Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.238
Reaction score
10.721
Θυμίζουμε ότι σημαντική διαφοροποίηση σε σχέση με το προηγούμενο "Κινούμαι Ηλεκτρικά" είναι ότι ο ενδιαφερόμενος πολίτης θα πρέπει πρώτα να προχωρήσει στην αγορά του ηλεκτρικού οχήματος και, αφού ολοκληρώσει τη διαδικασία, στη συνέχεια υποβάλλει στη σχετική πλατφόρμα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά μαζί με το τιμολόγιο ή την απόδειξη αγοράς προκειμένου να λάβει την επιδότηση.

Αν είναι έτσι, θα πάω στο κινούμαι ηλεκτρικά 3 και θα πάρω 9.000€. Ή -πάλι- τα 3 μου... :roflmao:
Οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους: "9 χιλιάρικα" διά "Κινούμαι ηλεκτρικά 3" ίσον... 3 :p
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.167
Reaction score
35.558
Πάντως μικρό σπορ και ενάμισης τονος
Οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους: "9 χιλιάρικα" διά "Κινούμαι ηλεκτρικά 3" ίσον... 3 :p
Ε το 3ο πήρε λοιπόν και ο Γιάννης.

Τυχαίο; Δεν νομίζω

 




MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.238
Reaction score
10.721
Ε το 3ο πήρε λοιπόν και ο Γιάννης.

Τυχαίο; Δεν νομίζω

This is the way! :roflmao:

Πάντως, δεν έφαγε μόνο ο Γιάννης... φόλα. Είχα κι εγώ αντίστοιχες "επιτυχίες" που μου έδωσαν την ευκαιρία να εξασκήσω τα... γαλλικά μου -έχω Supérieur II :biggrin: - έναντι, τόσο του δημοσίου όσο και του ιδιωτικού τομέα.

Η ιστορία πάει ως εξής: όπως αρκετοί άλλοι εδώ μέσα, τρωγόμουν/τρώγομαι για αγορά ηλεκτρικού, χωρίς στην πραγματικότητα να έχει φάει ακόμα τα ψωμιά της η C-class που οδηγώ ακόμα. Η φαγούρα ήταν έντονη όμως τον περασμένο Σεπτέμβριο, οπότε προχώρησα σε αξιολόγηση των διαθέσιμων μοντέλων που ήταν εντός του προϋπολογισμού μου.
Με τα κριτήρια που είχα βάλει, πρώτο έβγαινε το Model Y. Για την ακρίβεια, έβγαινε πρώτο και μετά το χάος, καθώς εκείνη την εποχή δεν υπήρχε τίποτα που να πληροί όλα τα κριτήριά μου. Αλλά με μια λεπτομέρεια: ήθελα την έκδοση Juniper που θα ενσωμάτωνε τις βελτιώσεις του Model 3 και θα διόρθωνε όσα με ενοχλούσαν στην τρέχουσα έκδοση του Y. Θα μου πεις, γιατί δεν έπαιρνες το Highland που μόλις κυκλοφορούσε; Η απάντηση είναι ότι δεν ήθελα πάλι σεντάν, αλλά SUV ή hatchback.

Εκείνη την περίοδο, το Κινούμαι Ηλεκτρικά 2 έδινε περιθώριο 12+3 μήνες για απόκτηση του οχήματος μετά την έγκριση, διαδικασία που έπαιρνε άλλο ένα τρίμηνο. Έχοντας λοιπόν χρονίσει με ακρίβεια τις κινήσεις μου, έκανα αίτηση. Αυτή, εγκρίθηκε τελικά στα μέσα του Δεκέμβρη, αναφέροντας ρητά τη γνωστή προθεσμία των 12+3 μηνών για αγορά, χωρίς άλλες προϋποθέσεις. Μπράβο ρε Κυριάκο, θα το προλάβουμε το Juniper! :D

Μετά από μια-δυο μέρες παίρνω μήνυμα "Μπαρδόν, Ελληνικό Δημόσιο, ανακοινοποίηση στο ορθό: τελικά σας πιάνουν κι εσάς οι καινούριοι όροι, 45 μέρες προθεσμία για προκαταβολή και 8 μήνες για ολοκλήρωση της αγοράς".
Πάει το Juniper, μεγάλο κωλόπαιδο ο Κυριάκος... Βaise-toi, Kyriakos! :biggrin:

Τέλος πάντων, η προθεσμία των 45 ημερών έτρεχε και -ελάχιστα πριν την εκπνοή της- εντοπίζω στα οχήματα αποθέματος της Tesla ένα Υ ακριβώς όπως το ήθελα, με 0 χιλιόμετρα και τέσσερα χιλιάρικα έκπτωση! Τώρα, αυτά είναι σημάδια από κάποια ανώτερη δύναμη και δεν πρέπει να αγνοούνται. Ξεχνάω λοιπόν το Juniper, βάζω επιτόπου παραγγελία και δίνω προκαταβολή με κάρτα.
Λίγες μέρες μετά, τηλεφωνεί ο πωλητής της Tesla και μου τα μάσαγε. Αφού με είχε κανένα πεντάλεπτο στο τηλέφωνο μιλώντας μου ακόμα και για τον καιρό, τελικά το ξεφούρνισε: "ξέρετε, κάποιο συστημικό σφάλμα κλπ, εκείνη η παρτίδα αυτοκινήτων στο απόθεμα δεν είναι τελικά διαθέσιμη... " Προφανώς, αυτή η δύναμη ήταν σκοτεινή και της αρέσει να κάνει πλάκες, μέσω του εκπροσώπου της στη γη, αυτού που έχει χαραγμένο ένα Τ μέσα σε μια πεντάλφα πάνω στο δεξί κωλομέρι. Βaise-toi aussi, Elon! :biggrin:

Ουδέν κακόν αμιγές καλού όμως: πήρα πίσω την προκαταβολή κι ατενίζω αισιόδοξα το μέλλον. Μπορεί το Juniper να μετατέθηκε για το 2025, αλλά πληθαίνουν οι επιλογές μικρότερων και φτηνότερων οχημάτων που καλύπτουν ακόμα καλύτερα το 90% πόλη και 10% Χαλκίδα-Αθήνα που είναι η βασική απαίτηση. Τελικά, η υπομονή είναι αρετή, ειδικά σε ότι αφορά τα EV!

ΥΓ Σε ένα ακόμα σημάδι από το υπερπέραν, το ρουλεμάν στο αριστερό μπροστά top-mount της C-class άρχισε να τρίζει αυτές τις μέρες. Λέτε η δύναμη να είναι καλοκάγαθη αυτή τη φορά; :D
 



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.542
Reaction score
84.028

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Ξεκολλάτε και αποCostasEARχαρακτηριστείτε. :p:biggrin:

Aυτοκίνητο πόλης είναι, και το ΣΚ εντός νομού.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.238
Reaction score
10.721
Σωστό.
Ωστόσο, διακρίνω μια δόση απελπισίας στην τακτική των εταιρειών που κάνουν νοσταλγικές "αναβιώσεις" ιστορικών μοντέλων τους, αντί να εστιάζουν στην παροχή προϊόντων που να καλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες αυτοκίνησης των πελατών, σε ανταγωνιστική τιμή και έγκαιρα (παρεμπιπτόντως, στην ελληνική αντιπροσωπεία της Renault δε γνωρίζουν καν πότε θα έρθει το 5 στην Ελλάδα). Με αναδρομές, δε βάφονται αβγά...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Προσωπικά δεν με χαλάει. Αντί να βλέπω αηδίες στο δρόμο και οχήματα χωρίς χαρακτήρα, προτιμώ να βλέπω αισθητικά ευχάριστες αναβιώσεις. Τώρα, αν στο "παροχή προϊόντων που να καλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες αυτοκίνησης των πελατών" εννοούμε οχήματα σαν τα Tesla (και ειδικά το εσωτερικό τους), ευτυχώς που δεν το κάνουν. Αν εννοούμε "με 20 χιλιάρικα πάω ταξίδι" αυτό θα αργήσει.
 





alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Η Stellantis αποφεύγει τους δασμούς των Κινεζικων ηλεκτρικών ξεκινώντας την παραγωγή τους στην Πολωνία.

Το πρώτο ηλεκτρικό θα είναι το μικρό Leapmotor Τ03, το οποίο ξεκινά να παράγεται τον Σεπτέμβριο. Πρόκειται για ένα όχημα τεσσάρων θέσεων διαστάσεων Fiat 500e, δηλαδή 3.6m. Κινητήρας 55kW με 36kWh μπαταρία. Τιμή Κίνας 11.500€.

LeapMotor T03.jpeg.jpg


 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Τι ωραίο προϊόν. Μέγεθος ακριβώς όσο ένα μικρό κοντέινερ. 420kW σε 4 CCS, άνω του 1MW αποθήκευση. Ότι πρέπει για τα λιμάνια και τα νησιά καθώς κάνει και discharge. Μπορεί να μπει παντού και να πουλάς από υπηρεσίες φόρτισης μέχρι πώληση ενέργειας στο δίκτυο ή συμμετοχή στην εξισορρόπηση του στο peak demand. Μπορείς να φορτίζεις τις μπαταρίες το μεσημέρι με φθηνό τιμολόγιο και να πουλάς ακριβά την εξισορρόπηση το βράδυ. Να το βάλεις δίπλα σε μεγάλο γκαράζ με στέγαστρα από φωτοβολταϊκά να το φορτίζουν και να πουλάς φόρτιση. Δεν χρειάζεται inverters, δεν χρειάζεται transformers, είναι όλα μέσα. Και portable. Αν δεις πως εδώ δεν πουλάς φόρτιση το πας αλλού. Πρέπει να τσιμπάει πάντως.

By the way, και η Tesla στο νέο Megapack που ετοιμάζει εκτός της μεγαλύτερης χωρητικότητας, και αυτό θα έχει μέσα transformers. Οπότε μειώνεται τόσο το κόστος όσο και οι χρόνοι εγκατάστασης

 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.545
Reaction score
98.517

Πιασάρικος ο τίτλος, αλλά παρακάτω...

Αν όμως θέλετε μια αμιγώς ηλεκτρική BMW X3, θα πρέπει να περιμένετε το επόμενο έτος. Το γερμανικό EV θα βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, προεπισκόπηση της οποίας έγινε στο πρωτότυπο Neue Klasse X.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.545
Μηνύματα
2.943.543
Members
38.195
Νεότερο μέλος
Polatof
Top