Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
4.131
Reaction score
3.565
Να σε δώ να παρκάρεις δίπλα σε τοίχο, κάγκελο πεζοδρομίου, κλπ, και να πρέπει να περάσεις να βγεις από την πόρτα του συνοδηγού!
πας το τιμόνι απ'την άλλη (τι δεν πάει?)
 





TGD

Μηνύματα
8.764
Reaction score
8.806
Οι ασφαλιστικές προσπαθούν να απορρίψουν όσο το δυνατόν περισσότερες περιπτώσεις κάθε χρόνο, είτε είναι σε κλάδους υγείας είτε αυτοκινήτου, παντού.
Για δείτε αυτό από το UK. Πάρκαρε στο αεροδρόμιο, έπιασε φωτιά το πάρκινγκ, κάηκε το αυτοκίνητο, αλλά η ασφαλιστική λέει ότι έφταιγε αυτή!

A grandmother has been told she is “at fault” for the destruction of her car on 10 October, after leaving it in the multi-storey car park at Luton Airport which burnt down. Cath Glaze is now stranded as she can’t get to work or pick up her grandchildren. She told The Mirror her insurance company has judged the car’s demise as her own fault, meaning she will lose her no-claims bonus.
 

indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.175
Reaction score
4.209
Τα θερμικά και τα υβριδικά που καταστράφηκαν στις πλημμύρες πως αντιμετωπίζονται;
Εβλεπα πρόσφατα ενα βίντεο που εχει να κανει με τον καθαρισμο τους.
Με λίγα λόγια ελεγε οτι καλο ειναι να καθαριστεί πριν προσπαθησεις να το βάλεις μπροστα.
Πάντος ολα στην αγορα προς πώληση θα βγουν αργα ή γρήγορα .

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.872
Reaction score
30.801
Για δείτε αυτό από το UK. Πάρκαρε στο αεροδρόμιο, έπιασε φωτιά το πάρκινγκ, κάηκε το αυτοκίνητο, αλλά η ασφαλιστική λέει ότι έφταιγε αυτή!

A grandmother has been told she is “at fault” for the destruction of her car on 10 October, after leaving it in the multi-storey car park at Luton Airport which burnt down. Cath Glaze is now stranded as she can’t get to work or pick up her grandchildren. She told The Mirror her insurance company has judged the car’s demise as her own fault, meaning she will lose her no-claims bonus.
Αν δεν κάνω λάθος και στην Ελλάδα δεν έχει καμία καλύψει σε γκαράζ.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.984
Reaction score
11.438
MINI Cooper SE 218 PS Essential Style: 37.450 €
MINI Cooper SE 218 PS Classic Style: 44.546 €
MINI Cooper SE 218 PS Favoured Style: 45.848 €
MINI Cooper SE 218 PS John Cooper Works Style: 46.890 €

Η μικρή έκδοση με τη μικρή μπαταρία ξεκινά από 33450, χωρίς την επιδότηση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.351
Reaction score
138.116
MINI Cooper SE 218 PS Classic Style: 44.546 €
MINI Cooper SE 218 PS Favoured Style: 45.848 €
MINI Cooper SE 218 PS John Cooper Works Style: 46.890
Αφήνω αυτό εδώ:

1000009049.png


Για να δείξω το μέγεθος του προβλήματος. 😭

Μάλιστα με τις στάνταρ 18" ζάντες που συμπεριλαμβάνονται στην ανωτέρω τιμή, η αυτονομία κατά wltp είναι ακόμα μεγαλύτερη:

1000009051.png


Φυσικά, για εντός πόλης και ιδίως για την σύζυγο του dimifoot, εκτιμώ ως πιο καλή επιλογή το μικρής μπαταρίας νέο mini (με φτωχό εξοπλισμό προφανώς), που είναι κατά 8,5 χιλιάρικα φτηνότερο του μοντελ 3.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.895
Reaction score
85.103
Φυσικά, για εντός πόλης και ιδίως για την σύζυγο του dimifoot, εκτιμώ ως πιο καλή επιλογή το μικρής μπαταρίας νέο mini (με φτωχό εξοπλισμό προφανώς), που είναι κατά 8,5 χιλιάρικα φτηνότερο του μοντελ 3.
Αν πάρω tesla 3, θα είναι για μένα, και η σύζυγος θα εχει το ID3 που είναι εξαιρετικό.
Αλλά τότε δεν θα πάρω αυτό που κάνει 41Κ, αλλά το 4κίνητο, που είναι ακόμα 10Κ πάνω, άσε που μου μπαίνουν ιδέες για το S. Και στο μεταξύ θα δω κάποια στιγμή κανένα Mercedes EQE sedan και θα μπερδευτώ τελείως.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.351
Reaction score
138.116
δεν θα πάρω αυτό που κάνει 41Κ, αλλά το 4κίνητο, που είναι ακόμα 10Κ πάνω
Το πισοκινητο 42, το 4-κινητο 50, η διαφορά είναι μόλις 8κ, όσο κι η επιδότηση!

1000009054.png


Προφανώς, εξαιρετική επιλογή, και επιδόσεις επιτάχυνσης άστα να πάνε.. παίρνει και boost το ρημαδι..

Η δε αυτονομία του, είναι .. αλλού:

1000009056.png


Πλέον και με αεριζόμενα δερμάτινα καθίσματα, είναι αχτύπητο στα 50, με τη σημερινή επιδότηση όποιοι πρόλαβαν, τους βγήκε στα 42!

Δεν υπάρχει λόγος για το S.

Φυσικά δεν υπάρχει κανένας λόγος να δώσεις +31 χιλιάρικα (τουλάχιστον) για το "Mercedes EQE sedan" που λες. Πολλά λεφτά για ένα σήμα στο καπό, χωρίς κανένα πρακτικό όφελος, άσε που είναι πολύ πιο αργό στις επιδόσεις και σημαντικά βαρύτερο (2.350). Ωστόσο, έχει σοβαρή αεροδυναμική σχεδίαση, εκεί ναι, έχει κάνει σωστή δουλειά η Μερτσέντες, όχι σα κάτι άλλες, ονόματα δε λέμε.😁🤣😂🤪
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.895
Reaction score
85.103
Φυσικά δεν υπάρχει κανένας λόγος να δώσεις +31 χιλιάρικα (τουλάχιστον) για το "Mercedes EQE sedan" που λες. Πολλά λεφτά για ένα σήμα στο καπό, χωρίς κανένα πρακτικό όφελος
Θα δούμε. Μην βιάζεσαι.
Δεν υπάρχει λόγος για το S.
Ναι καλά. 8-)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.351
Reaction score
138.116
Ναι καλά. 8-)
Ναι, έτσι λέω.
100 χιλιάρικα για να πηγαίνεις στη δουλειά;
Ξερωγω.. σα πολλά μου φαίνονται.
Οκ, 0-100 σε 3,2" και wltp στα 725km.
Αθήνα πας χωρίς στάση φόρτισης, αυτό είναι βέβαιο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.895
Reaction score
85.103
Στο οικονομικό κομμάτι έχεις δίκιο, και το Tesla 3 είναι υπεραρκετό.
Αλλά η οδηγική απόλαυση όταν πηγαίνεις στα μεγάλα μοντέλα είναι πολύ διαφορετική.
Από την άλλη έχουμε οικογενειακό απωθημένο με τα Mini, θα δούμε που θα βγει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.872
Reaction score
30.801
Αν βγάλουμε εκτός τα Tesla, στην Αμερική οι πωλήσεις μεταχειρισμένων ηλεκτρικών ξεπέρασαν αυτές των καινούργιων. Βέβαια, εκεί η τιμές του Model 3 έπεσαν μέχρι και $9000 σε διάστημα 2 ετών, ενώ στην Ελλάδα τα πουλάνε όσο τα αγόρασαν.

Το πρώτο ηλεκτρονικό σε πωλήσεις στη Ιαπωνία είναι αυτό το μικρούλη Nissan.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.351
Reaction score
138.116
Στο οικονομικό κομμάτι έχεις δίκιο, και το Tesla 3 είναι υπεραρκετό.
Αλλά η οδηγική απόλαυση όταν πηγαίνεις στα μεγάλα μοντέλα είναι πολύ διαφορετική.
Από την άλλη έχουμε οικογενειακό απωθημένο με τα Mini, θα δούμε που θα βγει.
Η σωστή επιλογή (διότι κινείστε και οι δύο εντός πόλης) είναι ένα σχετικά μικρό ΙΧ , όπως το mini και το iD.3.
Το νέο mini είναι μικρότερο σε μήκος από το iD.3, καθώς είναι 3,85 (4.35 το iD.3).
Ιδανικό μέγεθος πόλης.

Το ερώτημα που προκύπτει, δεν είναι εάν θα πας να πάρεις Mercedes eqe ή model S για σένα, και να αφήσεις το iD.3 στη σύζυγο. Αυτό είναι λάθος ερώτημα.

Το σωστό ερώτημα, είναι εάν θα δώσεις 46 χιλιάρικα για ένα μίνι Κούπερ καλού εξοπλισμού για τη σύζυγο, ή +4 χιλιάρικα για να πας σε model 3 LR για σένα, και να της αφήσεις το iD.3.

Όπως είπα πριν, το φτηνό μίνι Κούπερ με τη μικρή μπαταρία και τον λίγο εξοπλισμό, είναι η πιο λογική επιλογή. Άλλωστε σιγά τα ταξίδια που κάνεις με αυτοκίνητο.. Αν τυχόν χρειαστεί, νοικιάζεις ένα Τέσλα. Να.

Αλλά εάν ήμουν εγώ στη θέση σου (που δεν είμαι), θα άφηνα το iD.3 στη σύζυγο (όπως έκανα) και θα έπαιρνα για μένα ένα Τέσλα (όπως έκανα).

Διότι είναι κοροϊδία να δώσω σχεδόν τα ίδια λεφτά που έχει το Τέσλα για ένα σκατό πόλης. 🤣😁😂🤪
 





ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.920
Μηνύματα
2.956.130
Members
38.261
Νεότερο μέλος
eypsi
Top