Ποδήλατο

Μηνύματα
22.324
Reaction score
16.363
Βρε τι 200 mm και 180 mm ; Εσείς χρειάζεστε σαν τα αεροπλάνα κάθισμα εκτίναξης με αυτά που διαβάζω ότι κάνετε. :D 😍
Α δεν ξέρω... να δες μερικά βίντεο μου εδώ (είναι λίστα, δεν είναι μόνο αυτό που φαίνεται), δεν είναι και ιδιαίτερα φοβιστικά πάντως! :geek: :roflmao:

 

Μηνύματα
948
Reaction score
1.568
Στις στροφές δηλαδή και άραγες τι γίνεται με τα φρένα, και την μετατόπιση μάζας εάν χρειαστεί να φρενάρεις απότομα με τόσο μεγάλες ταχύτητες ;

Δεν τολμώ καν να ρωτήσω. Όλοι στο νοσοκομείο ; :D
Καθεσαι πισω και σφυγγεις τα χερια για να μην σου παει μπροστά το σωμα το ποδηλατο και τα κανεις μανταρα
Τώρα τι συγκρίνουμε εδώ κύριε Μάρκου, μήλα με πορτοκάλια?



Ακριβώς, 180mm έχω μπροστά και 160mm πίσω, είμαι και μέγα κουλάδι στο χώμα.
Όσοι φίλοι τρέχουν αγώνες έχουν τουλάχιστον 200mm/180mm με κάποιους να έχουν 4πιστονες δαγκάνες.
Εγω εχω 160/160 και δεν ειναι just barely αρκετό
 



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.987
Reaction score
48.921
Εψέ τα έφεραν αλλά ήμαν στη δλειά, έκανα όμως μια μικρή μ@λκια, η συγκεκριμένη μεσαία τριβή θέλει δικό της κλειδί σύσφιξης.
Θεώρησα ότι κάποια από αυτά που έχω θα κάνει και δεν έδωσα σημασία, ξανά μανά παραγγελία... γαμτ το μνί της Μπέθ >:(
 

Μηνύματα
413
Reaction score
303
Υπόψιν, ήταν και φιλική τιμή...
Δλδ για όλο το group ultegra από Ελλάδα θες 3.000€ περίπου.
Ότι να ναι...
Υπερβολικο ,αν θυμαμαι καλα κατω απο 2500 εκτος αν εννοεις με βατομετρο
 



Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Είναι αυτό που λέμε, αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς :lolsign:
Αυτό λέμε, δεν υπάρχει έλεγχος στα φρένα πανικού στο ποδήλατο.
Επειδή κατάλαβα που λες, εγώ σε εκείνη τη φάση κατέβαινα μόνος με καμιά 80 χλμ/ω, σε κάποια φάση έπρεπε να βγεις από το κεντρικό δρόμο και να ανέβεις έναν επαρχιακό. Κατέβαινα απλές και βλέπω 3 άτομα με γιλέκο να μου κάνουν νόημα να κόψω ταχύτητα, άργησα λίγο να πάρω χρόνο αλλά κατάλαβα τι μου έλεγαν τη τελευταία στιγμή και έπεσα στα φρένα, 3 ταχύτητες πάν και ορθοπέταλο τέρμα γκάζι στον ανήφορο... Ωραία περάσαμε στη Λαμία!!
Μιλάς για την δεξιά στροφή για σκαμνό μετά την μεγάλη κατηφόρα του μπράλου... δεν έπρεπε να κόψεις ρε, στρίβει με όλα εκεί απλά θέλει να ξέρεις την στροφή να πάρεις γραμμές από πριν γιατί η στροφή δεν φαίνεται καλά.
Χρηστάρα πολύ άγχος έχεις βγάλει με τα διακόφρενα, λειτουργούν τέλεια και πιο ξεκούραστα στα χέρια απλά θέλουν "ρύθμιση" και το χειρότερο για μένα... συντήρηση. Στην "ρύθμιση" να θυμάσαι πως το πόσο σφίγγεις τον άξονα στο πηρούνι επηρεάζει την λειτουργία του δισκόφρενου. Οπότε όταν θα βρίσκει στο τακάκι και δεν θα μπορείς να το φέρεις με τίποτα θυμίσου να ξεσφίγγεις λίγο τον άξονα του τροχού. Μισή στροφή, μία στροφή κλπ. Το πρόβλημα υφίσταται συνήθως πίσω. Αυτά σε περίπτωση που δεν έχουν στραβώσει οι δισκόπλακες. Γενικά οι περαστοί άξονες στα δισκοφρενάτα ποδήλατα δεν θέλουν σφίξιμο να το θυμάστε γιατί βρίσκουν οι δισκόπλακες στα τακάκια από την στρέβλωση του συνόλου. Παθών...
2 ανακυκλώσιμα κουτάκια βρήκα σήμερα στη πόρταμ. View attachment 337452
Από που ψώνισες? με ενδιαφέρει το κέντρο της wheels mfg
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.987
Reaction score
48.921
Σάκη μου, έχω άγχος γιατί το ζω όλο το πράμα με το mtb, ξέρς πως παένω άμα με πχιάσει η ζούρλα... Υστερούν τα γαμήδια σε πληροφορία και αίσθηση στη μανέτα ή εγώ έχω συνηθίσει τα rim και πρέπει να αναθεωρήσω και να συνηθίσω τα νέα δεδομένα.
Τη μεσαία τριβή τη πήρα από bike 24, ήταν τελευταίο κομμάτι.
Έχει καλή ποιότητα κατασκευής με ρουλεμάν γωνιακής επαφής αλλά μεταξύ μας πληρώνεις και όνομα...
 

Μηνύματα
413
Reaction score
303
Μιλάς για την δεξιά στροφή για σκαμνό μετά την μεγάλη κατηφόρα του μπράλου... δεν έπρεπε να κόψεις ρε, στρίβει με όλα εκεί απλά θέλει να ξέρεις την στροφή να πάρεις γραμμές από πριν γιατί η στροφή δεν φαίνεται καλά.
Χρηστάρα πολύ άγχος έχεις βγάλει με τα διακόφρενα, λειτουργούν τέλεια και πιο ξεκούραστα στα χέρια απλά θέλουν "ρύθμιση" και το χειρότερο για μένα... συντήρηση. Στην "ρύθμιση" να θυμάσαι πως το πόσο σφίγγεις τον άξονα στο πηρούνι επηρεάζει την λειτουργία του δισκόφρενου. Οπότε όταν θα βρίσκει στο τακάκι και δεν θα μπορείς να το φέρεις με τίποτα θυμίσου να ξεσφίγγεις λίγο τον άξονα του τροχού. Μισή στροφή, μία στροφή κλπ. Το πρόβλημα υφίσταται συνήθως πίσω. Αυτά σε περίπτωση που δεν έχουν στραβώσει οι δισκόπλακες. Γενικά οι περαστοί άξονες στα δισκοφρενάτα ποδήλατα δεν θέλουν σφίξιμο να το θυμάστε γιατί βρίσκουν οι δισκόπλακες στα τακάκια από την στρέβλωση του συνόλου. Παθών...


Από που ψώνισες? με ενδιαφέρει το κέντρο της wheels mfg
Ποτε μα ποτε μην το κανεις αυτο αλλο το φρενο αλλο το σφιξιμο του αξονα. Αν εχεις θεμα θελουν ρυθμιση οι δαγκανες σου. Ο αξονας πρεπει ΠΑΝΤΑ να ειναι σφιγμενος βαση των προδιαγραφων του ουτε περισσοτερο ουτε λιγοτερο.
Τα δισκοφρενα ειναι σαφως καλυτερα απο τα rim σε ολα τα επιπεδα αλλα θελουν συντηρηση και ρυθμιση συχνα για να δουλευουν σωστα ιδιως στην κουρσα.
 

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Ποτε μα ποτε μην το κανεις αυτο αλλο το φρενο αλλο το σφιξιμο του αξονα. Αν εχεις θεμα θελουν ρυθμιση οι δαγκανες σου. Ο αξονας πρεπει ΠΑΝΤΑ να ειναι σφιγμενος βαση των προδιαγραφων του ουτε περισσοτερο ουτε λιγοτερο.
Τα δισκοφρενα ειναι σαφως καλυτερα απο τα rim σε ολα τα επιπεδα αλλα θελουν συντηρηση και ρυθμιση συχνα για να δουλευουν σωστα ιδιως στην κουρσα.
Καλή η θεωρία αλλά στην πράξη... Για ρώτα την σιμάνο γιατί μείωσε το πάχος των διακόπλακων 0,2 του χιλιοστού στην καινούρια σειρά χωρίς να αλλάξει το διάκενο στη δαγκάνα. Γενικά ο περαστός άξονας δεν θα πάει πουθενά μην αγχώνεσαι αν και έχω την εντύπωση πως σφίγγω πολύ από άγχος. Τώρα που το λες αν και έχω ροπόκλειδο δεν το έχω βάλει ποτέ στους άξονες... με πόση ροπή άραγε σφίγγουμε γνωρίζει κάποιος?
Ποτε μα ποτε μην το κανεις αυτο αλλο το φρενο αλλο το σφιξιμο του αξονα. Αν εχεις θεμα θελουν ρυθμιση οι δαγκανες σου.
Οι δαγκάνες πως ρυθμίζονται στα road ποδήλατα για εξήγησε
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.987
Reaction score
48.921
Τώρα που το λες αν και έχω ροπόκλειδο δεν το έχω βάλει ποτέ στους άξονες... με πόση ροπή άραγε σφίγγουμε γνωρίζει κάποιος?
10Nm μπρος-πισω
 



Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
10Nm μπρος-πισω
Ναι όντως πολλά είναι για κούρσα, που τα πηρούνια τα θέλουν να φλεξάρουν για καλύτερη "ποιότητα κύλισης" και καλά. Τέλος πάντων δεν βγαίνει ο άξονας αν τσεκάρεις αραιά πυκνά τους τροχούς όπως οφείλεις να κάνεις ούτως η άλλως...
 

Μηνύματα
413
Reaction score
303
Καλή η θεωρία αλλά στην πράξη... Για ρώτα την σιμάνο γιατί μείωσε το πάχος των διακόπλακων 0,2 του χιλιοστού στην καινούρια σειρά χωρίς να αλλάξει το διάκενο στη δαγκάνα. Γενικά ο περαστός άξονας δεν θα πάει πουθενά μην αγχώνεσαι αν και έχω την εντύπωση πως σφίγγω πολύ από άγχος. Τώρα που το λες αν και έχω ροπόκλειδο δεν το έχω βάλει ποτέ στους άξονες... με πόση ροπή άραγε σφίγγουμε γνωρίζει κάποιος?


Οι δαγκάνες πως ρυθμίζονται
στα road ποδήλατα για εξήγησε
Το να σκοτωθεις για να μην βρισκουν τα τακακια και σε ενοχλει ο θορυβος δεν ειναι λυση.
Μην γραφεται τετοια πραγματα και σκοτωθει κανενας. Μια χαρα ξεβιδωνουν οι αξονες απο κραδασμους τα εχουμε δει πολλες φορες. Ουτε πολυ σφιξιμο θελει οσο λεει ο κατασκευαστης και συνηθως το γραφει ο αξονας .

Οι δαγκανες ρυθμιζονται μια χαρα ειναι θεμα να εχεις καλο φρενο και να δουλευουν σωστα τα πιστονια
 

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Το να σκοτωθεις για να μην βρισκουν τα τακακια και σε ενοχλει ο θορυβος δεν ειναι λυση.
Μην γραφεται τετοια πραγματα και σκοτωθει κανενας. Μια χαρα ξεβιδωνουν οι αξονες απο κραδασμους τα εχουμε δει πολλες φορες. Ουτε πολυ σφιξιμο θελει οσο λεει ο κατασκευαστης και συνηθως το γραφει ο αξονας .

Οι δαγκανες ρυθμιζονται μια χαρα ειναι θεμα να εχεις καλο φρενο και να δουλευουν σωστα τα πιστονια
Οι δαγκάνες στα road που συζητάμε εδώ ΔΕΝ ρυθμίζονται. Καλό φρένο έχω.

Το να σκοτωθεις για να μην βρισκουν τα τακακια και σε ενοχλει ο θορυβος δεν ειναι λυση.
Όταν φτιάχνεις ένα ποδήλατο στα 5κ σε ενοχλεί να τρίβεται ο δίσκος στο τακάκι σε κάθε περιστροφή. Αλλιώς θα ήμασταν όλοι με κουρσάκια των 500ε ωραιότατα.

Μην γραφεται τετοια πραγματα και σκοτωθει κανενας.
Η ποδηλασία είναι επικίνδυνο άθλημα και υπάρχει πάντα σοβαρό ενδεχόμενο να σκοτωθείς...

Μια χαρα ξεβιδωνουν οι αξονες απο κραδασμους τα εχουμε δει πολλες φορες.
Εμείς δεν το έχουμε δει καμία φορά.

Ουτε πολυ σφιξιμο θελει οσο λεει ο κατασκευαστης και συνηθως το γραφει ο αξονας .
Όταν οι σπείρες της βίδας είναι όλη μέσα στο νύχι δεν νομίζω πως υπάρχει θέμα να ξεβιδώσει ο άξονας από τους κραδασμούς ακόμη και με μικρότερη της προαναφερόμενης ροπής. Η μόνη λογική εξήγηση είναι να έχουμε πάνω κάποια ζάντα με κέντρα που έχουν να γρασαριστούς 50 χρόνια και σταδιακά να ξεβιδώνουν τον περαστό άξονα. Οι κραδασμοί με τον αναβάτη πάνω απορροφώνται από το σύνολο. Περισότερο φοβάμαι στα σύγχρονα ποδήλατα ειδικά τα ακριβά race μην σπάσει το κάρμπον που βιδώνει το νύχι από την πίσω drive side μεριά που το έχουν κάνει φλούδα οι κερατάδες.

Οι δαγκανες ρυθμιζονται μια χαρα ειναι θεμα να εχεις καλο φρενο και να δουλευουν σωστα τα πιστονια
Πάλι δεν εξηγείς όμως πως ρυθμίζεις της δαγκάνες, από που δλδ.

Για παράδειγμα ο βλάχος που είναι ιδιότροπος με αυτά, είμαι σίγουρος πως θα το σκίσει στην εξαέρωση το φρένο μέχρι να το φέρει εκαί που θέλει και πάλι παράπονα θα έχει. Χρήστο ετοιμάσ για πολύ τρομπάρισμα...
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.987
Reaction score
48.921
Οι δαγκάνες στα road που συζητάμε εδώ ΔΕΝ ρυθμίζονται. Καλό φρένο έχω.



Όταν φτιάχνεις ένα ποδήλατο στα 5κ σε ενοχλεί να τρίβεται ο δίσκος στο τακάκι σε κάθε περιστροφή. Αλλιώς θα ήμασταν όλοι με κουρσάκια των 500ε ωραιότατα.



Η ποδηλασία είναι επικίνδυνο άθλημα και υπάρχει πάντα σοβαρό ενδεχόμενο να σκοτωθείς...



Εμείς δεν το έχουμε δει καμία φορά.



Όταν οι σπείρες της βίδας είναι όλη μέσα στο νύχι δεν νομίζω πως υπάρχει θέμα να ξεβιδώσει ο άξονας από τους κραδασμούς ακόμη και με μικρότερη της προαναφερόμενης ροπής. Η μόνη λογική εξήγηση είναι να έχουμε πάνω κάποια ζάντα με κέντρα που έχουν να γρασαριστούς 50 χρόνια και σταδιακά να ξεβιδώνουν τον περαστό άξονα. Οι κραδασμοί με τον αναβάτη πάνω απορροφώνται από το σύνολο. Περισότερο φοβάμαι στα σύγχρονα ποδήλατα ειδικά τα ακριβά race μην σπάσει το κάρμπον που βιδώνει το νύχι από την πίσω drive side μεριά που το έχουν κάνει φλούδα οι κερατάδες.



Πάλι δεν εξηγείς όμως πως ρυθμίζεις της δαγκάνες, από που δλδ.

Για παράδειγμα ο βλάχος που είναι ιδιότροπος με αυτά, είμαι σίγουρος πως θα το σκίσει στην εξαέρωση το φρένο μέχρι να το φέρει εκαί που θέλει και πάλι παράπονα θα έχει. Χρήστο ετοιμάσ για πολύ τρομπάρισμα...
Θα πέσει πολύ δλειά Σάκη, τελευταία θα αφήσω τα φρένα.
Το βασικόμ πρόβλημα είναι ότι έχω συνηθίσει να ασκώ πολύ δύναμη στις μανέτες, κάπως έτσι ελέγχω αποτελεσματικά τις γραμμές στο δρόμο με ταχύτητα, ειδικά στους γκρεμούς.
Τα υδραυλικά λόγο αντλίας δεν χρειάζονται δύναμη και κάπου εκεί ξεκινάει όλο μου το πρόβλημα...
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.833
Reaction score
27.900
Να ξεσυνηθίσεις . Τα υδραυλικά δεν θέλουν πολλή δύναμη.
Δλδ στα μηχανάκια τα τσαρουχώνεις πάντα?
Γι αυτό πέφτεις και τσακίζεσαι ?
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.859
Μηνύματα
2.954.632
Members
38.250
Νεότερο μέλος
paris29
Top