Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.194
Reaction score
35.606
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες, που τους έπχιασε σήμερα ο καημός για τις μπαταρίες, πότε θα φορτίζουν σε 2 λεπτά.

Ποτέ. Καθίστε ήσυχα. Βενζινούλα φορεβε.

Αν δεν βγάλουν ασύρματη φόρτιση όπως τα κινητά, εγώ δεν παίρνω.

Α, και εναλλακτικά ως είναι με usb-c βύσμα, τι είναι αυτές οι γκουμουτσες.
 

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
Την ταχεία φόρτιση την αναφέρω γιατί ένα μεγάλο ποσοστό δυνητικών αγοραστών έχουν ξεγραμμένη τη φόρτιση στο σπίτι λόγω μη κατάλληλων συνθηκών. Άρα μόνο σε εξωτερικούς σταθμούς, πιο εξειδικευμένους, που δεν θα χρειάζεται να τσακώνεται με αυτούς που έχουν πιάσει τη θέση (π χ. Super Market).
Όπως είναι σήμερα, η ηλεκτροκίνηση απευθύνεται σχεδόν αποκλειστικά σε όποιον έχει αποκλειστική θέση στάθμευσης. Αυτή μπορεί να είναι σε μονοκατοικία, σε πιλοτή ή σε υπόγειο πάρκινγκ πολυκατοικίας, ή μπορεί να είναι και σε πληρωμένη θέση στάθμευσης σε πάρκινγκ. Ρεαλιστικά, οι δύο πρώτες κατηγορίες αφορούν όσους κατοικούν σε σπίτια που κατασκευάστηκαν τα τελευταία 30+ χρόνια, συν το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος της επαρχίας. Δηλαδή αφορούν συντριπτικά περισσότερους από όσους μπορεί κάποιος να νομίζει αρχικά.

Για τους υπόλοιπους δύσκολα θα αποτελέσει η υπερταχεία φόρτιση λύση, είναι ακριβό το σπορ και αμέσως αμέσως χάνεις ένα από τα κυριότερα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.844
Reaction score
136.872
Αν δεν βγάλουν ασύρματη φόρτιση όπως τα κινητά, εγώ δεν παίρνω.

Α, και εναλλακτικά ως είναι με usb-c βύσμα, τι είναι αυτές οι γκουμουτσες.
Μπενζιούλααααααααααααααααα
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.582
Reaction score
30.484
Δεν είναι μόνο θέμα κόστους προφανώς. Αλλάζουν όμως και οι τεχνολογίες των μπαταριών. Οι στερεάς κατάστασης π.χ. έχουν μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα, άρα περισσότερες kWh στο ίδιο μέγεθος.
Οι Solid State θα αργήσουν πάρα πολύ. Δεν υπάρχει καν λόγος αναφοράς τους από τώρα σε οχήματα 30k-40k.

Θεωρώ δεδομένο ότι το σύνολο των ΣΕΑ θα αυξάνει τις θέσεις ταχυφορτιστών και ότι θα υπάρξει και ανταγωνισμός μεταξύ τους για την μεγαλύτερη ισχύ - ταχύτερη φόρτιση. Εκεί εξάλλου είναι που έχει και σημασία, μέσα στις πόλεις ή σε επαρχιακές οδούς οι καταναλώσεις είναι μικρότερες και αρκεί μικρότερη ισχύς φόρτισης.
Δεν είναι μόνο θέμα τι θέλουν οι πάροχοι, αλλά και τι μπορούν και τι μπορεί το δίκτυο της περιοχής. Η ταχυφόρτιση έχει τεράστιο κόστος. Για 6 ή 8 x 150kW στο ίδιο σημείο ίσως να μιλάμε και για πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ.
 

Μηνύματα
16.552
Reaction score
23.485
Η ταχυφόρτιση έχει τεράστιο κόστος. Για 6 ή 8 x 150kW στο ίδιο σημείο ίσως να μιλάμε και για πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ.
Ένας τέτοιος σταθμός θα μπορούσε να πουλάει εύκολα πάνω από 2εκ kWh το χρόνο, με 15λεπτα επιπλεον στην κιλοβατώρα κάνει απόσβεση στα 2 χρόνια , θεωρητικά θα μπορούσε να είναι βιώσιμος και κερδοφόρος με 40 λεπτά στην κιλοβατώρα.

Σύντομα έρχονται μπαταρίες με 1kwh στο κιλό, πολλά "προβλήματα" παύουν να υπάρχουν.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.582
Reaction score
30.484
Άκουσες τι είπαν οι Ιάπωνες και χάρηκες; :)

Κάτσε να την δούμε πρώτα. Ακόμα στο πανεπιστήμιο είναι. Θερμοκρασίες λειτουργίας, degradation, ταχύτητα φόρτισης, τιμή, και βλέπουμε. Έχει μια πενταετία στο κεφάλι ακόμα.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.885
Reaction score
90.919
Όπως είναι σήμερα, η ηλεκτροκίνηση απευθύνεται σχεδόν αποκλειστικά σε όποιον έχει αποκλειστική θέση στάθμευσης. Αυτή μπορεί να είναι σε μονοκατοικία, σε πιλοτή ή σε υπόγειο πάρκινγκ πολυκατοικίας, ή μπορεί να είναι και σε πληρωμένη θέση στάθμευσης σε πάρκινγκ. Ρεαλιστικά, οι δύο πρώτες κατηγορίες αφορούν όσους κατοικούν σε σπίτια που κατασκευάστηκαν τα τελευταία 30+ χρόνια, συν το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος της επαρχίας. Δηλαδή αφορούν συντριπτικά περισσότερους από όσους μπορεί κάποιος να νομίζει αρχικά.

Για τους υπόλοιπους δύσκολα θα αποτελέσει η υπερταχεία φόρτιση λύση, είναι ακριβό το σπορ και αμέσως αμέσως χάνεις ένα από τα κυριότερα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας.
Συμφωνώ σε όλα.

Κι εγώ που έχω θέσεις στάθμευσης, πάλι θα το σκεφτόμουν, γιατί δεν έχω όρεξη για οικιακούς φορτιστές, φίσες, καλώδια κι άλλη μία έγνοια.

Ούτε μου αρέσει το πρόγραμμα στη ζωή μου για να προσχεδιάζω διαδρομές και να υπολογίζω ιδανικές μέσες ωριαίες.

Ένα υβριδικό θα ήταν πρακτικότερη λύση μέχρι να ωριμάσει πλήρως η μετάβαση.

Το κυνήγι της "πρωτοπορίας" και η διάθεση για ψάξιμο είναι πολύ παλιό χόμπι για να το θυμηθώ ξανά.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.844
Reaction score
136.872
Έρχονται τα ΕREVs, υπομονή. Όλοι θα πάρετε. 🙂
Ναι, πόσο θελκτικό θα ήταν ένα Τέσλα μοντελ Υ LR που να έχει κι ένα κινητήρα ice (μπενζιούλα αγάπη μου) με κατό άλογα. Άντε κατον τριάντα.

Σφαίρααααααααααα

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Τα κάθε φύσεως EREVs είναι χάπια για την ψυχολογία του αγκυλωμένου αγοραστικού κοινού. Λες και δεν υπάρχουν σκέτες μπενζιούλες να τους πουλήσουν...
 

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
Οι Solid State θα αργήσουν πάρα πολύ. Δεν υπάρχει καν λόγος αναφοράς τους από τώρα σε οχήματα 30k-40k.


Δεν είναι μόνο θέμα τι θέλουν οι πάροχοι, αλλά και τι μπορούν και τι μπορεί το δίκτυο της περιοχής. Η ταχυφόρτιση έχει τεράστιο κόστος. Για 6 ή 8 x 150kW στο ίδιο σημείο ίσως να μιλάμε και για πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ.
Θυμίζω ότι οι ΣΕΑ είναι στη μέση του πουθενά και ότι η Ελλάδα είναι γεμάτη αιτήματα σύνδεσης φωτοβολταϊκών σταθμών, πιστεύω ότι οι περισσότεροι θα τροφοδοτηθούν από συνδυασμό φωτοβολταϊκών και μπαταριών χωρίς να εξαρτώνται από το δίκτυο. Το πολύ πολύ να δουλεύουν τους φορτιστές σε χαμηλότερη δυναμικότητα το βράδυ και να πουλάνε τη μέγιστη ισχύ φόρτισης ως επιπλέον υπηρεσία. Δεν πιστεύω ότι στην πράξη θα δούμε τέτοια προβλήματα στους ΣΕΑ.

Θυμίζω επίσης ότι και τα πρατήρια καυσίμων δεν είναι ακριβώς φτηνές εγκαταστάσεις.

Για τις solid state θα δούμε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.582
Reaction score
30.484
Ναι, πόσο θελκτικό θα ήταν ένα Τέσλα μοντελ Υ LR που να έχει κι ένα κινητήρα ice (μπενζιούλα αγάπη μου) με κατό άλογα. Άντε κατον τριάντα.

Σφαίρααααααααααα

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Τα κάθε φύσεως EREVs είναι χάπια για την ψυχολογία του αγκυλωμένου αγοραστικού κοινού. Λες και δεν υπάρχουν σκέτες μπενζιούλες να τους πουλήσουν...
Εσύ καλά τα λες, αλλά οι κατασκευαστές ετοιμάζονται έντονα.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.885
Reaction score
90.919
Έρχονται τα ΕREVs, υπομονή. Όλοι θα πάρετε. 🙂
"Εμείς" δεν βιαζόμαστε καθόλου. "Εσείς" βιάζεστε και "θέλετε" να τρέχουμε μαζί σας. :biggrin:

Κάθε αγορά πρέπει να ικανοποιεί αυτόν που την κάνει. Πρακτικά και ψυχολογικά. Το ένα από τα δύο δεν φτάνει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.582
Reaction score
30.484
Θυμίζω ότι οι ΣΕΑ είναι στη μέση του πουθενά και ότι η Ελλάδα είναι γεμάτη αιτήματα σύνδεσης φωτοβολταϊκών σταθμών, πιστεύω ότι οι περισσότεροι θα τροφοδοτηθούν από συνδυασμό φωτοβολταϊκών και μπαταριών χωρίς να εξαρτώνται από το δίκτυο. Το πολύ πολύ να δουλεύουν τους φορτιστές σε χαμηλότερη δυναμικότητα το βράδυ και να πουλάνε τη μέγιστη ισχύ φόρτισης ως επιπλέον υπηρεσία. Δεν πιστεύω ότι στην πράξη θα δούμε τέτοια προβλήματα στους ΣΕΑ.

Θυμίζω επίσης ότι και τα πρατήρια καυσίμων δεν είναι ακριβώς φτηνές εγκαταστάσεις.

Για τις solid state θα δούμε.
Το πρατήριο έχει εξασφαλισμένους πελάτες τα χιλιάδες θερμικά που περνάνε από μπροστά του κάθε μέρα. Το ταχυφορτιστάδικο τι έχει;
 

Μηνύματα
16.552
Reaction score
23.485
Άκουσες τι είπαν οι Ιάπωνες και χάρηκες; :)

Κάτσε να την δούμε πρώτα. Ακόμα στο πανεπιστήμιο είναι. Θερμοκρασίες λειτουργίας, degradation, ταχύτητα φόρτισης, τιμή, και βλέπουμε. Έχει μια πενταετία στο κεφάλι ακόμα.
Δεν βιάζομαι καθόλου , έτσι και αλλιώς δεν υπάρχουν για διάφορους λόγους αρκετά xEV για να καλύψουν ένα σοβαρό ποσοστό της αγοράς ενώ ακόμα και σήμερα πωλούνται καινούρια θερμικά με ορίζοντα ζωής άνω της δεκαετίας.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.844
Reaction score
136.872
"Εσείς" βιάζεστε και "θέλετε" να τρέχουμε μαζί σας. :biggrin:
Κανένας δεν "βιάζεται", ούτε καν οι Νορβηγοί.

Έχεις δει βιαστικό Νορβηγό; Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.

Ουδεμία βιασύνη. Ο καθένας με το ρυθμό του, άλλος έχει καλό Ρυθμό απόσβεσης (RT 60), άλλος μάβρο χάλι. Τι α κάεις; Α τα βάλεις με τους Κινέζους, δε γίνεται.

Αράξτε κι απολαύστε την ήττα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ποπκορν πάρτε.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.550
Reaction score
84.054
Παρακαλώ, κανένας EV μέχρι να σας πω.
Άκου βιαζόμαστε 🤣

Όσο πιο αργά τόσο πιο καλά για μας: Φορολογικές απαλλαγές, επιδοτήσεις, ελεύθερα σημεία φόρτισης, περισσότερα άμεσα διαθέσιμα για αγορά.
Αράξτε κι απολαύστε την ήττα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ποπκορν πάρτε.
Δεν θα συμβεί. Βάζω και στοίχημα 4 σαμπς.
Ότι πρέπει για waveforming
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.885
Reaction score
90.919
Κανένας δεν "βιάζεται", ούτε καν οι Νορβηγοί.

Έχεις δει βιαστικό Νορβηγό; Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.

Ουδεμία βιασύνη. Ο καθένας με το ρυθμό του, άλλος έχει καλό Ρυθμό απόσβεσης (RT 60), άλλος μάβρο χάλι. Τι α κάεις; Α τα βάλεις με τους Κινέζους, δε γίνεται.

Αράξτε κι απολαύστε την ήττα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ποπκορν πάρτε.
Μου αρέσει να τρολάρω σε όλα τα θέματα, ειδικά όταν βλέπω ότι οι συμμετέχοντες είναι χωρισμένοι. :biggrin:
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.583
Μηνύματα
2.945.111
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top