alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.581
- Reaction score
- 30.483
Υψηλότερο SoC σημαίνει υψηλότερο voltage. Το οποίο αυξάνει την θερμοκρασία της μπαταρίας, η οποία μειώνει το SoH. Δουλεύοντας καθημερινά την μπαταρία σε χαμηλότερο voltage έχεις χαμηλότερη θερμοκρασία οπότε και μικρότερο degratation.
Aπό τη μελέτη.
Όπως λέει και στο video "The lower the operating window of SoC range the better". Δηλαδή στην καθημερινή φόρτιση, και εφόσον μας εξυπηρετεί πάντα με βάσει τις δυνατότητες του οχήματος, ξεχνάμε οτιδήποτε από την κάθετη κίτρινη γραμμή και δεξιά, και παίζουμε μπάλα μέσα στο κίτρινο κύκλο. Θα μου πεις τώρα "και γιατί να μην το δουλεύουμε στο 0%-25% που είναι καλύτερα". Για να μη κινδυνέψεις να φτάσεις ποτέ στο 0% που είναι κακό για κάθε μπαταρία, και για να μη φορτίζεις κάθε μέρα. Αν θες να φορτίζεις κάθε μέρα και σου φτάνει πχ το 10% - 20% ή 25% δούλεψε το έτσι.
Αν κάνουμε πολλά χλμ και δεν μας φτάνει το παράθυρο του κίτρινου κύκλου, τότε ας πάμε στη λογική του γαλάζιου ή του μπλε ή του μοβ. Ποτέ στο κόκκινο.
Aπό τη μελέτη.
Based on these results, we would recommend that LFP cells for long lifetime applications operate at low states of charge on average, with charging up to 100% only on occasion.
Conclusions. Cycling near the top of charge (75%–100% SOC) is detrimental to LFP/graphite cells. Our results show a correlation between the average SOC of battery operation and capacity fade rate, meaning that the lower the average SOC, the longer the lifetime, in these 2500 h of testing. The average SOC was found to be the most critical factor influencing capacity fade for LFP cells, over the factors of temperature, depth of discharge, electrolyte salt choice or graphite choice. Cells cycled in the conventional 0%–100% SOC window showed capacity fade rates intermediate to 0%–25% and 75%–100%. Therefore, the time spent cycling at high states of charge is critical to minimize.
Όπως λέει και στο video "The lower the operating window of SoC range the better". Δηλαδή στην καθημερινή φόρτιση, και εφόσον μας εξυπηρετεί πάντα με βάσει τις δυνατότητες του οχήματος, ξεχνάμε οτιδήποτε από την κάθετη κίτρινη γραμμή και δεξιά, και παίζουμε μπάλα μέσα στο κίτρινο κύκλο. Θα μου πεις τώρα "και γιατί να μην το δουλεύουμε στο 0%-25% που είναι καλύτερα". Για να μη κινδυνέψεις να φτάσεις ποτέ στο 0% που είναι κακό για κάθε μπαταρία, και για να μη φορτίζεις κάθε μέρα. Αν θες να φορτίζεις κάθε μέρα και σου φτάνει πχ το 10% - 20% ή 25% δούλεψε το έτσι.
Αν κάνουμε πολλά χλμ και δεν μας φτάνει το παράθυρο του κίτρινου κύκλου, τότε ας πάμε στη λογική του γαλάζιου ή του μπλε ή του μοβ. Ποτέ στο κόκκινο.
Last edited: