Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.552
Reaction score
30.451
Δεν έχει καμία σημασία πόσο κοντά βρίσκονται. Το μόνο που έχει πραγματικά σημασία είναι πόσο έχει, αν τα 1000 είναι WLTP ή CLTC, και ο ρυθμός οδήγησης.
 

Μηνύματα
10.426
Reaction score
4.900
Ένα Τέσλα LR βγάζει συνολικά 450χλμ πραγματικής αυτονομίας με κίνηση σε αυτοκινητόδρομους με τα προβλεπόμενα όρια ταχύτητας (μέχρι 100-120-130).

Το 80%-20% SOC αντιστοιχεί στο 60% της μπαταρίας, το οποίο αντιστοιχεί σε 270 χιλιόμετρα πραγματικής αυτονομίας.

Όποιος ζητάει περισσότερο, δε θα το λάβει ποτέ, και εν συντομία δεν έχει καταλάβει γρι από το τι γίνεται με την ηλεκτροκίνηση, η οποία απαιτεί νέο τρόπο σκέψης και χρήσης.
Εφοσον συνεχίζει να ισχύει αυτό, τότε η λύση που θα περπατήσει είναι ενα plug in ηλεκτρικό-υβριδικό που θα διανύει 400 πραγματικά χιλιόμετρα μονο με ρεύμα και άλλα τόσο με βενζίνη για τα μεγαλύτερα ταξίδια....
 

Μηνύματα
7.469
Reaction score
1.550
Χρώμα, ζάντα, λευκό εσωτερικό.
Σωστά! Το λευκό εσωτερικό δεν με πείθει (έχω μπει σε ταξί Υ με λευκό εσωτερικό και παραήταν άσπρο, ενώ και από τις φωτογραφίες βρίσκω προτιμότερο το μαύρο), ζάντα μεγαλύτερη των 18" δεν θέλω να πάρω (κι ας είναι όμορφη η 19").

Το χρώμα πάλι με "προβληματίζει". Το λευκό δεν το βρίσκω καθόλου άσχημο. Το μαύρο που το έχω δει στο δρόμο είναι πολύ ωραίο, το μπλε μέτριο, το κόκκινο όμορφο, ενώ το γκρί το έχω δει μόνο σε Υ, και είναι πολύ ωραίο. 2.000€ για χρώμα απλώς δεν δίνω, δεν ξέρω αν μου αρέσει το μαύρο τόσο περισσότερο από το άσπρο ώστε να δώσω 1.200€.

Από την άλλη στην Ελλάδα ίσως πρέπει να προϋπολογίζουμε και το χιλιάρικο του αυτόματου σκίαστρου.

Πάντως λίγο το κράτος, λίγο ο Μασκ, κάνουν ότι μπορούν για να φέρουν το 3 στην τσέπη μου.

Ψάχνω για αυτοκίνητο σχετικά μεγάλων χώρων (θέλω να χωράει 2 παιδικά καθίσματα, καθώς επίσης και ένα κανονικό καρότσι και ένα μικρό, και 2 σχετικά μεγάλες βαλίτσες στο χώρο αποσκευών), έχω αυξήσει το αρχικό μου μπάτζετ στο εικοσαχίλιαρο για μεταχειρισμένο, μέχρι στιγμής δεν κοιτούσα καινούρια επειδή αυτά που μπορώ να πάρω δεν μου αρέσουν - δεν καλύπτουν τις απαιτήσεις μου. Από τα 20 στα 30 δεν είναι μικρό το άλμα, αλλά στο βάθος του μυαλού μου μπορώ να το δικαιολογήσω από το ότι μιλάμε για καινούριο έναντι μεταχειρισμένου και να προσθέσω και το οικονομικό όφελος από το μειωμένο κόστος συντήρησης και χρήσης (αν και δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα).

Μάλλον πρέπει να κάνω μία επίσκεψη στην Τεσλα να δω το 3 από κοντά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.802
Reaction score
136.705
1.Ποτε μη λες ποτέ. Οι κινέζοι βρισκονται κοντα στον στοχο αυτό...
Οι Κινέζοι μετράνε κινέζικα νούμερα, και βρίσκονται κοντά (όπως οι άλλοι) για wltp στα 1000 χλμ, προδιαγραφή που δεν έχει καμία σχέση με την πραγματική αυτονομία (>600 λέει το τέσλα και 450 βγάζει οριακά) και δεν πρόκειται να επικρατήσει τέτοιο μέγεθος μπαταρίας σε κοινά EV (εντελώς ασύμφορο για πάρα πολλούς λόγους).

Για να έχεις χρήσιμη αυτονομία στο εύρος 80%-20% SOC στα 600 χλμ, θα πρέπει η wltp προδιαγραφή να βρίσκεται πάνω από 1300 χλμ, και για να βρίσκεται εκεί, ακόμα και με μετρίου βάρους (για τέτοια μπαταρία) αυτοκίνητο (πες 2.3 τόνους) και με μέση κατανάλωση 19 kWh/100km (εξαιρετική κατανάλωση Τέσλα σε αυτοκινητόδρομο) χρειάζεται μπαταρία 190 kWh, πες 200 να είσαι σίγουρος. Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, νέβερ. Εντελώς ποτέ.

Ξέχνα το.

Θα έχει φορτιστές παντού, και η μέση χωρητικότητα μπαταριών των ΙΧ θα κυμαίνεται φορεβε μεταξύ 50-100 kWh, απλώς θα είναι πιο φτηνές οι μπαταρίες και μικρότερου βάρους.

Καμία άλλη "έκπληξη" δε θα συμβεί. Ποτέ.
(Με μόνη εξαίρεση δρόμους που θα φορτίζουν τα αυτοκίνητα εν κινήσει, πράγμα που πιθανώς να συμβεί στην Ελλάδα μετά από 3 αιώνες και αν).
 
Last edited:

Μηνύματα
16.533
Reaction score
23.438
Εφοσον συνεχίζει να ισχύει αυτό, τότε η λύση που θα περπατήσει είναι ενα plug in ηλεκτρικό-υβριδικό που θα διανύει 400 πραγματικά χιλιόμετρα μονο με ρεύμα και άλλα τόσο με βενζίνη για τα μεγαλύτερα ταξίδια....
αυτό και αν δε θα το δείς ποτέ
phev είναι και θα είναι λύση για ηλεκτροκίνηση σε καθημερινά χαμηλής ισχύος δρομολόγια και "συμβατική" χρήση σε ταξίδια
και όντως αυτονομία σαν αυτή που ζητάς δεν είναι ζητούμενο οχι για ηλεκτροκίνητο αλλά και για τα περισσότερα μη γερμανικά οχήματα.
οι γερμανοί λόγω autobahn που σημαίνει κίνηση σε μεγάλες αποστάσεις με μεγάλες ταχύτητες συνηθίζουν να έχουν δυσανάλογα μεγάλα ρεζερβουάρ σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
θα βρεις πχ diesel όχημα με 65 λίτρα που φτάνουν για 900+ χλμ ενώ το ανταγωνιστικό θα έχει 45.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.552
Reaction score
30.451
Εφοσον συνεχίζει να ισχύει αυτό, τότε η λύση που θα περπατήσει είναι ενα plug in ηλεκτρικό-υβριδικό που θα διανύει 400 πραγματικά χιλιόμετρα μονο με ρεύμα και άλλα τόσο με βενζίνη για τα μεγαλύτερα ταξίδια....
Δεν υπάρχει αυτό. Ξέχασε το.
 

Μηνύματα
16.533
Reaction score
23.438
επιπλέον το πρόβλημα είναι η διαθεσιμότητα φόρτισης. αν έχεις κάθε 2 ώρες φορτιστή που σε "γεμίζει" σε 5 λεπτά δεν έχει νόημα να κουβαλάς μια μεγάλη και ακριβή μπαταρία.

αν πάλι φθηνύνει και ελαφρύνει η μπαταρία ίσως να μεγαλώσει πάνω από τις 100kwh αλλά μέχρι τότε θα έχει διευρυνθεί το δίκτυο φόρτισης που θα αποτελεί μια μη χρήσιμη δυνατότητα για τους περισσότερους πελάτες.

το καλό με το βάρος και το κόστος της μπαταρίας αυτή τη στιγμή είναι οτι οι σχεδιαστές εξαντλούνται σε μεθόδους αύξησης του βαθμού απόδοσης κάτι που οι ΜΕΚ και ειδικά οι diesel δεν το απαιτούσαν καθώς με 50 κιλά καύσιμο είχες ενεργειακό περιεχόμενο (550KWh) που ότι και να έκανες έφτανε για πάρα πολλά χλμ.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.542
Reaction score
84.028
3. Να αυξηθούν σημαντικά οι δημόσιοι φορτιστες. Αλλο να περιμένεις 5-10 λεπτα στην ουρα σε βενζινάδικο και αλλο να περιμενεις πότε θα φορτίσουν αλλοι 2-3 πριν απο σενα σε σημείο φόρτισης
Καλό είναι να υπολογίζουμε τον χρόνο που χάνουμε κατά την διάρκεια ολοκλήρου του έτους, όχι μόνο στο ταξίδι 2-3 φορές τον χρόνο.
Αν κατά μέσο όρο γεμίζουμε βενζίνη μια φορά στις 10 μέρες, δηλαδή 50 φορές τον χρόνο, αυτό σημαίνει πάνω από 500 λεπτά τον χρόνο μπες βγες στα βενζινάδικα.
Ενω το ηλεκτρικό κατά την διάρκεια του έτους-πλην μεγάλων ταξιδιών-φορτίζει όταν κοιμόμαστε, άρα μηδέν χαμένος χρόνος, ούτε πάρε δώσε και καλημέρες με βενζινάδικα. Ποτέ.
Μόνο στα ταξίδια, κατά την διάρκεια του καφέ και της τουαλέτας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.552
Reaction score
30.451
Όποιος κάνει ταξίδια και όποιος θέλει να οδηγεί για πολλά χλμ ή θα ξεχάσει αυτά που ήξερε μέχρι σήμερα ή δεν θα πάρει ηλεκτρικό.

Επίσης, στο PHEV η μπαταρία είναι για μέσα στην πόλη. Όποιος το παίρνει για ταξίδια έκανε λάθος αγορά.
Και τέλος, αν δεν ξέρεις, ο χειρότερος τρόπος να βγάλεις συμπεράσματα σχετικά με τα ηλεκτρικά και ότι τα απαρτίζει είναι να πάρεις PHEV.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.802
Reaction score
136.705
Σημειωτέον πως για να επιτευχθούν καταναλώσεις σε αυτοκινητόδρομο της τάξεως των 18-19 kWh/100km, μιλάμε αποκλειστικά και μόνον για κίνηση με 120-130 χλμ/Ω και για αεροδυναμικό συντελεστή τουλάχιστον κορυφαίο (βλέπε μίνιμουμ αυτό των Τέσλα).

Μετρίου αεροδυναμικού σχεδιασμού αυτοκίνητα, θα ξεπερνούν χαλαρά τις 20kWh/100km και για ταχύτητα κίνησης 140-160 χλμ/Ω δεν γίνεται να μην ξεφύγει η κατανάλωση αρκετά πιο πάνω, η αεροδυναμική αντίσταση δεν είναι παιχνίδι.

Με 60% SOC να ζητάς 600 χλμ σε αυτοκινητόδρομο, σημαίνει μεν με απλά μαθηματικά μίνιμουμ 200 kWh μπαταρία, αλλά επειδή αυξάνει πολύ ο όγκος και το βάρος με τέτοιου μεγέθους μπαταρίες, αυξάνει λογαριθμικά και η κατανάλωση, δηλαδή πραγματικά δε παίζει ούτε με 250 kWh ούτε με 300 kWh τέτοιο ζητούμενο.

Η πραγματικότητα στο μέγιστο χρήσιμο μέγεθος των μπαταριών έχει εξαντληθεί με μελέτες τόσο της Porsche όσο και της Tesla, και το ανώτερο χρήσιμο όριο χωρητικότητας για ΙΧ (πάντα πρόκειται για τον βέλτιστο συμβιβασμό) έχει βρεθεί πως βρίσκεται μεταξύ 110-120 kWh.

Μια μπαταρία 120 kWh με μέση κατανάλωση 19 kWh/100χλμ (πάντα μιλάμε για εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή και το μίνιμουμ βάρος, κι εννοείται με νόμιμες ταχύτητες κίνησης) θα δώσει πραγματική αυτονομία 630 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου στο 100% χρήσης της μπαταρίας.
Με 80%-20% SOC θα δίνει 380 χιλιόμετρα.
 

Μηνύματα
16.533
Reaction score
23.438
επίσης το 20-80% είναι λόγω παρούσας τεχνολογίας, αργότερα ίσως μιλάμε για 5-95%
τυπικά ελάχιστα μεγαλύτερη μπαταρία αλλά λόγω τεχνολογίας και βελτίωσης αποτελεσματικότητας σοβαρά μεγαλύτερη αυτονομία.

οι μεγάλες μπαταρίες πάντως ΔΕΝ είναι λύση για ΙΧ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.552
Reaction score
30.451
Κάτι άλλο σημαντικό είναι η ταχύτητα φόρτισης. Για να γεμίσει γρήγορα πρέπει να συνυπάρξουν τρεις παράγοντες. Να πας σε γρήγορο φορτιστή, το αμάξι σου να υποστηρίζει την ταχύτητα φόρτισης του φορτιστή και η μπαταρία σου να είναι στη σωστή θερμοκρασία. Αν δεν υπάρχει κάτι από τα τρία δεν υπάρχει γρήγορη φόρτιση.
Τα ηλεκτρικά θα γίνονται φθηνότερα, και ένας από τους λόγους είναι και η μείωση της ταχύτητας φόρτισης. Μην περιμένετε όχημα των 30.000 ευρώ να φορτίζει με 200kW. Θα μπορεί να κάνει ταξίδι, αλλά να φορτίζει με μεγάλες ταχύτητες δεν θα το δείτε. Ο λόγος είναι το κόστος. Την ταχύτητα φόρτισης πρέπει να την υποστηρίζει το βύσμα πάνω στο όχημα, όλη η καλωδίωση μέχρι την μπαταρία, ότι υπάρχει ενδιάμεσα, και φυσικά η μπαταρία. Όλα αυτά έχουν κόστος. Για αυτό και δεν υπάρχει, μέχρι σήμερα, ηλεκτρικό μέχρι 40.000€ που να ξεπερνά τα 150kW. Δεν υπάρχει ηλεκτρικό μέχρι 30.000€ που να ξεπερνά τα 100kW.

Edit: Τώρα που έπεσαν οι τιμές, υπάρχει το Model 3. 39.990€ - 170kW.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.802
Reaction score
136.705
αργότερα ίσως μιλάμε για 5-95%
Σε κάθε ταξίδι, ανά πάσα στιγμή, με την παρούσα τεχνολογία, εννοείται πως χρησιμοποιείς το 100% της μπαταρίας σου.
Για να μη πω το 103% και φανώ υπερβολικός (τη ρεζέρβα κάτω από το 0%, που βγάζει άλλα 20-25 χλμ).

Το φορτίζεις πριν ξεκινήσεις στο 100% και μέχρι να δεις 0% δε χρειάζεται να σταματήσεις πουθενά.

Εάν είναι δυνατόν στο 0% σταματάς για φόρτιση, και φορτίζεις μέχρι 80%, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά αποκλειστικά και μόνον επειδή το 80-100% είναι πολύ αργό στη φόρτιση και δεν αξίζει τον κόπο να περιμένεις. Αν δε βιάζεσαι (τρως κάνα σάντουιτς) άστο να πάει 100%, σταρχidia'ς, μηδέν άγχος.

Κανένα απολύτως άγχος. 100-0% και 0-100% για τα μεγάλα ταξίδια, με οποιοδήποτε σύγχρονο EV.

Τη μπαταρία την έχεις για να τη χρησιμοποιείς, όχι για να την αφήσεις διαθήκη στα εγγόνια σου. 😎

Το 80-20% είναι απλώς μια "γενική οδηγία χρήσης" της "αντιπροσωπείας" για την καθημερινότητά μας, μέσα στις πόλεις. Αν το κάνεις 10-90% ή 5-95% καθημερινά, μη φανταστείς πως θα γίνει δα και τίποτα σπουδαίο. Αντί να βγάλει 1 μύριο χιλιόμετρα η μπαταρία, μπορεί να χαλάσει στις 900.000 χλμ, κλάιν μάιν. Άσε που στο μικρό Τέσλα λέει το μανιουαλ χρήσης να το πηγαίνεις 100% κάθε βδομάδα. Παπαριές. Μην ασχολείστε με τις μπαταρίες, δεν αξίζει τον κόπο.

ΥΓ. Δεν είναι "καλό" για την μπαταρία να το πηγαίνεις πάνω από 90-95% και να το αφήνεις να κάθεται ακινητοποιημένο για ώρες, πλήρως φορτισμένο. Το να το φορτίσεις 100% και να φύγεις στο καπάκι, είναι οκ.
Επίσης οκ είναι να το αφήσεις ακινητοποιημένο στο 5%, δε παθαίνει τίποτα.
 
Last edited:

Μηνύματα
48
Reaction score
27
Καλησπέρα σε ολους τους φίλους
Σκέφτομαι την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου ΒΥD Seal U όταν το φέρουν στην Ελλάδα.
Είμαι συντηρητικος οδηγός, δεν με ενδιαφέρει η ταχύτητα θέλω άνεση και ποιότητα κατασκευής.
Γνώμες
Ευχαριστώ πολύ
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.802
Reaction score
136.705
αν αργότερα το 5-95 γίνεται όσο γρήγορα το 20-80 είναι πρακτικό κέρδος
Το 5-20% γίνεται σε ντετέ. Σε οποιοδήποτε νορμάλ EV (εκτός των πολύ μικρών). Σε 2 λεπτά.

Σε οποιαδήποτε μπαταρία, οποιασδήποτε τεχνολογίας και μέχρι να πεθάνουμε όλοι μας εδώ πέρα, η φόρτιση θα γίνεται:

1. Πολύ γρήγορα στο 0-15%
2. Γρήγορα προς χαλαρά στο 15-45%
3. Χαλαρά προς αργά στο 45-75%
4. Αργά προς απαράδεκτα αργά στο 75-85%
5. Αηδιαστικά αργόσυρτα (αίσχος) στο 85-95%

Και τέλος, το 95%-100%, μαζί με το recalibration, θέλει πρακτικά όσο χρόνο θέλει το 0-95% σε οποιασδήποτε τεχνολογίας μπαταρία (μπορεί και παραπάνω, καθώς μόνον το recalibration μπορεί να ξεπεράσει ανετως το μισάωρο), δηλαδή άστο ξέχνα το, κάποτε θα τερματίσει.

Η "μάχη" της ταχύτητας φόρτισης, ήταν είναι και θα παραμείνει φορεβε στο εύρος 15-80% του SOC.

(Το 0%-15% είναι ήδη σφαίρα, και το άγχος των οδηγών EV δεν τους αφήνει εύκολα να το χρησιμοποιήσουν, τους πιάνει μανία στο 15% να κολυμπήσουν σε φορτιστή λες και θα εκραγεί το αυτοκίνητο αν πάει 3-1%, οπότε τι α κάεις; Α κατς α μαλώεις; Μπα)

ΥΓ. Τα φτηνά μικρά EV πόλης, δε θα ξεπεράσουν ποτέ την ισχύ φόρτισης στα 50 kW, ενώ τα λιλιπούτεια μικροκινητικότητας θα έχουν μόνο 11 kW AC (παίζει και μόνον με μπριζα σουκο, με 3 kW). Τα λίγο μεγαλύτερα πόλης, δε θα δουν ποτέ πάνω από τα 100 kW. Για 150 kW ισχύ φόρτισης, θες μίνιμουμ επίπεδο iD.3 αυτοκινήτου.
Για 250 kW ισχύ φόρτισης και πάνω, Τέσλα, Μερτσέντες, πόρσε, και τα 800 βολτ KIA - χιουντάι κλπ.
Για πάνω από 350-450 kW ισχύ φόρτισης, θα πληρώσεις πολλά λεφτά.
Για πάνω από 500 kW ισχύ φόρτισης, με solid state "ειδικού σκοπού" μόνον σε φόρμουλα 1, και μετά θα έχουμε πολύ υψηλή ισχύ φόρτισης σε πλοία, αεροπλάνα, μεγάλα φορτηγά (ήδη παίζει έως 2 TW).

ρε ελλειπομπασύφωνε λιγοκάναλε
😜🤪😁🤪😜🤪😁🤪😜🤪😁
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.621
Reaction score
27.501
Το 5-20% γίνεται σε ντετέ. Σε οποιοδήποτε νορμάλ EV (εκτός των πολύ μικρών). Σε 2 λεπτά.

Σε οποιαδήποτε μπαταρία, οποιασδήποτε τεχνολογίας και μέχρι να πεθάνουμε όλοι μας εδώ πέρα, η φόρτιση θα γίνεται:

1. Πολύ γρήγορα στο 0-15%
2. Γρήγορα προς χαλαρά στο 15-45%
3. Χαλαρά προς αργά στο 45-75%
4. Αργά προς απαράδεκτα αργά στο 75-85%
5. Αηδιαστικά αργόσυρτα (αίσχος) στο 85-95%

Και τέλος, το 95%-100%, μαζί με το recalibration, θέλει πρακτικά όσο χρόνο θέλει το 0-95% σε οποιασδήποτε τεχνολογίας μπαταρία (μπορεί και παραπάνω, καθώς μόνον το recalibration μπορεί να ξεπεράσει ανετως το μισάωρο), δηλαδή άστο ξέχνα το, κάποτε θα τερματίσει.

Η "μάχη" της ταχύτητας φόρτισης, ήταν είναι και θα παραμείνει φορεβε στο εύρος 15-80% του SOC.

(Το 0%-15% είναι ήδη σφαίρα, και το άγχος των οδηγών EV δεν τους αφήνει εύκολα να το χρησιμοποιήσουν, τους πιάνει μανία στο 15% να κολυμπήσουν σε φορτιστή λες και θα εκραγεί το αυτοκίνητο αν πάει 3-1%, οπότε τι α κάεις; Α κατς α μαλώεις; Μπα)

ΥΓ. Τα φτηνά μικρά EV πόλης, δε θα ξεπεράσουν ποτέ την ισχύ φόρτισης στα 50 kW, ενώ τα λιλιπούτεια μικροκινητικότητας θα έχουν μόνο 11 kW AC (παίζει και μόνον με μπριζα σουκο, με 3 kW). Τα λίγο μεγαλύτερα πόλης, δε θα δουν ποτέ πάνω από τα 100 kW. Για 150 kW ισχύ φόρτισης, θες μίνιμουμ επίπεδο iD.3 αυτοκινήτου.
Για 250 kW ισχύ φόρτισης και πάνω, Τέσλα, Μερτσέντες, πόρσε, και τα 800 βολτ KIA - χιουντάι κλπ.
Για πάνω από 350-450 kW ισχύ φόρτισης, θα πληρώσεις πολλά λεφτά.
Για πάνω από 500 kW ισχύ φόρτισης, με solid state "ειδικού σκοπού" μόνον σε φόρμουλα 1, και μετά θα έχουμε πολύ υψηλή ισχύ φόρτισης σε πλοία, αεροπλάνα, μεγάλα φορτηγά (ήδη παίζει έως 2 TW).


😜🤪😁🤪😜🤪😁🤪😜🤪😁
Η αλλιώς τα βάφετε γαλάζια και τα πετάτε στη θάλασσα . Μετά απλά παίρνετε ένα ice και έχετε αυτοκίνητο .
Οχι ηλεκτροκίνητο κουβά , που φορτίζει όπως του καπνίσει . :fuckyou: :rofl:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.802
Reaction score
136.705
Πόρτσε, κία, και λοιπά οχήματα στα 800 βολτ, θέλουν 16-17' για το 15-80%, ασχέτως χωρητικότητας μπαταρίας.

Αυτή η αρχιτεκτονική έχει (και θα έχει) προβάδισμα.

Με solid state, άντε να μειωθεί κάνα 5-λεπτο ακόμα. Αυτά.

Φορτιστές τέτοιας ισχύος δε ξέρω που θα βρείτε. 😎

Τα υπόλοιπα "γρήγορα" στα 400 βολτ, θέλουν 25-35' για το ίδιο εύρος φόρτισης, ασχέτως χωρητικότητας μπαταρίας (όσο πιο μεγάλη, τόσο μεγαλύτερη ισχύ μπορεί να πιάσει, αφού έχει περισσότερα παράλληλα στοιχεία).

Σε κάνα δυό χρόνια, θα μειωθεί κάνα 5-λεπτο ακόμα. Αυτά.

Μη περιμένετε οτιδήποτε άλλο, τουλάχιστον μέχρι το 2030, ίσως και 2035. Δεν έχ.
Ούτε φορτιστές >250 kW δεν εχ ολόβε, και δε θα εχ.
Μόνο Τέσλα εχ και θα εχ, στα 250. Μια χαρά είναι, δε χρειάζεται τίποτα περισσότερο για να πας οποιοδήποτε ταξίδι σε όλη την Ευρώπη. Υπεραρκεί.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.551
Μηνύματα
2.943.817
Members
38.196
Νεότερο μέλος
nikos3391
Top