- Μηνύματα
- 55.547
- Reaction score
- 138.504
Ναι, γλυτώνει κόστος καλωδίωσης, που είναι σημαντικό.με 48V είναι φθηνότερα τα οχήματα
Η έλλειψη ανταλλακτικών στα 48V από διάφορους κατασκευαστές (κυρίως για διάφορα μοτέρ, πχ για τα ηλεκτρικά παράθυρα, τα ηλεκτρικά καθίσματα, κλπ) δεν απασχολεί την Τέσλα, διότι σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές (που ψωνίζουν πχ από Bosch) τα φτιάχνει όλα in house.
Επίσης θα φτιάχνει και τις μπαταρίες (4680) in house για το νέο model 2, και αυτός είναι ο μόνος τρόπος ώστε να βγει νορμάλ αυτοκίνητο σε αυτά τα λεφτά. Να κατασκευάζει τα πάντα in house (και να γλυτώνει λεφτά που θα έδινε σε άλλους κατασκευαστές και γενικά να μειώνει κόστος από οτιδήποτε εφικτό). Και πάντα με Ρυθμό κατασκευής <30" ανά όχημα, ειδάλλως δεν βγαίνει κέρδος.
Το 2024 θα είναι το έτος που θα κάνει rump up στην παραγωγή μπαταριών, διότι χωρίς αυτές δεν μπορεί να προχωρήσει στο νέο μοντέλο, και πρέπει να καλύψει και το cybertruck, αλλά και άλλες ανάγκες.
Πάντως εάν βγει στα 25 χιλιάρικα ένα αυτοκίνητο που να έχει structural battery pack με 4680 στα 800V, 48V αρχιτεκτονική, steer by wire, full auto pilot, αισθητήρες και κάμερες ολόβε, σε συνδυασμό με το γνωστό software της Τέσλα, Ε, game over.