- Μηνύματα
- 7.471
- Reaction score
- 12.240
Επειδή είμαι Brystonάκιας, σε πληροφορώ ότι τα συγκεκριμένα μηχανήματα ( που παίζουν και μετράνε εξαιρετικά, αν και γλυκοκοιτάζω πλέον τη class D ή ακόμα και τα αμιγώς ενεργά ηχεία ) φέρουν υλικά "της οκάς" και μόνο σε καίρια σημεία έχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές που πρέπει να καλύπτονται, ενώ φημολογείται ότι η εταιρεία αγοράζει τα τρανζίστορς μαζικά και τα ταιριάζει για να έχει αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα. Όμως, σε γενικές γραμμές, δεν θα βρεις τίποτα το ιδιαίτερο μέσα σε ένα μηχάνημα Bryston, κανένα "εξωτικό" υλικό. Ακόμα και οι μπόρνες που χρησιμοποιεί, κινέζικες είναι.Θα αντιλαμβανόμουν το "υπερβολικά τέλεια" αν η εταιρία κυκλοφορούσε παράλληλα μια εκδοση se με κορυφαία υλικά.Τοτε ο προηγούμενος χαρακτηρισμος ίσως να ήταν χωρίς εισαγωγικά.
Αν και κάτοχος μηχανήματος Musical Fidelity ( προενισχυτής F25 που έχω για πούλημα ) στο οποίο έχουν αλλαχτεί υλικά απο τον αντιπρόσωπο, δεν νομίζω ότι επηρεάζονται μηχανήματα του τύπου Class D απο την επιλογή "εξωτικών" υλικών λόγω σχεδίασης. Όπως δεν θα επηρεαστεί ας πούμε και ένα ενεργό ηχείο απο αλλαγή π.χ. πυκνωτών λόγω σχεδίασης και υλοποίησης. Αντίθετα, ένα παθητικό ηχείο θα επηρεαστεί σημαντικά απο την επιλογή υλικών, το κακό όμως είναι ότι όσοι προβαίνουν σε αυτές τις κινήσεις, δεν έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για να μετρήσουν και να αξιολογήσουν το αποτέλεσμα, άρα ειτε κάνουν μια τρύπα στο νερό, είτε κάνουν χειρότερα τα πράγματα.Το θέμα δεν είναι τι είμαι εγώ αλλά τι είναι η Hypex.Αυτη είναι λογική Musical Fidelity-Βασιζομαστε στα σχέδιά μας και όχι στα υλικά.Εγω αυτό το λέω περικοπή του κοστους.
Και που να τα ακούσεις με διπλοενίσχυση, ενεργά κροσαρισμένη. Για να μη σου πω αμιγώς ενεργά, χωρίς παθητικά κροσόβερ. Να δεις πόσο εύκολα αδιαφορούν για το οποιοδήποτε καλώδιο και συμπεριφέρονται πραγματικά σαν μεγαλύτερα ηχεία, τηρουμένων των αναλογιών πάντα. Μη παραβλέπεις το γεγονός ότι ακόμα και η PMC, τα μεγάλα ηχεία της τα παρέχει χωρίς παθητικά κροσόβερ και στα δίνει είτε με έτοιμο σεταρισμένο ενεργό κροσόβερ, είτε σκέτα κουφάρια ( αν θυμάμαι καλά ως προς το δεύτερο ). Το ίδιο κάνει και η Bryston. Σου δίνει κουφάρια και άμα θέλεις, παίρνεις έξτρα και τα παθητικά κροσόβερ. Αν νομίζεις ότι είναι άσχετοι ή βλάκες, στειλ'τους mail. Σημειωτέον ότι μέχρι πρότινος, στο site της η Bryston προέτρεπε τους καταναλωτές να αγοράζουν καλώδια με βάση τις προδιαγραφές τους για τον ρόλο που παίζουν στην αλυσίδα του συστήματος και όχι φανταχτερές μάρκες.Επειδή η τελευταία παράγραφος "φωτογραφίζει" εμένα και αφού αποκαταστησω την πραγματική απόσταση ακρόασης στα δύο μετρα αντί για τρία,έχω να πω ότι δυστυχώς η ευτυχώς το μπασσο όχι μόνο σφίγγει με το κατάλληλο καλώδιο αλλά αποκτά και περισσότερο σώμα.Απο 5,25" γίνεται 6,5".Αυτό διαπιστώνω για πολλοστή φορά την ίδια στιγμή που γράφω λόγω σχετικής δοκιμης.Προφανως δεν ειχες-εχεις τα κατάλληλα καλώδια ώστε να διαπιστώσεις τα παραπάνω.
Γιατί, η Mogami δεν έχει χοντρά καλώδια; Μόνο που η Mogami, στο ξαναλέω, δίνει και προδιαγραφές για τα προϊόντα της, άρα μπορείς να επιλέξεις αυτό ακριβώς που χρειάζεσαι μέσα απο τον κατάλογό της. Γι'αυτό και το 2549 είναι κελεπούρι.Το όνομα της λύσης είναι διατομή.Μη ψάξετε αδικα να τη βρείτε σε Mogami.
Σου προτείνω να ακούσεις με και χωρίς ισοστάθμιση, ακολουθώντας τις περιβόητες target curves ( harman και ποια άλλη είναι ). Τότε θα καταλάβεις τί λέει ο Μπούτχιας, αυτό περί ευαισθησίας των αυτιών μας στις μεσαίες και άνω συχνότητες και πόσο ευχάριστο γίνεται το αποτέλεσμα όταν φέρνεις αυτή την ευαισθησία σε ισορροπία με τις χαμηλές συχνότητες. Όχι ότι η λύση είναι η ισοστάθμιση, τουλάχιστον όχι απο μόνη της, αλλά αν και όταν ακούσετε με εφαρμογή target curve, τότε θα καταλάβετε πόσο μάταιη είναι η ενασχόληση με τα καλώδια.Το βαθμό απόλαυσηςτης μουσικής δεν τον καθορίζουν οι ακραίες οκτάβες. . Θεωρώ οτι πιθανόν να μην έχεις αντιληφθεί την πραγματικότητα και πολυ περισσότερα τις ανάγκες μας.
Απο θεωρίες βρίσκουμε πολλές και μάλιστα απο έγκυρες πηγές.
Ορεξη να έχει κανείς και χρόνο για να βεκτιωσει ακόμα και το χώρο του, εφόσον είναι το πάθος του και το θεωρεί απαραίτητο.
Μπορείς να μας παραθέσεις κάποια παραδείγματα, κάποιες δικες σου δουλειές βελτίωσης χώρων ;
Πάντα ζητάμε τεκμηρίωση οταν δεν υπάρχουν οι απαραίτητες συστάσεις