Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.547
Reaction score
138.504
με 48V είναι φθηνότερα τα οχήματα
Ναι, γλυτώνει κόστος καλωδίωσης, που είναι σημαντικό.

Η έλλειψη ανταλλακτικών στα 48V από διάφορους κατασκευαστές (κυρίως για διάφορα μοτέρ, πχ για τα ηλεκτρικά παράθυρα, τα ηλεκτρικά καθίσματα, κλπ) δεν απασχολεί την Τέσλα, διότι σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές (που ψωνίζουν πχ από Bosch) τα φτιάχνει όλα in house.

Επίσης θα φτιάχνει και τις μπαταρίες (4680) in house για το νέο model 2, και αυτός είναι ο μόνος τρόπος ώστε να βγει νορμάλ αυτοκίνητο σε αυτά τα λεφτά. Να κατασκευάζει τα πάντα in house (και να γλυτώνει λεφτά που θα έδινε σε άλλους κατασκευαστές και γενικά να μειώνει κόστος από οτιδήποτε εφικτό). Και πάντα με Ρυθμό κατασκευής <30" ανά όχημα, ειδάλλως δεν βγαίνει κέρδος.

Το 2024 θα είναι το έτος που θα κάνει rump up στην παραγωγή μπαταριών, διότι χωρίς αυτές δεν μπορεί να προχωρήσει στο νέο μοντέλο, και πρέπει να καλύψει και το cybertruck, αλλά και άλλες ανάγκες.

Πάντως εάν βγει στα 25 χιλιάρικα ένα αυτοκίνητο που να έχει structural battery pack με 4680 στα 800V, 48V αρχιτεκτονική, steer by wire, full auto pilot, αισθητήρες και κάμερες ολόβε, σε συνδυασμό με το γνωστό software της Τέσλα, Ε, game over.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.046
Reaction score
30.984
Αν θα βάλει FSD θα είναι μόνο με extra κόστος, αλλά ναι, τα υπόλοιπα είναι πολύ πιθανό να συμβούν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.547
Reaction score
138.504
Το Model Y πρωτοστάτησε στις πωλήσεις τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Κίνα, τις δύο μεγαλύτερες αγορές ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο.

1706524537246.png


Στην Ευρώπη, οι ταξινομήσεις του Model Y ξεπέρασαν εκείνες μοντέλων, όπως τα Dacia Sandero, Peugeot 208 και VW T-Roc. (παρότι πολύ ακριβότερο!)

 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.046
Reaction score
30.984
Άλλο αμάξι (ομορφότερο) με το εσωτερικό των Tesla να έχει κανονική οθόνη (καλυμμένη από το ταμπλό) πίσω από το τιμόνι. Και σιγά τη διαφορά κόστους που θα είχε αν έβαζε σε όλα.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.063
Reaction score
85.467
Εντάξει, καλό είναι. Η πισωκίνητη έκδοση ήταν διαθέσιμη.

Θετικά:
Πολύ καλή ηχομόνωση, ωραία ανάρτηση, επιτάχυνση, στρίβει, το software είναι πανεύκολο, η έλλειψη μοχλού φλας συνηθίζεται εύκολα, το εσωτερικό είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο 3. Ωραίο ηχοσύστημα.

Αρνητικά:
Αρκετά χαμηλό, πρέπει να είσαι ευέλικτος για να μπεις και να βγεις. Μεγάλες ηλικίες και ευτραφείς δυσκίνητοι αποκλείονται. Πίσω από εμένα (1.85) δύσκολα κάθεται άλλος ένας σαν κι εμένα, ενώ στο ID3 δεν υπάρχει θέμα. Μικρός καθρέπτης.

Καλύτερο από το ID3, θα πρέπει να απέχουν τιμολογιακά τουλάχιστον 5000 ευρώ, αν και δεν θα μπορούν όλοι να μπουν μέσα στο model 3.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.547
Reaction score
138.504
Αρκετά χαμηλό, πρέπει να είσαι ευέλικτος για να μπεις και να βγεις. Μεγάλες ηλικίες και ευτραφείς δυσκίνητοι αποκλείονται. Πίσω από εμένα (1.85) δύσκολα κάθεται άλλος ένας σαν κι εμένα
Σωστά. 👍

Η "λύση" σε όλα τα αρνητικά που αναφέρεις, ακούει στο όνομα "μοντελ Υ".

Το 3-αρι είναι ένα χαμηλό Σεντάν, με εξαιρετική αεροδυναμική.

Το Υ το είναι ελβετικός σουγιάς, τα κάνει όλα:

1. Πίσω κάθονται άνετα εύσωμοι ενήλικες, πράγμα αδύνατο στο 3-αρι

2. Φορτώνεις στο Πορτ παγκαζ άνετα οποιοδήποτε σαμπ, πράγμα αδύνατο στο 3-αρι

3. Είναι ψηλό, πάει σε λακούβες και όπου χρειαστεί, πράγμα αδύνατο για το 3-αρι

4. Η θέση του οδηγού είναι πιο ψηλή, μπαίνεις άνετα χωρίς να σκύβεις σα σίγμα τελικό, και έχεις άφθονο χώρο πάνω από το κεφάλι σου. Στο 3-αρι σκύβεις για να μπεις, είναι κοντό.

5. Έχει ενιαία τεράστια πανοραμική ηλιοροφή το Υ, ωραιότερη από το 3-αρι.


Τα κάνει όλα λέμε.
Υ.
 
Last edited:


Μηνύματα
7.510
Reaction score
1.619
Τα αναμένουμε τότε σε 2-3 χρόνια στα 25.000€ μεταχειρισμένα, αφού τα αγοράζουν 35.000€ :sneaky:
Αν σε 3 χρόνια έχει σταματήσει η επιδότηση και πωλούνται καινούρια στα 45.000€, μην δούμε οι σημερινοί ιδιοκτήτες να τα πουλάνε ακριβότερα από όσο τα αγόρασαν.

BTW, οκ, όλα είναι θέμα προσωπικής άποψης, αλλά το Υ το βρίσκω ΠΟΛΥ άσχημο - αντίθετα το 3 το βρίσκω όμορφο, ειδικά με το FL.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.063
Reaction score
85.467
Σωστά. 👍

Η "λύση" σε όλα τα αρνητικά που αναφέρεις, ακούει στο όνομα "μοντελ Υ".

Το 3-αρι είναι ένα χαμηλό Σεντάν, με εξαιρετική αεροδυναμική.

Το Υ το είναι ελβετικός σουγιάς, τα κάνει όλα:

1. Πίσω κάθονται άνετα εύσωμοι ενήλικες, πράγμα αδύνατο στο 3-αρι

2. Φορτώνεις στο Πορτ παγκαζ άνετα οποιοδήποτε σαμπ, πράγμα αδύνατο στο 3-αρι

3. Είναι ψηλό, πάει σε λακούβες και όπου χρειαστεί, πράγμα αδύνατο για το 3-αρι

4. Η θέση του οδηγού είναι πιο ψηλή, μπαίνεις άνετα χωρίς να σκύβεις σα σίγμα τελικό, και έχεις άφθονο χώρο πάνω από το κεφάλι σου. Στο 3-αρι σκύβεις για να μπεις, είναι κοντό.

5. Έχει ενιαία τεράστια πανοραμική ηλιοροφή το Υ, ωραιότερη από το 3-αρι.


Τα κάνει όλα λέμε.
Υ.
Δεν θέλω suvοειδές, θέλω sport sedan.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.063
Reaction score
85.467
αλλά το Υ το βρίσκω ΠΟΛΥ άσχημο - αντίθετα το 3 το βρίσκω όμορφο, ειδικά με το FL.
Προσωπικά δεν το βρίσκω άσχημο το Υ. Αλλά βρίσκω το 3 πολύ πιο όμορφο.
 

Μηνύματα
7.510
Reaction score
1.619
Είναι αλλόκοτο - βασικά ένα φουσκωμένο 3. Και επειδή είναι τεράστιο, δείχνει περισσότερο το ότι είναι αλλόκοτο, ειδικά στο άσπρο που κυκλοφορεί αρκετά.

Το 3 θεωρώ ότι είναι πραγματικά όμορφο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.046
Reaction score
30.984
Αν σε 3 χρόνια έχει σταματήσει η επιδότηση και πωλούνται καινούρια στα 45.000€, μην δούμε οι σημερινοί ιδιοκτήτες να τα πουλάνε ακριβότερα από όσο τα αγόρασαν.
Να σου πω την αλήθεια έτσι όπως βλέπω να πάνε τα πράγματα δεν το βλέπω να κόβονται εύκολα οι επιδοτήσεις. Αν δεν βγουν στην αγορά σοβαρά μικρά ηλεκτρικά αντί για παιχνίδια, ηλεκτρικά θα αγοράζουν μόνο όσοι θέλουν μεγάλα και ακριβά, και όσοι έχουν πάρκινγκ. Είναι γνωστό πλέον το ηλεκτρικό χωρίς πάρκινγκ δεν λέει ούτε συμφέρει. Οπότε αν κόψουν και την επιδότηση οι πωλήσεις θα είναι λιγότερες. Είναι ήδη λίγες και δεν καλύπτουν τους ευρωπαϊκούς στόχους, το έχουν ανακοινώσει. Είναι γνωστό επίσης πως αυτοί που δεν θέλουν ηλεκτρικό είναι περισσότεροι από αυτούς που θέλουν. Άσε που οι μισοί που έχουν ήδη ένα, για δεύτερο θα αγόραζαν θερμικό. Αποτελέσματα Αμερικής αυτά. επίσης δεν θέλουν όλοι Tesla, οπότε οι πωλήσεις της όσο καλές και να είναι δεν δείχνουν τον μεγάλο όγκο. Το Y ανέβηκε στην πρώτη θέση παγκόσμια, ΟΚ θετικό, αλλά εκεί πήγε επειδή το πήγαν οι πλούσιοι. Κάποια στιγμή θα σταματήσουν και αυτοί επειδή θα έχουν ήδη ένα ή δύο. Οπότε τι μας μένει; Ο κύριος όγκος αγοραστών που δίνει τον μεγάλο όγκο πωλήσεων, και αυτή την στιγμή δεν υπάρχει απολύτως τίποτα αξιόλογο να αγοράσουν. Το παιχνίδι που λέγεται eC3 θα έχει εδώ κοντά στα 27.000€, δεν θα έχει καν οθόνη, για αντλία ούτε λόγος. Εδώ δεν έχει το MG4 που κοστίζει πάνω από 30.000€.


BTW, οκ, όλα είναι θέμα προσωπικής άποψης, αλλά το Υ το βρίσκω ΠΟΛΥ άσχημο - αντίθετα το 3 το βρίσκω όμορφο, ειδικά με το FL.
Και εγώ 3άρι θα αγόραζα, αν και όπως τα βλέπω τα πράγματα εδώ που μένω μάλλον για κανένα Crossover θα πάω λόγω γκαράζ, και δρόμων στην περιοχή. Άσε μη το χτυπήσουμε από κάτω και έχουμε άλλα μετά.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.063
Reaction score
85.467
Είναι αλλόκοτο - βασικά ένα φουσκωμένο 3. Και επειδή είναι τεράστιο, δείχνει περισσότερο το ότι είναι αλλόκοτο, ειδικά στο άσπρο που κυκλοφορεί αρκετά.
Το Υ σε κόκκινο είναι καλό, μαύρο και γκρίζο επίσης.
Μπλε απαράδεκτο, άσπρο έτσι και έτσι.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.063
Reaction score
85.467
Με παρόμοιο configuration (κόκκινο-λευκό εσωτερικό-4κίνητο-με τις αμέσως μεγαλύτερες ζάντες) η διαφορά του 3 από το Υ είναι 1100€.

Food for thought που λέει και ο κινεζόφιλος.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.047
Μηνύματα
2.960.371
Members
38.286
Νεότερο μέλος
blackdragon
Top