Featured Antonylogan's man cave

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.633
Reaction score
14.098
@Bhutia βλέπω ήρθες στον ίσιο δρόμο
Ειχαμε κι εμεις οι καψεροι δικαναλοι τον Μεσιε @Bhutia μας ανεβαζε το ηθικο τωρα..... παει
Προσχωρεισε στους πολυκαναλους ;)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.346
Reaction score
56.884
Ειχαμε κι εμεις οι καψεροι δικαναλοι τον Μεσιε @Bhutia μας ανεβαζε το ηθικο τωρα..... παει
Προσχωρεισε στους πολυκαναλους ;)
Όσο διατηρώ κι εξακολουθώ ν'απολαμβάνω δικαναλικό setup δεν θα έχω προσχωρήσει κάπου. Έχω απλώς... προχωρήσει.
Αγαπημένε μας Chris , το να μη βάζεις πολυκαναλικό setup με τα sub του ειδικά σε χώρο όπως αυτός που έχεις φτιάξει συνιστά (εγκληματική) αμέλεια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.519
Reaction score
135.840
Και για μια τρύπα bass-reflex στο πάτωμα
Κι όμως, η πιο ασφαλής επιλογή είναι. 😎

Στάνταρ απόσταση, μετρημένα κουκιά, στάνταρ δομικό στοιχείο, προβλεπόμενης ενίσχυσης.

Και είναι το σημείο που ενοχλεί λιγότερο από οπουδήποτε αλλού, το να βάλεις μια φέτα κοποπρεν για να μαζέψεις τυχόν παρασιτικούς θορύβους.

Μπαίνει και στο ταβάνι, να κοιτάει η τρύπα πάνω. Τέλειο.
 

Μηνύματα
6.825
Reaction score
5.365
Με 6.400€, αντί για δύο Adam Sub15, παίρνω 50 (πενήντα) τεμάχια Peerless 10ιντσα, αυτά που χρησιμοποιεί η Neumann στα σαμπ της, που διεγείρονται με 100 βατάκια, και μετατρέπω κάθε τοίχο-ταβάνι-δάπεδο σε walls of bass.

Χάρμα οφθαλμών, ώτων κα σπλήνας θα είναι. Και πιο fun εγχείρημα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.519
Reaction score
135.840
Οκ, πάρε και 50 ενισχυτές, 50 σετ βύσματα και λοιπά αναλώσιμα, φτιάξε 50 καμπίνες, και κρέμασε 50 καμπίνες στο ταβάνι, σε 50 χρόνια θα έχεις τελειώσει, μετά βάλε 50 σουκου σε 550 μέτρα καλώδιο ρεύματος και φτιάξε κλωβό φαραντέι να δούμε τι θα καταλάβεις. 😜🤪😜😁

Βρε 2 σαμπ 15-αρια ή 4 12-αρια και τέλος.
Σε 3-4 μέρες στην πόρτα σου, τα βάζεις στη μπριζα, δουλεύουν.
Άντε γεια.
 

Μηνύματα
6.825
Reaction score
5.365
Ποια σούκο και τι ρεύματος, παθητικά θα είναι τα κουτιά. Πολλαπλά κουτιά με έναν ενισχυτή.

Γίνεται, δεν είναι τόσο δύσκολο.
 

Μηνύματα
1.607
Reaction score
1.924
Ποια σούκο και τι ρεύματος, παθητικά θα είναι τα κουτιά. Πολλαπλά κουτιά με έναν ενισχυτή.

Γίνεται, δεν είναι τόσο δύσκολο.
Ξερεις ποιο 10ιντσο χρησιμοποιει? Μηπως ειναι το P830452?
 

Μηνύματα
6.825
Reaction score
5.365
Αναφορά για αυτό βρήκα κάπου:

Πιο αδύναμο αυτό που λες, μόλις 75W, πιο πιθανό το δικό σου να είναι :)

 

Μηνύματα
4.900
Reaction score
8.647
Όσο διατηρώ κι εξακολουθώ ν'απολαμβάνω δικαναλικό setup δεν θα έχω προσχωρήσει κάπου. Έχω απλώς... προχωρήσει.
Το ίδιο και γω, εξακολουθώ να απολαμβάνω την μουσική στο αμάξι, στον δρόμο με τα ακουστικά,. Σπίτι έχω το πολυκαναλο, δεν ακούω δικάναλα, δεν βρίσκω κάποιον λόγο. Ένα δωμάτιο έχω, ένα σεταπ έχω εκεί μέσα, μου φτάνει και βαράει πάντα με απμιξινγκ.
Ακούγοντας βεβαίως στο αμάξι και με ακουστικά στον δρόμο, το μόνον που δεν κατανοώ είναι είναι τους ανθρώπους που ακούν σε χαμηλές εντάσεις. Μου φαίνεται πραγματικό βασανιστήριο, δεν το αντέχω πραγματικά. Σε κάπως μικροτερο βαθμό δεν κατανοώ πως μπορεί κάποιος να απολαύσει τον ηχο χωρίς μπάσο. Προτιμώ δλδ ένα δικάναλο με μπάσο που βαράει δυνατά απ ένα αμπασο πολυκαναλο που παίζει σε χαμηλές εντάσεις.
 

Μηνύματα
1.607
Reaction score
1.924
Αναφορά για αυτό βρήκα κάπου:

Πιο αδύναμο αυτό που λες, μόλις 75W, πιο πιθανό το δικό σου να είναι :)

Και τα δυο σηκωνουν πολυ περισσοτερη ισχυ απο αυτη που δηλωνει ο κατασκευαστης και εχει αναφερθει πολλες φορες απο ολους οσους τα εχουν χρησημοποιησει με αναφορες για εως και 1000W ισχυος με ψηλοτερο tuning και με High Pass. Εχω κανει sim το P830452 και σε 30lt ported @21Hz και high pass στα 17Hz σηκωνει 400W πριν φτασει στο οριο η διαδρομη του, με πανω απο 105db σε ολο το φασμα απο 22Hz και πανω, με πανω απο 110db απο τα 80Hz και πανω ενω εχει και πολυ ομαλη αποκριση αρκετα ψηλα που το κανει καλη επιλογη και για midbass σε τριδρομο.
Για τετοια χρηση θελει απο 6-12Lt κλειστη καμπινα και σηκωνει αρκετο EQ και μπολικα Watt. Το P835037 φανταζομαι θα σηκωνει ακομα περισοτερα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.519
Reaction score
135.840
Η Νιούμαν στα σαμπ της, χρησιμοποιεί το 835037 με ένα ice module ανά μεγάφωνο, το 50sx2. Θεωρητική μέγιστη συνεχής ισχύς (αν θυμάμαι καλά) στα 170 βατ.

Όμοιο ακριβώς ενισχυτικό (το 50-αρι πάντα) έχουν και τα τζενελεκ που έχω, πάντα ένα ενισχυτή ανά μεγάφωνο.

Φωτογραφίες από το δικό μου 870, που έχει 2 τέτοιες πλακέτες της ice, δικαναλη η καθεμιά τους, μια ανά μεγάφωνο: (νομίζω πως δεν έχει βάλει "χέρι" η Νιούμαν στις πλακέτες της ice, τις βλέπω "μαμά" (αλλά οκ, δε μπορώ να είμαι βέβαιος):

1000010519.png 1000010518.png 1000010521.png

Όπως και το 125sx2, έτσι και το 50sx2 είναι δικαναλα ενισχυτικά, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε απλώς γεφυρωμενα (τυπική χρήση με RCA), είτε (καλύτερη χρήση της γεφύρωσης) διαφορικά, ένα κανάλι ανά ημιπεριοδο.

Στα σαμπ αυτά που έχω, τόσο στο τζενελεκ όσο και στο Νιούμαν, τα 50-αρια δεν χρησιμοποιούνται απλώς γεφυρωμενα. XLR λέμε. 😁

Η φουλ διαφορική τοπολογία, εξασφαλίζει πολύ μεγάλη απόρριψη θορύβων, με συνέπεια πολύ χαμηλούς θορύβους ηρεμίας από τα μεγάφωνα, κάτι που κάνει μπαμ στις προδιαγραφές τους.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.346
Reaction score
56.884
Τέτοιου μπας ριφλέξ έχου εγώ και αβλέπ προς τα κάτ' κιόλ'ς (μιμούμαι αποτυχημένα τον Δημήτρη).

Βρε συ ο Ear ξέρει τι λέει σε όλα τα τελευταία του πόστ εδώ. Έχει ηρεμήσει ; Μάλλον ήταν μέχρι να σε κάνει να προσχωρήσεις.

Κοίτα αυτό που λέει ο Chris έχει δίκιο εμείς σε θέλουμε όπως ήσουν πάντα, ούτε να προχωράς, ούτε να εξελίσσεσαι ή μάλλον προχώρα αλλά κάνε ότι δεν προχώρησες. 😍

Πάντως ότι τα τρία Yamahakia (και ένα στο κέντρο) παίζουν καλύτερα απο οποιοδήποτε δαπέδου δεν έπρεπε να το πείς, το παράκανες. ¨Όπως και ότι το Lamm το δεύτερο - τρίτο - τεταρτο παίζει καλύτερα απο το πρώτο. Βρε το δεύτερο συγκριτικά με το πρώτο ... το έκανε Krell ο Vladimir. :D

:D :D
Θα το είχα πράγματι παρακάνει άμα ισχυριζόμουν κάτι τέτοιο αφού δεν συγκρίνω ποιότητες ανάμεσα σε ηχεία δαπέδου έναντι βάσης. Λέω μόνο πόσο υπέρτερος είναι ο παράγοντας που αφορά στο πλήθος διαθέσιμων καναλιών.
Δεν έχω καν ανακατέψει λυχνιακά ενισχυτικά.

Για να μην παρερμηνεύομαι λοιπόν δίδεται ένα παράδειγμα... Υποστηρίζω ότι ένα πολυκαναλικό με πέντε τεμάχια Neumann 310 για bed layer και δύο μπροστινά ύψους θα ήταν πιο απολαυστικό - έστω και χωρίς να είχε ντουζίνα καναλιών - λ.χ. από ένα απλό δικαναλικό με Grimm LS1 - αυτά σκέφτηκα αυτομάτως με αφορμή προηγούμενο λινκ του Σταύρου Λαγκαδιανού. Εννοείται συνοδεία καλά ενσωματωμένων sub. Ομοίως ένα αντίστοιχο πολυκαναλικό με HS8 θα κρινόταν προτιμότερο από σκέτο δικαναλικό με τα 310...

Όσο για το sub με το downfiring bass reflex που αναφέρεις... Άμα δεν εννοείς το sub - εφόσον το Yamaha που έχεις πει ότι διαθέτεις δεν έχει τον σωλήνα στραμμένο προς το δαπεδο - εικάζω ότι αναφέρεσαι σε bass reflex από τα main σου ηχεία...
 
Last edited:

Μηνύματα
1.157
Reaction score
1.053
Για να μην παρερμηνεύομαι λοιπόν δίδεται ένα παράδειγμα... Υποστηρίζω ότι ένα πολυκαναλικό με πέντε τεμάχια Neumann 310 για bed layer και δύο μπροστινά ύψους θα ήταν πιο απολαυστικό - έστω και χωρίς να είχε ντουζίνα καναλιών - λ.χ. από ένα απλό δικαναλικό με Grimm LS1 - αυτά σκέφτηκα αυτομάτως με αφορμή προηγούμενο λινκ του Σταύρου Λαγκαδιανού. Εννοείται συνοδεία καλά ενσωματωμένων sub.
Με ποια λογική λες θα ειναι πιο απολαυστικο? Ποιο ρεαλιστικο ποιο πιστευεις θα ειναι?
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
2.987
Reaction score
6.860
Με ποια λογική λες θα ειναι πιο απολαυστικο? Ποιο ρεαλιστικο ποιο πιστευεις θα ειναι?
Σε "αναπαράσταση" ακρόασης καλλιτέχνη live ? Το πολυκάναλο δίχως πολλά πολλά.
 

Μηνύματα
6.825
Reaction score
5.365
Ρεαλιστικό ως προς αυτό που έχουμε μάθει να περιμένουμε από ακρόαση στερεοφωνικού, ή ρεαλιστικό ως προς την απόδοση του ηχογραφημένου χώρου;

Σαφώς και το δικάναλο κερδίζει στην πρώτη περίπτωση.
Το πολυκάναλο κερδίζει στη δεύτερη.
 

Μηνύματα
1.157
Reaction score
1.053
Σε "αναπαράσταση" ακρόασης καλλιτέχνη live ? Το πολυκάναλο δίχως πολλά πολλά.
Ναι εννοουσα τετοια συγκριση

Ρεαλιστικο σημαινει το ιδιο καθαρο με το αληθινο, ιδια χροια, ιδια ενταση, ιδια δυναμικα, ιδιο timing, ιδια τοποθετηση στο χωρο. Οταν λεω ιδιο εννοω τι πλησιαζει πιο κοντα. Ειναι πολλα τα κριτηρια.

Στο βιντεο αυτο σιγουρα εχει αρκετη διαφορα.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.825
Reaction score
5.365
Όσο περισσότερα κανάλια και σαμπ υπάρχουν στον χώρο, τόσο πιο κοντά στο live που θα παιζόταν στον ίδιο χώρο ή αλλού.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.346
Reaction score
56.884
Ναι εννοουσα τετοια συγκριση

Ρεαλιστικο σημαινει το ιδιο καθαρο με το αληθινο, ιδια χροια, ιδια ενταση, ιδια δυναμικα, ιδιο timing, ιδια τοποθετηση στο χωρο. Οταν λεω ιδιο εννοω τι πλησιαζει πιο κοντα. Ειναι πολλα τα κριτηρια.

Στο βιντεο αυτο σιγουρα εχει αρκετη διαφορα.
Ας προσέξουμε το εξής οξύμωρο στοιχείο... Από τη μια πλευρά ηχογραφείται live η εκτέλεση μέσα στον εμφανιζόμενο χώρο και από την άλλη το ηχοσύστημα αποπειράται ν'αποδώσει την ηχογραφημένη χωρική πληροφορία μέσα στον ίδιο χώρο όπου καταγράφηκε εξαρχής αυτή... Η επίδραση από την έμμεση ηχητική ενέργεια στο καταγεγραμμένο μουσικό γεγονός θα εξασκείται ανυψωμένη εις το τετράγωνο κατά την αναπαραγωγή υπό τις αυτές συνθήκες...

Πώς θα γινόταν να μετριαστεί η περαιτέρω σύγχυση κατά τη μετάδοση της πληροφορίας; Να παρέχεται η πληροφορία από την αρχική καταγραφή υπό ανώτερο ποσοστό άμεσης ηχητικής ενέργειας μέσα από επιπρόσθετα ηχειακά κανάλια.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.445
Reaction score
83.774
Πώς θα γινόταν να μετριαστεί η περαιτέρω σύγχυση κατά τη μετάδοση της πληροφορίας;
Στην immersive αναπαραγωγή να γέμιζαν τον χώρο με πολλές χοντρές απορροφητικές διατάξεις, αλλά και πάλι θα ήταν δύσκολο να πετύχουν το σωστό “μίγμα”
 

Μηνύματα
1.157
Reaction score
1.053
Ας προσέξουμε το εξής οξύμωρο στοιχείο... Από τη μια πλευρά ηχογραφείται live η εκτέλεση μέσα στον εμφανιζόμενο χώρο και από την άλλη το ηχοσύστημα αποπειράται ν'αποδώσει την ηχογραφημένη χωρική πληροφορία μέσα στον ίδιο χώρο όπου καταγράφηκε εξαρχής αυτή... Η επίδραση από την έμμεση ηχητική ενέργεια στο καταγεγραμμένο μουσικό γεγονός θα εξασκείται ανυψωμένη εις το τετράγωνο κατά την αναπαραγωγή υπό τις αυτές συνθήκες...

Πώς θα γινόταν να μετριαστεί η περαιτέρω σύγχυση κατά τη μετάδοση της πληροφορίας; Να παρέχεται η πληροφορία από την αρχική καταγραφή υπό ανώτερο ποσοστό άμεσης ηχητικής ενέργειας μέσα από επιπρόσθετα ηχειακά κανάλια.
Σωστα υπαρχει το θεμα οτι θα αναπαραχθει δυο φορες η χωρικη πληροφορια τοσο απο το ηχογραφημενο οσο και κατα την αναπαραγωγη της ηχογραφησης.

Εαν τα μικροφωνα ειναι πολυ κοντα στην σοπρανο και τον πιανιστα δεν περιοριζεται πολυ η επιδραση του χωρου και ταυτοχρονα ο χωρος εχει μπολικο anti reflection treatment?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.341
Μηνύματα
2.937.499
Members
38.173
Νεότερο μέλος
LSC
Top