Να επιλέξω την xlr σύνδεση;

Μηνύματα
7.471
Reaction score
12.240
Θα αντιλαμβανόμουν το "υπερβολικά τέλεια" αν η εταιρία κυκλοφορούσε παράλληλα μια εκδοση se με κορυφαία υλικά.Τοτε ο προηγούμενος χαρακτηρισμος ίσως να ήταν χωρίς εισαγωγικά.
Επειδή είμαι Brystonάκιας, σε πληροφορώ ότι τα συγκεκριμένα μηχανήματα ( που παίζουν και μετράνε εξαιρετικά, αν και γλυκοκοιτάζω πλέον τη class D ή ακόμα και τα αμιγώς ενεργά ηχεία ) φέρουν υλικά "της οκάς" και μόνο σε καίρια σημεία έχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές που πρέπει να καλύπτονται, ενώ φημολογείται ότι η εταιρεία αγοράζει τα τρανζίστορς μαζικά και τα ταιριάζει για να έχει αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα. Όμως, σε γενικές γραμμές, δεν θα βρεις τίποτα το ιδιαίτερο μέσα σε ένα μηχάνημα Bryston, κανένα "εξωτικό" υλικό. Ακόμα και οι μπόρνες που χρησιμοποιεί, κινέζικες είναι.
Το θέμα δεν είναι τι είμαι εγώ αλλά τι είναι η Hypex.Αυτη είναι λογική Musical Fidelity-Βασιζομαστε στα σχέδιά μας και όχι στα υλικά.Εγω αυτό το λέω περικοπή του κοστους.
Αν και κάτοχος μηχανήματος Musical Fidelity ( προενισχυτής F25 που έχω για πούλημα ) στο οποίο έχουν αλλαχτεί υλικά απο τον αντιπρόσωπο, δεν νομίζω ότι επηρεάζονται μηχανήματα του τύπου Class D απο την επιλογή "εξωτικών" υλικών λόγω σχεδίασης. Όπως δεν θα επηρεαστεί ας πούμε και ένα ενεργό ηχείο απο αλλαγή π.χ. πυκνωτών λόγω σχεδίασης και υλοποίησης. Αντίθετα, ένα παθητικό ηχείο θα επηρεαστεί σημαντικά απο την επιλογή υλικών, το κακό όμως είναι ότι όσοι προβαίνουν σε αυτές τις κινήσεις, δεν έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για να μετρήσουν και να αξιολογήσουν το αποτέλεσμα, άρα ειτε κάνουν μια τρύπα στο νερό, είτε κάνουν χειρότερα τα πράγματα.
Επειδή η τελευταία παράγραφος "φωτογραφίζει" εμένα και αφού αποκαταστησω την πραγματική απόσταση ακρόασης στα δύο μετρα αντί για τρία,έχω να πω ότι δυστυχώς η ευτυχώς το μπασσο όχι μόνο σφίγγει με το κατάλληλο καλώδιο αλλά αποκτά και περισσότερο σώμα.Απο 5,25" γίνεται 6,5".Αυτό διαπιστώνω για πολλοστή φορά την ίδια στιγμή που γράφω λόγω σχετικής δοκιμης.Προφανως δεν ειχες-εχεις τα κατάλληλα καλώδια ώστε να διαπιστώσεις τα παραπάνω.
Και που να τα ακούσεις με διπλοενίσχυση, ενεργά κροσαρισμένη. :p Για να μη σου πω αμιγώς ενεργά, χωρίς παθητικά κροσόβερ. Να δεις πόσο εύκολα αδιαφορούν για το οποιοδήποτε καλώδιο και συμπεριφέρονται πραγματικά σαν μεγαλύτερα ηχεία, τηρουμένων των αναλογιών πάντα. Μη παραβλέπεις το γεγονός ότι ακόμα και η PMC, τα μεγάλα ηχεία της τα παρέχει χωρίς παθητικά κροσόβερ και στα δίνει είτε με έτοιμο σεταρισμένο ενεργό κροσόβερ, είτε σκέτα κουφάρια ( αν θυμάμαι καλά ως προς το δεύτερο ). Το ίδιο κάνει και η Bryston. Σου δίνει κουφάρια και άμα θέλεις, παίρνεις έξτρα και τα παθητικά κροσόβερ. Αν νομίζεις ότι είναι άσχετοι ή βλάκες, στειλ'τους mail. Σημειωτέον ότι μέχρι πρότινος, στο site της η Bryston προέτρεπε τους καταναλωτές να αγοράζουν καλώδια με βάση τις προδιαγραφές τους για τον ρόλο που παίζουν στην αλυσίδα του συστήματος και όχι φανταχτερές μάρκες.
Το όνομα της λύσης είναι διατομή.Μη ψάξετε αδικα να τη βρείτε σε Mogami.
Γιατί, η Mogami δεν έχει χοντρά καλώδια; Μόνο που η Mogami, στο ξαναλέω, δίνει και προδιαγραφές για τα προϊόντα της, άρα μπορείς να επιλέξεις αυτό ακριβώς που χρειάζεσαι μέσα απο τον κατάλογό της. Γι'αυτό και το 2549 είναι κελεπούρι.
Το βαθμό απόλαυσηςτης μουσικής δεν τον καθορίζουν οι ακραίες οκτάβες. . Θεωρώ οτι πιθανόν να μην έχεις αντιληφθεί την πραγματικότητα και πολυ περισσότερα τις ανάγκες μας.
Απο θεωρίες βρίσκουμε πολλές και μάλιστα απο έγκυρες πηγές.
Ορεξη να έχει κανείς και χρόνο για να βεκτιωσει ακόμα και το χώρο του, εφόσον είναι το πάθος του και το θεωρεί απαραίτητο.
Μπορείς να μας παραθέσεις κάποια παραδείγματα, κάποιες δικες σου δουλειές βελτίωσης χώρων ;
Πάντα ζητάμε τεκμηρίωση οταν δεν υπάρχουν οι απαραίτητες συστάσεις
Σου προτείνω να ακούσεις με και χωρίς ισοστάθμιση, ακολουθώντας τις περιβόητες target curves ( harman και ποια άλλη είναι ). Τότε θα καταλάβεις τί λέει ο Μπούτχιας, αυτό περί ευαισθησίας των αυτιών μας στις μεσαίες και άνω συχνότητες και πόσο ευχάριστο γίνεται το αποτέλεσμα όταν φέρνεις αυτή την ευαισθησία σε ισορροπία με τις χαμηλές συχνότητες. Όχι ότι η λύση είναι η ισοστάθμιση, τουλάχιστον όχι απο μόνη της, αλλά αν και όταν ακούσετε με εφαρμογή target curve, τότε θα καταλάβετε πόσο μάταιη είναι η ενασχόληση με τα καλώδια.
 

Μηνύματα
7.469
Reaction score
2.182
Κάνεις λάθος.

Το μόνο σίγουρο από μελέτες της ψυχοακουστικής είναι πως κάθε ανεπάρκεια απόκρισης στις κατώτερες οκτάβες, οφείλει να συνοδεύεται από ανάλογου εύρους περικοπή απόκρισης στις ανώτατες οκτάβες, ώστε το συνολικό άκουσμα να λαμβάνεται από τον ακροατή ως "ισορροπημένης" τονικότητας.

Ωστόσο, η πληρέστερη απόκριση στα άκρα του φάσματος, είναι ευκόλως αντιληπτή ως πλέον ισορροπημένη απόκριση στο φάσμα, και ως εκ τούτου, πιο αληθοφανής.

Παραδείγματος χάριν, ένα μικρό ασύρματο Bluetooth ηχείο της πχ JBL, που υλοποιεί στην πράξη αυτές τις αρχές της ψυχοακουστικής, το ακούς "ευχάριστα" και δεν αντιλαμβάνεσαι σημαντικές τονικές αλλοιώσεις, παρά το πολύ κουτσουρεμένο αναπαραγώμενο φάσμα ένθεν κι ένθεν.

Αντιθέτως, ένα πριμαριστό ηχείο με έλλειμμα απόκρισης χαμηλά, ενοχλεί το αυτί μας, ως πριμαριστό (ξυρίζει), ασχέτως εάν η μετρήσιμη απόκρισή του ψηλά είναι φλατ.

Βεβαίως, ένα μεγάλο (ακριβό) ηχείο που αναπαράγει περισσότερο τμήμα του φάσματος, γίνεται εύκολα αντιληπτό ως "καλύτερο" ηχητικά από οποιονδήποτε άνθρωπο, πράγμα που μπορεί ο καθένας να διαπιστώσει ανεβαίνοντας στην ίδια σειρά ηχείων οποιασδήποτε μάρκας, όπου το φτηνότερο έχει πχ ένα 6", το μεγαλύτερο 2 τεμάχια 6", το μεγαλύτερο 2 τεμάχια 8", και όλα έχουν το ίδιο τουίτερ (ή το ίδιο σετ μιντ και τουίτερ).

Πάντα η πληρέστερη απόκριση στο φάσμα από το μεγαλύτερο ηχείο γίνεται αντιληπτή ως πιο ισορροπημένη και πιο ποιοτική.

Ακόμα και στα μεγάλα μόνιτορ της ATC, όσο ανεβαίνεις σε λεφτά, τόσο πιο εκτεταμένη απόκριση συχνότητας στις πρώτες οκτάβες κερδίζεις. Γι'αυτό, ακούγοντας το ακριβότερο και μεγαλύτερο ATC (το 300-αρι) καταλαβαίνει και ο κάθε κουφός πως είναι καλύτερο ηχείο από το 200-αρι και το 100-αρι, κι ας έχουν ίδια μιντ και τουίτερ όλα αυτά τα ηχεία.

Είναι καλύτερο το μεγάλο, διότι απλώς έχει πιο εκτεταμένο μπάσο. Τίποτε άλλο δεν αλλάζει σε όλο το υπόλοιπο φάσμα.

Φακτς οφ φακιν όντιο.
Λάθος, μόνο εσένα ενδιαφέρουν αυτά που γράφεις.
Κάποιοι ήδη ψωνίσαμε μηχανήματα, δεν την ψωνίσαμε όμως σε τέτοια βαθμό που να καταντα μανία.
Ελπίζω να μην το πάρεις στραβά.
Καλη επιστροφή στα γραφεία σε όσους επιστρέφουν την επόμενη εβδομάδα ή αύριο.
Καλή συνέχεια
 

Μηνύματα
409
Reaction score
300
Εάν τα διαθέσιμα κονδύλια για ένα ηχοσύστημα είναι άπειρα, τότε μπορούμε να αγοράζουμε πάντα το καλύτερο, πχ ενισχυτές ακόμα καλύτερους και από ncore, και ας μην ακούγεται. Λεφτά υπάρχουν.
Κατα τα λεγομενα των κατασκευαστων των ncore το καλυτερο (nilai 10 φορες καλυτερος λενε) ακουγεται και παρα ακουγεται.
Οσο για τα λεφτα ο Nilai που θεωρητικα ειναι ο κορυφαιος σημερα κοστιζει max 1500 και μια ωρα δουλιτσα.
 

Μηνύματα
2.004
Reaction score
2.347
Για τις διατομές των καλωδίων σου θα πεις κάτι η σε τάπωσε πάλι ; 😁
Ασε τον.Αυτος τουλάχιστον έστω και σε προγενέστερη κατάσταση άλλαξε αρκετά καλώδια(αν κι ακόμα περιμένω απάντηση στην ερώτηση μου αν άκουγε διαφορές μεταξύ τους)Άλλοι είναι αυτοί που αφαιρούν το καλώδιο από το πορτατίφ,το συνδέουν στο σύστημα και ύστερα από την ακρόαση ξανά στο πορτατίφ!Ποιοι;Ας μη ντρέπονται...
 

Μηνύματα
4.315
Reaction score
4.200
Δεν ξέρω ποιους εννοείς , εγώ είμαι εδώ για να πετάω μπηχτές 😁 .
Μεταξύ μας τα χρήματα του καλώδίου καλύτερα να τα κάνεις σαμπ και ας έχεις καλώδιο πορτατιφ αν δεν φτάνουν.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.629
Reaction score
58.097
Το βαθμό απόλαυσηςτης μουσικής δεν τον καθορίζουν οι ακραίες οκτάβες. . Θεωρώ οτι πιθανόν να μην έχεις αντιληφθεί την πραγματικότητα και πολυ περισσότερα τις ανάγκες μας.
Απο θεωρίες βρίσκουμε πολλές και μάλιστα απο έγκυρες πηγές.
Ορεξη να έχει κανείς και χρόνο για να βεκτιωσει ακόμα και το χώρο του, εφόσον είναι το πάθος του και το θεωρεί απαραίτητο.
Μπορείς να μας παραθέσεις κάποια παραδείγματα, κάποιες δικες σου δουλειές βελτίωσης χώρων ;
Πάντα ζητάμε τεκμηρίωση οταν δεν υπάρχουν οι απαραίτητες συστάσεις
Το πώς γίνεται να εξαγάγω βέλτιστη δυνατή απόδοση από δεδομένο ηχοσύστημα χωρίς καν να πειράζω τοιχωματικές επιφάνειες έχει παρουσιαστεί με δοκιμαστικά στάδια κι εκτενή μετρητικά δεδομένα στα νήματα από τα σχετικά setup. Θεωρίες μετά πράξεων.
Ασε τον.Αυτος τουλάχιστον έστω και σε προγενέστερη κατάσταση άλλαξε αρκετά καλώδια(αν κι ακόμα περιμένω απάντηση στην ερώτηση μου αν άκουγε διαφορές μεταξύ τους)Άλλοι είναι αυτοί που αφαιρούν το καλώδιο από το πορτατίφ,το συνδέουν στο σύστημα και ύστερα από την ακρόαση ξανά στο πορτατίφ!Ποιοι;Ας μη ντρέπονται...
Ας μην παραλείπονται και οι... τοστιέρες, καλώδια διαθέτουν κι εκείνες.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.846
Reaction score
84.933

Μηνύματα
7.471
Reaction score
12.240
Ασε τον.Αυτος τουλάχιστον έστω και σε προγενέστερη κατάσταση άλλαξε αρκετά καλώδια(αν κι ακόμα περιμένω απάντηση στην ερώτηση μου αν άκουγε διαφορές μεταξύ τους)Άλλοι είναι αυτοί που αφαιρούν το καλώδιο από το πορτατίφ,το συνδέουν στο σύστημα και ύστερα από την ακρόαση ξανά στο πορτατίφ!Ποιοι;Ας μη ντρέπονται...
Δεν μιλάμε για καλώδια πορτατίφ ( αν και φήμες λένε ότι κάποιοι οντιοφίλ κλήθηκαν να ακούσουν σύρμα απο κρεμάστρα και δεν άκουσαν καμία διαφορά, σε blind test πάντα ). Μιλάμε για καλώδια που πληρούν τις απαιτούμενες προδιαγραφές. Σωστά καλώδια δηλαδή.
Για να απαντήσω στο ερώτημά σου, αφήνω στην άκρη τη περίπτωση εφαρμογής ισοστάθμισης όπου εκεί παρεμβαίνεις τόσο πολύ στο σήμα που τελικά ακόμα και να είχε επιρροή ένα καλώδιο, την υπερνικά η ισοστάθμιση. Έκανα τις δοκιμές μου χωρίς ισοστάθμιση, σε δικάναλη αναπαραγωγή, με παθητικό κροσόβερ. Δεν άκουσα καμία διαφορά. Φυσικά και πούλησα όλα τα ακριβά καλώδιά μου και γέμισα το σύστημα με Mogami, ενώ τα ρέστα τα έδωσα σε ενεργό κροσόβερ και δεύτερο ( δίδυμο ) τελικό για να οδηγήσω ενεργά τα ηχεία μου ( αφαίρεσα τα παθητικά κροσόβερ αφού μου υπέδειξε ο @PeterMeni το σημείο κρος και τη κλίση.
Κάποια στιγμή, είναι στα σχέδιά μου να πουλήσω τους Bryston και να πάρω έτοιμα ενεργά ηχεία με subs. Ίσως όταν τελειώσω με τις δουλειές στο σπίτι, να βάλω μπροστά, θα δείξει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.279
Reaction score
137.935
ακόμα περιμένω απάντηση στην ερώτηση μου αν άκουγε διαφορές μεταξύ τους
Α, δε το είδα, να με σχωράς.

Βεβαίως άκουγα διαφορά μεταξύ οποιονδήποτε καλωδίων. Και ρεύματος, και ηχείων, και ic (σικ).

Κι έχω δώσει υπερβολικά πολλά λεφτά για καλωδιώσεις σε τούτη τη ζωή. Πολύ περισσότερα από σένα. (Όπως και για hi-end υλικά, από πυκνωτές και αντιστάσεις, έως βύσματα).

Και στάνταρ, στο δικό σου σεταπ, θα ακούσω περισσότερες διαφορές μεταξύ καλωδίων από σένα. Είμαι γνωστός ως "χρυσαυτιάς" εδώ και δεκαετίες.

Άλλη ερώτηση έχετε κύριε άμπασε; 😁🤣🤭
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.846
Reaction score
84.933
Κατα τα λεγομενα των κατασκευαστων των ncore το καλυτερο (nilai 10 φορες καλυτερος λενε) ακουγεται και παρα ακουγεται.
Επειδή τα λεγόμενα των κατασκευαστών δεν θα τα δεχτώ χωρίς καχυποψία, θα ήθελα να με πείσει κάποιος με τυφλή δοκιμή. Δύσκολα θα φανεί διαφορά στα παιδικά συστήματα και τους κουκουρούκου χώρους που έχει ο μέσος αγοραστής.
Οσο για τα λεφτα ο Nilai που θεωρητικα ειναι ο κορυφαιος σημερα κοστιζει max 1500 και μια ωρα δουλιτσα.
Πράγματι, η οικονομική διαφορά δεν είναι χαώδης, μερικά κατοστάρικα. Αν όμως μας λείπουν αυτά τα χρήματα, καλύτερα να πάνε σε ηχεία. Αν δεν μας λείπουν, και το συνολικό μπάτζετ είναι πολύ μεγάλο, γιατί όχι, ας πάρουμε το τεχνικά αρτιότερο.
 

Μηνύματα
409
Reaction score
300
Διαβαζω και διαβαζω και καταλαβαινω οτι καποιο εχουν μαζεψει πολυ πληροφορηση αλλα εχουν θεμα στην επεξεργασια και εφαρμογη της.

Αν μετρησεις ενα μηχανημα θα παρεις καποια αποτελεσματα που με καποια δεδομενα αξιολογεις και χαρακτηριζεις την αποδοση. Αυτο το ιδιο μηχανημα οταν το ακουσουν δυο διαφορετκοι ανθρωποι ειναι πιθανον να καταληξουν σε διαφορετικα συμπερασματα και κανενας δεν θα εχει αδικο. Ειναι η φυση του ανθρωπου αυτη και ο τροπος που επεξεργαζεται ο εγκεφαλος τις πληροφοριες . Οποτε χαλαρωστε με το τι νομιζετε οτι ειναι το σωστο πειτε την αποψη σας και αφηστε τον καθενα να να αξιολογηση το τι του κανει. Δογματισμοι οδηγουν σε μεσαιωνες.

Καει επειδη βλεοπν ειναι προσφιλες θεμα το ψησιμο ιδου το διλημμα
Καρβουνο η γκαζι ?
Direct or indirect ?
 

Μηνύματα
7.471
Reaction score
12.240
Λάθος, μόνο εσένα ενδιαφέρουν αυτά που γράφεις.
Κάποιοι ήδη ψωνίσαμε μηχανήματα, δεν την ψωνίσαμε όμως σε τέτοια βαθμό που να καταντα μανία.
Ελπίζω να μην το πάρεις στραβά.
Καλη επιστροφή στα γραφεία σε όσους επιστρέφουν την επόμενη εβδομάδα ή αύριο.
Καλή συνέχεια
Δυστυχώς, σας έχει γίνει μανία το οντιοφιλίκι, το lessismoreιλίκι και τα φούμαρα που σας πουλάνε για καλώδια και μαντζούνια που δεν καταλαβαίνετε τη πραγματική ουσία του χόμπι. Ψάχνετε χροιές, μιλάτε για τσιριχτά ή σκοτεινά ηχεία, ενώ όλα έχουν να κάνουν ακριβώς με αυτό που έγραψε ο Κώστας. Το τρόπο που ακούμε και τη προσαρμογή των ηχοσυστημάτων μας σε αυτές ακριβώς τις ιδιότητες του ακουστικού μας οργάνου, ενώ ελάχιστοι λαμβάνουν σοβαρά υπ'όψιν τις ιδιότητες του χώρου και πως αυτές επιδρούν στο τελικό αποτέλεσμα που ακούμε.
Να σου δώσω ένα απλό παράδειγμα απο το σύστημά μου. Παίζει σε μικρό τετράγωνο χώρο. Έχω πάρει μετρήσεις και βλέπω ακριβώς τις τρεις διαστάσεις του χώρου και πως επιδρούν στα μπάσα μου. Έχω παίξει με ισοστάθμιση, όχι με ενίσχυση των περιοχών που πλήττονται απο τον χώρο, αλλά με ταπείνωση των περιοχών που μένουν ανεπηρέαστες ή ενισχύονται ( έχω αρκετά βατ για να αναδείξω τον ψίθυρο των μπάσων σε ακουστό αποτέλεσμα, αν και αυτό δεν είανι σωστό ). Μια απο τις τελευταίες δοκιμές μου ήταν να επιδράσω στις κορυφές που παρατηρούνται πριν ξεκινήσουν οι χαράδρες στα μπάσα μου. Σε πληροφορώ ότι παίζοντας με αυτές τις ιδιότητες, χωρίς καθόλου ενίσχυση αλλά με υποβιβασμό των κορυφών, άρχισε να γίνεται φλατ, να ενισχύεται η περιοχή γύρω απο τους 40 κύκλους. Έμμεσα αυτό αποδεικνύει την ανάγκη φροντίδας του χώρου, καθώς και της χρήσης subs σε σημεία που ο χώρος επιτρέπει την αναπαραγωγή χαμηλών, ξεφεύγοντας απο τις αρνητικές επιδράσεις του.
Βρες οποιοδήποτε πορωμένο οντιοφιλά, αλλά πολύ πορωμένο με καλώδια και βελτιώσεις μηχανημάτων και ηχείων και πες του να σου δείξει μετρήσεις απο το χώρο του, απο τη θέση ακρόασης. Δεν θα έχει και θα βρει χίλιες δυο δικαιολογίες για να μη μετρήσει. Γιατί; Γιατί θα καταρρεύσει το αφήγημά του σε μερικά μόλις σφυρίγματα του REW ( εφαρμογή με την οποία κάνουμε τις μετρήσεις ).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.279
Reaction score
137.935
οταν το ακουσουν δυο διαφορετκοι ανθρωποι ειναι πιθανον να καταληξουν σε διαφορετικα συμπερασματα και κανενας δεν θα εχει αδικο. Ειναι η φυση του ανθρωπου αυτη και ο τροπος που επεξεργαζεται ο εγκεφαλος τις πληροφοριες .
Σωστό αυτό.

Άλλος θέλει λίγα μπάσα, άλλος περισσότερα.
Άλλος θέλει λίγα πρίμα, άλλος περισσότερα.
Και οι προτιμήσεις του καθενός, και σεβαστές είναι, και αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου.

Γι'αυτό είχαν εκείνα τα υπέροχα κουμπάκια παλιά οι ενισχυτές, για να παίζεις με τα μπάσα και τα πρίμα, και μερικοί πιο ακριβοί, είχαν και για μεσαία, ενώ οι ακόμα πιο ακριβοί, είχαν και επιλογή φάσματος.

EQ το λένε σήμερα. Τίποτα δεν άλλαξε, κι ούτε πρόκειται.

Δυστυχείς όσοι δε το διαθέτουν. 😎

Μάλιστα είναι γεγονός, πως πολύ σοβαροί επαγγελματίες του χώρου, με άφταστη εμπειρία επί του αντικειμένου, φτιάχνουν άλλα πρισετς σε ευτυχείς χαιεντάδες, με διαφορετικά κέρβς, για διαφορετικές ηχογραφήσεις, πχ για παλιές ροκ, ή για παλιές εκτελέσεις κλασσικής. Το λες και reverse mastering.

Home curve. Μεγάλη υπόθεση.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.471
Reaction score
12.240
Διαβαζω και διαβαζω και καταλαβαινω οτι καποιο εχουν μαζεψει πολυ πληροφορηση αλλα εχουν θεμα στην επεξεργασια και εφαρμογη της.

Αν μετρησεις ενα μηχανημα θα παρεις καποια αποτελεσματα που με καποια δεδομενα αξιολογεις και χαρακτηριζεις την αποδοση. Αυτο το ιδιο μηχανημα οταν το ακουσουν δυο διαφορετκοι ανθρωποι ειναι πιθανον να καταληξουν σε διαφορετικα συμπερασματα και κανενας δεν θα εχει αδικο. Ειναι η φυση του ανθρωπου αυτη και ο τροπος που επεξεργαζεται ο εγκεφαλος τις πληροφοριες . Οποτε χαλαρωστε με το τι νομιζετε οτι ειναι το σωστο πειτε την αποψη σας και αφηστε τον καθενα να να αξιολογηση το τι του κανει. Δογματισμοι οδηγουν σε μεσαιωνες.

Καει επειδη βλεοπν ειναι προσφιλες θεμα το ψησιμο ιδου το διλημμα
Καρβουνο η γκαζι ?
Direct or indirect ?
το πρόβλημα δεν είναι αν ακούνε όλοι το ίδιο, αλλά το ότι σε ένα πραγματικό blind test, το ίδιο άτομο θα δώσει εντελώς διαφορετικές απαντήσεις σχετικά με το τί ( νομίζει ότι ) ακούει.
 

Μηνύματα
409
Reaction score
300
Επειδή τα λεγόμενα των κατασκευαστών δεν θα τα δεχτώ χωρίς καχυποψία, θα ήθελα να με πείσει κάποιος με τυφλή δοκιμή. Δύσκολα θα φανεί διαφορά στα παιδικά συστήματα και τους κουκουρούκου χώρους που έχει ο μέσος αγοραστής.
Δεν χρειαζεται κανεις να σε πεισει και θα ειναι και δυσκολο αν δεν το θες.
Η διαφορα ακουγεται ασχετως χωρου οταν το συστημα ειναι καποιου επιπεδου και πανω μην τα κανουμε ολα ενα κουβαρι ο χωρος ειναι χωρος και το συστημα συστημα
το πρόβλημα δεν είναι αν ακούνε όλοι το ίδιο, αλλά το ότι σε ένα πραγματικό blind test, το ίδιο άτομο θα δώσει εντελώς διαφορετικές απαντήσεις σχετικά με το τί ( νομίζει ότι ) ακούει.
Αυτο παλι εχει γινει καραμελα και ειναι τελειως αυθαιρετο.
 

Μηνύματα
4.315
Reaction score
4.200
Σωστό αυτό.

Άλλος θέλει λίγα μπάσα, άλλος περισσότερα.
Άλλος θέλει λίγα πρίμα, άλλος περισσότερα.
Και οι προτιμήσεις του καθενός, και σεβαστές είναι, και αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου.

Γι'αυτό είχαν εκείνα τα υπέροχα κουμπάκια παλιά οι ενισχυτές, για να παίζεις με τα μπάσα και τα πρίμα, και μερικοί πιο ακριβοί, είχαν και για μεσαία, ενώ οι ακόμα πιο ακριβοί, είχαν και επιλογή φάσματος.

EQ το λένε σήμερα. Τίποτα δεν άλλαξε, κι ούτε πρόκειται.

Δυστυχείς όσοι δε το διαθέτουν. 😎

Μάλιστα είναι γεγονός, πως πολύ σοβαροί επαγγελματίες του χώρου, με άφταστη εμπειρία επί του αντικειμένου, φτιάχνουν άλλα πρισετς σε ευτυχείς χαιεντάδες, με διαφορετικά κέρβς, για διαφορετικές ηχογραφήσεις, πχ για παλιές ροκ, ή για παλιές εκτελέσεις κλασσικής. Το λες και reverse mastering.

Home curve. Μεγάλη υπόθεση.
Έξι κανάλια 3*2 και από όλα τα ρυθμιστικά ο γεροtanberg.
 

Attachments


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.846
Reaction score
84.933
Η διαφορα ακουγεται ασχετως χωρου οταν το συστημα ειναι καποιου επιπεδου και πανω μην τα κανουμε ολα ενα κουβαρι ο χωρος ειναι χωρος και το συστημα συστημα
Αν το RT60 είναι 0,6+ και το spectro ΓΤΠΚ, όπως συνήθως, δεν ακούγεται τίποτα.
 

Μηνύματα
7.471
Reaction score
12.240
Δεν χρειαζεται κανεις να σε πεισει και θα ειναι και δυσκολο αν δεν το θες.
Η διαφορα ακουγεται ασχετως χωρου οταν το συστημα ειναι καποιου επιπεδου και πανω μην τα κανουμε ολα ενα κουβαρι ο χωρος ειναι χωρος και το συστημα συστημα
Φυσικά. Θα ακουστεί το σύστημα το super duper έναντι ενός aiwa ας πούμε, αλλά όταν ακούσεις το ίδιο ακριβώς σύστημα με και χωρίς φροντίδα χώρου, τότε θα καταλάβεις πόσο λάθος είσαι. Τα ίδια έλεγα κι εγώ παλιά. Μέχρι που:
α) ακολούθησα τις οδηγίες των δοκτόρων, κυρίως για να πάω με τα νερά τους και να τους τη βγω με κόκκινο στη συνέχεια, λέγοντας ότι είχαν άδικο, αλλά έλα μου που είχαν δίκιο...
β) άκουσα ( καλό ) ηχοσύστημα σε φροντισμένο χώρο και ο κάτοχός του δεν ήταν κανένας ψωνισμένος και ήθελε να μου δείξει ακριβώς τη σπουδαιότητα της φροντίδας του χώρου, γι'αυτό και έκανε απο μόνος του τη κίνηση να αφαιρέσει μέρος της φροντίδας του χώρου. Τα έχω ξαναπεί, ένα ΥΠΕΡΟΧΟ αποτέλεσμα ( ακόμα και απο δικάναλο λαμπάτο σύστημα με ένα μικρό γουφεράκι ) απλά ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ.
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.840
Μηνύματα
2.953.843
Members
38.247
Νεότερο μέλος
NSR
Top