- Μηνύματα
- 1.471
- Reaction score
- 1.309
Έτσι...Πάρτε μπαταριοκίνητα να γίνει τζάμπα η μπεντζίνη για μας.
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες, που τους έπχιασε σήμερα ο καημός για τις μπαταρίες, πότε θα φορτίζουν σε 2 λεπτά.
Ποτέ. Καθίστε ήσυχα. Βενζινούλα φορεβε.
Όπως είναι σήμερα, η ηλεκτροκίνηση απευθύνεται σχεδόν αποκλειστικά σε όποιον έχει αποκλειστική θέση στάθμευσης. Αυτή μπορεί να είναι σε μονοκατοικία, σε πιλοτή ή σε υπόγειο πάρκινγκ πολυκατοικίας, ή μπορεί να είναι και σε πληρωμένη θέση στάθμευσης σε πάρκινγκ. Ρεαλιστικά, οι δύο πρώτες κατηγορίες αφορούν όσους κατοικούν σε σπίτια που κατασκευάστηκαν τα τελευταία 30+ χρόνια, συν το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος της επαρχίας. Δηλαδή αφορούν συντριπτικά περισσότερους από όσους μπορεί κάποιος να νομίζει αρχικά.Την ταχεία φόρτιση την αναφέρω γιατί ένα μεγάλο ποσοστό δυνητικών αγοραστών έχουν ξεγραμμένη τη φόρτιση στο σπίτι λόγω μη κατάλληλων συνθηκών. Άρα μόνο σε εξωτερικούς σταθμούς, πιο εξειδικευμένους, που δεν θα χρειάζεται να τσακώνεται με αυτούς που έχουν πιάσει τη θέση (π χ. Super Market).
ΜπενζιούλαααααααααααααααααΑν δεν βγάλουν ασύρματη φόρτιση όπως τα κινητά, εγώ δεν παίρνω.
Α, και εναλλακτικά ως είναι με usb-c βύσμα, τι είναι αυτές οι γκουμουτσες.
Οι Solid State θα αργήσουν πάρα πολύ. Δεν υπάρχει καν λόγος αναφοράς τους από τώρα σε οχήματα 30k-40k.Δεν είναι μόνο θέμα κόστους προφανώς. Αλλάζουν όμως και οι τεχνολογίες των μπαταριών. Οι στερεάς κατάστασης π.χ. έχουν μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα, άρα περισσότερες kWh στο ίδιο μέγεθος.
Δεν είναι μόνο θέμα τι θέλουν οι πάροχοι, αλλά και τι μπορούν και τι μπορεί το δίκτυο της περιοχής. Η ταχυφόρτιση έχει τεράστιο κόστος. Για 6 ή 8 x 150kW στο ίδιο σημείο ίσως να μιλάμε και για πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ.Θεωρώ δεδομένο ότι το σύνολο των ΣΕΑ θα αυξάνει τις θέσεις ταχυφορτιστών και ότι θα υπάρξει και ανταγωνισμός μεταξύ τους για την μεγαλύτερη ισχύ - ταχύτερη φόρτιση. Εκεί εξάλλου είναι που έχει και σημασία, μέσα στις πόλεις ή σε επαρχιακές οδούς οι καταναλώσεις είναι μικρότερες και αρκεί μικρότερη ισχύς φόρτισης.
Ένας τέτοιος σταθμός θα μπορούσε να πουλάει εύκολα πάνω από 2εκ kWh το χρόνο, με 15λεπτα επιπλεον στην κιλοβατώρα κάνει απόσβεση στα 2 χρόνια , θεωρητικά θα μπορούσε να είναι βιώσιμος και κερδοφόρος με 40 λεπτά στην κιλοβατώρα.Η ταχυφόρτιση έχει τεράστιο κόστος. Για 6 ή 8 x 150kW στο ίδιο σημείο ίσως να μιλάμε και για πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ.
Συμφωνώ σε όλα.Όπως είναι σήμερα, η ηλεκτροκίνηση απευθύνεται σχεδόν αποκλειστικά σε όποιον έχει αποκλειστική θέση στάθμευσης. Αυτή μπορεί να είναι σε μονοκατοικία, σε πιλοτή ή σε υπόγειο πάρκινγκ πολυκατοικίας, ή μπορεί να είναι και σε πληρωμένη θέση στάθμευσης σε πάρκινγκ. Ρεαλιστικά, οι δύο πρώτες κατηγορίες αφορούν όσους κατοικούν σε σπίτια που κατασκευάστηκαν τα τελευταία 30+ χρόνια, συν το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος της επαρχίας. Δηλαδή αφορούν συντριπτικά περισσότερους από όσους μπορεί κάποιος να νομίζει αρχικά.
Για τους υπόλοιπους δύσκολα θα αποτελέσει η υπερταχεία φόρτιση λύση, είναι ακριβό το σπορ και αμέσως αμέσως χάνεις ένα από τα κυριότερα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας.
Ναι, πόσο θελκτικό θα ήταν ένα Τέσλα μοντελ Υ LR που να έχει κι ένα κινητήρα ice (μπενζιούλα αγάπη μου) με κατό άλογα. Άντε κατον τριάντα.Έρχονται τα ΕREVs, υπομονή. Όλοι θα πάρετε.
Θυμίζω ότι οι ΣΕΑ είναι στη μέση του πουθενά και ότι η Ελλάδα είναι γεμάτη αιτήματα σύνδεσης φωτοβολταϊκών σταθμών, πιστεύω ότι οι περισσότεροι θα τροφοδοτηθούν από συνδυασμό φωτοβολταϊκών και μπαταριών χωρίς να εξαρτώνται από το δίκτυο. Το πολύ πολύ να δουλεύουν τους φορτιστές σε χαμηλότερη δυναμικότητα το βράδυ και να πουλάνε τη μέγιστη ισχύ φόρτισης ως επιπλέον υπηρεσία. Δεν πιστεύω ότι στην πράξη θα δούμε τέτοια προβλήματα στους ΣΕΑ.Οι Solid State θα αργήσουν πάρα πολύ. Δεν υπάρχει καν λόγος αναφοράς τους από τώρα σε οχήματα 30k-40k.
Δεν είναι μόνο θέμα τι θέλουν οι πάροχοι, αλλά και τι μπορούν και τι μπορεί το δίκτυο της περιοχής. Η ταχυφόρτιση έχει τεράστιο κόστος. Για 6 ή 8 x 150kW στο ίδιο σημείο ίσως να μιλάμε και για πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ.
Εσύ καλά τα λες, αλλά οι κατασκευαστές ετοιμάζονται έντονα.Ναι, πόσο θελκτικό θα ήταν ένα Τέσλα μοντελ Υ LR που να έχει κι ένα κινητήρα ice (μπενζιούλα αγάπη μου) με κατό άλογα. Άντε κατον τριάντα.
Σφαίρααααααααααα
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Τα κάθε φύσεως EREVs είναι χάπια για την ψυχολογία του αγκυλωμένου αγοραστικού κοινού. Λες και δεν υπάρχουν σκέτες μπενζιούλες να τους πουλήσουν...
"Εμείς" δεν βιαζόμαστε καθόλου. "Εσείς" βιάζεστε και "θέλετε" να τρέχουμε μαζί σας.Έρχονται τα ΕREVs, υπομονή. Όλοι θα πάρετε.
Το πρατήριο έχει εξασφαλισμένους πελάτες τα χιλιάδες θερμικά που περνάνε από μπροστά του κάθε μέρα. Το ταχυφορτιστάδικο τι έχει;Θυμίζω ότι οι ΣΕΑ είναι στη μέση του πουθενά και ότι η Ελλάδα είναι γεμάτη αιτήματα σύνδεσης φωτοβολταϊκών σταθμών, πιστεύω ότι οι περισσότεροι θα τροφοδοτηθούν από συνδυασμό φωτοβολταϊκών και μπαταριών χωρίς να εξαρτώνται από το δίκτυο. Το πολύ πολύ να δουλεύουν τους φορτιστές σε χαμηλότερη δυναμικότητα το βράδυ και να πουλάνε τη μέγιστη ισχύ φόρτισης ως επιπλέον υπηρεσία. Δεν πιστεύω ότι στην πράξη θα δούμε τέτοια προβλήματα στους ΣΕΑ.
Θυμίζω επίσης ότι και τα πρατήρια καυσίμων δεν είναι ακριβώς φτηνές εγκαταστάσεις.
Για τις solid state θα δούμε.
Δεν βιάζομαι καθόλου , έτσι και αλλιώς δεν υπάρχουν για διάφορους λόγους αρκετά xEV για να καλύψουν ένα σοβαρό ποσοστό της αγοράς ενώ ακόμα και σήμερα πωλούνται καινούρια θερμικά με ορίζοντα ζωής άνω της δεκαετίας.Άκουσες τι είπαν οι Ιάπωνες και χάρηκες;
Κάτσε να την δούμε πρώτα. Ακόμα στο πανεπιστήμιο είναι. Θερμοκρασίες λειτουργίας, degradation, ταχύτητα φόρτισης, τιμή, και βλέπουμε. Έχει μια πενταετία στο κεφάλι ακόμα.
Κανένας δεν "βιάζεται", ούτε καν οι Νορβηγοί."Εσείς" βιάζεστε και "θέλετε" να τρέχουμε μαζί σας.
Δεν θα συμβεί. Βάζω και στοίχημα 4 σαμπς.Αράξτε κι απολαύστε την ήττα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ποπκορν πάρτε.
Μου αρέσει να τρολάρω σε όλα τα θέματα, ειδικά όταν βλέπω ότι οι συμμετέχοντες είναι χωρισμένοι.Κανένας δεν "βιάζεται", ούτε καν οι Νορβηγοί.
Έχεις δει βιαστικό Νορβηγό; Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.
Ουδεμία βιασύνη. Ο καθένας με το ρυθμό του, άλλος έχει καλό Ρυθμό απόσβεσης (RT 60), άλλος μάβρο χάλι. Τι α κάεις; Α τα βάλεις με τους Κινέζους, δε γίνεται.
Αράξτε κι απολαύστε την ήττα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ποπκορν πάρτε.