Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.132
Reaction score
143.595
Ta tablet με ρόδες είναι το μέλλον και οι μάστορες είναι Κινέζοι. Aς το πάρουμε χαμπάρι κάποια στιγμή για να πάμε παρακάτω.
Αυτό είναι γεγονός, και το αναγνωρίζει οποιοσδήποτε δημοσιογράφος που ασχολείται χρόνια με την αυτοκίνηση, και πάει τώρα Κίνα, παθαίνει πλάκα από αυτά που βλέπει, είτε είναι Άγγλος, είτε Αμερικανός είτε Αυστραλός. Όλοι τρίβουν τα ματάκια τους, και το λεν ευθέως. Δεν κρύβεται άλλωστε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.763
Reaction score
32.736
Αυτό είναι γεγονός, και το αναγνωρίζει οποιοσδήποτε δημοσιογράφος που ασχολείται χρόνια με την αυτοκίνηση, και πάει τώρα Κίνα, παθαίνει πλάκα από αυτά που βλέπει, είτε είναι Άγγλος, είτε Αμερικανός είτε Αυστραλός. Όλοι τρίβουν τα ματάκια τους, και το λεν ευθέως. Δεν κρύβεται άλλωστε.
Στην Αυστραλία Tesla, ΒYD και MG παίζουν ξύλο.

Tesla Μodel 3 - 32.700 Euros
Tesla Model Y - 33.300 Euros
BYD Seal Dymanic - 29.700 Euros
BYD Atto 3 - 26.500 Euros
BYD Dolphin - 22.000 Euros
MG4 - 23.800 Euros
MG ZS EV - 23.800 Euros

Χωρίς μπόνους. Η Αυστραλία δεν έχει μπόνους στα ηλεκτρικά. Ούτε φόρους στα Κινεζικα.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.108
Reaction score
9.038
Χωρίς μπόνους. Η Αυστραλία δεν έχει μπόνους στα ηλεκτρικά.
Φόρους έχουν; Γιατί εμείς δεν έχουμε, παρόλα αυτά το Model 3 κοστίζει εδώ 41.500 ενώ εκεί 32.700.

Γιατί; Γιατί η Tesla προφανώς θεωρεί ότι η τελική τιμή πρέπει να βγαίνει περίπου στα 33K για να πουλήσει, οπότε αν η επιδότηση είναι 8Κ, η τιμή θα είναι 41Κ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.763
Reaction score
32.736
Φόρους έχουν; Γιατί εμείς δεν έχουμε, παρόλα αυτά το Model 3 κοστίζει εδώ 41.500 ενώ εκεί 32.700.

Γιατί; Γιατί η Tesla προφανώς θεωρεί ότι η τελική τιμή πρέπει να βγαίνει περίπου στα 33K για να πουλήσει, οπότε αν η επιδότηση είναι 8Κ, η τιμή θα είναι 41Κ.
Το έγραψα μετά. Δεν έχουν.

Στην Ευρώπη η Tesla έχει μεγαλύτερο φόρο από την BYD. :roflmao:
Παράνοια.
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.132
Reaction score
143.595
Καλά, δες το βίντεο πρώτα ρε καράφλα, και μετά μίλα. 🤪🤣😜

Αυτοκινητάρες φτιάχνουν οι Κινέζοι, τρομερές αναρτήσεις, επιταχύνσεις, άνεση, κατανάλωση, όλα τα έχουν. Όλα.
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.132
Reaction score
143.595
Πούλα το ID3 και πάρε κινέζικο. Άντε να σε δω
Όχι, ευχαριστώ. 🤪🤣😜
Άμα (κι όταν) το πουλήσω, πάλι Τέσλα θα πάρω.

Ειλικρινά τώρα:
Μεταξύ Tesla & BYD, επιλέγω Τέσλα, γιατί μαζί μ'αυτο, αγοράζω και την πρόσβαση στο δίκτυο των Tesla superchargers. 😎
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.763
Reaction score
32.736
Όταν αρχίσει να αποκτά μερίδιο και στην Ευρώπη, η BYD θα ξεκινήσει ανάπτυξη δικτύου φορτιστών, και όχι μόνο. Υπάρχει ήδη στρατηγική συνεργασία με την Shell, και κοινή εταιρεία με έδρα την Κίνα. Εκεί έχουν ξεκινήσει το σχεδιασμό από το 2022 που δημιουργήθηκε η εταιρεία. Εκτός αυτού θα προσφέρουν κάποιου είδους παροχές στους ιδιοκτήτες BYDs για το δίκτυο φορτιστών της Shell, θα κατασκευάσουν charging hubs, ενώ θα επεκταθούν και σε οικιακές λύσεις.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.950
Reaction score
90.118
Μέχρι να γίνει αυτό, όλοι φορτιστές θα λειτουργούν εύκολα και απλά, με πιστωτικές και κινητά.
Και θα είναι όλοι προσβάσιμοι σε όλους.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.763
Reaction score
32.736
Μη σας φαίνεται παράξενο αυτό που λέει ο Κώστας. Δεν περίμενα να πει κάτι άλλο. Το customer satisfaction που έχει η Tesla δεν το έχει κανένας. 92%. Όπως επίσης είναι πάνω από 90% και το ποσοστό αυτών που θα αγόραζαν μόνο Tesla για δεύτερο ή άλλο ηλεκτρικό. Περίεργο θα ήταν να βρεις οδηγό Tesla που δεν θα ξαναπάρει Tesla. Όχι το αντίθετο.
Μέχρι να γίνει αυτό, όλοι φορτιστές θα λειτουργούν εύκολα και απλά, με πιστωτικές και κινητά.
Και θα είναι όλοι προσβάσιμοι σε όλους.
Θα λειτουργούν αλλά ο αριθμός τους δεν θα είναι αυτός που θέλουμε, ούτε οι ταχύτητες αυτές που θα έπρεπε. Οπότε όσοι περισσότεροι τόσο το καλύτερο, και ας είναι από όπου θέλουν. Αδιάφορο.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.950
Reaction score
90.118
Ας αλλάξουμε το ερώτημα:
@costas EAR αν για κάποιο λόγο σταματήσουν να διατίθενται τα Tesla, θα πουλούσες σήμερα το id3 για να πάρεις το αντίστοιχο κινέζικο;
Προσωπικά θα έπαιρνα το καινούργιο id3, το οποίο είναι πολύ βελτιωμένο σε σχέση με αυτό που έχουμε, και σε hardware και σε software.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.630
Reaction score
11.651
Μεταξύ Tesla & BYD, επιλέγω Τέσλα, γιατί μαζί μ'αυτο, αγοράζω και την πρόσβαση στο δίκτυο των Tesla superchargers. 😎
Η αλήθεια είναι ότι, παρότι τα σημεία με φορτιστές της Tesla είναι μόλις τέσσερα σε όλη Ελλάδα (με τα δύο από αυτά να είναι ήδη ανοικτά σε όλες τις μάρκες EV), το δίκτυο των superchargers μπορεί να είναι χρήσιμο σε όποιον κάνει τακτικά ταξίδια στην Ευρώπη. Έξω όμως, τα πράγματα είναι κατά κανόνα καλύτερα σε σχέση με την Ελλάδα.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.751
Μηνύματα
3.026.441
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top