Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.541
Reaction score
29.181
Εντάξει, στις σόμπες με ρόδες, η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία καλά κρατεί το στέμμα. 😜🤣

Τι; Να πας να πάρεις κινέζικο θερμικό; Οκ, πάρε, γιατί είναι πάμφθηνο, αλλά η καλή η σόμπα, είναι ευρωπαϊκή.
Μη το λες γιατί αν πιάσουμε ας πούμε το efficiency δεν είναι καλά τα νέα. Δεν θυμάμαι ποιος μεγάλος Κινέζος το έφτιαξε, έχουν βενζινοκινητήρα με 41% απόδοση. Τώρα θα πουν πως λένε ψέματα, αλλά αν έλεγαν ψέματα και το 2020 ας πούμε, σήμερα δεν θα πούλαγαν, πες η BYD, 350.000 οχήματα το μήνα. Δεν θα είχαν εξαφανίσει όλη τη δύση από την τοπική αγορά. Αν έλεγαν ψέματα τότε δεν θα ήταν εδώ σήμερα και να τρέμουν οι δυτικοί. Γιατί τρέμουν και τα περί κατασκοπίας με δούρειο ίππο τις κάμερες των κινέζικων EVs κ.α. είναι π@π@ριές καμαρωτές. Κινεζικα σχολικά λεωφορεία, λεωφορεία μετακίνησης επιβατών και φορτηγά κυκλοφορούν εδώ και χρόνια τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική. Αν σε 6-7 χρόνια πήγαν από το μηδέν στο σήμερα, φαντάσου που θα είναι το 2030. Και όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Τόσες αναφορές για την ακατανόμαστη εξ Ιαπωνίας ότι θα βάλει υβριδική τεχνολογία της BYD δεν ήρθαν από το πουθενά. Mάλιστα υπάρχουν φήμες πως υπάρχει πιθανότητα να δώσει το software στην Huawei. Άλλοι θα πουν πως οι αναφορές από Ασία που πουλάνε παραπάνω τα Κινέζικα λένε πως κάποιες εταιρείες έχουν θέματα αξιοπιστίας. Η απάντηση είναι η ίδια. Αν σε 6-7 χρόνια πήγαν από το μηδέν στο σήμερα, φαντάσου που θα είναι το 2030. Tα tablet με ρόδες είναι το μέλλον και οι μάστορες είναι Κινέζοι. Aς το πάρουμε χαμπάρι κάποια στιγμή για να πάμε παρακάτω.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.446
Reaction score
128.811
Ta tablet με ρόδες είναι το μέλλον και οι μάστορες είναι Κινέζοι. Aς το πάρουμε χαμπάρι κάποια στιγμή για να πάμε παρακάτω.
Αυτό είναι γεγονός, και το αναγνωρίζει οποιοσδήποτε δημοσιογράφος που ασχολείται χρόνια με την αυτοκίνηση, και πάει τώρα Κίνα, παθαίνει πλάκα από αυτά που βλέπει, είτε είναι Άγγλος, είτε Αμερικανός είτε Αυστραλός. Όλοι τρίβουν τα ματάκια τους, και το λεν ευθέως. Δεν κρύβεται άλλωστε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.541
Reaction score
29.181
Αυτό είναι γεγονός, και το αναγνωρίζει οποιοσδήποτε δημοσιογράφος που ασχολείται χρόνια με την αυτοκίνηση, και πάει τώρα Κίνα, παθαίνει πλάκα από αυτά που βλέπει, είτε είναι Άγγλος, είτε Αμερικανός είτε Αυστραλός. Όλοι τρίβουν τα ματάκια τους, και το λεν ευθέως. Δεν κρύβεται άλλωστε.
Στην Αυστραλία Tesla, ΒYD και MG παίζουν ξύλο.

Tesla Μodel 3 - 32.700 Euros
Tesla Model Y - 33.300 Euros
BYD Seal Dymanic - 29.700 Euros
BYD Atto 3 - 26.500 Euros
BYD Dolphin - 22.000 Euros
MG4 - 23.800 Euros
MG ZS EV - 23.800 Euros

Χωρίς μπόνους. Η Αυστραλία δεν έχει μπόνους στα ηλεκτρικά. Ούτε φόρους στα Κινεζικα.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.252
Reaction score
7.305
Χωρίς μπόνους. Η Αυστραλία δεν έχει μπόνους στα ηλεκτρικά.
Φόρους έχουν; Γιατί εμείς δεν έχουμε, παρόλα αυτά το Model 3 κοστίζει εδώ 41.500 ενώ εκεί 32.700.

Γιατί; Γιατί η Tesla προφανώς θεωρεί ότι η τελική τιμή πρέπει να βγαίνει περίπου στα 33K για να πουλήσει, οπότε αν η επιδότηση είναι 8Κ, η τιμή θα είναι 41Κ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.541
Reaction score
29.181
Φόρους έχουν; Γιατί εμείς δεν έχουμε, παρόλα αυτά το Model 3 κοστίζει εδώ 41.500 ενώ εκεί 32.700.

Γιατί; Γιατί η Tesla προφανώς θεωρεί ότι η τελική τιμή πρέπει να βγαίνει περίπου στα 33K για να πουλήσει, οπότε αν η επιδότηση είναι 8Κ, η τιμή θα είναι 41Κ.
Το έγραψα μετά. Δεν έχουν.

Στην Ευρώπη η Tesla έχει μεγαλύτερο φόρο από την BYD. :roflmao:
Παράνοια.
 


Staff online

  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.366
Μηνύματα
2.899.565
Members
38.032
Νεότερο μέλος
nick hi end
Top