BLACKBOX Audio Video Show 2023

Μηνύματα
345
Reaction score
452
Το βινύλιο έχει εξ ορισμού λόγω περιορισμού του μέσου, χαμηλότερο δυναμικό εύρος από redbook και φυσικά HiRes.
Η ανάγκη να τρέξεις να χαμηλώσεις την ένταση σε κορυφώσεις δείχνει ανεπάρκεια δυναμικού εύρους του συστήματος. Τυπικό.
Αυτά που έχουμε γράψει δεκάδες φορές έτσι επιβεβαιώνονται στην πράξη.
Το σωστό ηχοσύστημα παίζει τα πάντα σε στάθμη Reference χωρίς παραμόρφωση και χωρίς να κινδυνεύει από καταστροφή και έχει και ακόμα λίγο headroom. Οτιδήποτε λιγότερο είναι ανεπαρκές (ή παιδικό).
Συνεχίστε τα της έκθεσης, τα άλλα έχουν ήδη γραφτεί πολλές φορές.
ειναι λιγο ασχετο και σχετικο αυτο που θα πω, συμφωνω μαζι σου αλλα
αν και δεν ειμαι πολυ του βινυλιου ακουσα ενα michell gyro (επιτελους) σε ενα μαγαζι και επαθα πλακα. Δεν νομιζω οτι ηταν καλυτερο απο ψηφιακο αλλα ηταν παρα πολυ καλο. Ηταν μεγαλη εκπληξη , αλλα παλι κανει 6κ οποτε δεν ειναι και τοσο εκπληξη. Αμα ειναι να δωσω 6κ για να εχω επιτελους καλο βινυλιο να μου λειπει. Επισης στην εκθεση τα πικαπ acoustic signature μου φανηκαν πολυ decent. (Αλλα κοστιζαν 2x και 3x απο το michell) τα υπολοιπα δεν μου αρεσαν (εκτος απο το sme στα focal που δεν το ακουσα)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.660
Reaction score
129.608
Αυτό ο Φουάσης δεν θα κουραστεί ποτέ να κάνει πλάκα σε όλους τους υπόλοιπους με το ίδιο και απαράλλακτο σύστημα εδώ και 20 χρόνια; :D
Πολύ καλά τους κάνει, αφού όπως φαίνεται μέχρι και σήμερα, δεν καταφέρνουν να στήσουν σημαντικά καλύτερα σύγχρονα σεταπ, που να γοητεύσουν τόσο πολύ το κοινό, ώστε να φανούν "τα χρόνια" του σεταπ του κ. Φουάση. 😎

Αποδεικνύει εμπράκτως την στασιμότητα στις δυνατότητές τους. 👍
 


Μηνύματα
7.272
Reaction score
4.655
Επιστρέφοντας στα της έκθεσης, μου έκανε εντύπωση πως και οι 2 έλληνες κατασκευαστές που έλαβαν μέρος και στις 2 εκθέσεις, Τσακιρίδης και lab12, είχαν αισθητά καλύτερο ήχο στην δεύτερη.
Για διαφορετικούς λόγους ο καθένας αλλά και οι δύο το παραδέχθηκαν όταν τους το ανέφερα.
Κατά τ’άλλα, πήγα και στις δύο. Καλύτερες από πέρσι, με τιμές στο θεό, και κάπως καλύτερα στημένα δωμάτια από πλευράς εκθετών.
Και του χρόνου με μία και καλή (αν και δεν το βλέπω)
Υπάρχει κ το παράδειγμα του sony
Ίδιο σεταπ
Η μέρα με την νύχτα στην απόδοση καθαρά λόγω χώρου
Υγ .
Ο παραπάνω Σόνυ είναι ιδανικός για να πουλήσεις τον 7000 απλά βλέποντας πόσο μικρή διαφορά υπάρχει βάζοντας να παίξει το ίδιο έργο καπάκι ....
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.984
Reaction score
55.256
Η μεγαλύτερη πλάκα που έκανα εβερ ήταν να πηγαίνω σε εκθέσεις (ή μαγαζιά) με ακόμα πιο απαιτητικές εγγραφές σε δυναμικά και 1η οκτάβα, αλλά και σε μεσοχαμηλό, και να επιμένω για να παίξει με ψιλοτέρμα το βολιουμ. Τι; χαλαζμένο είναι; δε παιζ; ή παιζ μόνον ότι γουστάρει αυτό; Για πάρτι δε κάνει;

Υπάρχει άφθονο αγαπημένο Μουσικό υλικό που παίζει σε κλαμπ (εξοπλισμένα με πολλά σαμπ) σε στάθμες ανελέητες έως παράνομες, χωρίς κανόνια και μπιστολιές, το οποίο προφανώς θα ξεβρακώσει (και πιθανώς θα σκοτώσει) την συντριπτική πλειοψηφία από τα τυπικά χαϊεντάδικα σεταπ, αναπαραγόμενο σε στάθμες για προσωπικό (κεκλεισμένων των θυρών) 10-λεπτο "πάρτι" (με και χωρίς ούζα).

Ασχέτως τιμής, εάν δεν είναι εξοπλισμένα τα σεταπ με ικανότατα σαμπ, πολύ αμφιβάλλω εάν υπάρχει στημένο σε οποιαδήποτε έκθεση έστω και 1 που να καταφέρει να παίξει απροβλημάτιστα και με πλήρη έκταση (χωρίς ελλείψεις και χωρίς συμπίεση) σε ικανή (για περσοναλ πάρτι) στάθμη τέτοια πράγματα.

Αντιθέτως, σε πολλές εκθέσεις υπάρχουν άφθονα σεταπ εξοπλισμένα με σοβαρά σαμπ, που μια χαρά θα παίξουν και τέτοιο Μουσικό υλικό, όπως λόγου χάριν διαπίστωσα κάποτε στο δωμάτιο της τζενελεκ με το μεγάλο τους σαμπ, το οποίο δείχνει να είναι ατελείωτο, και η ενσωμάτωση και το κρος των ομοσταυλων δορυφόρων χωρίς ψεγάδια.

Γι'αυτό δεν βλέπετε τον πχ τερματογκαζη (και άλλους που το παλέψανε το θέμα αυτό) να πολυκυκλοφορεί σε τέτοιες εκθέσεις, πόσο μάλλον σε σχεδόν μονοκάναλες, όπως και όποιος διαθέτει ιμερσιβ τέτοιες ηχογραφήσεις, με χειρότερα από "κανονιές" να βγαίνουν από τα πίσω σαραουντ και τα ηχεία ταβανιού (εκεί υπάρχουν θέματα σε απαιτητικές εγγραφές). Τι; δε παιζ; χαλαζμένο είναι; ή παιζ προσεκτικά επιλεγμένες μόνο μουσικές, γιατί είναι "ευαισθητούλι" το "πουλάκι" μου; τσίου.

Προσωπικά, πλέον εάν πήγαινα σε μια τέτοια έκθεση και ήθελα να κάνω πλάκα, θα κουβαλούσα μαζί μου μόνον 2-3 blue Ray με ιμερσιβ ηχογραφήσεις που σε στάθμες αναφοράς+5dB (θέλω έστω λίγο παραπάνω), ξεβρακώνουν ηχεία ταβανιού, και πίσω σαραουντ. Δε με νοιάζουν τα υπόλοιπα, και με κλειστά τα υπόλοιπα θα άκουγα, τέτοιος είμαι αυτά θέλω, ηχεία ταβανιού ψάχνω, που να παίζουν τις μουσικές μου, τι θες. Τι; δε παιζ; χαλαζμένο είναι ή παράνομο υλικό έφερα; 😁🤪🤣😂

Αλλά τι α κάεις; α κατς α μαλώεις; 😁


ΥΓ. Οι περισσότερες πολυκαναλες και ιμερσιβ ηχογραφήσεις, ομολογουμένως δεν έχουν απαιτητικό περιεχόμενο στα σαράουντ ή στα οροφής, αλλά καλώς ή κακώς, υπάρχουν και αυτές, έστω λίγες, οι οποίες έχουν πλήρες περιεχόμενο και δεόντως απαιτητικό, στα όρια των προδιαγραφών, τόσο στα σαράουντ, όσο και στα οροφής. Εκεί κατά τη γνώμη μου φαίνεται ο καλός ο καπετάνιος.
Συμμερίζομαι τη διάθεση απέναντι σε τυπικά εκθεσιακά setup για όσους θα έχουν ΄΄βασανίσει΄΄ την ενσωμάτωση sub σε συνδυασμό με την ωφέλιμη στάθμη κορυφής. Τρία καμπανάκια να κάθονται , δύο τύμπανα και το λουρί της μάνας ως προς τη δυναμική ευχέρεια...

Υπάρχουν και κάποιες εξαιρετικές περιπτώσεις να διαλύουν την περιπαικτική διάθεση όσες εύλογες ενστάσεις και να διατυπώνονταν ως προς την επάρκεια στις ανώτατες στάθμες. Η καθημερινότητα θα ήταν ακόμα πιο πεζή άμα δεν τα είχαμε έστω υπ'όψιν μας.
Αυτό ο Φουάσης δεν θα κουραστεί ποτέ να κάνει πλάκα σε όλους τους υπόλοιπους με το ίδιο και απαράλλακτο σύστημα εδώ και 20 χρόνια; :D
Το setup που παρατάσσει ο ΜΦ έχει χαρακτήρα χρονοκάψουλας και singularity - με την έννοια της ιδιαιτερότητας - στη ροή των τεχνολογικών εξελίξεων.

Πολύ καλά τους κάνει, αφού όπως φαίνεται μέχρι και σήμερα, δεν καταφέρνουν να στήσουν σημαντικά καλύτερα σύγχρονα σεταπ, που να γοητεύσουν τόσο πολύ το κοινό, ώστε να φανούν "τα χρόνια" του σεταπ του κ. Φουάση. 😎

Αποδεικνύει εμπράκτως την στασιμότητα στις δυνατότητές τους. 👍
Καλά,με σένα από κάποιο σημείο κι έπειτα... μόνο να μαλώσει μπορεί να κάτσει κάποιος. :roflmao:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.660
Reaction score
129.608
Καλά,με σένα από κάποιο σημείο κι έπειτα... μόνο να μαλώσει μπορεί να κάτσει κάποιος. :roflmao:
Προτιμότερο να μαλώνεις με τη μία στα ίσια, που έχει και χαβαλε για τα ρημαδοστέρεα🤣😂, παρά τα παραδοσιακά χαϊεντάδικα πτι φουρ από μπροστά, και θάψιμο μετά, πίσω από την πλάτη.🤣😂🤪

Συμμερίζομαι τη διάθεση απέναντι σε τυπικά εκθεσιακά setup για όσους θα έχουν ΄΄βασανίσει΄΄ την ενσωμάτωση sub σε συνδυασμό με την ωφέλιμη στάθμη κορυφής.
Τυπικά = όλα όσα δεν έχουν σαμπ.

Άλλωστε η αναβαθμισμένη γνώμη του πολύ κοινού για τα kii σε αυτήν την έκθεση, ξέρουμε που οφείλεται. Στην παρουσία των ομοσταυλων σαμπ φυσικά.

Γουίζ Χαλίφα. Τι; παράνομη είναι η μουσική του;🤣😂

Ούτε τα βίντεο της αδερφής του δεν θεωρούνται παράνομα, με εξαίρεση ίσως κάποιες μουσουλμανικές ή/και μορμονικές συνοικίες. 🤪🤣😂
 
Last edited:

Μηνύματα
638
Reaction score
767
Επιστρέφοντας στα της έκθεσης, μου έκανε εντύπωση πως και οι 2 έλληνες κατασκευαστές που έλαβαν μέρος και στις 2 εκθέσεις, Τσακιρίδης και lab12, είχαν αισθητά καλύτερο ήχο στην δεύτερη.
Για διαφορετικούς λόγους ο καθένας αλλά και οι δύο το παραδέχθηκαν όταν τους το ανέφερα.
Κατά τ’άλλα, πήγα και στις δύο. Καλύτερες από πέρσι, με τιμές στο θεό, και κάπως καλύτερα στημένα δωμάτια από πλευράς εκθετών.
Και του χρόνου με μία και καλή (αν και δεν το βλέπω)
Και τα HART του Τροβα επαιζαν εξαιρετικα με τα estellon στην black box. Απο τους καλυτερους ηχους της εκθεσης
 

Μηνύματα
345
Reaction score
452
Και τα HART του Τροβα επαιζαν εξαιρετικα με τα estellon στην black box. Απο τους καλυτερους ηχους της εκθεσης
Το σετ απ στο δωματιο hArt μου αρεσε φετος, περσυ που τα ειχα ακουσει στον ηχο δεν μου πολυαρεσαν, νομιζω στο blackbox ειχαν αλλα ηχεια
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.677
Reaction score
20.372
κάνουν σα να μην υπάρχουν ενδιαφερόμενοι. 🫣☠
Αφού δεν.. :roflmao::rolleyes:

Να το κάμει κάποτε κάποιος οκ ίσως..
Αλλά θα κάτσουν οι πολλοί να στήσουν κάτι που θέλει πολύ μεγαλύτερη προσπάθεια - μελέτη - χρόνο - κόπο ίσως και ρίσκο για να παίξει ικανοποιητικά για να εντυπωσιάσουν και την επόμενη να γραφτεί ''καλό, αλλά κοστίζε όσο ένα σπίτι.'''
Εντάξει γράφεται ήδη για κάποια συστήματα αυτό, γιατί ο κόπος? :biggrin:
Για ν' αποδειχτεί πως το πολυκάναλο μπορεί να παίξει καλύτερα? :idk:

Θα σκάσεις στην έκθεση, θα παρατηρήσεις πως το θκοσ' έτσι όπως το έχεις στήσει παίζ' πολύ καλύτερα, πως έγιναν λάθη - βιαστικές κινήσεις (όχι απίθανο καθώς μιλάμε για στησίματα σε χρόνους πιεστικούς..).
Και οι δικάναλοι στο τέλος θα πουν πως το θκοτσ' σπίτ΄παίζ' καλύτερα και παμ' παρακάτ' :fuckyou:

Μόνο ο τουρισμός θα ωφεληθεί.. :tongue:

376710297_10231047750526427_6458131860494242786_n.jpg


:cry:

:lolsign:
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Η μεγαλύτερη πλάκα που έκανα εβερ ήταν να πηγαίνω σε εκθέσεις (ή μαγαζιά) με ακόμα πιο απαιτητικές εγγραφές σε δυναμικά και 1η οκτάβα, αλλά και σε μεσοχαμηλό, και να επιμένω για να παίξει με ψιλοτέρμα το βολιουμ. Τι; χαλαζμένο είναι; δε παιζ; ή παιζ μόνον ότι γουστάρει αυτό; Για πάρτι δε κάνει;

Υπάρχει άφθονο αγαπημένο Μουσικό υλικό που παίζει σε κλαμπ (εξοπλισμένα με πολλά σαμπ) σε στάθμες ανελέητες έως παράνομες, χωρίς κανόνια και μπιστολιές, το οποίο προφανώς θα ξεβρακώσει (και πιθανώς θα σκοτώσει) την συντριπτική πλειοψηφία από τα τυπικά χαϊεντάδικα σεταπ, αναπαραγόμενο σε στάθμες για προσωπικό (κεκλεισμένων των θυρών) 10-λεπτο "πάρτι" (με και χωρίς ούζα).

Ασχέτως τιμής, εάν δεν είναι εξοπλισμένα τα σεταπ με ικανότατα σαμπ, πολύ αμφιβάλλω εάν υπάρχει στημένο σε οποιαδήποτε έκθεση έστω και 1 που να καταφέρει να παίξει απροβλημάτιστα και με πλήρη έκταση (χωρίς ελλείψεις και χωρίς συμπίεση) σε ικανή (για περσοναλ πάρτι) στάθμη τέτοια πράγματα.

Αντιθέτως, σε πολλές εκθέσεις υπάρχουν άφθονα σεταπ εξοπλισμένα με σοβαρά σαμπ, που μια χαρά θα παίξουν και τέτοιο Μουσικό υλικό, όπως λόγου χάριν διαπίστωσα κάποτε στο δωμάτιο της τζενελεκ με το μεγάλο τους σαμπ, το οποίο δείχνει να είναι ατελείωτο, και η ενσωμάτωση και το κρος των ομοσταυλων δορυφόρων χωρίς ψεγάδια.

Γι'αυτό δεν βλέπετε τον πχ τερματογκαζη (και άλλους που το παλέψανε το θέμα αυτό) να πολυκυκλοφορεί σε τέτοιες εκθέσεις, πόσο μάλλον σε σχεδόν μονοκάναλες, όπως και όποιος διαθέτει ιμερσιβ τέτοιες ηχογραφήσεις, με χειρότερα από "κανονιές" να βγαίνουν από τα πίσω σαραουντ και τα ηχεία ταβανιού (εκεί υπάρχουν θέματα σε απαιτητικές εγγραφές). Τι; δε παιζ; χαλαζμένο είναι; ή παιζ προσεκτικά επιλεγμένες μόνο μουσικές, γιατί είναι "ευαισθητούλι" το "πουλάκι" μου; τσίου.

Προσωπικά, πλέον εάν πήγαινα σε μια τέτοια έκθεση και ήθελα να κάνω πλάκα, θα κουβαλούσα μαζί μου μόνον 2-3 blue Ray με ιμερσιβ ηχογραφήσεις που σε στάθμες αναφοράς+5dB (θέλω έστω λίγο παραπάνω), ξεβρακώνουν ηχεία ταβανιού, και πίσω σαραουντ. Δε με νοιάζουν τα υπόλοιπα, και με κλειστά τα υπόλοιπα θα άκουγα, τέτοιος είμαι αυτά θέλω, ηχεία ταβανιού ψάχνω, που να παίζουν τις μουσικές μου, τι θες. Τι; δε παιζ; χαλαζμένο είναι ή παράνομο υλικό έφερα; 😁🤪🤣😂

Αλλά τι α κάεις; α κατς α μαλώεις; 😁


ΥΓ. Οι περισσότερες πολυκαναλες και ιμερσιβ ηχογραφήσεις, ομολογουμένως δεν έχουν απαιτητικό περιεχόμενο στα σαράουντ ή στα οροφής, αλλά καλώς ή κακώς, υπάρχουν και αυτές, έστω λίγες, οι οποίες έχουν πλήρες περιεχόμενο και δεόντως απαιτητικό, στα όρια των προδιαγραφών, τόσο στα σαράουντ, όσο και στα οροφής. Εκεί κατά τη γνώμη μου φαίνεται ο καλός ο καπετάνιος.


ΥΓ.2. sorry για το off topic σε μια έκθεση δικαναλου ήχου, ακόμα και στη συνοδεία του προβολέα της σονι. 🫣🤡

Φαίνεται πως δεν ασχολούνται οι εκθέτες καθόλου με ιμερσιβ σεταπ, υποθέτω πως κάνουν σα να μην υπάρχουν ενδιαφερόμενοι. 🫣☠

ΥΓ.3. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το φαινόμενο "Φουάση", ιδίως σε σχέση με τα ανωτέρω που έγραψα, φαινόμενο που δείχνει (αν μη τι άλλο) μια στασιμότητα στις δυνατότητες των εκθετών στην δεκαετία του '80. 😎
Βρε μανία αυτό το παλικάρι με τα Sub, ηχείο που θέλει sub σε στέρεο το πετάμε λέμε!!! Εκτός αν είσαι studio και θες για συγκεκριμένο λόγο monitor. Τελεία και παύλα. Tα ενεργά δορυφοράκια καλά για home cinema αλλά έως εκεί. Μη ξεχάσουμε ότι ξέρουμε. Σύντομα ακροάσεις στο χώρο μου με τα 8 ενεργά και θα καταλάβετε τι εννοώ.
 




kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Τα έχουμε ξαναπεί και δεν έχω χρόνο τώρα λόγω δουλειάς. Αν ήταν έτσι απλό, πάρτε 2 ηχεία βάσης, ρίχτε και 4 Sub να ρίξετε την ψευδοροφή με τις κανονιές και κλείσατε. Και αν ποτέ δέσουν τα μπάσα απόλυτα με τα μεσαία ........
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.677
Reaction score
20.372
Τα έχουμε ξαναπεί και δεν έχω χρόνο τώρα λόγω δουλειάς. Αν ήταν έτσι απλό, πάρτε 2 ηχεία βάσης, ρίχτε και 4 Sub να ρίξετε την ψευδοροφή με τις κανονιές και κλείσατε. Και αν ποτέ δέσουν τα μπάσα απόλυτα με τα μεσαία ........
Αδικείς.. :rolleyes:
Κανείς ποτέ δεν είπε πως είναι απλό.. (ειδικά αυτοί που προσπάθησαν να στήσουν σωστά ;))
Το αντίθετο μάλιστα.. :whistling:
 

Μηνύματα
14.236
Reaction score
16.049
Και τα HART του Τροβα επαιζαν εξαιρετικα με τα estellon στην black box. Απο τους καλυτερους ηχους της εκθεσης
Το σετ απ στο δωματιο hArt μου αρεσε φετος, περσυ που τα ειχα ακουσει στον ηχο δεν μου πολυαρεσαν, νομιζω στο blackbox ειχαν αλλα ηχεια
Για εσάς τους δύο υπάρχει ελπίδα. 😍

Υ.Γ : Παραβλέπω την όποια πιθανή διαφωνία μου για το Πάρσιφαλ και γενικά για τα Βέριτι. Κάτσε να ψάξω και άλλες εκφρασμένες απόψεις σας στο site. :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.660
Reaction score
129.608
Αλλά θα κάτσουν οι πολλοί να στήσουν κάτι που θέλει πολύ μεγαλύτερη προσπάθεια - μελέτη - χρόνο - κόπο ίσως και ρίσκο για να παίξει ικανοποιητικά για να εντυπωσιάσουν και την επόμενη να γραφτεί ''καλό, αλλά κοστίζε όσο ένα σπίτι.'''
Μπα, πολυ λιγότερο.

Μάλιστα σε αυτή την έκθεση, υπήρξαν σεταπ πολύ ακριβού συνολικού κοστολογίου (αν βγάλεις το συνολικό κόστος από το σεταπ των μεγάλων φοκαλ, μαζί με τα καλώδια ηχείων και λοιπά συνοδά, παίζουμε στο μισό μύριο ευρώπουλα).

Ένα σεταπ 7.5.4 με τρινοβ 16-αρη και με me geithain (ταληρο έκαστο) ή ανάλογα τζενελεκ, δε ξερπερναει συνολικά τα 100 χιλιάρικα.

Waveforming στο μπάσο. Για σεμινάριο.

Σε αυτή την έκθεση, υπήρξε ζεύγος ηχείων πάνω από αυτό το ποσό, ενισχυτής πάνω από αυτό το ποσό, και πολλά σεταπ συνολικής αξίας πάνω από αυτό το ποσό.

Με 100 χιλιάρικα συνολικό κόστος ολόκληρου του σεταπ (11 ενεργά ηχεία, 4 ενεργά σαμπ, προ, πηγή, καλώδια) και 10-15 εργατοώρες στησίματος (1-2 μέρες οι ίδιοι οι τρινοβάδες), θα είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ιμερσιβ ηχογραφήσεις κλασσικής μουσικής έως Yello και Kraftwerk, όπως δεν έχουν φανταστεί ποτέ οι φίλοι του καλού ήχου, πως μπορεί να παίζουν.
 
Last edited:

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.677
Reaction score
20.372
Μπα, πολυ λιγότερο.

Μάλιστα σε αυτή την έκθεση, υπήρξαν σεταπ πολύ ακριβού συνολικού κοστολογίου (αν βγάλεις το συνολικό κόστος από το σεταπ των μεγάλων φοκαλ, μαζί με τα καλώδια ηχείων και λοιπά συνοδά, παίζουμε στο μισό μύριο ευρώπουλα).

Ένα σεταπ 7.5.4 με τρινοβ 16-αρη και με me geithain (ταληρο έκαστο) ή ανάλογα τζενελεκ, δε ξερπερναει συνολικά τα 100 χιλιάρικα.

Waveforming στο μπάσο. Για σεμινάριο.

Σε αυτή την έκθεση, υπήρξε ζεύγος ηχείων πάνω από αυτό το ποσό, ενισχυτής πάνω από αυτό το ποσό, και πολλά σεταπ συνολικής αξίας πάνω από αυτό το ποσό.

Με 100 χιλιάρικα συνολικό κόστος ολόκληρου του σεταπ (ενεργά ηχεία, ενεργά σαμπ, προ, πηγή, καλώδια) και 10-15 εργατοώρες στησίματος (1-2 μέρες οι ίδιοι οι τρινοβάδες), θα είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ιμερσιβ ηχογραφήσεις κλασσικής μουσικής έως Yello και Kraftwerk, όπως δεν έχουν φανταστεί ποτέ οι φίλοι του καλού ήχου, πως μπορεί να παίζουν.
Δεν διαφωνώ πως γίνεται..
Με 100 'λιάρικα πάμε σε κόστος σπιτιού ε? :biggrin: (Μην μου το παίρνσ' αυτό.. 8-))
Και ο ίδιος έχεις πει νομίζω πως σχετικά λίγοι μπορούν να στήσουν κάτι τέτοιο σωστά.. (είναι φρέσκο ;))
Το θέμα κόπου - χρόνου - προσπάθειας - ''ρίσκου''σε σχέση με τα ωφελήματα παραμένει ένα θέμα..
Είπα ένας μπορεί να το κάμει (κάπως κάποτε, ναι).
Είχαν στήσει κάτι σε πολυκάναλο (σε προηγούμενη έκθεση νομίζω..:thumbsdown:) δεν ήταν οκ?
 

Μηνύματα
14.236
Reaction score
16.049
Δεν διαφωνώ πως γίνεται..
Με 100 'λιάρικα πάμε σε κόστος σπιτιού ε? :biggrin: (Μην μου το παίρνσ' αυτό.. 8-))
Και ο ίδιος έχεις πει νομίζω πως σχετικά λίγοι μπορούν να στήσουν κάτι τέτοιο σωστά.. (είναι φρέσκο ;))
Το θέμα κόπου - χρόνου - προσπάθειας - ''ρίσκου''σε σχέση με τα ωφελήματα παραμένει ένα θέμα..
Είπα ένας μπορεί να το κάμει (κάπως κάποτε, ναι).
Είχαν στήσει κάτι σε πολυκάναλο (σε προηγούμενη έκθεση νομίζω..:thumbsdown:) δεν ήταν οκ?
Αστον τον γκαζάκια τώρα με τα πολυκάναλα που δεν υπάρχουν πουθενά να τα ακούσει και ακούει Μόμπι με δυναμική περιοχή ανύπαρκτη και όμως αυτός ακούει δυναμικά απο το μυαλό του. Εδώ χάνεις σημαντικά hints που γράφω για εσένα. :D:D
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.440
Μηνύματα
2.904.044
Members
38.044
Νεότερο μέλος
πλιακος Αργύρης
Top