Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear

Μηνύματα
16.212
Reaction score
18.996
Ιδανικά αποσβένουσα θα είναι η συστοιχία αν μπει στον πίσω τοίχο. Μόνο έτσι θα αποτελεί είδωλο της εκπεμπόμενης συστοιχίας. Θα ακυρώνει πλήρως το προσπίπτον κύμα και θα θα εκπέμπει παρασιτική ενέργεια. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση δε θα είναι ιδανική.

Αν η αποσβένουσα συστοιχία μπει πριν τον πίσω τοίχο, κάπου στο ενδιάμεσο όπως στον Κώστα, και εφόσον μιλάμε για 4 προβλεπε σαμπς και παραλληλεπίπεδο δωμάτιο, τότε η αποσβένουσα συστοιχία θα εκπέμπει "δίπολα", δύο μπασο-επίπεδα κύματα, ίδιας έντασης, το κόκκινο το κίτρινο. (Στον Κώστα με τα δύο μόνο πίσω σαμπς δε θα ισχύει αυτό.)

Το κόκκινο μπορεί να ρυθμιστεί να ακυρώνει πλήρως τον πράσινο. Πλήρως θα το ακυρώνει, αυτό δεν είναι πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι το εξίσου ισχυρό παρασιτικό κίτρινο δεν θα ακυρώνεται με κανένα τρόπο και θα πηγαίνει βόλτα πέρα δώθε στο δωμάτιο. Goodbye DBA.

Ευτυχώς με τα επίπεδα μπασοκύματα είναι εύκολο να τα οπτικοποιήσεις και να αντιληφθείς γεωμετρικά τί γίνεται. (Δεν είναι τόσο εύκολο να τα εκπέμψεις βέβαια. Απαιτείται παραλληλεπίπεδο δωμάτιο και συμμετρική τοποθέτηση.)

Αντίθετα, σε ακανόνιστους ή ελεύθερους τοιχωμάτων χώρους, τα κύματα είναι σφαιρικά (ή ακανόνιστα) και η όλη ιστορία της ακύρωσης είναι στο περίπου. Γι αυτό και οι διαφορετικές προσεγγίσεις για επίτευξη καρdιο. Π.χ.

Αλλά με τα επίπεδα όλα είναι πιο απλά και διαχειρίσιμα. Ακόμη και χωρίς τρίνοβ.
Πως εκπέμπει επιπεδα μια πηγή ; Δεν γίνεται αυτό. Για μέτωπα μιλάμε εδώ. "Φυσικό" κύμα. Αυτό απλώς λέγεται χάριν εξήγησης της αρχής. Επίσης ούτε το κύμα απορρόφησης μπορεί να είναι ακριβώς καθρέπτης του εισερχόμενου. Υπό μια μικρή γωνία έστω να συναντηθούν δημιουργούνται άλλα με άλλες κατευθυνσεις και υπο άλλες γωνίες (μεγαλύτερες) ως πρός το πρώτης συνάντησης.

Ούτε τα ασύμμετρα είναι απαραίτητα πρόβλημα. Απλώς αλλάζεις λίγο την θέση του sub και πάς το μέτωπο του κύματος πρός την (σε όποια) επιθυμητη κατεύθυνση, εάν θέλεις.
 
Last edited:



Μηνύματα
16.212
Reaction score
18.996
Τέλος πάντων αφού δεν μου κάνει την τιμή και απαξιοί ο toulou να μου πεί ποιά απο όλα ή όλα αυτά στα όποια λέει το ΝΟ με κεφαλαία και θαυμαστικό κιόλας να του το ανταποδώσω σχετικά αναλόγως και να πω ότι διάβασα το πόστ του και ότι είναι και απο εμένα NO ! και επιπρόσθετα κάποιες παρερμηνείες που κάνει σε κάποια γραφόμενά μου. (όχι ότι εγω τα λέω καλά αλλά δεν πρέπει όταν κάποιος δεν λέει καλά κάτι απο πάνω να παρερμηνεύεται κιόλας.) Π.χ. όταν έλεγα για παραδοχές όπως αυτές του audio δεν εννούσα των ανθρώπων της Τρινόβ φυσικά αλλά αυτών που προσπαθούν να κατάλαβουν και να ερμηνεύσουν αυτούς.

Γενικά εγώ για να μην σας κουράζω και κουράζομαι συμφωνώ με τον Dapost , έτσι τα ξέρω και έτσι τα καταλαβαίνω με την διαφωνία μόνο περί επίπεδου κύματος. Το εκπεμπόμενο κύμα είναι μεν κατευθυνόμενο αλλά δεν είναι επίπεδο. Είναι πολλά κυρτά αλληλοεπικαλύπτομενα ημικύκλια. Και εξάλλου και για να μην το κουλτουριάζουμε ή δεν το κατανοούμε καλά εμείς, οι ίδιοι οι άνθρωποι της Τρινόβ θεωρούν ότι πρέπει να μπουνε στον εμπρός και στον πίσω τοίχο ιδανικά φλάς μάουντ και σύμφωνα με αυτό σχεδιάστηκε το όλο σύστημα για βέλτιστη κατάσταση. Επίσης με μια προτίμηση σε τοιχώματα άκαμπτα που παρόλο που θα έχουν μεγαλύτερη δυσκολία στο decay δεν θα δονούνται παράγοντας άλλα κύματα εντός του χώρου. Η αλλαγή της θέσης -μετακίνηση των sub - μεγαφώνων ακόμη και στην περίτπωση που πρέπει να καλύψουν μικρές αλλά και μεγάλες ασυμμετρίες γίνεται στο 2D επιπεδο των δύο τοίχων αυτών (του εμπρός και του πίσω).
 

Μηνύματα
4.971
Reaction score
8.818
Σε εμένα λες ΝΟ ! ;
Σε σένα το λέει :D

Πάντως ένας που έχει στήσει αρκετά DBA ισχυρίζεται πως το ιδανικό είναι να βρίσκονται είτε εντοιχισμένα είτε να εφάπτονται στον τοίχο. Κάθε απομάκρυνση απ αυτον των πίσω σαμπς χειροτερεύει το τελικό αποτέλεσμα.
Τώρα αν εσείς στήσατε τα σαμπς σε διάταξη DBA σε απόσταση και βλέπετε βελτίωση τότε να μας δείξετε παρακαλώ τα αποτελέσματα στο χαρτί. :p
Το waveforming δεν δουλεύει ακριβώς όπως ένα τυπικό DBA.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.539
Reaction score
2.111
Δεν το έλεγα στον thva

Αν η αποσβένουσα συστοιχία μπει πριν τον πίσω τοίχο, κάπου στο ενδιάμεσο όπως στον Κώστα, και εφόσον μιλάμε για 4 προβλεπε σαμπς και παραλληλεπίπεδο δωμάτιο, τότε η αποσβένουσα συστοιχία θα εκπέμπει "δίπολα", δύο μπασο-επίπεδα κύματα, ίδιας έντασης, το κόκκινο το κίτρινο.

Το κόκκινο μπορεί να ρυθμιστεί να ακυρώνει πλήρως τον πράσινο. Πλήρως θα το ακυρώνει, αυτό δεν είναι πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι το εξίσου ισχυρό παρασιτικό κίτρινο δεν θα ακυρώνεται με κανένα τρόπο και θα πηγαίνει βόλτα πέρα δώθε στο δωμάτιο.
Οχι, αυτά θα ίσχυαν για μία όχι και τόσο ιδανική συστοιχία (που ΟΚ, μεταξύ μας θα είναι και το συνηθέστερο στην πράξη), ή σε μία όχι και τόσο ιδανικά ρυθμισμένη συστοιχία.

Ενα κλασικό σαμπ (με ένα μόνο μεγάφωνο) εκπέμπει και προς τα πίσω, επειδή ως γνωστόν, λόγω του πολύ μεγάλου μήκους κύματος των συχνοτήτων που αναπαράγει γίνεται αόρατο στις συχνότητες αυτές.
Ομως, για να το κάνει αυτό πρέπει να υπάρχει γενεσιουργός αιτία, η πίεση που παράγει ο κώνος. Αν όμως μετά την απόσβεση της προσπίπτουσας (του πράσινου) "περισσεύει" πίεση μπροστά από τον κώνο ώστε να δημιουργηθεί ένα κίτρινο κύμα προς τα πίσω, τότε αναπόφευκτα θα δημιουργηθεί και κίτρινο προς τα εμπρός, κάτι που δεν θέλεις, δεν έχεις επιτύχει στην ουσία μηδενική ανάκλαση του πράσινου. Αρα δεν έχεις κάνει ιδανική ρύθμιση είτε από λάθος, ή απλά επειδή αναγκάστηκες σε συμβιβασμό επειδή η συστοιχία σου δεν ήταν δυνατόν να είναι "ιδανική" και έπρεπε να μετριάσεις άλλες παρενέργειες.
το ιδανικό είναι να βρίσκονται είτε εντοιχισμένα είτε να εφάπτονται στον τοίχο. Κάθε απομάκρυνση απ αυτον των πίσω σαμπς χειροτερεύει το τελικό αποτέλεσμα.
Ισχύει. Αλλά και "Κάθε απομάκρυνση από τον τοίχο των πίσω σαμπς χειροτερεύει το τελικό αποτέλεσμα" σε σχέση με το αποτέλεσμα των εντοιχισμένων σαμπ, αλλά παραμένει πλεονεκτική έστω και σε λιγότερο βαθμό, από μία τοποθέτηση χωρίς αποσβένουσα συστοιχία.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.212
Reaction score
18.996
Ομως, για να το κάνει αυτό πρέπει να υπάρχει γενεσιουργός αιτία, η πίεση που παράγει ο κώνος. Αν όμως μετά την απόσβεση της προσπίπτουσας (του πράσινου) "περισσεύει" πίεση μπροστά από τον κώνο ώστε να δημιουργηθεί ένα κίτρινο κύμα προς τα πίσω,
Δεν καταλαβαίνω και καλά τι λές αλλά εσύ ελπίζω να έχεις υπόψιν σου ότι τέτοια αναίρεση δεν πρέπει να είναι στις δυνατότητες του συστήματος καθώς πρώτα απο όλα έστω 50 - 70 εκατοστά το κύμα πρέπει να έχει αναπτυχθεί (προχωρήσει χρονικά ήδη απο τον κώνο κάθε μεγαφώνου) για να μπορέσει να αναιρεθεί. Αυτό το delay και μόνο είναι αρκετό για να δημιουργηθεί πίσω κύμα. ¨Ασε που αυτή η απόσταση καθορίζεται λογικά και απο την εγγύτητα των μεγαφώνων μεταξύ τους ανάλογα πως έχουν τοποθετηθεί.
 

Μηνύματα
4.971
Reaction score
8.818
Δεν καταλαβαίνω και καλά τι λές αλλά εσύ ελπίζω να έχεις υπόψιν σου ότι τέτοια αναίρεση δεν πρέπει να είναι στις δυνατότητες του συστήματος καθώς πρώτα απο όλα έστω 50 - 70 εκατοστά το κύμα πρέπει να έχει αναπτυχθεί (προχωρήσει χρονικά ήδη απο τον κώνο κάθε μεγαφώνου) για να μπορέσει να αναιρεθεί. Αυτό το delay και μόνο είναι αρκετό για να δημιουργηθεί πίσω κύμα. ¨Ασε που αυτή η απόσταση καθορίζεται λογικά και απο την εγγύτητα των μεγαφώνων μεταξύ τους ανάλογα πως έχουν τοποθετηθεί.
Εσύ θα πάρεις τελικά κάνα δυο σαμπς για ακούσεις επιτέλους τα τραγούδια όπως πρέπει? :p:D

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
ιδανικά φλάς μάουντ
Χωρίς να διαφωνώ με το ανωτέρω, πες μου, στα μήκη κύματος που αναλαμβάνουν τα σαμπζ, τι διαφορά νομίζεις πως μπορεί να έχει ένα flash mounted σαμπ από ένα on wall.

Για να μη ψάχνεις, στη συγκεκριμένη περίπτωση η απόσταση του κέντρου του μεγαφώνου του σαμπ (ακουστικό κέντρο) σε on wall τοποθέτηση, απέχει ~30cm από τον πίσω τοίχο.

Γνώμη μου, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος, είναι πως δεν έχει καμία απολύτως διαφορά.
 

Μηνύματα
16.212
Reaction score
18.996
Εσύ θα πάρεις τελικά κάνα δυο σαμπς για ακούσεις επιτέλους τα τραγούδια όπως πρέπει? :p:D

Τα οκτώ οκτάιντζά μου μου φτάνουν πρός το παρόν. Δεν έχω και φράγκα για να διαθέσω για το audio , φθάνει. Ασε που πρέπει να τα πετάξω όλα. και να μάθω πως γίνονται και στην πράξη όλα αυτά. Εγώ ξεχνάω εν τω μεταξύ τι έφαγα χθές no joke :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
Πάντως ένας που έχει στήσει αρκετά DBA ισχυρίζεται πως το ιδανικό είναι να βρίσκονται είτε εντοιχισμένα είτε να εφάπτονται στον τοίχο.
Συμφωνώ με τον ανωτέρω.
 

Μηνύματα
16.212
Reaction score
18.996
Χωρίς να διαφωνώ με το ανωτέρω, πες μου, στα μήκη κύματος που αναλαμβάνουν τα σαμπζ, τι διαφορά νομίζεις πως μπορεί να έχει ένα flash mounted σαμπ από ένα on wall.
Τίποτε που να μην διορθώνεται απο το σύστημα για αυτό και το έχουν σαν λύση και δυνατότητα. Αλλά φαντάζομαι ότι δεν θα τα κάνεις με αυτό το σύστημα μόνο κλασικό φλας μάουντ αλλά θα μπορείς και να πλέον χωρίς ζημιά να τον κάνεις όλο τον τοίχο μέρος της εκπεμπόμενης ενέργειας (ηχείο) για να κερδίσεις ενέργεια ; ή όχι δεν γίνεται ; Αφού το ελέγχεις που το ελέγχεις πλέον το κύμα "φυσικά" σαν κύμα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
Τίποτε που να μην διορθώνεται απο το σύστημα
Άσε το αν διορθώνεται ή όχι.

Ποια διαφορά μπορεί να προκύψει ρωτάω, έστω και ελάχιστη, σε συχνότητες όπου το μήκος κύματος είναι χιούτζ.

Οποιαδήποτε μετρήσιμη διαφορά. Υπάρχει;
 

Μηνύματα
4.971
Reaction score
8.818
Τα οκτώ οκτάιντζά μου μου φτάνουν πρός το παρόν. Δεν έχω και φράγκα για να διαθέσω για το audio , φθάνει. Ασε που πρέπει να τα πετάξω όλα. και να μάθω πως γίνονται και στην πράξη όλα αυτά. Εγώ ξεχνάω εν τω μεταξύ τι έφαγα χθές no joke :D
Ετσι είναι αυτά, ή δεν θα έχεις φράγκα ή θα πέφτει παντόφλα ή θα είσαι ο γνωστός φελος του Οντιο που ψαχνεται με καλώδια. :p:D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
Δεν έχω και φράγκα για να διαθέσω για το audio
Κάτσε στ'αβγά'ς και μη πετάς λεφτά εκεί που δε χρειάζεται.

Το μοναδικό σοβαρό upgrade που θα πρέπει να επιτρέψεις στον εαυτό σου, είναι η μετάβαση από σχεδονμονοκάναλο σε ιμερσιβ.

Τα υπόλοιπα είναι θεωρίες γι'αγρίους.
 

Μηνύματα
16.212
Reaction score
18.996
Ετσι είναι αυτά, ή δεν θα έχεις φράγκα ή θα πέφτει παντόφλα ή θα είσαι ο γνωστός φελος του Οντιο που ψαχνεται με καλώδια. :p:D
Εγώ είμαι το πρώτο και το τρίτο. Ο φελός και ο άφραγκος. :D
Κάτσε στ'αβγά'ς και μη πετάς λεφτά εκεί που δε χρειάζεται.

Το μοναδικό σοβαρό upgrade που θα πρέπει να επιτρέψεις στον εαυτό σου, είναι η μετάβαση από σχεδονμονοκάναλο σε ιμερσιβ.

Τα υπόλοιπα είναι θεωρίες γι'αγρίους.
Κοίτα ενα δικάναλο waveforming δεν θα με χαλούσε, για αυτό παρακολουθώ το νήμα σου. :D Εγώ χωρίς να έχω κάποιο σχέδιο ή κάτι στο μυαλό μου δεν ασχολούμαι όπως ξέρεις. :D
 

Μηνύματα
4.971
Reaction score
8.818
Εγώ είμαι το πρώτο και το τρίτο. Ο φελός και ο άφραγκος. :D

Κοίτα ενα δικάναλο waveforming δεν θα με χαλούσε, για αυτό παρακολουθώ το νήμα σου. :D Εγώ χωρίς να έχω κάποιο σχέδιο ή κάτι στο μυαλό μου δεν ασχολούμαι όπως ξέρεις. :D
Τότε είναι πολύ καλό που δεν έχεις φράγκα, φαντάσου τι μλκς θα αγοραζες🤣
 

Μηνύματα
16.212
Reaction score
18.996
Άσε το αν διορθώνεται ή όχι.

Ποια διαφορά μπορεί να προκύψει ρωτάω, έστω και ελάχιστη, σε συχνότητες όπου το μήκος κύματος είναι χιούτζ.

Οποιαδήποτε μετρήσιμη διαφορά. Υπάρχει;
Σου είπα έναν παραπάνω , δεν ξέρω εάν ισχύει. Ενας άλλος μπορεί να είναι ότι το ερώτημά σου μπορεί να μην έχει σχέση με αυτή την εφαρμογή του waveforming αλλά με τις αρχικές συνθήκες "τελειότητας" συνθηκών που απαιτεί για να λειτουργήσει που δεν τις γνωρίζω καλά στην ολότητά τους. Αυτά που λέω τα λέω απο άλλες γνώσεις. Αυτό που έχουν κάνει αυτοί θα έχει σίγουρα κάποιες ιδιαιτερότητες που θα τις εχουν σκεφθεί.

Ένας τρίτος είναι αυτά που λέμε .... για να γίνει πιο μεγάλης και σε περισσότερες θέσεις αναίρεση όταν τουλάχιστον προκειται για μεγαλους ή μεγαλύτερους χώρους που μπορεί οι άνθρωποι να στοχεύουν στο μέλλον να εξυπηρετήσουν και άρα ομοιομορφία. Μεγάλες αίθουσες κλειστες σινεμά , πολύ υψηλότερα ταβάνια κλπ. Μπορεί να τους χαλάει και το waveguide εάν και δε νομίζω να έχει σχέση με αυτό.

Με λιγα λόγια ... δεν ξέρω. :D
Τότε είναι πολύ καλό που δεν έχεις φράγκα, φαντάσου τι μλκς θα αγοραζες🤣
Κοίτα την μλκ που λες (εννοείς) την έχω κάνει ήδη. Δεν έχω φράγκα να διαθέσω για το audio πλέον εννοώ. :D
 
Last edited:

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.539
Reaction score
2.111
Thva δεν σε αγνοούσα, απλά δεν είμαι και συνέχεια πάνω από το πληκτρολόγιο – έτρωγα κοτόπουλο με πατατούλες, πιπεριές όλων των αποχρώσεων και καρότα στην γάστρα. 😋😋
Όταν γύρισα έπεσε κατ’ αυθείαν το μάτι στα ποστ του Dapost και εκεί απάντησα, πρώτα με ΝΟ! , μετά αναλυτικότερα.

Βέβαια το πράγμα πολυπλοκεύει , άσε που δημιουργούνται ανεξέλεγκτες και δύσκολα προβλέψιμες oblique , πλάγιες , ταβάνι κλπ ανακλάσεις που θα έχουν μετωπα με διάφορες κατευθύνσεις (και όλα επιπεδης μορφής πλέον).

το κύμα όταν εκπέμπεται απο πηγή είναι πάντα κυκλικό στο μετωπό του.

Πως εκπέμπει επιπεδα μια πηγή ; Δεν γίνεται αυτό

Το εκπεμπόμενο κύμα δεν είναι επίπεδο. Είναι πολλά κυρτά αλληλοεπικαλύπτομενα ημικύκλια
Νομίζω ότι μπερδεύεις το εξής:
Το κύμα όταν εκπέμπεται από μία σημειακή (ή σχεδόν) πηγή, είναι μεν πάντα κυκλικό στο μετωπό του, αλλά το μέτωπο του συνδυασμού πολλών πηγών, μπορεί να πάρει διάφορες μορφές, ανάλογα με τα καμώματα αυτού που διαχειρίζεται τις πηγές (delays, στάθμες, τοποθετήσεις, κλπ), ακόμη και επίπεδο. Αυτές τις μορφές προσπαθούν οι της Trinov να φέρουν στα μέτρα τους, εξ ου και το όνομα waveforming.

Και το μέτωπο αυτό είναι ΕΝΑ, όχι πολλά. Τα πολλά κυρτά και αλληλοεπικαλυπτόμενα τα ξεχωρίζουμε χάριν ανάλυσης, αλλά το αποτέλεσμα, η σύνθεσή τους είναι ΜΙΑ.

Ούτε τα πίσω μπορούν να κάνουν αντίθετα κυρτό μέτωπο. Και αυτά κυκλικά θα είναι στην ουσία
Μπορούν να κάνουν (όλα μαζί) σχεδόν ο,τι θέλεις, ανάλογα με τα επιμέρους delays, στάθμες, τοποθετήσεις, κλπ

Π.χ. όταν έλεγα για παραδοχές όπως αυτές του audio δεν εννούσα των ανθρώπων της Τρινόβ φυσικά αλλά αυτών που προσπαθούν να κατάλαβουν και να ερμηνεύσουν αυτούς.
Κατάλαβα ακριβώς τι εννοούσες

Δεν καταλαβαίνω και καλά τι λές . . .
Λέω το απλούστατο, ότι για να υπάρξει ήχος, κίτρινος, κόκκινος, πράσινος, ή εμπριμέ, ΠΡΕΠΕΙ ο κώνος να συμπιέζει-αποσυμπιέζει τον αέρα μπροστά του. Αν την ώρα ακριβώς της αποσυμπίεσης καταφθάσει μία πράσινη συμπίεση, μπροστά από τον κώνο θα πάρεις μία νούλα. Νάδα ήχος, είτε προς τα μπρός, είτε προς τα πίσω, είτε προς το πλάϊ. Αχρωμία!
Αν όμως η αποσυμπίεση είναι ισχυρότερη της καταφθάνουσας συμπίεσης, θα εισπράξεις από το πλεόνασμα ωραιότατο κίτρινο ήχο ΚΑΙ προς τα πίσω, ΚΑΙ προς τα μπρός, αλλά και (αν πρόκειται για ένα μόνο μεγάφωνο, για συστοιχία… εξαρτάται) προς το πλάι

. . .αλλά εσύ ελπίζω να έχεις υπόψιν σου ότι τέτοια αναίρεση δεν πρέπει να είναι στις δυνατότητες του συστήματος καθώς πρώτα απο όλα έστω 50 - 70 εκατοστά το κύμα πρέπει να έχει αναπτυχθεί (προχωρήσει χρονικά ήδη απο τον κώνο κάθε μεγαφώνου) για να μπορέσει να αναιρεθεί.
ΑΥΤΟ θα ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον επιχείρημα, αλλά . . . που το βρήκες ;;;

πες μου, στα μήκη κύματος που αναλαμβάνουν τα σαμπζ, τι διαφορά νομίζεις πως μπορεί να έχει ένα flash mounted σαμπ από ένα on wall.
Τζάμπα τσακώνεστε. . . στρέψτε το σαμπ προς τον τοίχο!
Ετσι :
φαντάζομαι ότι δεν θα τα κάνεις με αυτό το σύστημα μόνο κλασικό φλας μάουντ αλλά θα μπορείς και να πλέον χωρίς ζημιά να τον κάνεις όλο τον τοίχο μέρος της εκπεμπόμενης ενέργειας (ηχείο) για να κερδίσεις ενέργεια ; ή όχι δεν γίνεται ;
Γίνεται, συγχαρητήρια! μόλις επανεφηύρες τα Dutch and Dutch (πίσω γούφερς και ηχεία πολύ κοντά στον τοίχο)
 

Μηνύματα
16.212
Reaction score
18.996
Γίνεται, συγχαρητήρια! μόλις επανεφηύρες τα Dutch and Dutch (πίσω γούφερς και ηχεία πολύ κοντά στον τοίχο)
Εάν γίνεται τότε είναι όλο κέρδος απο άποψη ενέργειας καθώς αυτή θα είναι ομοιόμορφα μοιρασμένη σε όλα τα σημεία του χώρου με αυτό το σύστημα και δεν θα δημιουργεί πρόβλημα όση και να είναι. Εξισορροπείς και αυτή που "χάνεται" αλλά αυξάνεις και το πλήθος μεγαφώνων άρα πιο επίπεδο το κύμα , για δεδομένη απόσταση πάντα.
ΑΥΤΟ θα ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον επιχείρημα, αλλά . . . που το βρήκες ;;;
Δεν ξέρω, το σκέφτηκα λογικά. Το κύμα που θα κληθούν π.χ. τα πίσω να ακυρώσουν πρέπει να έχει αναπτυχθεί σε κάποιο ποσοστό για να γίνει σε μεγαλύτερο μέρος - περισσότερα σημεία του "τόξου" (αυτό που λές εσυ επίπεδο) η επαφή αλλά και φαντάζομαι για να έχει προλάβει να γίνει ένα όπως λές (πιο επίπεδο). Αλλιώς πως θα γίνει ; Τι θα ακυρώσει , σημειακά ; Μεγαλύτερη καμπυλότητα θα έχει ο κύκλος του μετώπου του κύματος όσο πιο κοντά στον κώνο (θα είναι πιο jagged άρα μικρότερη επαφή άρα μικρότερη αναίρεση) αλλά και η επικάλυψη τους με τα δίπλα subs τι θα γίνει ; Μπορεί να έχουν μια Α απόσταση μεταξύ τους τα subs. Αυτή πρέπει να "καλυφθεί" κυκλικά σε τέτοιο βαθμό που (για) να "προκύψει" το "επιπεδο" κύμα.
 
Last edited:


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.603
Μηνύματα
2.945.572
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top