Να επιλέξω την xlr σύνδεση;



Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
Γι αυτό δεν άκουγε διαφορες στα καλωδια
Κι όμως έλεγε ότι ακουγε διαφορές μεταξύ των καλωδίων της εποχής!
Ε, εντάξει φαντάζομαι ο άνθρωπος όταν θα έχασε την ακοή του σε τόσο μεγάλο βαθμό (τις πιο πολλές φορές γίνεται και γρήγορα σχετικά αυτό σε 1-2 χρόνια ιδίως εάν πιάσεις το 50 % απώλειας και μετά μέχρι 90 %) δεν θα έκανε ριβιούς λογικά. Επίσης δεν ξέρουμε σε ποιά ημερομηνία αναφέρεται ο Μάρκου για να βγάλουμε το timeline. Πάντως εάν συνέχιζε ενω το γνώριζε δεν είναι και τόσο επαγγελματικό to put it mildly.
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Δεν ξέρω εγω απο ¨επιστημονικά" και ποια καλύπτουν και ποιά δεν καλύπτουν αποσπασματικά ή όχι αυτό το θέμα και δεν με ενδιαφέρουν καθώς δεν είμαι κατασκευαστής να προσπαθήσω να το αναλύσω ώστε να το ξαναναπαραγάγω. Το βρίσκω έτοιμο απο κάποιους κατσκευαστές και μη υπαρκτό από κάποιους άλλους.

Εγω δικιά μου δουλειά (ως καταναλωτής , αγοραστής) είναι να λέω τι παρατηρώ και εάν αυτό έχει κάποιο merit ή άξιο να διερευνηθεί ... να μου το εξηγήσει ο "επιστήμονας" πως διασφαλίζεται και γιατί. Αυτή είναι δική του δουλειά και υποχρέωση καμιά φορά εάν την νοιώθει ώς τέτοια. Όλα ξεκινάνε απο την παρατήρηση η οποία λάθος ή σωστή πάντα οδηγεί σε καλό αναλύοντας την (εμπειρικά ή/και επιστημονικά) όποτε δεν καταλαβαίνω πρός τι η sad φατσούλα ; Η περίπτωση να μην ισχύει κάν σαν παρατήρηση και αυτό καλό θα είναι , εάν δεν ισχύει ... να απορριφθεί.

Πάντως επειδή το είχα ξαναναφέρει τεχνική απάντηση για δυο τουλάχιστον παράγοντες που πιθανόν το καθορίζουν είχε απαντήσει ο @Bhutia και νομίζω ήταν θέματα που αφορούν την πολύ μεγάλη έλλειψη παραμόρφωσης και το impulse και διάφορα αλλά τεχνικά χαρακτηριστικά των μεγαφώνων. Εάν θέλει μπορεί να σου κάνει περιληπτικά μια επανάληψη των όσων ανέφερε ... εγω δεν τα θυμάμαι ούτε τα κατέχω καλά , όπως και τον πιθανό συσχετισμό τους για να τα αναφέρω.

Ναι, το ηχοσύστημα σου φταίει. :D :D
Οτιδήποτε αναφέρθηκε σχετικά με τέτοιες παραμέτρους σε νήματα του παρελθόντος αποκλείεται να είχε διατυπωθεί με τον τρόπο που γράφεται εδώ. Δεν το λέω εν είδει μομφής αλλά μονάχα προς αποφυγήν συγχύσεων.
😁😁
Ο Μπουτχιας θα μπορούσε λογικά να απαντήσει διότι έχει περισσότερα του ενός στο σπίτι. Πιθανόν να χρησιμοποιεί κάποιο για συγκεκριμένες ακροάσεις πχ τζαζ μουσικής που τον βοηθούν περισσότερο στην κατανόηση της, μεγαλύτερη συναισθηματική εμπλοκή, αφού στην τελική είναι όλα συναίσθημα.
Σοβαρά ρωτάω.
Αναρωτιέμαι ώρες ώρες πόσο μπορεί να έχουν συμβάλει και δικά μου γραπτά στην όλη μυθολογία και φιλολογία περί υπερυψηλής πιστότητας... Η προοπτική να καθηλωνόμουν μεταξύ δύο ηχείων και να ψαχνόμουν με Kondo-λάμπες πάνω στην εξερεύνηση κάποιας διακεκριμένης και... διακεκομμένης γοητείας μου προξενεί περισσότερο θλίψη παρά ευχάριστη προσμονή.

Το να εμβαθύνω και μάλιστα επαναληπτικά σε πτυχές της καθημερινότητας που θα με δυσαρεστούσαν μου φαίνεται περισσότερο ... αυτοτιμωρία παρά προσφορά.

Ο dr Κατσένης ήταν εμβληματική μορφή. Γλαφυρότατος. Αν δεν έχετε διαβάσει το ρηβγιού του για τα Linn isobarik, ψάξτε να το βρείτε. :D
Άξιος για την εποχή του αλλά αυτή έχει πια περάσει.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
Οτιδήποτε αναφέρθηκε σχετικά με τέτοιες παραμέτρους σε νήματα του παρελθόντος αποκλείεται να είχε διατυπωθεί με τον τρόπο που γράφεται εδώ. Δεν το λέω εν είδει μομφής αλλά μονάχα προς αποφυγήν συγχύσεων.

Αναρωτιέμαι ώρες ώρες πόσο μπορεί να έχουν συμβάλει και δικά μου γραπτά στην όλη μυθολογία και φιλολογία περί υπερυψηλής πιστότητας... Η προοπτική να καθηλωνόμουν μεταξύ δύο ηχείων και να ψαχνόμουν με Kondo-λάμπες πάνω στην εξερεύνηση κάποιας διακεκομμένης γοητείας μου προξενεί περισσότερο θλίψη παρά ευχάριστη προσμονή.

Το να εμβαθύνω και μάλιστα επαναληπτικά σε πτυχές της καθημερινότητας που θα με δυσαρεστούσαν μου φαίνεται περισσότερο ... αυτοτιμωρία παρά προσφορά.


Άξιος για την εποχή του αλλά αυτή έχει πια περάσει.
Τώρα με βγάζεις "ψεύτη" ή ότι δεν θυμάμαι καλά. Ας είναι , μπορεί, δεν ξέρω και να ψάχνω ή έχω χρόνο για να ψάχνω, δεν έχει σημασία. Εξάλλου όπως είπα δεν με ενδιαφέρει εμένα ούτε είναι δουλειά μου η "επιστημονική" εξήγηση φαινομένων που παρατηρώ. Δεν είμαι κατασκευαστής για να έχω σκοπό να παράξω κάτι σε μεγάλη κλίμακα και να είναι επαναληψιμο. Όπως έχω ξαναπεί μόνο γενικές αρχές λειτουργίας ώστε εάν κάτι μου χαλάσει να προσπαθήσω να βρώ κάτι ανάλογο με μικρότερη πλέον προσπάθεια και κόπο απο πλευράς μου (ακροάσεων κλπ) ή για να "παιξω" συν πλήν γύρω απο αυτό με περισσότερα προτερήματα ή ελαττώματα όπως τα κρίνω εγώ απο την εμπειρία που έχω ή συναθροιζούμενη με αυτήν που θα αποκκτήσω. Η τεχνολογική και τεχνική αρτιότητα ενός εγχειρήματος σε έναν τομέα δεν αντικατοπτρίζει ή συσχετίζεται ούτε μπορεί να υπολογιστεί και εκτιμηθεί η ποσόστωση του και μετατροπή του σε ηχητικό αποτέλεσμα. Εάν υπήρχε αυτό στο audio θα ήταν ένας πολυ πιο ακριβής χάρτης πραγματικά αντικειμενικής επιλογής και όχι αντικειμενικής για την αντικειμενικότητα και μόνο. Κάποιοι πραγματικοί επιστήμονες και όχι έμποροι που το αναγνωρίζουν και είχα δεί μια προσπάθεια τους να βγεί ένας καινουργιος τρόπος αξιολογησης , δεν γνωρίζω τι απέγινε. Βίντεο απο αυτούς τους επιστήμονες είχα ποστάρει παλιά και κανένας δεν έδωσε την παραμικρή σημασία ή κατανόησε και εκτίμησε την προσπάθεια - πρόθεση τους ούτε την βαρύτητα και σίγουρα όχι οι εμπορικές επιχειρήσεις του audio.
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.826
Reaction score
27.880
Ε, εντάξει φαντάζομαι ο άνθρωπος όταν θα έχασε την ακοή του σε τόσο μεγάλο βαθμό (τις πιο πολλές φορές γίνεται και γρήγορα σχετικά αυτό σε 1-2 χρόνια ιδίως εάν πιάσεις το 50 % απώλειας και μετά μέχρι 90 %) δεν θα έκανε ριβιούς λογικά. Επίσης δεν ξέρουμε σε ποιά ημερομηνία αναφέρεται ο Μάρκου για να βγάλουμε το timeline. Πάντως εάν συνέχιζε ενω το γνώριζε δεν είναι και τόσο επαγγελματικό to put it mildly.
Κάπου στο 2002 ήταν .
 

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
Ο dr Κατσένης ήταν εμβληματική μορφή. Γλαφυρότατος. Αν δεν έχετε διαβάσει το ρηβγιού του για τα Linn isobarik, ψάξτε να το βρείτε. :D
Εγώ δηλαδή που δεν τον ξέρω τον άνθρωπο και ούτε και κανέναν και δεν διάβαζα ήχο, πτήση, φόρμουλα 1 , σπόρ εφημερίδες (δεν θα γίνω καλός αθλητής :D ) κλπ δεν έχω καμιά ελπίδα να διάλεξα σωστό σύστημα. Και εγώ που νόμιζα ότι ήταν το μόνο προτέρημα μου αυτό. :D
Κάπου στο 2002 ήταν .
Και πότε σταμάτησε να κάνει (ο ίδιος) ριβιους ; Όχι σαν top editor να τις μοιράζει να τις κάνουν άλλοι.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.976
Reaction score
2.295
Εγώ δηλαδή που δεν τον ξέρω τον άνθρωπο και ούτε και κανέναν και δεν διάβαζα ήχο, πτήση, φόρμουλα 1 , σπόρ εφημερίδες (δεν θα γίνω καλός αθλητής :D ) κλπ δεν έχω καμιά ελπίδα να διάλεξα σωστό σύστημα. Και εγώ που νόμιζα ότι ήταν το μόνο προτέρημα μου αυτό. :D

Και πότε σταμάτησε να κάνει (ο ίδιος) ριβιους ; Όχι σαν top editor να τις μοιράζει να τις κάνουν άλλοι.
Συνέχισε ο γιος του.Εχει πεθάνει κι αυτός.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.244
Reaction score
137.873
Εγώ δηλαδή που δεν τον ξέρω τον άνθρωπο
Απορώ ώρες ώρες πως σε κάνουμε παρέα.

Μα τον κατσενη;

Δε με λες, τον Κολοκοτρώνη τον ξερς τουλάχιστον;
Το Μεγαλέξανδρο;
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.144
Reaction score
42.226
... Ουτε ο Κολοκοτρώνης ακουγε, ο αβουγουδουζ (@abcd )...του είχε πει κατι για πικάπ... Ο Κολοκοτρωνης απάντησε οτι να ναι... Κ ο Αβουγουδουζ του λεει "α καλα...καλη ανασταση..." , και ετσι εγινε η επανασταση... 🐒
 

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
Θεωρώντας δεδομένο ότι μια ηχογράφηση διαθέτει και έχει καταγράψει τα απαραίτητα στοιχεία που να το αναδεικνύουν ...
η χωρική σχέση μεταξύ όλων των οργάνων και όλων των χαρακτηριστικών τους και πως αυτά αναπτύσσονται μέσα στο virtual soundtage (το λένε ; νομίζω οι audio people) που "δημιουργεί" ένα σύστημα, δημιουργεί μια αίσθηση και αντίληψη χρόνου που είναι διαφορετική. Αυτό με την σειρά του, δίνει πάλι μια αίσθηση ότι η μουσική είναι (φαίνεται να είναι) πιο γρήγορη ή πιο αργή ανάλογα την περίπτωση.

Η φυσικότητα στην αναπαραγωγή και η έλλειψη "παραμορφώσεων" κάποιου συγκεκριμένου είδους (που δεν γνωρίζω και δεν με ενδιαφέρει άμεσα σαν ακροατής και αγοραστής ποιές είναι αλλά και η σχέση μεταξύ τους) επίσης με την σειρά της δημιουργεί και συμβάλει (πέραν άλλων πραγμάτων που κάνει) και αυτή σε μια διαφορετική χρονική αίσθηση. Συνήθως κάνει το μουσικό δρώμενο πιο "αργό" απο ότι έχουμε συνηθίσει να το ακούμε σε άλλα μη τόσο "ικανά" σε αυτό τον τομέα συστήματα αναπαραγωγής.

Στην πρώτη περίπτωση όμως, του soundstage, γίνεται ένα "τρίκ" που μπερδεύει πιο πολύ κάποιον που δεν γνωρίζει το φαινόμενο : δημιουργεί μια πιο "αργή" αίσθηση εκεί που η μουσική εξελίσσεται αργά και πιο "γρήγορη" εκεί που εξελίσσεται πιο γρήγορα σε ρυθμό.

Η εμπειρία, αισθητική, λογική (τα δύο τελευταία αναγκαία στην ουσία καθώς είναι ένα ψεύτικο πράγμα στην ουσία) του καθένα θα κρίνει ποιός είναι ο σωστός χρονισμός. Το απόλυτο τέτσ όπως είπα πέραν της κλασικής είναι το Σουίνγκ και κάτι Βραζιλιάνικά, Κουβανέζικα και γενικά της Κεντρκής Αμερικής μουσική.

Make of that what you will ....
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Θεωρώντας δεδομένο ότι μια ηχογράφηση διαθέτει και έχει καταγράψει τα απαραίτητα στοιχεία που να το αναδεικνύουν ...
η χωρική σχέση μεταξύ όλων των οργάνων και όλων των χαρακτηριστικών τους και πως αυτά αναπτύσσονται μέσα στο virtual soundtage (το λένε ; νομίζω οι audio people) που "δημιουργεί" ένα σύστημα, δημιουργεί μια αίσθηση και αντίληψη χρόνου που είναι διαφορετική. Αυτό με την σειρά του, δίνει πάλι μια αίσθηση ότι η μουσική είναι (φαίνεται να είναι) πιο γρήγορη ή πιο αργή ανάλογα την περίπτωση.

Η φυσικότητα στην αναπαραγωγή και η έλλειψη "παραμορφώσεων" κάποιου συγκεκριμένου είδους (που δεν γνωρίζω και δεν με ενδιαφέρει άμεσα σαν ακροατής και αγοραστής ποιές είναι αλλά και η σχέση μεταξύ τους) επίσης με την σειρά της δημιουργεί και συμβάλει (πέραν άλλων πραγμάτων που κάνει) και αυτή σε μια διαφορετική χρονική αίσθηση. Συνήθως κάνει το μουσικό δρώμενο πιο "αργό" απο ότι έχουμε συνηθίσει να το ακούμε σε άλλα μη τόσο "ικανά" σε αυτό τον τομέα συστήματα αναπαραγωγής.

Στην πρώτη περίπτωση όμως, του soundstage, γίνεται ένα "τρίκ" που μπερδεύει πιο πολύ κάποιον που δεν γνωρίζει το φαινόμενο : δημιουργεί μια πιο "αργή" αίσθηση εκεί που η μουσική εξελίσσεται αργά και πιο "γρήγορη" εκεί που εξελίσσεται πιο γρήγορα σε ρυθμό.

Η εμπειρία, αισθητική, λογική (τα δύο τελευταία αναγκαία στην ουσία καθώς είναι ένα ψεύτικο πράγμα στην ουσία) του καθένα θα κρίνει ποιός είναι ο σωστός χρονισμός. Το απόλυτο τέτσ όπως είπα πέραν της κλασικής είναι το Σουίνγκ και κάτι Βραζιλιάνικά, Κουβανέζικα και γενικά της Κεντρκής Αμερικής μουσική.

Make of that what you will ....
Πρόσεχε μόνο μη μας πεις ότι δεν γνωρίζεις και τον... Πάρι (Κωτσή) καθότι συγγενεύουν όσα γράφεις με δικές του απόψεις. Τονίζω ότι το σχόλιο δεν γίνεται εν είδει μομφής.

Όσον αφορά στα προαναφερθέντα στοιχεία αναρωτιέμαι γιατί θα έπρεπε ένας κοινός ακροατής που δεν θα ήταν μουσικός ο ίδιος ή δεν θα είχε πρόσβαση σε live μουσικές εκδηλώσεις υπό συνθήκες αναφοράς να ψαχνόταν ιδιαιτέρως με τόσο εξειδικευμένες παραμέτρους όπως ο ολικός χρονισμός κατά τη μουσική αναπαραγωγή. Προτεραιότητα και ικανές για την ψυχαγωγία συνθήκες κατά τη γνώμη μου σε κοινούς ακροατές θα ήταν ομαλή τονικότητα και ρυθμική αγωγή μη διαφοροποιούμενη ανάμεσα στις επιμέρους οργανικές ομάδες, δηλαδή να μην ξεχώριζε ο ρυθμός των χαμηλών σε σχέση προς τις ανώτερες οκτάβες. Τώρα πώς γίνεται να διαφοροποιείται κατά την αναπαραγωγή ο ολικός χρονισμός τη στιγμή που τα κομμάτια έχουν χρονική διάρκεια συγκεκριμένη και ανταποκρινόμενη στο εγγεγραμμένο δρώμενο αυτό θ'αποτελούσε αντικείμενο σκέψης.
 

Μηνύματα
13.632
Reaction score
11.191
Τώρα πώς γίνεται να διαφοροποιείται κατά την αναπαραγωγή ο ολικός χρονισμός τη στιγμή που τα κομμάτια έχουν χρονική διάρκεια συγκεκριμένη και ανταποκρινόμενη στο εγγεγραμμένο δρώμενο αυτό θ'αποτελούσε αντικείμενο σκέψης.
Το έχω πάθει με κασετόφωνο που είχε λάθος ρυθμισμένη την ταχύτητα.
 


Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
Πρόσεχε μόνο μη μας πεις ότι δεν γνωρίζεις και τον... Πάρι (Κωτσή) καθότι συγγενεύουν όσα γράφεις με δικές του απόψεις. Τονίζω ότι το σχόλιο δεν γίνεται εν είδει μομφής.

Όσον αφορά στα προαναφερθέντα στοιχεία αναρωτιέμαι γιατί θα έπρεπε ένας κοινός ακροατής που δεν θα ήταν μουσικός ο ίδιος ή δεν θα είχε πρόσβαση σε live μουσικές εκδηλώσεις υπό συνθήκες αναφοράς να ψαχνόταν ιδιαιτέρως με τόσο εξειδικευμένες παραμέτρους όπως ο ολικός χρονισμός κατά τη μουσική αναπαραγωγή. Προτεραιότητα και ικανές για την ψυχαγωγία συνθήκες κατά τη γνώμη μου σε κοινούς ακροατές θα ήταν ομαλή τονικότητα και ρυθμική αγωγή μη διαφοροποιούμενη ανάμεσα στις επιμέρους οργανικές ομάδες, δηλαδή να μην ξεχώριζε ο ρυθμός των χαμηλών σε σχέση προς τις ανώτερες οκτάβες. Τώρα πώς γίνεται να διαφοροποιείται κατά την αναπαραγωγή ο ολικός χρονισμός τη στιγμή που τα κομμάτια έχουν χρονική διάρκεια συγκεκριμένη και ανταποκρινόμενη στο εγγεγραμμένο δρώμενο αυτό θ'αποτελούσε αντικείμενο σκέψης.
Δεν διαφοροποιείται η χρονική διάρκεια βρε συ Bhutia. Είπα .... ότι η αίσθηση του χρόνου για τον ακροατή είναι διαφορετική. Αυτό τέλος πάντων είναι μια δική μου ερμηνεία και προσέγγιση να προσπαθήσω να αιτιολογήσω ή να πλησιάσω τους λόγους που αυτή η αίσθηση υπάρχει και που οφείλεται ενδεχόμενα ώστε για κάποιον που παρακολουθεί επστημονικές εργασιες ή τάσεις ή ανοιχτά θέματα πρός διερεύνηση στο audio ή άλλο επιστημονικό τομέα που σχετίζεται ... του κάνει κάποιο καμπανάκι και να προχωρήσει μια συζήτηση επι του θέματος.

Το φαινόμενο όμως είναι απλό. Η ικανότητα του συστήματος να αποδίδει σωστά ρυθμικά την μουσική (το μπάσο και η ντράμς δεν είναι τα μόνα που ορίζουν τον ρυθμό). Εγώ έχω ακούσει πολλά συστήματα που δεν τον αποδίδουν σωστά και ο κόσμος δεν (και δικαιολογημένα) του τραβάει να ακούσει με ευχαρίστηση αυτά τα είδη ή να βρεί κάποιο νόημα σε αυτά (και ας μην του αρέσουν).

Τον Κωτσή όχι δεν τον ξέρω, ούτε έχω διαβάσει κάτι απο αυτόν. Τον ξέρω απο εδώ μέσα και αυτόν , που πως να το πω ευγενικά , διαφωνούν και απορρίπτουν τα ριβιού του και την ικανότητά του ή τις γνώσεις του. Προωσπικά για να έχουν τέτοια στάση εναντίον του .... ο άνθρωπος καλός θα είναι φαντάζομαι. :D Συνηθως τέτοια γραφη έχουν και υιοθετούν άνθρωποι που δεν έχουν τεχνική κατάρτιση γύρω απο θέματα του audio ή και να έχουν την θεωρούν άχρηστη στο να μπορέσουν να μεταδώσουν τι ακούνε ή τι κάθε σύστημα τους "βγάζει" και επιλέγουν να χρησιμοποιούνε δικούς τους όρισμούς ή συμφωνημένους καθολικά σε ότι εκφράζεται κάτι πίσω απο αυτούς. Δεν είναι κακό. Το αντίθετο, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να περιγράψεις εμπειρία. Απλώς μόνο κάποιος που έχει την εμπειρία ήδη μπορεί να καταλάβει τι εννοεί. (μειονέκτημα αλλά ...it is whta it is). Επίσης όμως μπορεί να καταλάβει και εάν είναι όλος φούμαρα. Να μου πείς ποιό το νόημα να σου πεί ο άλλος κάτι που ήδη γνωρίζεις ;;; Πέρα απο την συνειδητοποίηση του, εάν δεν έχεις κάνει τον συσχετισμό ή εκλογίκευση ... όντως τίποτε που να μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή. Αυτά όμως αφορού την αθρογραφία για το audio και φαντάζομαι τους εχουν πασχολήσει δεκαετίες και έχουν φτιαχτεί κάποιοι κώδικες κάποιο jargon τέλος πάντων συνεννόησης. Και στην επιστήμη γίνεται αυτό κανονικότατα.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.994
Reaction score
4.704
Τώρα πώς γίνεται να διαφοροποιείται κατά την αναπαραγωγή ο ολικός χρονισμός τη στιγμή που τα κομμάτια έχουν χρονική διάρκεια συγκεκριμένη και ανταποκρινόμενη στο εγγεγραμμένο δρώμενο αυτό θ'αποτελούσε αντικείμενο σκέψης.
Υπαρχει μια διαφοροποιηση μεταξυ συστηματων,
οσον αφορα τον πλουτο της πληροφοριας και πως αυτη ειναι χρονικα διαμοιρασμενη.
Ειναι απλως μια υποκειμενικη αισθηση και τιποτα παραπανω.
Προφανως υπαρχει και τεχνικο υποβαθρο.
Ετσι κι αλλιως η προσληψη της μουσικης ειναι πολυ υποκειμενικη υποθεση.
Η σωστη αναπαραγωγη οχι και τοσο.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.997
Reaction score
8.864
Εγώ έχω μια απορία και θα ήθελα να μαθω.
Βλέπω πολλούς οντιοφιλ που παίρνουν διάφορες μεμονωμένες συσκευές και τις συνδέουν με κάθε λογής καλώδια.
Δηλαδή αγοράζουν ένα πικάπ, συνδέουν την βελόνα, μετά το πικάπ με τον προενισχυτή, τον προενισχυτή με τον ενισχυτή και αυτόν με τα ηχεία. Βλέπω ακριβά καλώδια με μεγάλες διατομές και βελάκια κατεύθυντικοτητας.
Η απορία μου είναι, τι καλώδια έχουν εσωτερικά οι κάθε λογής συσκευές. Δηλαδή ένας φοβερός hiend ολοκληρωμένος ενισχυτής έτσι και τον ανοίξω θα βρω καλώδια πλουμιστα με μεγάλες διατομές και βελάκια κατεύθυντικοτητας?
 

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
Υπαρχει μια διαφοροποιηση μεταξυ συστηματων,
οσον αφορα τον πλουτο της πληροφοριας και πως αυτη ειναι χρονικα διαμοιρασμενη.
Ειναι απλως μια υποκειμενικη αισθηση και τιποτα παραπανω.
Προφανως υπαρχει και τεχνικο υποβαθρο.
Ετσι κι αλλιως η προσληψη της μουσικης ειναι πολυ υποκειμενικη υποθεση.
Η σωστη αναπαραγωγη οχι και τοσο.
Εαν είναι έτσι όπως τα λές ... και πιθανόν έτσι είναι κατά τη. γνώμη μου .... να ξέρεις όμως ότι για να ακριβολογούμε η πρόσληψη είναι το αντικειμενικό και όχι η αναπαραγωγή εάν δεν διασφαλίζεται η αντικειμενικότητα της πρόσληψης. Είναι μωρέ discrepancy της επιστήμης που δεν μπορεί να τα μετρήσει όλα. Δεν λεώ ότι μετράει λάθος όπως λένε πολλοί ... απλώς μετράνε πράγματα που τους αποδίδουν και τα συσχετίζουν με ηχητικό αποτέλεσμα ενω δεν σχετίζεται αυτό κατά ανάγκην με αυτό (το πρώτο με το δεύτερο). Οφείλονται αλλού που ακόμη δεν ξέρουμε. Ή σε ένα ή δύο ή περισσότερους παράγοντες που συνεπηρρεάζουν.

Επίσης αυτό το "τιποτε παραπάνω" που λες ... είναι πολύ σημαντικό.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.834
Μηνύματα
2.953.391
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top