alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.550
- Reaction score
- 30.451
Δεν έχει καμία σημασία πόσο κοντά βρίσκονται. Το μόνο που έχει πραγματικά σημασία είναι πόσο έχει, αν τα 1000 είναι WLTP ή CLTC, και ο ρυθμός οδήγησης.
Εφοσον συνεχίζει να ισχύει αυτό, τότε η λύση που θα περπατήσει είναι ενα plug in ηλεκτρικό-υβριδικό που θα διανύει 400 πραγματικά χιλιόμετρα μονο με ρεύμα και άλλα τόσο με βενζίνη για τα μεγαλύτερα ταξίδια....Ένα Τέσλα LR βγάζει συνολικά 450χλμ πραγματικής αυτονομίας με κίνηση σε αυτοκινητόδρομους με τα προβλεπόμενα όρια ταχύτητας (μέχρι 100-120-130).
Το 80%-20% SOC αντιστοιχεί στο 60% της μπαταρίας, το οποίο αντιστοιχεί σε 270 χιλιόμετρα πραγματικής αυτονομίας.
Όποιος ζητάει περισσότερο, δε θα το λάβει ποτέ, και εν συντομία δεν έχει καταλάβει γρι από το τι γίνεται με την ηλεκτροκίνηση, η οποία απαιτεί νέο τρόπο σκέψης και χρήσης.
Σωστά! Το λευκό εσωτερικό δεν με πείθει (έχω μπει σε ταξί Υ με λευκό εσωτερικό και παραήταν άσπρο, ενώ και από τις φωτογραφίες βρίσκω προτιμότερο το μαύρο), ζάντα μεγαλύτερη των 18" δεν θέλω να πάρω (κι ας είναι όμορφη η 19").Χρώμα, ζάντα, λευκό εσωτερικό.
Οι Κινέζοι μετράνε κινέζικα νούμερα, και βρίσκονται κοντά (όπως οι άλλοι) για wltp στα 1000 χλμ, προδιαγραφή που δεν έχει καμία σχέση με την πραγματική αυτονομία (>600 λέει το τέσλα και 450 βγάζει οριακά) και δεν πρόκειται να επικρατήσει τέτοιο μέγεθος μπαταρίας σε κοινά EV (εντελώς ασύμφορο για πάρα πολλούς λόγους).1.Ποτε μη λες ποτέ. Οι κινέζοι βρισκονται κοντα στον στοχο αυτό...
αυτό και αν δε θα το δείς ποτέΕφοσον συνεχίζει να ισχύει αυτό, τότε η λύση που θα περπατήσει είναι ενα plug in ηλεκτρικό-υβριδικό που θα διανύει 400 πραγματικά χιλιόμετρα μονο με ρεύμα και άλλα τόσο με βενζίνη για τα μεγαλύτερα ταξίδια....
Δεν υπάρχει αυτό. Ξέχασε το.Εφοσον συνεχίζει να ισχύει αυτό, τότε η λύση που θα περπατήσει είναι ενα plug in ηλεκτρικό-υβριδικό που θα διανύει 400 πραγματικά χιλιόμετρα μονο με ρεύμα και άλλα τόσο με βενζίνη για τα μεγαλύτερα ταξίδια....
Καλό είναι να υπολογίζουμε τον χρόνο που χάνουμε κατά την διάρκεια ολοκλήρου του έτους, όχι μόνο στο ταξίδι 2-3 φορές τον χρόνο.3. Να αυξηθούν σημαντικά οι δημόσιοι φορτιστες. Αλλο να περιμένεις 5-10 λεπτα στην ουρα σε βενζινάδικο και αλλο να περιμενεις πότε θα φορτίσουν αλλοι 2-3 πριν απο σενα σε σημείο φόρτισης
Σε κάθε ταξίδι, ανά πάσα στιγμή, με την παρούσα τεχνολογία, εννοείται πως χρησιμοποιείς το 100% της μπαταρίας σου.αργότερα ίσως μιλάμε για 5-95%
Το 5-20% γίνεται σε ντετέ. Σε οποιοδήποτε νορμάλ EV (εκτός των πολύ μικρών). Σε 2 λεπτά.αν αργότερα το 5-95 γίνεται όσο γρήγορα το 20-80 είναι πρακτικό κέρδος
ρε ελλειπομπασύφωνε λιγοκάναλε
Η αλλιώς τα βάφετε γαλάζια και τα πετάτε στη θάλασσα . Μετά απλά παίρνετε ένα ice και έχετε αυτοκίνητο .Το 5-20% γίνεται σε ντετέ. Σε οποιοδήποτε νορμάλ EV (εκτός των πολύ μικρών). Σε 2 λεπτά.
Σε οποιαδήποτε μπαταρία, οποιασδήποτε τεχνολογίας και μέχρι να πεθάνουμε όλοι μας εδώ πέρα, η φόρτιση θα γίνεται:
1. Πολύ γρήγορα στο 0-15%
2. Γρήγορα προς χαλαρά στο 15-45%
3. Χαλαρά προς αργά στο 45-75%
4. Αργά προς απαράδεκτα αργά στο 75-85%
5. Αηδιαστικά αργόσυρτα (αίσχος) στο 85-95%
Και τέλος, το 95%-100%, μαζί με το recalibration, θέλει πρακτικά όσο χρόνο θέλει το 0-95% σε οποιασδήποτε τεχνολογίας μπαταρία (μπορεί και παραπάνω, καθώς μόνον το recalibration μπορεί να ξεπεράσει ανετως το μισάωρο), δηλαδή άστο ξέχνα το, κάποτε θα τερματίσει.
Η "μάχη" της ταχύτητας φόρτισης, ήταν είναι και θα παραμείνει φορεβε στο εύρος 15-80% του SOC.
(Το 0%-15% είναι ήδη σφαίρα, και το άγχος των οδηγών EV δεν τους αφήνει εύκολα να το χρησιμοποιήσουν, τους πιάνει μανία στο 15% να κολυμπήσουν σε φορτιστή λες και θα εκραγεί το αυτοκίνητο αν πάει 3-1%, οπότε τι α κάεις; Α κατς α μαλώεις; Μπα)
ΥΓ. Τα φτηνά μικρά EV πόλης, δε θα ξεπεράσουν ποτέ την ισχύ φόρτισης στα 50 kW, ενώ τα λιλιπούτεια μικροκινητικότητας θα έχουν μόνο 11 kW AC (παίζει και μόνον με μπριζα σουκο, με 3 kW). Τα λίγο μεγαλύτερα πόλης, δε θα δουν ποτέ πάνω από τα 100 kW. Για 150 kW ισχύ φόρτισης, θες μίνιμουμ επίπεδο iD.3 αυτοκινήτου.
Για 250 kW ισχύ φόρτισης και πάνω, Τέσλα, Μερτσέντες, πόρσε, και τα 800 βολτ KIA - χιουντάι κλπ.
Για πάνω από 350-450 kW ισχύ φόρτισης, θα πληρώσεις πολλά λεφτά.
Για πάνω από 500 kW ισχύ φόρτισης, με solid state "ειδικού σκοπού" μόνον σε φόρμουλα 1, και μετά θα έχουμε πολύ υψηλή ισχύ φόρτισης σε πλοία, αεροπλάνα, μεγάλα φορτηγά (ήδη παίζει έως 2 TW).