Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.753
Reaction score
42.918
Εντυπώσεις από το polestar 2.

Εργονομικά μέτριο ως και κακό αλλά αυτά είναι και γούστα.
Πολύ θόρυβο μέσα στην καμπίνα, εξωτερικός θόρυβος λάστιχα, αέρας, διπλανά αυτοκίνητα. Αυτό που περίμενα ότι θα οδηγώ ηλεκτρικό και δεν θα ακούω το παραμικρό δεν υπάρχει σε αυτό τουλάχιστον το αυτοκίνητο. Το GLE αλλά και αλλά diesel αυτοκίνητα που ειχα και εχω είναι σαφώς πιο ήσυχα μέσα στην καμπίνα.
Οδηγικά αδιάφορο. Σκληρό σε ανωμαλίες του δρόμου αλλά δεν μου έδωσε την εντύπωση του χαρχαλου. Επιταχύνσεις δεν είδα κάτι φοβερό και τρομερό, και νομίζω ειχα κόφτη (το συγεκριμενο; ) στα 165.
Γενικά αποστειρωμένη αίσθηση οδήγησης.
Όπως εγραψα και πριν οι χώροι λίγοι για οικογένεια, οκ για 2 άτομα.

Τέλος, δεν θα ξανά νοίκιαζα ηλεκτρικό. Ενώ η τιμή του ήταν δελεαστική στο booking, κάπου 240 στις 3 μέρες, με την φουλ ασφάλεια (0 συμμετοχή) και την επαναφόρτιση μιας και δεν κατάφερα να το γυρίσω στο 10% και πιο κάτω αλλά στο 38%, μου βγήκε σύνολο 800 ευρώ.

Σε αλλά νέα χόρτασε το μάτι μου πράσινο και μερσεντονια, μπεμβεδακια και πορσικα τούμπανο παντού.
 



Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.819
Reaction score
10.697

Η Avis τα δίνει τσάμπα. Πολύ κάτω από το κόστος .

Παιζει το σενάριο σε δύο μήνες να το αλλάξουν στην γυναίκα και να μπούμε στον σύνδεσμο " Τερκενλης"!!!
 
Last edited:




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.581
Reaction score
30.483
H California, και οι Σκανδιναβοί, ψάχνουν τρόπους πως θα μαζέψουν στο μέλλον τα χρήματα που χάνουν από την φορολογία καυσίμων. Τελευταία σκέφτονται να υπάρχει χρέωση με το χλμ, και πληρωμή με το μήνα. Στην California τρέχει εξάμηνο πιλοτικό εθελοντικό πρόγραμμα όπου η δήλωση χιλιομέτρων θα γίνεται με τρείς τρόπους. Τοποθέτηση μηχανισμού που θα στέλνει δεδομένα, απομακρυσμένη πρόσβαση στο όχημα ή ανάρτηση φωτογραφίας.


Στην Ελλάδα παίζει να το καταντήσουν ακριβότερο και από το θερμικό. Τους έχω ικανούς. Όσοι δεν θα αποκτήσουν ποτέ πρόσβαση σε οικιακή φόρτιση είναι ήδη σχεδόν μια η άλλη με θερμικό
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.838
Reaction score
136.867
Στην California τρέχει εξάμηνο πιλοτικό εθελοντικό πρόγραμμα όπου η δήλωση χιλιομέτρων θα γίνεται με τρείς τρόπους.
Δεν χρειάζεται τίποτα.

Θα στέλνει το όχημα πόσα χιλιόμετρα κάνει το μήνα ή το έτος, και δε θα σε ρωτάει καν.

Δεν είναι καθόλου δύσκολο να στέλνει δεδομένα και για τις ταχύτητες με τις οποίες κινήθηκες, πόσα έκανες εντός αστικού ιστού και πόσα σε αυτοκινητόδρομους, όλα γίνονται πλέον, εφόσον το όχημα είναι on line.

Εγώ, σήμερα:

1000012713.png


Με 4% μπαταρίας έκανα αυτή τη διαδρομή (τα δεδομένα τα αντλώ από το αυτοκίνητο).

Επίσης ξέρει το αυτοκίνητο με τι ταχύτητες κινήθηκα, μάλιστα είναι αποθηκευμένα τα στοιχεία για κάθε σημείο της διαδρομής.

1000012716.png


Σιγά το δύσκολο..

1000012717.png


Μέση κατανάλωση 14,8 kWh/100km.

Το κοντέρ έχει γράψει 44.193.9 km.

Θερμοκρασία καμπίνας σε γράφημα.

Λέγε συ, να σε λέω δεδομένα. Όλα έχουν καταγραφεί στο όχημα και είναι αποθηκευμένα στο όχημα.

Μέσω app τρίτου κατασκευαστή, παίρνω τα δεδομένα από το όχημα για να τα δω.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.838
Reaction score
136.867
Στείλε ένα email να μην ψάχνονται.
Τα ξέρουν ήδη.

Απλώς θα μπουν σιγά σιγά αυτά τα "προσωπικά δεδομένα" προς κάθε κατεύθυνση, όπως μπαίνουν τα φορολογικά σου δεδομένα ήδη και τα τσεκάρεις με app.

Το θέμα είναι πως όλα τα στοιχεία που χρειάζονται, μπορεί να τα στείλει το ίδιο το αυτοκίνητο.

Προς ώρας δοκιμάζουν με πρόσθετες συσκευές σε ανθρώπους που προτίθενται να τις χρησιμοποιήσουν (πιλοτικό εθελοντικό πρόγραμμα), αλλά σκέψου πως πχ για διόδια, υπάρχουν πιο ολοκληρωμένες λύσεις ήδη διαθέσιμες, βάσει χιλιομέτρων. Όλα αυτά θα ενοποιηθούν κάποτε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.581
Reaction score
30.483
Αυτό λέω, ψάχνουν τρόπους. Και το ότι θα τα παίρνουν έτσι απλά από το όχημα δεν είναι τόσο απλό. Αυτά τα δεδομένα τα έχει το όχημα και κατά συνέπια και ο κατασκευαστής. Εκτός από την φωτογραφία που θα την ανεβάσεις εσύ, τα άλλα δύο παίζει σοβαρά να αποτελούν προσωπικά δεδομένα τα οποία πρέπει να συμφωνήσεις για να τα λάβει. Οπότε ίσως και να χρειαστεί να αλλάξει η νομοθεσία για να σε παρακάμψει.

Άλλο να βλέπεις εσύ τα δεδομένα σου, και του οχήματος που σου ανήκει, και άλλο να τα βλέπει τρίτος.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.753
Reaction score
42.918
Η χρήση του δημόσιου δρόμου γιατί είναι προσωπικό δεδομένο; το που πας να το καταλάβω αλλά ότι έκανες τόσα χιλιόμετρα μέσα στο χρόνο για να πληρώσεις τέλη κυκλοφορίας (παράδειγμα) δεν το καταλαβαίνω.
Σήμερα όσοι περνάμε με πομποδέκτη από τα διόδια στις εθνικές οδούς δίνουμε το προσωπικό μας (του οχήματος τέλος πάντων) στίγμα θέσης κάθε φορά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.838
Reaction score
136.867
τα άλλα δύο παίζει σοβαρά να αποτελούν προσωπικά δεδομένα τα οποία πρέπει να συμφωνήσεις για να τα λάβει.
Κατά τη διάρκεια εγκατάστασης ένα σωρό app στο iD.3 ζητάνε (κατ'επαναληψιν) άδεια χρήσης προσωπικών δεδομένων.

Ομοίως στο τέσλα.

Όπως και στο κινητό.

Όπως και στα διόδια, που περνάμε με το μηχανάκι να κάνει μπιπ και να τρώει και λεφτά, ξέρει ποιος είσαι.

Ποια προσωπικά δεδομένα, όλα τα'χουν ήδη.

Ξέρουν και πόσο χρόνο έκανες από διόδια σε διόδια.

Ξέρουν και τι στάσεις έκανες (πιστωτική).

Άμα σε ψάχνει η αστυνομία, ξέρει τι διαδρομή κάνεις (και έκανες) από Google maps. Και πέρσι που πήγες, και προπερσι. Όλα υπάρχουν κι άμα θέλουν, τα βρίσκουν.

Μόνο άμα ζεις μέσα σε σπηλιά χωρίς κινητό κάτι γίνεται.😁🤣🤭

Τώρα που θα οδηγούν όλοι τάμπλετ με ρόδες; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, ποια προσωπικά δεδομένα. Όλα είναι εύκολα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.581
Reaction score
30.483
Δεν αναφέρθηκα στην χρήση του δρόμου. Τα χλμ του οχήματος όμως παίζει και να είναι.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.581
Reaction score
30.483
Κατά τη διάρκεια εγκατάστασης ένα σωρό app στο iD.3 ζητάνε (κατ'επαναληψιν) άδεια χρήσης προσωπικών δεδομένων.

Ομοίως στο τέσλα.

Όπως και στο κινητό.

Όπως και στα διόδια, που περνάμε με το μηχανάκι να κάνει μπιπ και να τρώει και λεφτά, ξέρει ποιος είσαι.

Ποια προσωπικά δεδομένα, όλα τα'χουν ήδη.
Δεν καταλαβαίνεις τι λέω. Εξάλλου αν ήταν τόσο απλό δεν θα το έψαχναν.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.581
Reaction score
30.483
Τα χλμ του οχήματος που γίνονται; σε ράουλα; :biggrin:
Κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις μου φαίνεται. Παράδειγμα. Τραβάς μια φωτογραφία με το κινητό σε δημόσιο χώρο.

Στην ίδια φωτογραφία ισχύουν ταυτόχρονα τα παρακάτω, αν δεν θες να τρέχεις:
- Για δική σου χρήση κάνε ότι θες.
- Για ανάρτηση στο διαδίκτυο πρέπει να πάρεις την άδεια όσων φαίνονται τα πρόσωπα. Για την ίδια χρήση και όσων φαίνονται οι πινακίδες κυκλοφορίας. Διαφορετικά πρέπει να τα σβήσεις ή να τα κάνεις θολά.
- Για να κάνεις χρήση στο δικαστήριο αν προσπαθείς να αποδείξεις κάτι εξαρτάται από τον δικαστή. Τα ίδια ισχύουν και για video.

Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Άλλο που γίνεται η χρήση, άλλο τι γράφει το όχημα και πως θα τα δει. Κυρίως στα διασυνδεδεμένα οχήματα που υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης και σε άλλα στοιχεία του ιδιοκτήτη.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.581
Reaction score
30.483
Και όλα αυτά ενώ οι Κινέζοι ουσιαστικά δεν έχουν κάνει ακόμα τίποτα σημαντικό στην Ευρώπη. Ο λόγος είναι επειδή έχασε σημαντικό μερίδιο στην Κίνα.
Άλλες αναφορές λένε ότι φέτος θα πιάσει μόνο το 25% του στόχου περικοπών. Από τα 4 δις που ήθελε να κόψει για φέτος (με τελικό στόχο τα 10 δις), μάλλον θα καταφέρει μόνο το 1 δις.


Πως το είχε πει ο Tony Sheba και κάποιοι δυτικοί. Έχουν 5 χρόνια. Μετά δεν θα έχει νόημα, ακόμα και να θέλουν. Μέχρι στιγμής φέτος η BYD έχει πουλήσει περισσότερα PHEVs από όλους τους υπόλοιπους μαζί.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.580
Μηνύματα
2.945.037
Members
38.200
Νεότερο μέλος
danstefan
Top