Tesla


Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Αυτό το μπαλούν πώς το 'πες κάνει κι ένας γνωστός μου.
Στην τελευταία δόση πληρώνεις το μισό δάνειο. Οπότε έχεις πάρει τα 8κ του κυ2 πουλάς και το αμάξι αν το βαρέθηκες και σου βγαίνει η όλη ιστορία σαν ένα "φτηνό" leasing
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.609
Reaction score
8.159
Χίλιες φορές να νοικιάσω αυτοκίνητο για ένα διάστημα αν -ω μη γένοιτο- συμβεί κάτι και μείνω χωρίς αυτοκίνητο, παρά να πληρώσω προκαταβολικά πολλές χιλιάδες ευρώ ώστε ΑΝ συμβεί ποτέ κάτι να μην χρειαστεί να... πληρώσω.

Και για το depreciation το ίδιο ισχύει. Δεν έχει νόημα να πληρώσω προκαταβολικά χιλιάδες ευρώ (αναλογικά πάντα με την αξία του αυτοκινήτου) ώστε αν η αξία του πέσει παραπάνω από το αναμενόμενο να είμαι... προστατευμένος (!?).

Γενικώς, leasing ΔΕΝ (για οικονομικούς λόγους).
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.560
Reaction score
138.522
σε λίγες μέρες θα έχουμε εντυπώσεις.
Βγάλε φωτογραφία τα ελαστικά που φοράει, θέλω να δω ποια του βάζουνε.
Να φαίνονται όλα τα στοιχεία του ελαστικού.


ΥΓ. Μόλις είδα μπλε μοντελ Υ ταξί! ❤❤❤
 

Μηνύματα
1.876
Reaction score
439
Κώστα ερώτηση: Σε wall connector στο υπόγειο πολυκατοικίας, που δεν πιάνει wifi, πως συνδέεται στο δίκτυο? Μπορείς να το κάνεις μέσω data τηλεφώνου?
 


Μηνύματα
1.876
Reaction score
439
Άρα με data από το κινητό , λύνουμε και τον φορτιστή και τα updates του αυτ/του...τέλεια!
και το full connectivity , μετά τον πρώτο μήνα που είναι δωρεάν, τι χρέωση έχει?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.560
Reaction score
138.522
Δωρεάν είναι.


ΥΓ.
 






alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.053
Reaction score
30.990
H απλή λογική λέει πως όταν σε δύο σημεία επικρατούν ακραίες συνθήκες και με τα ίδια μηχανήματα μόνο ο ένας από τους δύο έχει πρόβλημα τότε ο άλλος κάτι δεν κάνει καλά. :)

Στη Νορβηγία ας πούμε εκτός από το περιστατικό με τους φορτιστές των λεωφορείων δεν έχει ακουστεί κάτι άλλο. Στην Σουηδία το ίδιο. Που σημαίνει πως α) κάτι κάνουν καλύτερα εκεί, και β) οι οδηγοί είναι περισσότερο ενημερωμένοι.

Στα περιστατικά στην Αμερική υπάρχει ένας συνδυασμός και των δύο. Οι εγκαταστάσεις προφανώς χρειάζονται βελτίωση, και οι οδηγοί εκπαίδευση. Αρκετοί από τους οδηγούς που "έμειναν" δεν έχουν ιδέα από Tesla. Επίσης, το ψύχος είναι ο εχθρός της μπαταρίας. Για αυτό πρέπει πάντα να είναι στη σωστή θερμοκρασία. Οι οδηγοί μάλλον δεν εκτίμησαν σωστά τα διαθέσιμα χλμ μέχρι την φόρτιση, όταν έφτασαν η μπαταρία δεν ήταν στη σωστή θερμοκρασία φόρτισης, με αποτέλεσμα να μην ξεκινά καν η φόρτιση, ακόμα και με το καλώδιο πάνω στο αμάξι. Το επόμενο που πιθανότατα έγινε είναι να πέθαναν από ενέργεια κάπου στο δρόμο λόγο ψύχους, να τα πήγαν στους φορτιστές με γερανό, και να έβαλαν καλώδιο. Σε αυτή την περίπτωση η φόρτιση δεν θα ξεκινήσει αν δεν έρθει η μπαταρία στην σωστή θερμοκρασία. Αυτό μπορεί να διαρκέσει ώρες ανάλογα τις συνθήκες, και δεν υπάρχει καμία ένδειξη στο όχημα ότι κάνει battery precontition, καθώς δεν έχει ρεύμα.

Σε κάθε περίπτωση εμείς εδώ δεν έχουμε τέτοια θέματα, οπότε no body no case. 8-)
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.053
Reaction score
30.990
Σιγά καλέ. Κάθε μέρα το κάνω. Δεν έχω χιόνι βέβαια αλλά χαμηλές θερμοκρασίες. Δέκα λεπτά πριν φύγω πάω να βάλω το αμάξι μπροστά και πάλι πίσω στο σπίτι 🏡. Όταν είμαι έτοιμος να φύγω, όχι λόγω οχήματος, είναι έτοιμο και ζεστό. 🙂
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.047
Μηνύματα
2.960.476
Members
38.285
Νεότερο μέλος
blackdragon
Top