- Μηνύματα
- 28.542
- Reaction score
- 84.028
Εννοώ πως εάν μπουν οι δασμοί, και οι τιμές ανεβούν, η ζήτηση για τα Κινέζικα θα πέσει κάθετα. Εκ των πραγμάτων, όχι τι θέλω εγώ να γίνει. Θα πέσει γιατί όλοι (όσοι μπορούν) θα προτιμούν να αγοράσουν κάτι καλό, αν η τιμή με το κινέζικο είναι ίδια.Οι υπόλοιποι γιατί να μην πάρουν;
Αν πάμε λίγες σελίδες πίσω, διέκρινα μια σιγουριά πως η ΕΕ δεν θα τολμήσει να βάλει δασμούς γιατί την κρατάνε όμηρο οι Κινέζοι με διάφορους τρόπους. Τελικά τολμάει, και η σιγουριά κάποιων φαίνεται να βγάζει φτερά.
Και όμως δεν έχει λήξει το θέμα. Οι Κινέζοι μπορεί να είναι άσχετοι, αλλά δεν είναι μλκες. Θα διαπραγματευτούν, θα μπουν πολλά στο τραπέζι τις επόμενες μέρες, και θα δούμε που θα καταλήξει αυτό. Είναι πολύ κρίσιμο για όλους.
Και πάρτε και το original για να μην διαβάζετε από τους άσχετους ανθυποδημοσιγραφισκους, και δείτε και για την Tesla:
Commission investigation provisionally concludes that electric vehicle value chains in China benefit from unfair subsidies
As part of its ongoing investigation, the Commission has provisionally concluded that the battery electric vehicles (BEV) value chain in China benefits from unfair subsidisation, which is causing a threat of economic injury to EU BEV producers
ec.europa.eu
Following a substantiated request, one BEV producer in China – Tesla – may receive an individually calculated duty rate at the definitive stage.
Δηλαδή δεν ξέρουν τι θα κάνουν με την Tesla, γιατί έχει καταθέσει τεκμηριωμένη αίτηση. Τι σημαίνει αυτό σε ποσοστό; Άγνωστο προς το παρόν.
Last edited: