Featured Antonylogan's man cave

Μηνύματα
28.300
Reaction score
26.859
@dapost Με το cross σεταρισμένο στους 450 κύκλους και χωρίς να ξέρουμε τι κλίση έχει , δύσκολο να πεί κανείς τις πταίει.
Τα 6,5άρια? η μεμβράνη ? το κρόςς ? όλα αυτά ή συνδυασμός τους ?
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.914
Reaction score
11.238
Εννοείται πως δεν ξέρω εγώ τί φταίει.
Ούτε είναι γενικά κακές οι μετρήσεις του Purity.
Λέω ότι δε φαίνεται το Purity να τα κακαρώνει μετά το 310, το αντίθετο.

Παρόλα αυτά στον φλας (και τον πιστεύω) του φάνηκε να μην τραβάει το 310 σε δυνατές εντάσεις.
Αυτό που λέω είναι ότι σύμφωνα με τις μετρήσεις του 310, ο μόνος λόγος για τον οποίο μπορεί αυτό να συμβαίνει είναι το γρήγορο μπάσο του. Οι μετρήσεις max SPL δε δείχνουν ηχείο που τα κακαρώνει πιο γρήγορα απο Purity.

Υποκειμενικά όμως ο φλας αποδίδει το γρήγορο μπάσο στο Purity (που δεν ξέρουμε αντικειμενικά αν έχει) ενώ αποδίδει στο 310 κακάρωμα (που ξέρουμε αντικειμενικά ότι δεν έχει). Μπέρδεμα.

Είναι επομένως ΟΚ ο όρος γρήγορο ηχείο όπως συνηθίζεται να τον χρησιμοποιούμε; Έχει συσχέτιση με το τεχνικά γρήγορο ηχείο; Ακούγεται ευχάριστα-γεμάτα ένα τεχνικά γρήγορο ηχείο (σε τυχαία ακρόαση και τυχαίο χώρο);
 
Last edited:

Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315
Tight κι αυτός το ονόμασε το μπάσο στο review που ανέβασες. Κάτι που τον εξέπληξε λέει.

Με το tight έχεις λιγότερο θέμα απ’ ό,τι με το fast;

Το λέω και tight, δεν με πειράζει :)
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.914
Reaction score
11.238
Tight κι αυτός το ονόμασε το μπάσο στο review που ανέβασες. Κάτι που τον εξέπληξε λέει.

Με το tight έχεις λιγότερο θέμα απ’ ό,τι με το fast;

Το λέω και tight, δεν με πειράζει :)
To διάβασα το review μέχρι το τέλος. Διάβασα και το σχολιασμό των μετρήσεων και μου έσκασε ένα χαμόγελο για την εμπειρία του reviewer όταν διάβασα σχόλια σαν το παρακάτω:

"Undoubtedly you are surprised at the amount of distortion in the bass frequencies. We are the first consumer A/V magazine to publish graphs of THD+N vs. Frequency for speakers across the entire audible spectrum, and I believe we are going to find, as we measure more speakers, that there is more distortion than we thought there would be. I suspect also that we may be less sensitive to distortion in speakers than we imagine."

Για το αν και πως ακούγεται η παραμόρφωση δεν ξέρει, αλλά ξέρει για tight bass - my ass.
 

Μηνύματα
1.916
Reaction score
4.531
Δεν διαφωνω με τιποτα απ'οσα γραφονται
και αποφευγω να εμπλεκομαι πλεον και σε αναλυσεις.
Αλλα αναρωτιεμαι αν ενας που ακουει ροκ η χεβυ μεταλ
θα προτιμησει ταχυτητα μπασου, καθαροτητα και ηλεκτροστατικα...

Υπαρχει μια σχετικοτητα στην εκτιμηση των ηχητικων παραμετρων.
Ο ιδιος ο Linkwitz ειχε πει αλλο το ματι (μετρησεις,καμπυλες) αλλο το αυτι.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.050
Reaction score
82.370
Ο @flash έχει δίκιο.
Το 310 στο δικάναλο δεν μπορεί, συμπιέζει σε μεγάλη στάθμη.
Αν όμως προσθέσεις πολλά τεμάχια και σαμπς, με upmixing είναι αλλιώς.

Σύγκριση με το συγκεκριμένο ML δεν μπορώ να κάνω.
 

Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315
Ακούγεται ευχάριστα-γεμάτα ένα τεχνικά γρήγορο ηχείο (σε τυχαία ακρόαση και τυχαίο χώρο);
Το «ευχάριστα-γεμάτα» στα ηχεία θεωρώ πως είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα των bass-reflex ηχείων. Δίνουν την αίσθηση άνεσης-πληθωρικότητας σε υψηλές στάθμες.

Από τα ηχεία που φέραμε για παράδειγμα ως τώρα, «ευχάριστα-γεμάτα» θα χαρακτήριζα με ευκολία τα Purity και τα S3H, και σε καμία περίπτωση τα KH310 και SCM40.

Στα σαμπ λειτουργεί κατ’ εμέ αντίστροφα.
Ένα κτηνώδες sealed sub που δεν τερματίζει ποτέ, και παίζει με όγκο από στάθμη ψιθύρου, θα το χαρακτηρίσω «ευχάριστο-γεμάτο», ενώ ένα αντίστοιχα μεγάλο bass-reflex το «κουραστικό-επιθετικό».
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.914
Reaction score
11.238
Ωραία, ας μείνουμε σε τέτοιους, μη τεχνικούς όρους, όπως ευχάριστα γεμάτο.

Γιατί το γρήγορο μπάσο μετριέται με το group delay, δεν ακούγεται γεμάτο, ούτε απαραίτητα ευχάριστο.

Και το 310 είναι ίσως το πιο γρήγορο μόνιτορ που υπάρχει.

Θα άνοιγα τώρα κουβέντα για το ποιες τεχνικές παράμετροι (όπως το αργό και φουσκωμένο μπάσο, αρκετή δόση παραμόρφωσης, κλπ.) καθορίζουν το ευχάριστα γεμάτο αλλά δε με παίρνει.
 
Last edited:

Μηνύματα
849
Reaction score
1.032
Όταν αγόρασα και για πρώτη φορά άκουσα τα Neumann KH310 να παίξουν είπα..."Βρε αυτά βαράνε καλά και έχουν στακάτο μπάσο". Όμως από τότε που πρόσθεσα και ρύθμισα τα sub, δεν τα έχω ακούσει ποτέ μα ποτέ μόνα τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν παίζουν καλά τα 310, απλά παίζουν καλύτερα όταν ενσωματωθούν με τα απαραίτητα, κατά την άποψή μου, υποβαθύφωνα. Όταν ακούσουμε καλύτερο ήχο μας κακοφαίνεται το πισωγύρισμα και γίνεται αντιληπτό αμέσως. Τα 310 (100db) μαζί με τα κατάλληλα υποβαθύφωνα μπορούν να παίξουν σε εκωφαντικές εντάσεις χωρίς ν' ακούσεις παραμόρφωση...Tα έχω τερματίσει; ΌΧΙ δεν έχουν ανάψει οι ασφάλειες! Αυτό το θεωρώ μεγάλο προτέρημα γι'αυτό το ηχείο.
 

Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315
Το μυστικό είναι να μη ζορίζουμε τα ηχεία. Όλα τα ηχεία θα ακουστούν καλύτερα όταν δεν ζορίζονται. Και το πρώτο βήμα είναι φυσικά τα σαμπ.

Το επόμενο βήμα είναι το πολυκάναλο, όπου τα ηχεία υπολειτουργούν πολύ κάτω από τις δυνάμεις τους.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.003
Reaction score
55.347
...
Θα άνοιγα τώρα κουβέντα για το ποιες τεχνικές παράμετροι (όπως το αργό και φουσκωμένο μπάσο, αρκετή δόση παραμόρφωσης, κλπ.) καθορίζουν το ευχάριστα γεμάτο αλλά δε με παίρνει.
Θα λογαριαζόταν επόμενο άμα στην εντατική εντύπωση του reviewer περί "tight bass" από τα Martin Logan Purity εμπλεκόταν αυξημένο ποσοστό τρίτης αρμονικής στο μέγεθος του THD για τις πρώτες οκτάβες.
 

Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315
Το θέμα είναι στα μεγάλα ML είναι tighter το ass? Εεε, το bass ήθελα να πω :)

Με τα σαμπάκια Klipsch θα έπαιζαν καλύτερα κροσαρισμένα τα Request του Antony;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.003
Reaction score
55.347
Το θέμα είναι στα μεγάλα ML είναι tighter το ass? Εεε, το bass ήθελα να πω :)

Με τα σαμπάκια Klipsch θα έπαιζαν καλύτερα κροσαρισμένα τα Request του Antony;
Πιο εντυπωσιακά και αβίαστα ως προς τη διαχείριση ισχύος , θα ήταν αναμενόμενον. Πιο ελκυστικά από πλευράς συνοχής για την ηλεκτροστατική μεμβράνη με τα ηλεκτροδυναμικά μεγάφωνα αμφίβολον, αφού θα εξακολουθούσε να υφίσταται μετάβαση από woofer σε μεμβράνη στην προβλεπόμενη κεντρική συχνότητα των 180 Hz... Στη δε περίπτωση όπου ελέω DSP κρος θα έβγαινε ολότελα από τη συμμετοχή ο ενσωματωμένος δρόμος χαμηλών τότε θ'απαιτείται αφενός μεν από τα Klipsch sub να έπαιζαν ωραία τρίτη και τέταρτη οκτάβα αφετέρου δε τη μετάβαση από εκείνα προς τη μεμβράνη να γινόταν ομαλότερα απ'όσο θα είχε προβλέψει η Martin Logan για την επιλεγμένη από τους δικούς της τεχνικούς ενσωματωμένη μονάδα...
 

Μηνύματα
14.542
Reaction score
16.383
Πιο εντυπωσιακά και αβίαστα ως προς τη διαχείριση ισχύος , θα ήταν αναμενόμενον. Πιο ελκυστικά από πλευράς συνοχής για την ηλεκτροστατική μεμβράνη με τα ηλεκτροδυναμικά μεγάφωνα αμφίβολον, αφού θα εξακολουθούσε να υφίσταται μετάβαση από woofer σε μεμβράνη στην προβλεπόμενη κεντρική συχνότητα των 180 Hz... Στη δε περίπτωση όπου ελέω DSP κρος θα έβγαινε ολότελα από τη συμμετοχή ο ενσωματωμένος δρόμος χαμηλών τότε θ'απαιτείται αφενός μεν από τα Klipsch sub να έπαιζαν ωραία τρίτη και τέταρτη οκτάβα αφετέρου δε τη μετάβαση από εκείνα προς τη μεμβράνη να γινόταν ομαλότερα απ'όσο θα είχε προβλέψει η Martin Logan για την επιλεγμένη από τους δικούς της τεχνικούς ενσωματωμένη μονάδα...
Γενικά μιλώντας πάντως Bhutia δεν είναι "λάθος" να ισχυρίζεται κάποιος ότι όταν έβαλε subs - και να θεωρήσουμε και με αρκετά καλό integration - ότι είδαν τεράστια διαφορά και πρίν δεν μπορούσαν καν να ακούσουν ή να ακούνε όπως είναι η περιγραφή του 95 % των audio people που ακούω και γράφουν ;

Κανονικά τα ηχεία σου πρέπει να ακούγονται μια χαρά και να είσαι ευχαριστημένος και χωρίς sub άσχετα με το εάν και απλώς σου λείπουν οι ανάλογες συχνότητες.

Με λίγα λόγια τα ηχεία σου πρέπει να σου δίνουν ευχαρίστηση πρώτα και πρωτίστως και απο μόνα τους και μετά να ασχοληθείς με τa sub εάν επιθυμείς. Μήπως τελικά και η προσθήκη sub τελικά κρύβουν κάποια ελαττώματα απο πολλά ηχεία και ποια ελαττώματα μπορεί να είναι αυτά ; Έχει ασχοληθεί κανένας να διερευνήσει ένα τέτοιο ενδεχόμενο ; ή η "θεοποίησή" τους δεν επιτρέπει μια τέτοια διερεύνηση ούτε καν σαν αναρώτηση. Πάντως εγώ όταν ακούω κάποιος να λέει ότι η διαφορά είναι τρομερή και χωρίς αυτά δεν μπορεί καν να ακούσει ή απορεί σε υπερθετικό βαθμό πως ήταν δυνατόν να άκουγε έτσι τόσα χρόνια κλπ κλπ ... το βρίσκω υπερβολή. Και η υπερβολή πάντα πρέπει να μας κάνει να αναρωτιόμαστε και να είμαστε προσεκτικοί.
 

Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315
Άρα, καλύτερα μακριά κι αγαπημένοι, δικάναλο και πολυκάναλο, στη συγκεκριμένη περίπτωση;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.003
Reaction score
55.347
Άρα, καλύτερα μακριά κι αγαπημένοι, δικάναλο και πολυκάναλο, στη συγκεκριμένη περίπτωση;
Μα και ο ίδιος λ.χ. δεν θα πήγαινα ποτέ να επεκτείνω το setup με τις κόρνες σε πολυκαναλικό προσθέτοντας άσχετα ηχεία... Εκτός και αν έβρισκα - εννοείται σε εύλογα χαμηλές τιμές αντί αηδονάτου κούκου - να βάλω πρόσθετα όμοια τεμάχια από τα main... :sneaky:
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.042
Reaction score
130.944
ελα τσιμπησαμε το δολωμα.... θα μας πεις?
Το 310 με ένα 750 σαμπ (μονό 10") γίνεται δορυφόρος 4 δρόμων, ανώτερος του 420, λόγω ύπαρξης του 8,25" μεγαφώνου.

Το 750 παίζει εντελώς φλατ μέχρι 300 κύκλους, ενώ η απόκρισή του πάει αρκετά υψηλότερα των 500 κύκλων.

Κάνεις το 750 βάση για το 310, και τα αντιμετωπίζεις συνολικά ως 4-δρομο δορυφόρο, τον οποίο εν συνεχεία θα κροσάρεις στους 80 κύκλους, κανονικά σαν όλους τους δορυφόρους (αν και μπορείς να το πας λίγο παρακάτω, αλλά οχι κάτω από 50).

Θα γίνει κρος μεταξύ 750 και 310 στους 160-180 κύκλους (ολόκληρη η 3η οκτάβα συν κάτι ψιλά θα φύγει από το 310), και έτσι το πακέτο 310-750 γίνεται ένας ικανότατος far field δορυφόρος, κατά την γνώμη μου ανώτερος του 420, λόγω περισσότερων μεγαφώνων και κλειστής καμπίνας από 4η οκτάβα και άνω.

Στο ζεύγος των 310+750 χρειάζεται τώρα να προσθέσεις τουλάχιστον ένα ζεύγος 870 για σαμπ (ιδανικά θέλει 4-αδα).

Το ανωτέρω πακέτο, θα σκοτώνει κυριολεκτικά σε οποιαδήποτε mid field έως far field οικιακή τοποθέτηση.

Θα διαθέτει 4-8 τεμάχια 10" για τις πρώτες 2 οκτάβες.
2 τεμάχια 10" για την 3η οκτάβα και κάτι ψιλά.
8,25" για 4η οκτάβα και πάνω, μαζί με μιντ και Τουίτερ, που ως γνωστόν ξεπερνούν τα 120 dB SPL εκεί πάνω.

Θα θερίζει.


ΥΓ. Το όμοιο, μπορεί να γίνει ακόμα ακριβότερα, παίρνοντας ως βάση για το 310 από ένα 870, μόνον για 3η οκτάβα (συν κάτι ψιλά ένθεν κι ένθεν) και επιπροσθέτως άλλη 4-αδα σαμπ, ακόμα ισχυρότερα αν θες, πχ τα 15" της genelec, ή και μεγαλύτερα. Λεφτά να έχεις. 😎
 


Μηνύματα
116
Reaction score
472
Το 310 με ένα 750 σαμπ (μονό 10") γίνεται δορυφόρος 4 δρόμων, ανώτερος του 420, λόγω ύπαρξης του 8,25" μεγαφώνου.

Το 750 παίζει εντελώς φλατ μέχρι 300 κύκλους, ενώ η απόκρισή του πάει αρκετά υψηλότερα των 500 κύκλων.

Κάνεις το 750 βάση για το 310, και τα αντιμετωπίζεις συνολικά ως 4-δρομο δορυφόρο, τον οποίο εν συνεχεία θα κροσάρεις στους 80 κύκλους, κανονικά σαν όλους τους δορυφόρους (αν και μπορείς να το πας λίγο παρακάτω, αλλά οχι κάτω από 50).

Θα γίνει κρος μεταξύ 750 και 310 στους 160-180 κύκλους (ολόκληρη η 3η οκτάβα συν κάτι ψιλά θα φύγει από το 310), και έτσι το πακέτο 310-750 γίνεται ένας ικανότατος far field δορυφόρος, κατά την γνώμη μου ανώτερος του 420, λόγω περισσότερων μεγαφώνων και κλειστής καμπίνας από 4η οκτάβα και άνω.

Στο ζεύγος των 310+750 χρειάζεται τώρα να προσθέσεις τουλάχιστον ένα ζεύγος 870 για σαμπ (ιδανικά θέλει 4-αδα).

Το ανωτέρω πακέτο, θα σκοτώνει κυριολεκτικά σε οποιαδήποτε mid field έως far field οικιακή τοποθέτηση.

Θα διαθέτει 4-8 τεμάχια 10" για τις πρώτες 2 οκτάβες.
2 τεμάχια 10" για την 3η οκτάβα και κάτι ψιλά.
8,25" για 4η οκτάβα και πάνω, μαζί με μιντ και Τουίτερ, που ως γνωστόν ξεπερνούν τα 120 dB SPL εκεί πάνω.

Θα θερίζει.


ΥΓ. Το όμοιο, μπορεί να γίνει ακόμα ακριβότερα, παίρνοντας ως βάση για το 310 από ένα 870, μόνον για 3η οκτάβα (συν κάτι ψιλά ένθεν κι ένθεν) και επιπροσθέτως άλλη 4-αδα σαμπ, ακόμα ισχυρότερα αν θες, πχ τα 15" της genelec, ή και μεγαλύτερα. Λεφτά να έχεις. 😎
Ωραία...και για πείτε μου...όλα αυτά που θα τα βάλει κανείς? Στο σαλόνι? Ο σκοπός είναι να μιλάμε και για εφικτές εφαρμογές...και μετά λέτε πως εγώ παροτρύνω τα διαζύγια... :p
Να κάνω και εγώ μία ερώτηση?
Ενώ σε ταινία στο dolby surround ta sub σηκώνουν τον καναπέ στον αέρα, στο utube σε μουσική πάλι dolby ta sub είναι σαν να μην υπάρχουν...[στο stereo παίζουν μόνο τα L-R οκ το καταλαβαίνω.] Τι κάνω λάθος?
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.616
Μηνύματα
2.911.178
Members
38.076
Νεότερο μέλος
Paraskevas_
Top