Featured Antonylogan's man cave

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.960
Reaction score
11.365
Το EQ και τα κατηφορικά target curves δεν μπορούν να κάνουν μαγικά και να επαναφέρουν δυναμική στις χαμηλές συχνότητες που χάθηκε (για εύλογους λόγους) κατά την παραγωγή.

Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.

Ακόμη και τα remixes και τα Dolby Atmos remixes παλιών παραγωγών βασίζονται στις ίδιες "κακές" μίξεις και αυτό ακούγεται (*). Τί να κάνει ο μαστεράς όταν ο ηχολήπτης φίμωσε την ντραμς στη μίξη και πέθανε στη συμπίεση το ηλεκτρικό μπάσο; Κάτι μπορεί να γίνει με προηγμένο DSP αλλά αυτή είναι άλλη ιστορία και δεν αφορά τον πολύ κόσμο.

(*) Το ότι πολλοί δεν το ακούτε και ανεβάζοντας λίγο τα μπάσα σας ακούγονται όλα καλά, να το κοιτάξετε :fuckyou:
 

Μηνύματα
33
Reaction score
37
Είπα λοιπόν και εγώ να "Ατμίσω" το σαλόνι...(ένα από τα πλεονεκτήματα του να είσαι εργένης) Κατασκευή ψευδοροφής από μελαμίνη και όχι από γυψοσανίδα (για ευνόητους λόγους... ) γεμάτη με ορυκτοβάμβακα ULTRACOUSTIC και τοποθέτηση ηχείων οροφής (Dolby Atmos) με φωτισμό led strip rgb και τοποθέτηση diffusers για καλύτερη ακουστική του χώρου. (Τα diffusers κόπηκαν με υδροκοπή για να τοποθετηθούν τα ηχεία και να μην φαίνονται)...
Έπεται συνέχεια με την τοποθέτηση absorber bass panel περιμετρικά της κατασκευής για τον έλεγχο των "χαμηλών". (Με 9 ηχεία και 2 subwoofer στον χώρο καταλαβαίνετε τι γίνεται)...
Θα ακολουθήσουν και άλλες φωτογραφίες και παρουσίαση του συστήματος.

View attachment 320907
View attachment 320910
View attachment 320911
Δικηγόρος διαζυγίων είσαι και πουλάς διαζύγια? 😛
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.521
Reaction score
135.852
(*) Το ότι πολλοί δεν το ακούτε και ανεβάζοντας λίγο τα μπάσα σας ακούγονται όλα καλά, να το κοιτάξετε
Μια χαρά ακούμε το μειωμένο δυναμικό εύρος στις χαμηλές συχνότητες σε πληθώρα παλιών ηχογραφήσεων, όπως και την μειωμένη έκταση στις χαμηλές συχνότητες, τεχνικές μαστερινγκ που επικράτησαν τότε ώστε να μπορεί να περνάει το τραγούδι σε βινύλιο.

Τα ηχεία εκείνης της εποχής, είχαν μειωμένες ικανότητες αναπαραγωγής στις χαμηλές συχνότητες, και η χρήση subsonic φίλτρου κατά την οικιακή αναπαραγωγή ήταν επιβεβλημένη, για λόγους ευνόητους που αφορούν τα πικάπ του κοσμάκη.

Ταυτόχρονα, τα ηχεία εκείνης της εποχής, με τους ενισχυτές λυχνίας, κάθε άλλο παρά εκτεταμένη απόκριση είχανε στις υψηλές συχνότητες. Οι τονισμένες στα πρίμα ηχογραφήσεις ακούγονταν πιο "ζωντανές" στα ηχεία εκείνης της εποχής.

Εν έτει 2024, δεν γίνεται να αναστηθούν οι πεθαμένοι και να ξαναηχογραφήσουν τα τραγούδια τους, οπότε η μόνη λύση είναι τα διάφορα ριμάστερινγκ, τα οποία θαύματα δε μπορούν να κάνουν, αλλά ότι μπορούν το κάνουν.

Εμείς δεν έχουμε πρακτικά τη δυνατότητα να αυξήσουμε το δυναμικό εύρος αυτών των ηχογραφήσεων, πράγμα που εμπίπτει σε τεχνικές μαστερινγκ.

Εμείς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε, είναι να δώσουμε λίγο μπάσο και να κόψουμε λίγα πρίμα, ώστε να ακουστεί κάπως πιο ισορροπημένο στο σύνολο, κι αυτό μόνον εάν δε το έχουν παλέψει ικανοποιητικά οι μαστεραδες στο ριμάστερινγκ, διότι πχ κάποια κομμάτια των Μπιτλς έχουν και γ@μώ τα μπάσα λέμε, της καρακαλτάκας γίνεται, του δώσανε και κατάλαβε οι παίχτουρες, δικοί μου άνθρωποι.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.521
Reaction score
135.852
Παρά το μειωμένο δυναμικό εύρος πολλών παλιών ηχογραφήσεων, είναι εντυπωσιακή η περιγραφή του μπάσου που έχει "χωρέσει" στην ηχογράφηση, κυρίως σε ηχογραφήσεις τζαζ, όπου ναι μεν τα τύμπανα είναι χλωμά (αλά βίγκαν) αλλά το κοντραμπάσο λόγου χάριν, έχει άφθονο αρμονικό πλούτο και ακούγονται πεντακάθαρα οι χορδές, σε κάθε κίνηση του μουσικού.

Απλώς τα τύμπανα είναι ολίγον τι παιδικά, άψυχα, ακόμα και σε σόλο, όπου και καλά έδιναν ρέστα.

Πιθανώς οι εμπλεκόμενες κατά την ηχογράφηση συσκευές λυχνίας να έχουν αφήσει αυτό το αποτύπωμα των ενισχυμένων αρμονικών, σε συνδυασμό με την τότε συμπεριφορά των μαστεραδων στις χαμηλές συχνότητες, λόγω βινυλίου εννοείται, αλλά και ραδιοφώνου.

Σε σύγχρονες ηχογραφήσεις, και δη σε ιμερσιβ, αυτές οι βίγκαν τακτικές του παρελθόντος εννοείται πως έχουν ξεχαστεί..
Αλλιώς είναι τα πράγματα στα σύγχρονα σεταπ. 😎

1000010491.jpg
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.445
Reaction score
83.774
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως κάνουν demo συσκευών/ηχείων με ηχογραφήσεις 50-60 ετών πριν.
Αφού τις ακούς και είναι ψόφιες από μπάσο, όσο ποιοτικές και να ήταν για την εποχή τους, όσο και τεράστια καλλιτεχνική αξία και αν έχουν. Είναι "λεπτές". Ανορεξικές, πως να το πω;
Τις έχουν και σε περίοπτη θέση στις εκθέσεις...
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.960
Reaction score
11.365
Ας μας πουν οι ειδικοί, αλλά ΙΜΟ compression σε ακουστικό μπάσο δε χρησιμοποιείται.
Τα τύπανα εξαφανσιμένα στο μιξ, και τώρα και παλιά.

Εν παση περιπτωση, η παρέμβασή μου αφορούσε το "γρήγορο" μπάσο.
Θέλει και ηχείο, και χώρο και ηχογράφηση.
Σπάνιο ζώο, υπο εξαφάνιση.

Σπάνιο έως αδύνατο να το ακούσουμε σπίτι μας, ή σε έκθεση ή σε μαγαζί.

Αλλά το σινάφι μας συχνά χρησιμοποιεί τον όρο, τρομάρα μας.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.825
Reaction score
5.367
Και πρέπει να ψάχνουμε τους ...Beatles;! Βάλε ηλεκτρονική μουσική να βγάλεις από τη μέση τον παράγοντα ηχογράφησης.

Και στήσε ML Purity με διπλά 6,5άρια να δεις τι εστί μαστίγωμα, με κοφτό-γρήγορο μπάσο. Ή αντίστοιχα S3H. Για bass-reflex μιλάμε. Τα Κ310 σε δικάναλο ζορίζονται.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.521
Reaction score
135.852
Τα Κ310 σε δικάναλο ζορίζονται.
Έχω λύση, που τα κάνει ισχυρότερα και καλύτερα από τα 420 σε φαρφιλντ, αλλά βγαίνει ακριβό το κουστούμι.

Ειδάλλως, πας σε 420 συν σαμπ.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.960
Reaction score
11.365
Τα Κ310 σε δικάναλο ζορίζονται.
Το ζόρισμα που άκουσες εκτιμώ ότι ήταν απόρροια του ...γρήγορου μπάσου τους ;-)
Οι υπόλοιπες μετρήσεις τους δε δικαιολογούν ζόρισμα.
 



Μηνύματα
6.825
Reaction score
5.367
Ζορίζονται σημαίνει να θέλεις εσύ πιο δυνατά κι εκείνα να μην μπορούν.

Κ310, ATC SCM40 και τα τοιαύτα, καλά-χρυσά, αλλά εντός ορίων.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.960
Reaction score
11.365
Ζορίζονται σημαίνει να θέλεις εσύ πιο δυνατά κι εκείνα να μην μπορούν.

Κ310, ATC SCM40 και τα τοιαύτα, καλά-χρυσά, αλλά εντός ορίων.
Σύμφωνοι.

Εγώ εξηγώ γιατί συμβαίνει αυτό. Δεν υπάρχει άλλο χαρακτηριστικό ή μέτρηση των 310 που να δικαιολογεί ζόρισμα εκτός του "γρήγορου" μπάσου τους. (Πάντα συγκρίνοντας με παρόμοια 8ιντσα ηχεία + ενισχυτές.)

Πόσοι θα προτιμήσουν το εξαιρετικά γρήγορο 310 σε μία τυχαία ακρόαση, τυχαίας μουσικής από ένα άλλο 8ιντσο παθητικό με το bass reflex του και ένα λαμπάτο με χαμηλό DF να το οδηγεί;

Ή αλλιώς, πόσοι του συναφιού μας θα καταλάβουν πρώτα και θα εκτιμήσουν στη συνέχεια το εξαιρετικά γρήγορο μπάσο του 310;

Η ιστορία συνεχίζεται και σε άλλες πτυχές του χόμπι μας. Π.χ. Πόσοι ακροαματικόφιλοι είναι σε θέση να εκτιμήσουν ένα χώρο με χαμηλές αντηχήσεις σε σχέση με μία σαλονάρα που ακούγεται σαν εκκλησία; Στην οποία βάζεις στη μία άκρη δύο μικρά ηχεία και στην άλλη άκρη ακούγονται φουλ εύηχες αντηχήσεις και φουσκωμένα μπάσα στις πολύ χαμηλές λόγω των πολύ χαμηλών ιδιορυθμών του χώρου; Ούτε καν εγώ ;-)
 
Last edited:

Μηνύματα
6.825
Reaction score
5.367
Σίγουρα ένας λόγος που άρεσαν τα ML Purity ήταν που ήταν αυτοενισχυόμενα κι έτσι δεν επέτρεπαν τέτοια λάθη. ICE 200W ενισχυτή είχαν μέσα.

While the Purity does not have the full scale of dynamic range that the more expensive Vantage or Spire possess, it does one thing better than most of the speakers in the MartinLogan line; top to bottom coherency. Those small woofers are fast and articulate. So much so, that you might be fooled into thinking this is a full range electrostat!

 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.960
Reaction score
11.365
Σίγουρα ένας λόγος που άρεσαν τα ML Purity ήταν που ήταν αυτοενισχυόμενα κι έτσι δεν επέτρεπαν τέτοια λάθη. ICE 200W ενισχυτή είχαν μέσα.
Αντίστοιχα σίγουρα ο ικανός ενισχυτής των 310 ΔΕΝ ήταν ο λόγος που ΔΕ σου άρεσαν.

Σόρρυ κι όλας αν φαίνεται να την μπαίνω στον αγαπητό φλας, δεν έχω προφανώς τέτοιο σκοπό.

Μου έδωσε απλώς αφορμή να γράψω για έναν παρεξηγημένο όρο (όχι τον μόνο) του χόμπι μας.
 

Μηνύματα
6.825
Reaction score
5.367
Μια χαρά είναι ο όρος και τα ηχεία που το προσφέρουν.

Κι ακόμα πιο ευχάριστο είναι όταν τα ηχεία που το προσφέρουν δεν τα κακαρώνουν σε υψηλές στάθμες.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.547
Reaction score
27.348

Ακούστε αυτό από 11"37 , και μετά , το έχω σε βινύλιο και σπέρνει κανονικά.
Βινύλιο ψιλοφρέσκο του 2010 νομίζω. Σπέρνει λέμε.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.960
Reaction score
11.365
Εγώ πάντως από τις παρακάτω μετρήσεις δε βλέπω το 310 να τα κακαρώνει πριν το ML Purity. Το αντίθετο ;-)

Π.χ. 3% παραμόρφωση στα 60 Hz έχει το 310 στα 100db/1 meter ενώ το ML στα 97db/1 foot
Π.χ. έντονη παραμόρφωση του ML στα 700Hz.




martin-logan-purity-speakers-thd-n-vs-frequency-large.gif


 
Last edited:

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.110
Reaction score
2.750
Έχω λύση, που τα κάνει ισχυρότερα και καλύτερα από τα 420 σε φαρφιλντ, αλλά βγαίνει ακριβό το κουστούμι.

Ειδάλλως, πας σε 420 συν σαμπ.
ελα τσιμπησαμε το δολωμα.... θα μας πεις?
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.342
Μηνύματα
2.937.633
Members
38.173
Νεότερο μέλος
LSC
Top