Ηλεκτρικό ποδηλατο

Μηνύματα
25.358
Reaction score
19.831
Meanwhile στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο...

 


Μηνύματα
25.358
Reaction score
19.831
Έχεις δει σοβαρό ατύχημα *από* ποδηλατο που να δικαιολογεί τέτοιες δρακόντειες ποινές; Ο νομοθέτης υποτίθεται ότι ρυθμίζει οπου βλέπει υπαρκτό πρόβλημα. Εδώ δεν μαζευει λτα αυτοκίνητα! Δεν πιάνει καν τα ανασφάλιστα μεσω της έτοιμης πλατφόρμας!

Να σου πω τι βλέπω εγω. Άσχετους με το αντικείμενο μαθητευομενους μαγους, που θελοθννα δείξουν κάποιο τελοσπαντων νομοθετικό έργο για την καρέκλα που καταλαμβανουν.

Την ίδια στιγμή που δεν φτιάχνονται καθόλου υποδομές. Εμ βέβαια αυτές αντίθετα με το ψηφιακό μελανι του φεκ, κοστίζουν!
Πριν μερικές ημέρες μια τέτοια, όπως αυτό που περιγράφεις, είχε κάνει προτάσεις στο Ευρωκοινοβούλιο για τις μηχανές, που περιόριζαν σημαντικά τη χρήση τους, και σε ό,τι αφορά την ταχύτητα σε σύγκριση με άλλα οχήματα, αλλά και την ηλικια για το δίπλωμα, που αυτόματα περιόριζε τη χρήση σε νεαρές ηλικίες που ίσως δεν έχουν άλλο μέσο μετακίνησης παρά ένα μικρό 125... Πράσινη (βδέλα) ήταν αυτή... :roflmao:

 

Μηνύματα
7.083
Reaction score
5.597
Έχεις δει σοβαρό ατύχημα *από* ποδηλατο που να δικαιολογεί τέτοιες δρακόντειες ποινές;
Ναι, με την ευρεία χρήση ηλεκτρικών ποδηλάτων και πατινιών έχει σημειωθεί αύξηση των παρασύρσεων πεζών.

Με ποδήλατα και πατίνια σίφουνες να κινούνται ανεξέλεγκτα με πάνω από 40 χλμ την ώρα πάνω σε πεζοδρόμια τα νούμερα θα εκτοξεύονταν.

Στα 15-20χλμ προλαβαίνει ο ποδηλάτης να αντιδράσει αν πεταχτεί κάποιος μπροστά του, με 40φεύγα και με χειρόγκαζο κοιτάζοντας δεξιά-αριστερά όποιον πάρει ο χάρος είναι.

Σε μας δεν πολυφαίνεται το πρόβλημα, αλλά σε άλλα κράτη τα ηλεκτρικά
ποδήλατα και πατίνια έχουν κατακλύσει τις πόλεις. Αν όλα αυτά αφήνονταν ανεξέλεγκτα, θα είχαμε πολλαπλάσια ατυχήματα.

Σε σημεία με πολυκοσμία πεζών ακόμα και τα 25χλμ πολλά είναι.

Ότι είναι υπερβολικό το πρόστιμο των 10 χιλιάδων ευρώ και το ένα έτος φυλάκιση και μόνο που καβαλάς πειραγμένο ποδήλατο χωρίς καν να τρέχεις, συμφωνούμε.
Αν οι έλεγχοι ήταν συχνοί, και 300€ θα έφταναν ως πρόστιμο σε τυχαίο έλεγχο.
 

Μηνύματα
25.358
Reaction score
19.831
Δηλαδή για να καταλάβω, το πρόβλημα είναι οι παρασύρσεις πεζών... στα πεζοδρόμια; - που έτσι και αλλιώς νομίζω παράνομο είναι, αν δεν κάνω λάθος. Δηλαδή στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά ποδήλατα (και γενικότερα τα ποδήλατα) κινούνται κατά πλειοψηφία σε... πεζοδρόμια; (να μην πούμε τώρα ποδηλατόδρομους, που πολύ θα ήθελα να ήξερα τι ποσοστό των δρόμων έχουν οι ποδηλατόδρομοι στην Ελλάδα...). Κάτι δεν καταλαβαίνω στη λογική αυτή, εγώ τουλάχιστον τα περισσότερα ποδήλατα στους δρόμους τα βλέπω να κυκλοφορούν, είτε ηλεκτρικά, είτε τα σκέτα. Ένα μικρό ποσοστό πάει και σε πεζοδρόμιο, αλλά τουλάχιστον εδώ κάτω δε νομίζω να βολεύει κιόλας, σε πόσα πεζοδρόμια μπορείς να κινηθείς άνετα...
 

Μηνύματα
7.083
Reaction score
5.597
Στα παραλιακά μέτωπα πχ της Θεσσαλονίκης ή του Βόλου συγκεντρώνονται ταυτόχρονα πολλά ποδήλατα και πλήθος πεζών.

Ο ποδηλατόδρομος δεν εξασφαλίζει ότι δεν θα ξεχαστεί πεζός και δεν θα βρεθεί μέσα στον ποδηλατόδρομο.
 

Μηνύματα
25.358
Reaction score
19.831
Δηλαδή λες τώρα ότι όλη αυτή η νέα νομοθετική πρωτοβουλία, γίνεται για τα μέτωπα της Θεσσαλονίκης και του Βόλου; Αντί δηλαδή να βρουν μια διαφορετική λύση για τις συγκεκριμένες περιοχές, που για παράδειγμα θα διαχωρίζουν σαφώς την κυκλοφορία πεζών από ποδήλατα (δεν ξέρω τι έχουν μέχρι τώρα, αλλά από όσα έχω δει σε φωτό και βίντεο, όλοι μαζί πάνε) τιμωρούν όλους ηλεκτροκίνητους ποδηλάτες αν πέσουν σε αυτό το... θανάσιμο αμάρτημα! Δεν λέω, έξυπνο... Τα απλά ποδήλατα, δεν πάνε όμως κι αυτά 35 και 40 χμ/ω άνετα σε τέτοιες επίπεδες διαδρομές, μικρού μήκους κιόλας; ή δεν κινδυνεύουν από αυτά οι πεζοί; :rolleyes:

Στους ποδηλατόδρομους κι εγώ πετυχαίνω συνέχεια πεζούς, ακόμα και σε αυτούς τους ελάχιστους που έχουμε στα Χανιά. Δεν ξέρω τι τρέχει στο μυαλό του κόσμου, όταν δίπλα ακριβώς υπάρχει φαρδύ πεζοδρόμιο, να πηγαίνουν από τον ποδηλατόδρομο! Θα μου πεις άλλοι πάνε και από το δρόμο, με τα αυτοκίνητα...

Και πάμε στην παράλογη αναλογία τώρα... Περνάς κόκκινο με αμάξι ή μηχανή, και σου κόβει πρόστιμο 700 ευρώ, 9 βαθμούς ποινή, αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας οχήματος για 2 μήνες και οδηγού για 20! Ούτε 10.000, ούτε φυλάκιση... ενός έτους! Ποια είναι η επικινδυνότητα που προκύπτει απλά από το να έχει το ηλεκτρικό ποδήλατο κινητήρα 500 ή και 1000 βατ, σε σχέση με την παράβαση του κόκκινου (και τόσες άλλες παραβάσεις, με αντίστοιχες ποινές, που καμία σχέση δεν έχουν με αυτά που προβλέπονται... για τα ηλεκτρικά ποδήλατα! ).
 
Last edited:

Μηνύματα
25.358
Reaction score
19.831
Μιλάμε σε αυτό το τερατονομοθέτημα, τα πεντοχίλιαρα και τα δεκαχίλιαρα και οι φυλακίσεις 1 έτους, μοιράζονται ως πασατέμπος για διάφορες παραβάσεις από αυτά τα οχήματα, "μικροκινητικότητας" όπως τα λένε! Είμαι περίεργος βέβαια, επειδή νομίζω είναι ήδη σε εφαρμογή κοντά 2 χρόνια, αν έχει βρεθεί έστω και μία περίπτωση που έχουν επιβληθεί τέτοια πρόστιμα και φυλάκιση!

--

6. Στην περίπτωση που ο πωλητής ή διανομέας ποδηλάτου με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση (ή του ηλεκτροκινητήρα και του συνοδευτικού εξοπλισμού, στην περίπτωση μετατροπής συμβατικού ποδηλάτου σε ποδήλατο με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση), χορηγήσει στον αγοραστή αυτού, είτε ψευδή δήλωση συμμόρφωσης της περ. α’ της παρ. 2 του παρόντος, είτε ψευδή βεβαίωση της περ. β’ της παρ. 2 αυτού, πλέον των προβλεπόμενων κυρώσεων του ν. 4619/2019 (Α’ 95), επιβάλλεται σε αυτόν, από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, πρόστιμο ποσού πέντε χιλιάδων (5.000) ευρώ. Για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σύμφωνα με την παρούσα, η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων αποστέλλει στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. τα απαραίτητα στοιχεία, προκειμένου η τελευταία να εκδώσει σχετική πράξη βεβαίωσης και να εισπράξει το οφειλόμενο ποσό σύμφωνα με τον Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (Κ.Ε.Δ.Ε.). Σε περίπτωση υποτροπής, με την τέλεση της ίδιας παράβασης εντός τριών (3) ετών από την έκδοση της απόφασης επιβολής του προστίμου, το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάζεται και επιβάλλεται και οριστική ανάκληση της λειτουργίας της επιχείρησης του διανομέα ή πωλητή.

7. Αν υποβληθεί κατά τη διάρκεια τροχονομικού ελέγχου από τον κάτοχο του οχήματος της περ. α’, ψευδές πιστοποιητικό της περ. γ’ της παρ. 2, πλέον των προβλεπόμενων κυρώσεων του ν. 4619/2019, επιβάλλεται στον φορέα της περ. γ’, από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, πρόστιμο ποσού πέντε χιλιάδων (5.000) ευρώ. Για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σύμφωνα με την παρούσα, η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων αποστέλλει στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. τα απαραίτητα στοιχεία, προκειμένου η τελευταία να εκδώσει σχετική πράξη βεβαίωσης και να εισπράξει το οφειλόμενο ποσό σύμφωνα με τον Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (Κ.Ε.Δ.Ε.). Σε περίπτωση υποτροπής, με την τέλεση της ίδιας παράβασης εντός τριών (3) ετών από την έκδοση της απόφασης επιβολής του προστίμου, το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάζεται και σε κάθε επόμενη υποτροπή εντός τριών (3) ετών από την έκδοση κάθε προηγούμενης απόφασης επιβολής προστίμου, το ποσό τριπλασιάζεται.

8. Στην περίπτωση που ο κάτοχος ποδηλάτου με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση επιδείξει, κατά τη διάρκεια τροχονομικού ελέγχου, πλαστή δήλωση συμμόρφωσης, ή βεβαίωση, ή πιστοποιητικό των περ. α’ έως γ’ της παρ. 2, αντιστοίχως, πλέον των προβλεπόμενων κυρώσεων του ν. 4619/2019, επιβάλλεται από το αρμόδιο όργανο της τροχαίας σε αυτόν πρόστιμο ποσού πέντε χιλιάδων (5.000) ευρώ. Για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σύμφωνα με την παρούσα, η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων αποστέλλει στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. τα απαραίτητα στοιχεία, προκειμένου η τελευταία να εκδώσει σχετική πράξη βεβαίωσης και να εισπράξει το οφειλόμενο ποσό σύμφωνα με τον Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (Κ.Ε.Δ.Ε.). Σε περίπτωση υποτροπής, με την τέλεση της ίδιας παράβασης εντός ενός (1) έτους από την έκδοση της απόφασης επιβολής του ανωτέρω προστίμου, το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάζεται και σε κάθε επόμενη υποτροπή εντός ενός (1) έτους από την έκδοση κάθε προηγούμενης απόφασης επιβολής προστίμου, το ποσό τριπλασιάζεται.

9. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί ποδήλατο με υποβοηθούμενη ποδηλάτηση με Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης που δηλώνει ότι το όχημα πληροί τις εφαρμοστέες ενωσιακές απαιτήσεις και τεχνικές προδιαγραφές ως προς την ασφάλεια και την προστασία της δημόσιας υγείας και του περιβάλλοντος, του Κανονισμού (Ε.Ε.) 765/2008 και του προτύπου ασφαλείας προϊόντος ΕΛΟΤ EN 15194, ή αντικατάστασης αυτού, να έχει υποστεί μετατροπή με κινητήρα που δεν πληροί τις τεχνικές προδιαγραφές και απαιτήσεις της περ. δ’ της παρ. 1, ή να έχει εγκατασταθεί σε αυτό μηχανισμός απελευθέρωσης της τελικής του ταχύτητάς (e-bike dongles) έως και 50 χλμ./ώρα, επιβάλλεται στον υπαίτιο αυτού πρόστιμο δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ και ένα (1) έτος φυλάκισης.

10. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί η εγκατάσταση σε συμβατικό ποδήλατο του άρθρου 2 του ν. 2696/1999 «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» (Α’ 57), ηλεκτροκινητήρας που δεν πληροί τις τεχνικές προδιαγραφές και απαιτήσεις της περ. δ’ της παρ. 1, επιβάλλονται στον υπαίτιο αυτού πρόστιμο δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ και ένα (1) έτος φυλάκισης.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
22.564
Reaction score
38.331
Στα 15-20χλμ προλαβαίνει ο ποδηλάτης να αντιδράσει αν πεταχτεί κάποιος μπροστά του, με 40φεύγα και με χειρόγκαζο κοιτάζοντας δεξιά-αριστερά όποιον πάρει ο χάρος είναι.
Με 20* την ώρα στη Νίκης δεν προλάβαμε να αντιδράσουμε, πλακωθηλαμε στα φρένα και χτυπήσαμε (ευτυχώς απλώς ακούμπησαμε) τα ποδήλατα. Αιτία; Πεζός που κατέβηκε χωρίς να κοιτάξει και φορώντας ακουστικά ακριβώς μπροστά. Μην μου πεις ότι το φαινόμενο, πεζών που περπατούν αμέριμνοι με over ear (συχνά και noise cancelling) ακουστικά δεν είναι συχνό; Μην μου πεις ότι τέτοιοι πεζοί δεν είναι περισσότεροι των ποδηλατών; Υπάρχει ιδιαίτερη νομοθετική μέριμνα για περιορισμό του φαινομένου; Καίτοι αποτελούν σοβαρότερη αιτία κινδύνου;

Από την άλλη, σοβαρότερος κίνδυνος είναι όχι τα ηλεκτρικά ποδήλατα ή και σκούτερ, αλλά τα πατίνια με διπλά μοτέρ, μπορεί και από 2 kw ανά τροχό. Είναι κάτι παρέες που πηγαίνουν με 50+ και κομβόι στην παραλία. Ας αφήσουμε επίσης τη βασική παράβαση της υπάρχουσας νομοθεσίας, ότι ελάχιστοι φορούν κράνος. Ιδίως στα ενοικιαζόμενα.




* 15 την ώρα δεν είναι ταχύτητα για να πας στη δουλειά σου, είναι για βόλτα όπως η Καρέζη τραγουδώντας η Μαργαρίτα η Μαργαρω. 20-25 είναι ρεαλιστική ταχύτητα. Και για κανονικά ποδήλατα μιλώντας.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
22.564
Reaction score
38.331
Δηλαδή για να καταλάβω, το πρόβλημα είναι οι παρασύρσεις πεζών... στα πεζοδρόμια; - που έτσι και αλλιώς νομίζω παράνομο είναι, αν δεν κάνω λάθος.

Χωρίς να είμαι πρόχειρος, αν και ο ΚΟΚ δεν το προβλέπει ρητώς, εν τούτοις από την πρόβλεψη ότι, όπου υπάρχει πυκνή κυκλοφορία πεζών ο ποδηλάτης υποχρεούται να κατεβαίνει από το ποδήλατο και να πορεύεται πεζός, υπονοείται σιωπηρώς η κυκλοφορία τουλάχιστον σε πεζόδρομους ή ανάλογα μέρη.

Γενικώς πάντως η αντιμετώπιση τέτοιων μέσων είναι πρόχειρη στον ΚΟΚ και δεν φαίνεται να είναι αποτέλεσμα ιδιαίτερης περίσκεψης. Στους δρόμους δεν προβλέπεται καν να καταλαμβάνουν λωρίδα ως θα επετασσε η ασφάλεια, δεν προβλέπονται ποινές για τα οχήματα που προσπερνούν επικίνδυνα κοντά τέτοια μέσα κλπ. Υποδομές ποδηλατοδρόμων δεν υπάρχουν, αλλά και όπου υπάρχουν ούτε τα άλλα οχήματα ούτε οι πεζοί τους σέβονται (καλά οι τελευταίοι στην καρακοσμαρα τους, ουδεμία προσοχή). Τώρα εάν τα 10χιλιαρα στοχεύουν να επιλύσουν τέτοια θέματα.... Άδειες διατάξεις. Με τα λόγια χτίζω ανώγεια και κατώγια.
 


TGD

Μηνύματα
9.814
Reaction score
9.739
Δεν μπορεί να συζητάμε για μείωση του όριου ταχύτητας στις πόλεις στα 30km/h και να επιτρέπουμε αναδφαλιστα οχήματα που δεν απαιτούν άδεια και μέσα ασφαλείας και κινούνται ανεξέλεγκτα να μπορούν να πάνε γρηγορότερα.
Όσο για τα 10.000 ευρώ πρόστιμο, πιο είναι το πρόστιμο αν αλλάξεις κινητήρα σε αυτοκίνητο και δεν το δηλώσεις; Μπορείς να μετατρέψεις όχημα από μια κατηγορία διπλώματος σε άλλη;
 

Μηνύματα
7.083
Reaction score
5.597
…τα πατίνια με διπλά μοτέρ, μπορεί και από 2 kw ανά τροχό. Είναι κάτι παρέες που πηγαίνουν με 50+ και κομβόι στην παραλία. …
Εμ, αυτά κι αυτά βλέπει ο νομοθέτης και βγάζει τα νομοσχέδια μικροκινητικότητας με τα αποτρεπτικά πρόστιμα.

Στα πατίνια δεν προβλέπεται καν κατηγορία πάνω από 25χλμ/ώρα.

Δεν κατάλαβα όμως τι θέση παίρνεις.
Από τη μια γκρινιάζεις για τα μοτοποδήλατα που τρέχουν με 45 στον ποδηλατόδρομο και για τα γρήγορα πατίνια στην παραλία Θεσσαλονίκης, κι από την άλλη λες ότι κακώς ασχολείται με αυτά ο νομοθέτης.
 

Μηνύματα
25.358
Reaction score
19.831
Δεν λέει κακώς ασχολείται, λέει με κακό τρόπο ασχολείται! Με υπερβολικά πρόστιμα και ποινές, για το μέγεθος της παράβασης... Και έγραψα κάτι παραπάνω για τη σύγκριση με άλλες παραβάσεις, που έχουν άμεση σχέση με κίνδυνο και μπορούν να επιφέρουν βαρύτατους τραυματισμούς και θάνατο, όπως η παραβίαση του κόκκινου, που δεν τιμωρούνται σε καμία περίπτωση τόσο βαριά! Και εδώ που τα λέμε και σε ατυχήματα που επιφέρουν θάνατο, οι υπαίτιοι δεν τιμωρούνται ανάλογικά τόσο βαριά!
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
22.564
Reaction score
38.331
Γράφω ότι κακώς είναι τόσο υπερβολικά αυστηρός ο νομοθέτης. Πρώτον τα ισοπεδώνει όλα, που δεν είναι ίδιον σοφού νομοθέτη (οπωσδήποτε δεν τηρείται κανένα μέτρο αναλογικότητας) και από την άλλη οι παραβάσεις που ανέφερα αφορούν κυρίως νέους κάτω των 20 ή γύρω εκεί. Η παραβατικότητα των νέων είναι γενικότερο φαινόμενο, δεν βλέπω ιδιαίτερο νόημα στην αυστηρή αποσπασματική αντιμετώπιση και μάλιστα με εφαρμογή όταν και αν.

Τέλος, υπάρχουν οι γενικές ποινικές διατάξεις εάν συμβεί ατύχημα , που δεν συμβαινει πια και με τέτοια συχνότητα ώστε να κινεί το ενδιαφέρον (θανατηφόρο από τέτοιο μέσο στη χώρα μας δεν έχω ακούσει τουλάχιστον). Μια φορά θυμάμαι διάβασα για κάτι μλκσμνα που ήταν πάνω σε πατίνι και έριξαν μια Γερμανίδα τουριστρια. Δεν μας φτάνουν δλδ αυτές οι διατάξεις;
 

Μηνύματα
7.083
Reaction score
5.597
Η δική μου θέση είναι να μπορεί με συνοπτικές διαδικασίες να βγάλει
πινακίδα οποιοδήποτε ηλεκτρικό ποδήλατο ανήκει στην κατηγορία L1eB
(≤ 45 χλμ ≤ 4000W).
Φυσικά με τις αντίστοιχες υποχρεώσεις: ασφάλιση, κράνος κατηγορίας speed pedelec, κίνηση αποκλειστικά στον δρόμο.

Μετά ας ισχύσει το 10άρικο το πρόστιμο.
Με την υπάρχουσα κατάσταση τα μισά ποδήλατα παράνομα παραμένουν.
Έχουμε στη χαμηλή κατηγορία 250/25 κατόχους που δεν έχουν το πιστοποιητικό συμμόρφωσης να επιδείξουν σε τυχόν έλεγχο/ατύχημα.
Και στη γρήγορη κατηγορία που πολλοί και να θέλουν δεν μπορούν να βγάλουν πινακίδα λόγω έλλειψης έγκρισης τύπου.
 

Μηνύματα
25.358
Reaction score
19.831
Ή απλά ένας νόμος που ήρθε να μαζέψει τα ασυμάζευτα με λάθος τρόπο, για αυτό και δεν έχει (όπως φαίνεται) εφαρμογή... γιατί από πού να αρχίσει και πού να τελειώσει.
 



Μηνύματα
7.083
Reaction score
5.597
...Ποια είναι η επικινδυνότητα που προκύπτει απλά από το να έχει το ηλεκτρικό ποδήλατο κινητήρα 500 ή και 1000 βατ, σε σχέση με την παράβαση του κόκκινου...
Σχετικά με το κόκκινο, το παράδοξο είναι ότι όσο πιο παράνομος είναι κανείς (όσο πιο δυνατό ηλεκτρικό ποδήλατο ή πατίνι έχει) τόσο πιο εύκολη είναι στην πράξη η μη παραβίαση του κόκκινου.

Η ασφαλής κίνηση του ποδηλάτου παράλληλα με αυτοκίνητα ευνοείται όταν ο κινητήρας είναι ισχυρός με άφθονη ροπή για γρήγορη εκκίνηση ή και προσπέραση εμποδίου π.χ. διπλοπαρκαρισμένου.

Πολύ συχνά βλέπουμε ποδήλατα και ενοικιαζόμενα πατίνια να περνούν το κόκκινο χωρίς να κόψουν φόρα, γιατί ακριβώς φοβούνται το αργό τους ξεκίνημα μετά στο πράσινο ταυτόχρονα με την πιο γρήγορη εκκίνηση των υπόλοιπων οχημάτων.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.084
Μηνύματα
3.000.556
Members
38.407
Νεότερο μέλος
Nontas Lazaris
Top