Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.997
Reaction score
30.127
Γιατί τα σωστά ηχεία, με σωστό σπινοραμα και μετρημένα ισορροπημένη απόκριση, τα αφήνεις να παίζουν όπως παίζουν μόνα τους, χωρίς speaker EQ.

Τα εν λόγω Neumann είναι αηδιαστικά ισορροπημένα και έχουν εξαιρετικό σπινοραμα, οπότε πάνω από τη ζώνη σροεντερ δεν χρειάζονται ισοστάθμιση.

Επειδή έχω 15, εφαρμόζω ισοστάθμιση με σκοπό την άριστη ομοιογένεια μεταξύ τους στο χώρο μου, αλλά ιδίως στη ζώνη των μεσαιοπριμων, προσάρμοσα το ταργκετ κερβ έτσι, ώστε να διαφοροποιηθεί στο ελάχιστο δυνατό η ελεύθερη απόκρισή τους.

Εδώ βλέπουμε 3 γραφήματα, στο πάνω τα 15 ηχεία πως παίζουν χωρίς ισοσταθμιση, στο μεσαίο γράφημα πως θα παίξουν με την ισοστάθμιση που εφαρμόζεται, και στο κάτω γράφημα βλέπουμε ποια ακριβώς είναι η ισοστάθμιση που εφαρμόστηκε.

Με 10 dB κλίμακα: 🤣🤪😜

View attachment 332701

Στην τυπική κλίμακα των 10 dB, επειδή κι ο χώρος είναι μάλλον καλός🤣😁🤪😜, παρά τα όσα λένε κάποιοι, οι μετρήσεις δείχνουν τέλειες, και βλέπουμε ελάχιστες διακυμάνσεις.

Με 5 dB κλίμακα βλέπουμε κάτι παραπάνω

View attachment 332702

Βλέπουμε πόσο ωραία ακολουθεί το ταργκετ κερβ που έδωσα, την μαμά απόκριση των ηχείων, και πόσο μικρού εύρους είναι η ισοσταθμιση που εφαρμόστηκε σε 15 ηχεία ταυτόχρονα!

Πάμε σε 2 dB κλίμακα:

View attachment 332703

Εδώ το ξεχειλωσαμε λιγάκι, αλλά βλέπουμε πόσο ωραία ακολουθεί η ισοσταθμιση με αυτό το ταργκετ κερβ, την μαμά απόκριση των ηχείων, και αναλύεται το εύρος της εφαρμοζόμενης ισοστάθμισης στο κάτω γράφημα, είναι -+2dB σε όλη τη ζώνη των μεσαιοϋψηλων! ❤

Βέβαια, η παραπάνω μέτρηση, είναι στο σημείο της mlp.

Πώς δγιάλο μετράνε αυτά τα ηχεία σε αυτόν το χώρο στα υπόλοιπα σημεία που έκανα μέτρηση, ακόμα και στις θέσεις των πίσω καθήμενων ακροατών;

Για να δούμε..

Ακολουθούν λοιπόν οι μετρήσεις σε όλα τα σημεία που ανέφερα παραπάνω ότι έκανα μέτρηση (πλην της mlp που το έδειξα ήδη), και φαίνεται στην καρτέλα πάνω πάνω, ποιο σημείο αφορά η μέτρηση που βλέπετε:

(Όλα με 5 dB κλίμακα)

View attachment 332712 View attachment 332713 View attachment 332714 View attachment 332715 View attachment 332716
Ναι, καλά. Απά σε τρίποδα θα κάνουν τρββζμπζζζνν . Το είπε ο ειδικός. :lolsign:
Ναι μεν, αλλά.

Η κύρια αντανάκλαση των εμπρός σαμπ, είναι από τον πίσω τοίχο, στον οποίο θα ανακλαστουν τόσο οι άμεσες ακτινοβολίες των σαμπ, όσο και οι ισχυρές έμμεσες από τα πλαϊνά τοιχωματικά όρια.

Τα πίσω σαμπ, αναλαμβάνουν να τις ακυρώσουν αυτές. Εξ'ου και η ονομασία τους (absorbers).

Δηλαδή, έχουμε σαμπ στον πίσω τοίχο, ώστε να εφαρμοστεί ενεργή απορρόφηση μπάσων.

Αυτός είναι ο σκοπός, σε συνδυασμό με τη δημιουργία του "μπασοκύματος".
Ναι αλλά έχεις 3 σαμπζζ μπροστά και πίσω 2. Τί γίνεται με το μονό?
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.827
Το έχω γράψει και γω αυτό, καταντάει τόσο πολύπλοκο αυτό το σοφτγουερ της τρινοβ, που μόνον αυτοί ξέρουν κατά βάση τι και πώς το κάνει.

Ένα μεγάλο θετικό που έχει το waveforming για μένα, επί του έργου, είναι πως κάνει πραγματική μέτρηση στο τέλος, με όλα τα σαμπ να παίζουν μαζί, και εν λειτουργία όλο το σοφτγουερ περί ισοστάθμισης και waveforming, οπότε βλέπεις αναλυτικά τι παίζει, τόσο στο πεδίο του πλάτους όσο και στο πεδίο του χρόνου, βγάζει γράφημα για το decay, και κάνεις fine tuning κατά το δοκούν!

View attachment 332752

View attachment 332753

Εδώ οι μάστορες έκαναν μετρήσεις σε 14 σημεία για να ολοκληρωθεί το waveforming!

Να, αυτά θέλω να δω. Σίγουρα αυτά, ακούγονται.

ΥΓ. Τα ανωτέρω γραφήματα, όπου φαίνονται 14 σημεία στο χώρο να μετράνε όλα τέλεια στο μπάσο, είναι .. τρελή επιστημονική φαντασία, δεν υπάρχει με κανένα άλλο τρόπο, δεν είναι εφικτό. Ασύλληπτο..

(Εξαιρείται αυτό που λέει ο dapost, με array στον εμπρός τοίχο και τεράστια ποσότητα απορρόφησης μπάσου στον πίσω τοίχο, ή να μην υπάρχει πίσω τοίχος.)
Αυτοί σε γενικές γραμμές ελέγχουν το μέτωπο του κύματος και χρησιμοποιούν ολόκληρο το δωμάτιο σαν ένα wave guide. Oπως σε κάθε waveguide πρέπει να κάνεις 3D χαρτογράφηση (εδω πλέον όχι μόνο σε καρτεσιανό σύστημα X, Y, Z αλλά εισάγουν μέσα και το momentum σαν vector στο κάθε σημείο στο χώρο που έχουν κάνει αποτύπωση ώστε να μπορούν να προβλέψουν - και άρα μετά να ελέγξουν - και την ταχύτητα κίνησης αλλά και την διεύθυνση του κύματος όταν θα συγκρουστεί με το άλλο κύμα και αυτό το κύμα με το παράλο κ.ο.κ.) και να βρείς το ¨κέντρο" απο το οποίο θα εκπέμπει η πηγη σου τον ήχο. Για αυτό και η ακρίβεια της τοποθέτησης ως πρός τον X Y Z άξονες και των δρώντων ως "πηγών" και των "απορροφήτών" state των subs είναι μεγάλη και κρίσιμη για otpimum αποτέλεσμα..

Αφού κάνουν αυτό και αποφύγουν όσο τον δυνατόν περισσότερο ενδεχόμενα πλαινά κύματα που μετά θα τους δυσκολέψουν να κάθονται να τα αναιρούν με επιπεδα κύματα που μπορουν μόνο να παράξουν, λειτουργούν τα πίσω σαν απορρόφηση του εμπρός κύματος. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι απορροφάται όλο. Και το λίγο που μένει κάνει ζημιά. ¨Αρα θα πρέπει και τα εμπρός να εναλλάσσουν το state (ρόλο) τους και σαν πηγές και σαν απορρφήση. Αυτό θα γίνει δυο τρεις τεσσερεις μάξιμουμ φορές.

Αυτό που θέλουν να πετύχουν με αυτό τον τρόπο (ιδανικά) είναι α) να μην υπάρχει στην ουσία πουθενά αλλού ενέργεια εκτός απο το μέτωπο του κύματος β) να μην υπάρχει κάν διάδοση propogation άλλου ή αυτού (όσο δυνατόν μικρότερη) εντός του δωματιου - waveguide και γ) να δημιουργηθούν σε χώρο και σε χρόνο όσο λιγότερα δύσκολα pattern μετώπων κυμάτων και άρα interference που θα έρχονται απο διάφορες κατευθυνσεις να συγκρούονται με το "απορροφητικό" κύμα που θα τα αντιμετωπίζει. Ιδανικά θα θέλουνε και αυτή η μορφή των κυμάτων που θα θέλουν να ελέγχουν να έχουν κάπως ευθεία γραμμή (ε , λίγο κοιλα ας είναι) ώστε το επιπεδο απορροφητικό κύμα που θα στέλνουν να μην αφήνει "τρύπες" στην αναίρεση που επιχειρείται.

Ο όγκος αυτής της πληροφορίας σαν data είναι μεγάλος και προφανώς το σύστημα έχει ένα όριο στον όγκο της πληροφορίας που πρέπει να επεξεργαστεί για να κάνει όλα αυτά αλλά και να έχει ακρίβεια στους υπλογισμούς που θα μετατραπεί σε καλύτερο αποτέλεσμα. Οπότε καλά θα ήταν να έχει να διορθώσει (διαχιεριστεί ώστε να διορθώσει) όσο λιγότερα aberrations γίνεται in the first place.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.769
Ναι αλλά έχεις 3 σαμπζζ μπροστά και πίσω 2. Τί γίνεται με το μονό?
Ξέρω γω;
Να το βγάλω για κλήρωση στο avsite? 🤪

Τα σαμπζζζ αυτά τα περλιστεν πωσταλεν, είναι πραγματικά θεργιά.
Χωρίς waveforming, παίζουν 5 τέτοια θεργιά εδώ μέσα, και ειλικρινά έχουν τη δύναμη να σκοτώσουν. 🤣

Μετά το waveforming, θα αλλάξει το πράγμα, η συντριπτική πλειοψηφία της ενέργειας στο χώρο θα προέρχεται βασικά από τα 3 εμπρός σαμπ, καθώς τα 2 πίσω ως absorbers θα μειώνουν σημαντικά την τωρινή ενέργεια από ανακλάσεις, οπότε θα μειωθεί σημαντικά η συνολική διαθέσιμη ενέργεια που έχω τώρα, από 5 τέτοια σαμπ να βαράνε αλύπητα.

Τώρα έχει πολύ πλάκα, πχ σε ένα απαιτητικό κρουστικό ήχο από καραμπίνα στο φίλο μας τον Τζων Γουίκ, μπορούν ανετως να τον βγάλουν πολύ πολύ πιο δυνατά από ότι εάν είχα μια πραγματική καραμπίνα να βαράει μες στο δωμάτιο! 😜😜🤪🤣😁

Σκοτώνουν, κυριολεκτικά. 🤪🤣

Χωρίς καμία εξαίρεση, δεν έχω ξανακουσει τόσο μεγάλες στάθμες στο μπάσο. Ούτε καν στου τερματογκαζι τότε. Είναι τρελό. 😁😜😎
 
Last edited:

Timaras

*****
Μηνύματα
2.936
Reaction score
2.132
Για να είναι όμοια η ισοσταθμισμένη απόκριση με την μαμά απόκριση των ηχείων, και για να εφαρμόζεται το ελάχιστο εύρος EQ εκεί πάνω, πράγμα που φαίνεται καλά πως έχει επιτευχθεί.

Έκανα αλλεπάλληλες μικροαλλαγές στο ταργκετ κερβ εκεί πάνω, μέχρι να επιτύχω την ελάχιστη το δυνατόν ισοστάθμιση από τον trinnov, που φαίνεται στο τέρμα κάτω γράφημα.

Όπως βλέπεις στο τέρμα κάτω γράφημα, η ισοσταθμιση που εφαρμόζει ο trinnov σε όλο το εύρος των μεσαιοϋψηλων, και στα ανώτερα πρίμα, είναι πρακτικά τιποτένια, εντός ορίων +-2dB για 15 ηχεία!

Προσωπικά το θεωρώ αυτό εκπληκτικό κατόρθωμα, και ήταν η τύχη με το μέρος μου που επετεύχθη! 😎
Φοβερό Κώστα.
Το τερμάτισες.Μπραβο!
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.827
Ναι αυτό είναι ότι καλύτερο. Είναι πολύ δουλειά και μεγάλη υπόθεση να καταφέρεις τέτοιο πράγμα (όχι θεωρητικά τόσο, αυτά είναι γνωστά αλλά να το κάνεις πρακτικά σε προιόν) και ο μόνος τρόπος όντως να προσομοιώσεις όργανα σα να παίζουν σε εξωτερικό χώρο. Και το πιο ωραίο να μπορείς να ρυθμίζεις κιόλας το decay σύμφωνα και με τα γούστα σου ακόμη ακόμη ή το είδος μουσικής που ακούς χωρίς να διαταράσσεται η ενέργεια σε κάθε σημείο του δωματίου ανομοιόμορφα άπαξ και το έχεις ρυθμίσει και έχει πάρει τις μετρήσεις του.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Συμφωνώ.
Τα πίσω σαμπς, εκτός από το προς το εμπρός κύμα, βγάζουν και προς τα πίσω (360), το οποιο τρακάρει με τον πίσω τους πραγματικό τοίχο και επιστρέφει στο δωμάτιο.
Αυτό είναι πολύ σωστό.
Η μόνη λύση που μπορώ να σκεφτώ είναι ο Κώστας να βγάλει το πίσω σαμπς έξω από το δωμάτιο, να τα κολλήσει στον πραγματικό πίσω τοίχο.
Δύσκολο πρόβλημα.
Περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον να μάθω τι θα πουν οι της τρινοβ.
Αλλά και έτσι που παίζει τώρα μάλλον είναι καλύτερα από πριν που ήταν καλύτερα γενικά, επομένως το ενδιαφέρον είναι καθαρά ακαδημαϊκό.
 

Μηνύματα
4.963
Reaction score
8.790
Παρεμπιπτόντως στην έκθεση του Μοναχου έγινε επίδειξη του cylindrical waveforming και όχι του ήδη γνωστού planar waveforming. Ο Μπουτχιας πάντως ενθουσιαστηκε. :D

Υπάρχει ένα ωραίο άρθρο σχετικά με την νέα αυτή τεχνολογία, με αυτόματο μεταφραστή γίνεται δουλειά.


,, About the functional principle. Cylindrical WaveForming uses the natural wave propagation of low frequencies in a room to create an optimal wavefront using a line array of subwoofers placed below the screen and spread across the width of the room. In combination, the subwoofers within the line array, controlled by the Trinnov WaveForming algorithm, create a precisely controlled cylindrical wave that reduces reflections from the front and side walls, while the rear subwoofers block reflection from the rear wall. Because there is no subwoofer above the floor, the system's ability to control vertical axial room modes is significantly limited. Nevertheless, other advantages of WaveForming remain, such as: B. the control of the room modes in width and length across the entire room and a noticeable reduction in decay in the listening area. The ideal room for this WaveForming implementation has either a highly absorbent low-frequency ceiling or an open ceiling. In any case, Trinnov strongly advises against having the auditorium heads at half height of the ceiling. . Cylindrical WaveForming significantly reduces standing waves, but over a smaller area compared to planar WaveForming. For this reason, using WaveForming with a line array of subwoofers instead of a planar array is best suited for smaller listening areas, making it a very interesting option for residential and non-commercial applications. WaveForming also supports hybrid layouts with a line array of subwoofers in the front positioned on the floor and a planar array in the back.,,
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.827
Παρεμπιπτόντως στην έκθεση του Μοναχου έγινε επίδειξη του cylindrical waveforming και όχι του ήδη γνωστού planar waveforming. Ο Μπουτχιας πάντως ενθουσιαστηκε. :D

Υπάρχει ένα ωραίο άρθρο σχετικά με την νέα αυτή τεχνολογία, με αυτόματο μεταφραστή γίνεται δουλειά.


,, About the functional principle. Cylindrical WaveForming uses the natural wave propagation of low frequencies in a room to create an optimal wavefront using a line array of subwoofers placed below the screen and spread across the width of the room. In combination, the subwoofers within the line array, controlled by the Trinnov WaveForming algorithm, create a precisely controlled cylindrical wave that reduces reflections from the front and side walls, while the rear subwoofers block reflection from the rear wall. Because there is no subwoofer above the floor, the system's ability to control vertical axial room modes is significantly limited. Nevertheless, other advantages of WaveForming remain, such as: B. the control of the room modes in width and length across the entire room and a noticeable reduction in decay in the listening area. The ideal room for this WaveForming implementation has either a highly absorbent low-frequency ceiling or an open ceiling. In any case, Trinnov strongly advises against having the auditorium heads at half height of the ceiling. . Cylindrical WaveForming significantly reduces standing waves, but over a smaller area compared to planar WaveForming. For this reason, using WaveForming with a line array of subwoofers instead of a planar array is best suited for smaller listening areas, making it a very interesting option for residential and non-commercial applications. WaveForming also supports hybrid layouts with a line array of subwoofers in the front positioned on the floor and a planar array in the back.,,
¨Ασε μας βρε Ν.Κ. με τα Γερμανικά σου. :D 😍 Να σε έχουμε και ανάγκη να μας τα μεταφράζεις. :D😍 Σας ανατινάξανε ολόκληρο αγωγό πράξη πολέμου και οικονομική καταστροφή εκεί για την Γερμανία και όλη την ΕΕ και κάνετε την πάπια και μούγκα. :D 😍 Μην κάνες σχέδια για καλοκαιρινές διακοπές, μπορεί να μην χρειαστούν. :D

Απο εδώ το πήραν οι άνθρωποι (την ίδια την Τρινόβ) copy paste κάνανε. Εδώ το πλήρες κείμενο αλλά και άλλα επιπρόσθετα :

 
Last edited:

Μηνύματα
4.963
Reaction score
8.790
¨Ασε μας βρε Ν.Κ. με τα Γερμανικά σου. :D 😍 Να σε έχουμε και ανάγκη να μας τα μεταφράζεις. :D😍 Σας ανατινάξανε ολόκληρο αγωγό πράξη πολέμου και οικονομική καταστροφή εκεί για την Γερμανία και όλη την ΕΕ και κάνετε την πάπια και μούγκα. :D 😍 Μην κάνες σχέδια για καλοκαιρινές διακοπές, μπορεί να μην χρειαστούν. :D

Απο εδώ το πήραν οι άνθρωποι (την ίδια την Τρινόβ) copy paste κάνανε. Εδώ το πλήρες κείμενο αλλά και άλλα επιπρόσθετα :

Σε μελλοντική αναβάθμιση, θα βρω σπίτι με μεγάλο ύψος οροφής για να βάλω κάνα μέτρο απορρόφηση, θα κάνω και κάνα array από μικρά υπογουφερ μπροστά 2 βαρβατα πισω και με ένα τρινοφ θα εφαρμόσω αυτό το cylindrical waveforming😀
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.827
Σε μελλοντική αναβάθμιση, θα βρω σπίτι με μεγάλο ύψος οροφής για να βάλω κάνα μέτρο απορρόφηση, θα κάνω και κάνα array από μικρά υπογουφερ μπροστά 2 βαρβατα πισω και με ένα τρινοφ θα εφαρμόσω αυτό το cylindrical waveforming😀
Έλα μωρέ, απλώς δεν θα ακούς όρθιος. :D Ε, θα μείνουν και λίγα oblique, σιγά το πράγμα. :D
 

Μηνύματα
3.423
Reaction score
11.335
Δεν έχω μελετήσει καθόλου το θέμα, και έχω μια απορία:
Ο πίσω τοίχος του Έαρ δεν είναι τοίχος, είναι διάφανος και προς τις δυο κατευθύνσεις. Ο πραγματικός τοίχος, εάν πούμε πως υπάρχει, είναι 2 περίπου μέτρα πιο πίσω. Οπότε τα πίσω σαμπς δεν είναι πάνω στο πίσω όριο του χώρου, όσον αφορά το μπάσο.
Νομίζω πως αυτό είναι μια όχι τόσο συχνή συνθήκη στους χώρους που έχουν μελετήσει οι επιστήμονες της Trinnov, και θα έχει ενδιαφέρον για το πως αυτό θα επηρεάσει το αποτέλεσμα.
Όχι 2, περίπου 5μ
 

Μηνύματα
3.423
Reaction score
11.335
Αυτό είναι πολύ σωστό.
Η μόνη λύση που μπορώ να σκεφτώ είναι ο Κώστας να βγάλει το πίσω σαμπς έξω από το δωμάτιο, να τα κολλήσει στον πραγματικό πίσω τοίχο.
Δύσκολο πρόβλημα.
Περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον να μάθω τι θα πουν οι της τρινοβ.
Αλλά και έτσι που παίζει τώρα μάλλον είναι καλύτερα από πριν που ήταν καλύτερα γενικά, επομένως το ενδιαφέρον είναι καθαρά ακαδημαϊκό.
Θα αποκτήσει μπάσο το λεβητοστάσιο και τραπεζάκι για τον καφέ η τουαλέτα. :biggrin: :cry:

Του αντιμάμαλου το κάγκελο :thumbsup: Θα γίνει :roflmao:
 


Μηνύματα
26
Reaction score
20
Καλησπερα, ο costasEAR θα μπορουσε να εχει κανει και την ακολουθη επιλογη, αντι για τους μπρος & πισω τοιχους, να χρησιμοποιησει τους δυο πλαινους με αυτα
και ενα τετοιο στο πισω
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Καλησπερα, ο costasEAR θα μπορουσε να εχει κανει και την ακολουθη επιλογη, αντι για τους μπρος & πισω τοιχους, να χρησιμοποιησει τους δυο πλαινους με αυτα
και ενα τετοιο στο πισω
Σοβαρά τώρα;
 

Μηνύματα
3.924
Reaction score
6.191
Το λογικό είναι το delay να είναι ανάλογο της απόστασης των εμπρός Σάμπ με τα πίσω Σάμπ. Δεν εκπέμπουν κατευθυντικα τα Σάμπ σε αυτές τις συχνότητες. Το λογικό είναι το software να μετράει και τα πίσω Σάμπ σαν πηγές αρχικά για να δει την συμπεριφορά τους. Εκεί λαμβάνεται υπόψη και η ενέργεια που έρχεται από τον πίσω τοίχο και το ίδιο γίνεται και όταν μετράει και τα μπροστινά σαμπ. Ακόμα και η αλλαγή φάσης στην επιστρεφόμενη ενέργεια από τον πίσω τοίχο μετριέται από την αρχή έτσι (με ανάποδη φάση δηλαδή) τόσο για τα μπροστινά όσο και για τα πίσω σαμπ. Όταν πλέον μπαίνει στην διαδικασία να εφαρμοσει κάποιο φίλτρο έχει ήδη την πληροφορία που χρειάζεται. Εκτός και αν οι τρινοβαιοι καβλωσαν να κάνουν κάτι διαφορετικό έτσι από άποψη δεν βλέπω το λόγο να μην δουλέψει σωστά στο δωμάτιο του Κώστα.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Το προβλημα είναι αυτό που έγραψε ο ντιμι στο 5536. Όμως μπορεί η μακρινή ανάκλαση του έξω τοίχου να απορροφάται απο τη μόνη γυψοσανιδα και να μην επιστρέφει. Δίνει μετρήσιμο mode ο έξω τοίχος;

Ένα δεύτερο μικρότερο πρόβλημα είναι οι μικροί πλαϊνοι τοίχοι που έχουν κλίση.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.827
Καλησπερα, ο costasEAR θα μπορουσε να εχει κανει και την ακολουθη επιλογη, αντι για τους μπρος & πισω τοιχους, να χρησιμοποιησει τους δυο πλαινους με αυτα
και ενα τετοιο στο πισω
Αυτό που λές είναι μια λύση για να πετύχεις ομοιομορφία στο decay time στον ίδιο μάλιστα χρόνο για όλα τα σημεία ενός δωματίου, δηλαδή συμπιέζοντας το δωμάτιο τόσο πολύ ώστε να μην έχεις κάν διάδοση κύματος εντός αυτού (όπως ένα λάστιχο αυτοκινήτου δηλαδή) αλλά είναι κυρίως για συχνότητες κάτω των 20 Hz, δεν υπάρχει φυσικκά κανένα localisation, και δεν είναι ασύμβατο σαν προσέγγιση (αρχή) με τις αρχές του waveforming. Θα μπορούσε δηλαδή να βάλει επιπρόσθετα ένα τέτοιο μέσα ο Ear (ή ο καθένας για την δική του περίπτωση όγκου δωματίου που χρειάζεται να συμπιέσει) και να πετύχει ομοιομορφία και σε τόσα χαμηλά ultra συχνότητες.

Βέβαια αυτό πετυχαίνεται όμως στο waveforming λογικά με πολλαπλά (περισσότερα) μικροτερης διαμετρου woofer που συγχρόνως (και επιπερόσθετα όμως κιόλας) θα καταφέρουν ώς περισσότερα να φτιάξουν ως πηγές (sources) ακόμη πιο πολύ επίπεδο μέτωπο κύματος (αντί σφαιρικού) ώστε να αναιρέσει πιο εύκολά και πιο καλά το επίπεδο κύμα μιας ανάκλασης (καθώς οι ανακλάσεις είναι πάντα επίπεδης μορφής και όχι σφαιρικής διάδοσης όπως αυτή απο ένα ηχείο -πηγή).
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.769
...συμπιέζοντας το δωμάτιο...
...και δεν είναι ασύμβατο σαν προσέγγιση (αρχή) με τις αρχές του waveforming...
Όχι μόνον δεν είναι ασύμβατο, αλλά εμπεριέχεται. 😁
Έλεγχος συμπίεσης (κατά το δοκούν) προσφέρεται και από το waveforming, μέχρι τους 5 κύκλους μάλιστα. 😁

Είναι άλλη μια πατέντα της trinnov. (Pending)

Trinnov Audio increases the performance gap with the introduction of Pressurization, its new patent-pending technology, at ISE 2024.

Pressurization adds to the range of active acoustic technologies from Trinnov Audio, making available, for the first time, a dedicated technology to address each of the different acoustic behaviors in home cinema rooms:

WaveForming - Pressurization leverages the power of every subwoofer installed in the room in compliance with WaveForming’s subwoofer placement guidelines, maximizing the performance of the system below the room’s first mode, adding impact, pressure, and efficiency, including infrasonic bass.


Παρακολουθώ πολύ καλά το θέμα, από τότε που ξεκίνησε.
Έχω σημαντικούς "λόγους" όπως είπα, που προχώρησα στην υλοποίηση waveforming της trinnov. 😎
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.562
Μηνύματα
2.944.321
Members
38.198
Νεότερο μέλος
Athena Papadopoulou
Top