane e-Tech: Για εμάς ο star της επίσκεψης
Συμφωνώ. Είναι πολύ ωραίος ο Γάλλος, με περισσή άνεση στην οδήγηση, κι αυτό μετράει πολύ, ιδίως σε ένα EV, που η ησυχία και η άνεση, η χαλαρή και ξεκούραστη οδηγική απόλαυση, είναι το κυριότερο χαρακτηριστικό. Σε ηρεμεί. Περνάς ωραία, πως το λεν. Κι άσε τους άλλους να τρέχουν στις πίστες.🤣😂😁
Όπως και το Google infotainment, που το έχω τονίσει κατ'επαναληψιν πόσο σημαντικό προτέρημα είναι, κι απορώ γιατί άλλοι κατασκευαστές δε βάζουν ένα ατόφιο Google αφού δε μπορούν..

Λόγω infotainment και μόνον, επειδή πραγματικά το θεωρώ πολύ σημαντικό, θα ήταν η πρώτη επιλογή μου σε όσα είπες παραπάνω (δεν είπες για Τέσλα, οπότε αυτό μένει ως λογική επιλογή ΙΜΗΟ).

Σαφώς θα το προτιμούσα σε σχέση με το iD.3, μόνον και μόνον λόγω infotainment, και δε κρύβω πως ζηλεύω το άνετο μαλακό κάθισμά του και τις χαλαρές γαλλικές αναρτήσεις που καταπίνουν κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, κι ας γέρνει λίγο, ας μη βγάζει καλό σκορ στο τεστ ταράνδου, κι ας είναι άθλιο στην πίστα των Γερμανών.

Σούπερ είναι.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.133
Reaction score
29.856
Λόγω infotainment και μόνον, επειδή πραγματικά το θεωρώ πολύ σημαντικό, θα ήταν η πρώτη επιλογή μου σε όσα είπες παραπάνω (δεν είπες για Τέσλα, οπότε αυτό μένει ως λογική επιλογή ΙΜΗΟ).

Σαφώς θα το προτιμούσα σε σχέση με το iD.3, μόνον και μόνον λόγω infotainment, και δε κρύβω πως ζηλεύω το άνετο μαλακό κάθισμά του και τις χαλαρές γαλλικές αναρτήσεις που καταπίνουν κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, κι ας γέρνει λίγο, ας μη βγάζει καλό σκορ στο τεστ ταράνδου, κι ας είναι άθλιο στην πίστα των Γερμανών.
Δεν έγραψα για Tesla πρώτον επειδή δεν είχε, και δεύτερον δεν ξέρω πως είναι. Στο Model Y που είδα τότε στο ΚΑΤ δεν ασχολήθηκα καθόλου με την οθόνη. Όσο για τις επιδόσεις πίστας ενός οχήματος δεν με απασχολεί καθόλου. Αυτά τα έκανα κάποτε. Τώρα οδηγό σαν κανονικός άνθρωπος. Μπορεί και σαν παππούς για κάποιους. Αδιάφορο. :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.793
Reaction score
133.269
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
8.364
Reaction score
8.375

Σύμφωνα με τη πρόταση, η νέα κατηγορία Β+ θα απαιτείται για οδήγηση οχήματων άνω των 1800 κιλών!
Ξεχάσατε τα ηλεκτρικά με το απλό Β...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.793
Reaction score
133.269
Μιας που αναφέρθηκε το Ρενό Μεγκάν το ηλεκτρικό, οι τιμές στην Ελλάδα ξεκινούν από 50 χιλιάρικα:


Άρα, άμα προσθέσεις εξοπλισμό, βράσε ρύζι.

Οπότε, να. Τε... (βρείτε τη συνέχεια).

1000008718.png

Καλά θα πάει κι αυτό..
 

Μηνύματα
741
Reaction score
1.097
Μιας που αναφέρθηκε το Ρενό Μεγκάν το ηλεκτρικό, οι τιμές στην Ελλάδα ξεκινούν από 50 χιλιάρικα:

Το είδα πρίν λίγο, είμαι 1,78 c.m. και πίσω και μπροστά, για να μπω πρέπει να κολλήσω το κεφάλι στους ώμους μου χωρίς να βρεί το κεφάλι μου, ή να μπω όπως μπαίνουν οι περιπτεράδες με τον κόλ@.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.133
Reaction score
29.856
Και εγώ 1.78 είμαι και δεν είχα κανένα θέμα. Ούτε πίσω. 🙂
Μιας που αναφέρθηκε το Ρενό Μεγκάν το ηλεκτρικό, οι τιμές στην Ελλάδα ξεκινούν από 50 χιλιάρικα:


Άρα, άμα προσθέσεις εξοπλισμό, βράσε ρύζι.

Οπότε, να. Τε... (βρείτε τη συνέχεια).


Καλά θα πάει κι αυτό..
Αν όλη η ζωή μας κινούταν γύρω από την Tesla οι άλλοι θα είχαν κλείσει. Δες για παράδειγμα την Volvo που δεν προλαβαίνει να δίνει. Ακόμα και με 5000€ upfront pay and forget. 🙂

Πριν καμία ώρα είχα μπροστά μου ένα Y. Λέω στη γυναίκα αυτό ή το Megane. Ίδια τιμή. Η απάντηση ήταν άμεση. Megane. 🙃

Το ίδιο θα πει και για το Volvo.
 
Last edited:


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.990
Μηνύματα
2.924.771
Members
38.118
Νεότερο μέλος
DP6
Top