Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.488
Reaction score
7.873
Το δικό μου μια φορά φτιάχνεται στο Graz της Αυστρίας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Πολύ λίγες εταιρείες έχουν καταφέρει να πετύχουν και τα δύο σε κάποιο βαθμό, η εξής μία στα αυτοκίνητα, η τογιότα.
Μιας και τα βρήκα μπροστά μου, θυμήθηκα αυτό που γράφτηκε χθες. Οι φωτογραφίες είναι πραγματικές. Το Toyota στο Michigan και το Tesla στην Shanghai. Στο Toyota η οδηγός απεγκλωβίστηκε από την πυροσβεστική και διακομίστηκε με ελικόπτερο στο νοσοκομείο. Στο Tesla ο οδηγός βγήκε μόνος του, δεν έπαθε τίποτα.
FB_IMG_1717828436629.jpg
FB_IMG_1717828443003.jpg
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Η Geely παρουσίασε το 3ο παγκόσμιο brand της με το όνομα Galaxy (τα άλλα δύο είναι Volvo και Zeekr), και αυτό εδώ, το Ε5, είναι το ηλεκτρικό με το καλύτερο efficiency μέχρι σήμερα σύμφωνα με την ίδια, τόσο λόγω μοτέρ όσο και λόγω μπαταρίας, καθώς υπόσχεται 435χλμ αυτονομία με 49kWh μπαταρία, σε ένα μέγεθος σχεδόν ίδιο με το Model Y. Πολύ πιθανό να έχει την golden battery ή ακόμα και την εξέλιξη αυτής. Διαθέσιμο από το 2025.

Geely-Galaxy-E5.jpg

2024-galaxy-e5-geely-guze9assssu0b2csm73vka.jpeg
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Πες τους να κάνουν zoom out γιατί κάτι δεν πάει καλά στις φωτό. ;)
Μια χαρά είναι οι φωτογραφίες. Υπάρχει και video στο ένα. Το δέντρο φτάνει μέχρι τα απέναντι κτήρια, σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης με πεζοδρόμια.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.735
Reaction score
42.882
Δεν είναι συγκρίσιμες οι δύο περιπτώσεις με τα δέντρα.
Το ένα στο τογιότα είναι εμφανώς οριζοντιωμένο και με όλο το βάρος επί του αυτοκινήτου και το τμήμα του κυρίως κορμού να εκτείνεται και από τις δύο πλευρές του αυτοκινήτου, επίσης το έχει φάει όλο χαμηλά στο παρμπριζ.
Το άλλο έχει γείρει πάνω στο τεσλα, ακουμπάει ακόμα στο έδαφος που σημαίνει ότι μόνο τμήμα του βάρους του στηρίζεται στο αυτοκίνητο, έχει κάτσει πιο κοντά στη γωνία της οροφής, δεν ξέρουμε πόσο κρουστικά ή ομαλά προσγειώθηκε εκεί, πιθανολογώ σιγά σιγά έγειρε και τέλος το τμήμα του δέντρου που εκτείνεται από το αυτοκίνητο και μετά είναι κλαδιά και όχι κορμός, πιθανότατα μικρότερο βάρος από την άλλη περίπτωση συν το ότι τα κλαδιά μπορεί να έχουν πιαστεί και σε τίποτα καλώδια ή σε άλλα δέντρα και να στηρίζεται και εκεί λίγο.


Επίσης αυτό που έγραψα περί συνδυασμού χαμηλού κόστους και ποιότητας δεν έχει σχέση με αυτό το παράδειγμα ακόμα και αν ήταν ευθέως συγκρίσιμα. Εχει να κάνει με το toyota way of doing things επί δεκαετίες που δεν χωράει εδώ μέσα να το αναλύσουμε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Έχω δει και άλλα videos - φωτογραφίες. Δεν ακουμπάει κάπου απέναντι. Τα κάτω κλαδιά είναι πολύ κοντά στο δρόμο. Η πίεση που δέχεται το Tesla είναι μεγαλύτερη καθώς μιλάμε για μεγαλύτερο δέντρο (φαίνεται από τον κορμό), συν ότι επειδή δεν έχει ελευθερωθεί όλη η ρίζα (έχει μείνει μόνο η άκρη κοντά στο αμάξι), συν ότι δεν ακουμπάει απέναντι, όλη η πίεση πέφτει πάνω στο όχημα. Υπάρχει και άλλο υλικό στο διαδίκτυο με παρόμοιες καταστάσεις που το όχημα άντεξε. Εκτός πολύ extreme καταστάσεων φαίνεται πως τόσο στο μέταλλο όσο και στον συνδυασμό γυαλί - μέταλλο έχει γίνει σοβαρή σχεδίαση.

Όσο αφορά τις πωλήσεις η Tesla χρειάζεται νέα οχήματα. Όχι ένα αλλά παραπάνω. Όσο και να άλλαξε το Model 3 παραμένει ίδιο. Το ίδιο θα γίνει όταν βγει και το Model Y Juniper. To ίδιο πράγμα βλέπεις. Η εικόνα θα ήταν εντελώς διαφορετική αν υπήρχε το μικρό, το οποίο άργησε πολύ. Οι υπόλοιποι έρχονται με νέα μοντέλα και η Tesla δεν έχει τίποτα να δείξει. Τώρα το πως γίνεται να έχει σχεδόν διπλάσιες πωλήσεις η Toyota με το ένα και μοναδικό κακό όχημα της δεν θέλει τεχνική μελέτη αλλά ψυχολογική - ψυχιατρική.

Από την άλλη η Tesla προετοιμάζεται από τώρα για έναν στόλο 100εκ οχημάτων στους δρόμους, καθώς τόσο τα data centers που ετοιμάζει όσο και ο Dogo για την αυτόνομη οδήγηση στήνονται για 100εκ οχήματα. Παίζει να ετοιμάζουν πράγματα που δεν ξέρουμε.
 
Last edited:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.167
Reaction score
35.559
Δλδ εάν το Τεσλα είχε φάει όλο το βάρος του δέντρου στη μέση των A-pillars θα είχε μείνει αλώβητη η καμπίνα.

Εκεί που το βρηκε, πιο λογικό να αντέξει καθώς έχει τη μορφή αψίδας όλη η ράγα άρα και την αντίστοιχη αντοχή, αφού κατανέμεται η πίεση

Φυσικά και δεν είναι ίδιες οι περιπτώσεις, είπαμε να είναι κανείς tesla fanboy αλλά μέχρι ένα όριο.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Τρεις Κινέζοι στην Αμερική. Η Caresoft έφερε τρεις κινέζους, τον ανταγωνιστή του Model Y, το XPeng G6 που θα έχουμε και εδώ, το διδυμάκι του Volvo EX30 το Zeekr X και την συνεργασία Huawei - CATL, το Avatr 12. Εντυπωσιάστηκαν - "Wake up call for the legacy automakers".

Η Caresoft (όπως και η Munro & Associates) αποσυναρμολογεί οχήματα να τα αναλύσει, να δει καινοτομίες, κατασκευές, ποιότητα, διαφορετικές λογικές κ.α. με σκοπό να πουλήσει τα δεδομένα στους πελάτες της, τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

 

Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.856
Ποια είναι αυτά τα "δικά μας" δεν έχω καταλάβει όμως εγώ. Δηλαδή να μην αγοράζουμε σαν Ελλάδα τα φθηνότερα κινέζικα και να αγοράζουμε τα ακριβότερα γερμανικά επειδή είναι "δικά μας";

Να στηρίζουμε "το σπίτι μας" γιατί στις στιγμές που είχαμε ανάγκη έτρεξαν να μας βοηθήσουν; Και την ίδια αλληλεγγύη περιμένουμε ότι θα δείξουν και στο μέλλον αν βρεθούμε σε ανάγκη;

Να πάνε να μην πω και οι Γερμανοί και οι Φινλανδοί και οι Ολλανδοί και όλοι τους. Ό,τι είναι πιο συμφέρον για μας.
δεν τρέξανε να μας βοηθήσουν (μιλάω για την Ευρώπη συνολικά), αλλά μας βοήθησαν τελικά, έστω κατά κάποιον τρόπο,
μία εποχή που κανείς άλλος δεν έδινε δεκάρα, για να μην πω ότι πολλούς θα τους βόλευε να επέλθει η πτώχευση

και ας αναλογιστούμε εμείς οι ίδιοι αν θα δανείζαμε το ελληνικό κράτος με τους όρους που το κάνανε οι άλλοι δεδομένου του ρίσκου που υπήρχε τότε

εκτός αν το δε μας βοηθήσανε, πάει στο δε μας χαρίσανε όλα τα χρέη και να μας δανείσουν ταυτόχρονα και άλλα

(και προφανώς δεν λέω ότι όλα έγιναν καλά, ειδικά από τους Γερμανούς με την ρηχή και στενή σκέψη)
 

Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.856
Μια χαρά είναι οι φωτογραφίες. Υπάρχει και video στο ένα. Το δέντρο φτάνει μέχρι τα απέναντι κτήρια, σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης με πεζοδρόμια.
όπως το λές
το δέντρο φτάνει μέχρι τα απέναντι κτήρια και δέντρα στα οποία στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Επίσης, αρχικά η Volvo είχε σκοπό να σταματήσει τις πωλήσεις των EX30 & EX90 στην Ευρώπη σε περίπτωση που εκείνη θα επέβαλε δασμούς στα οχήματα από Κίνα. Αυτό άλλαξε, και πιθανότατα ασχέτως δασμών, η παραγωγή αυτών των οχημάτων θα ερθει στο Βέλγιο.

 


Μηνύματα
16.525
Reaction score
23.421

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
 

Μηνύματα
16.525
Reaction score
23.421
Για άλλη μια φορά η Γερμανία πρωτοστατεί στην διάλυση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας
Ποιους ίσους όρους ρε μλκκαυλη ;
Επιδοτεί την κατασκευή, πώληση και εξαγωγή των οχημάτων της η Γερμανία;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.798
Reaction score
136.695
Για άλλη μια φορά η Γερμανία πρωτοστατεί στην διάλυση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας
Ποιους ίσους όρους ρε μλκκαυλη ;
Επιδοτεί την κατασκευή, πώληση και εξαγωγή των οχημάτων της η Γερμανία;
Θέλει προσβάσιμη την αγορά της Κίνας.
Διότι αυτή είναι η μεγαλύτερη αγορά του κόσμου.
Επίσης, θέλει πρώτες ύλες από την Κίνα.
Πχ.. μπαταρίες.
Και σοφτγουερ. Και άλλα πράγματα.

Άρα, η Κίνα τους κρατάει απ'τ'αρhidia.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.544
Μηνύματα
2.943.555
Members
38.195
Νεότερο μέλος
Polatof
Top