Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.326
Reaction score
138.059
Το γνωρίζω μάναμ, κι εγώ του χώρου είμαι.
Α, δε το'ξερα ρε συ.
Τώρα με τις νόρμες εξόφλησης του ΕΟΠΥΥ, ξεκινάνε αλλαγές στα μηχανάκια, για να παίρνουν την υψηλή ασφαλιστική τιμή, οπότε δεν αποκλείεται να δούμε και βλακείες μηχανάκια σε γνωστούς ομίλους που ξεπλένουν χρήμα. Η μόνη ελπίδα είναι στην χρονομίσθωση, η οποία πλέον προβλέπω να γίνει το στάνταρ, κανένας να μην "αγοράζει".
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.326
Reaction score
138.059
Already in the UK, we’ve got BYD, GWM Ora and MG originating from this corner of the world, and soon there will be NIO, Omoda and Xpeng to name just a few. To most, with the exception of MG, these names will mean absolutely nothing.

Now there’s another firm trying to successfully enter Europe – Zeekr. It’s one that shows quite a lot more promise than some others too, because it’s got the powerhouse that is Geely behind it.

Geely owns Volvo, Lotus, Polestar and the firm that makes the hybrid London taxis you see buzzing around the capital.


 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.846
Reaction score
30.770
Και shares στο νέο εγχείρημα της Renault στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και όχι μόνο.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.846
Reaction score
30.770
"Η τιμή του λιθίου από 80.000 τον τόνο τον Νοέμβριο του 2022, έχει καταρρεύσει στις 23.000 δολάρια τις τελευταίες ημέρες."

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.326
Reaction score
138.059
Ορίστε, αναφέρουν και Ελλάδα ρε!


Demand for battery-electric vehicles jumped significantly in certain markets across Europe. These included Belgium where EV growth soared 224%, Greece where it jumped 183%, Luxembourg up 164%, and Portugal also up 164%. Electric vehicles are particularly popular in Germany with registrations rising by 171%. In fact, Germany itself accounts for 44% of all BEV demand.


Κατά τα άλλα, η VW κλείνει το εργοστάσιο και περιορίζει τις βάρδιες, γιατί δεν έχουν ζήτηση τα EV!
😂😁😂😁😂😁😂😁😂😁
Παραμύθια της Χαλιμάς οι Γερμανοί, ότι να'ναι..

MG also accounted for 69% of all Chinese vehicles sold in Europe, totaling 197,800 sales.

Η κινέζικη επιδρομή:
287.000 κινέζικα αυτοκίνητα στην Ευρώπη!

ΥΓ.
The Tesla Model Y and Tesla Model 3 remain the two best-selling EVs in Europe.
“It’s likely that the Model Y will become Europe’s most popular new passenger car by the end of the year,” JATO Dynamics global analyst Felipe Munoz noted. “As a non-European model leading in Europe, it will be a remarkable and historic moment.”

😎
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.865
Reaction score
85.007
Κατά τα άλλα, η VW κλείνει το εργοστάσιο και περιορίζει τις βάρδιες, γιατί δεν έχουν ζήτηση τα EV!
😂😁😂😁😂😁😂😁😂😁
Παραμύθια της Χαλιμάς οι Γερμανοί, ότι να'ναι..
Το ID3 ήταν τρίτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη στην λίστα που είχαμε δει πριν κανένα μήνα. Πίσω από τα Tesla.
Δηλαδή τι μας λένε, να σταματήσουν όλοι και να μείνει η Tesla μονοπώλιο; (Οι κινεζιές δεν μετράνε)

Η πραγματικότητα είναι πως πολλοί παραδοσιακοί κατασκευαστές πιάστηκαν στον ύπνο. Τόσα χρόνια είχαν επαναπαυτεί και δεν έκαναν τις απαραίτητες μελέτες και επενδύσεις για την στροφή στην ηλεκτροκίνηση. Δεκαετίες πέρασαν και όλοι παρήγαγαν τα ίδια και τα ίδια. Με αποτέλεσμα να μην μπορούν να παράγουν ανταγωνιστικά οχήματα σε τιμές αντίστοιχες των Tesla με καλή κερδοφορία, για software ας μην το συζητήσουμε καν.

Εκτιμώ πως προσπαθούν να αναδιοργανώσουν την παραγωγή τους, συγκεντρώνοντας τα ID σε άλλα πιο σωστά στημένα εργοστάσια.
Ακόμα και έτσι να είναι, κινούνται πολύ αργά, και το τρένο φεύγει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.326
Reaction score
138.059
Σταματούν το iD.3 για να ξεκινήσουν του χρόνου το golf EV.

Πιο φτηνά τους βγαίνει, στην παλιά πλατφόρμα των ice, απλά πράγματα.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.846
Reaction score
30.770
Η μία είναι Αμερικανικη με κατασκευές σε Γερμανία και Κίνα, και η άλλη έχει μεν Ευρωπαϊκή σημαία, αλλά η κατασκευή και το χρήμα πάει Κίνα. Καλά πάει αυτό.

Σταματούν το iD.3 για να ξεκινήσουν του χρόνου το golf EV.

Πιο φτηνά τους βγαίνει, στην παλιά πλατφόρμα των ice, απλά πράγματα.

Τον έχω ικανό να σταμάτησε την παραγωγή επειδή δεν του αρέσει η εμφάνιση ΙD, για να φτιάξει φρεσκοσχεδιασμένα 😂 Golf.
 

Μηνύματα
3.442
Reaction score
11.434
Φίλος χωρίς πρόσβαση :laugh: μου μετέφερε τις θετικότατες εντυπώσεις του απο ford mastang 4x4 με τη μεγάλη μπαταρία και φουλ έξτρα. Ο συγκεκριμένος -Μηχανολογος μηχ- ήταν επί πολλά χρόνια Τεχνικος διευθυντής σε αντιπρόσωπο του όμιλου VAG
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.326
Reaction score
138.059
Η μία είναι Αμερικανικη με κατασκευές σε Γερμανία και Κίνα, και η άλλη έχει μεν Ευρωπαϊκή σημαία, αλλά η κατασκευή και το χρήμα πάει Κίνα. Καλά πάει αυτό.
Έτσι πάει σε όλη την Ευρώπη, όχι μόνον σε μας, εδώ, που ότι βλέπουμε θα το συγκρίνουμε (υποχρεωτικά) με Τέσλα, και βεβαίως λέμε πως το MG προσφέρει υπερβολικά πολλά στα λεφτά του, δεν έχει πραγματικό ανταγωνισμό. Ξεκάθαρα κινέζικο αυτοκίνητο.

Το MG και στο autotriti: (φτηνότερο από ice)


Από Πακιστάν ξεκινάει σιγά σιγά κι αυτό:

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.846
Reaction score
30.770
To MG4 έχει ξεκάθαρη μειωμένη ποιότητα υλικών στο εσωτερικό του. Και ο σχεδιασμός είναι κάπως. Το MG ZS EV SUV έχει ποιοτικότερο εσωτερικό, για αυτό και τα σχεδόν +4000€. Και ποιο όμορφο, IMHO.
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.873
Μηνύματα
2.954.859
Members
38.253
Νεότερο μέλος
Socky
Top