Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.493
Reaction score
7.877
Η τεχνολογία θα μας σώσει, όχι το να σερνομαστε σα τα σκουλίκια στις πόλεις.
Η τεχνολογία μπορεί να πατήσει το φρένο ακαριαία, αλλά δεν μπορεί να σταματήσει το αυτοκίνητο ακαριαία. Το πόσο πηγαίνεις έχει και θα έχει πάντα σημασία σε τέτοιες περιπτώσεις. Εννοείται λοιπόν ότι υπάρχουν μεγάλα τμήματα των πόλεων που το 30 είναι πολύ σωστό όριο.

Αλλά όπως λέω παραπάνω, αν δεις το θέμα συνολικά τα σημερινά όρια είναι τόσο κακοσχεδιασμένα και γελοία (με βάση την ευθυνοφοβία και όχι την ασφάλεια και τη βελτίωση των μεταφορών) που έχουν κάνει τους πάντες να τα αγνοούν. Ακόμα και άνθρωποι που δεν έχουν καμία όρεξη να "τρέξουν", δεν τα τηρούν.

Οπότε αν κάποιος ήθελε όντως να βελτιώσει την κατάσταση, πρώτα θα προχωρούσε σε εξορθολογισμό των ορίων σε όλα τα σημεία της χώρας και μετά θα φρόντιζε για την αυστηρή επιβολή τους. Αλλά σιγά μην είναι ο σκοπός να βελτιωθεί πραγματικά το οτιδήποτε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.480
Και η διασύνδεση των οχημάτων. Πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος όλα τα οχήματα ανεξαρτήτως κατασκευαστή να επικοινωνούν μεταξύ τους. Όχι μόνο μεταξύ οχημάτων της ίδιας εταιρείας. Να στέλνει το όχημα πληροφορίες στο άλλο που είναι δίπλα και δεν τις βλέπει.
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.240
Reaction score
10.727
Η τεχνολογία μπορεί να πατήσει το φρένο ακαριαία, αλλά δεν μπορεί να σταματήσει το αυτοκίνητο ακαριαία. Το πόσο πηγαίνεις έχει και θα έχει πάντα σημασία σε τέτοιες περιπτώσεις. Εννοείται λοιπόν ότι υπάρχουν μεγάλα τμήματα των πόλεων που το 30 είναι πολύ σωστό όριο.

Αλλά όπως λέω παραπάνω, αν δεις το θέμα συνολικά τα σημερινά όρια είναι τόσο κακοσχεδιασμένα και γελοία (με βάση την ευθυνοφοβία και όχι την ασφάλεια και τη βελτίωση των μεταφορών) που έχουν κάνει τους πάντες να τα αγνοούν. Ακόμα και άνθρωποι που δεν έχουν καμία όρεξη να "τρέξουν", δεν τα τηρούν.

Οπότε αν κάποιος ήθελε όντως να βελτιώσει την κατάσταση, πρώτα θα προχωρούσε σε εξορθολογισμό των ορίων σε όλα τα σημεία της χώρας και μετά θα φρόντιζε για την αυστηρή επιβολή τους. Αλλά σιγά μην είναι ο σκοπός να βελτιωθεί πραγματικά το οτιδήποτε.
Η τεχνολογία είναι ήδη εδώ, τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν -στάνταρ ή εξτρά- τη δυνατότητα να μην υπερβαίνουν το όριο ταχύτητας και να φρενάρουν σε έκτακτη κατάσταση ταχύτερα κι απ' τον πρωταθλητή F1. Μένει να γίνει υποχρεωτική -κι όχι προαιρετική- η επιβολή των ορίων ταχύτητας και βέβαια αυτά να καθοριστούν ορθολογικά.

Αυτή η συζήτηση που γίνεται τώρα από το υπουργείο είναι προς εντελώς άλλη κατεύθυνση: έχετε δει ποτέ ραντάρ να μετράει ταχύτητα στα στενά; Είναι προφανές ότι τα 30χλμ/ώρα που συζητάνε αφορά μεγαλύτερους δρόμους, όπου μέχρι τώρα το όριο ήταν 50. Τώρα είναι που πλέον ακόμα κι ο νομοταγής θα το παραβιάζει, και μετά τα 50 γίνονται εύκολα 60 κι 70. Ο σκοπός είναι καθαρά η είσπραξη και η λαϊκίστικη δήθεν αποφασιστικότητα για προστασία των πολιτών στους δρόμους, αφού δε μπορούν να την εξασφαλίσουν αλλού.
 






rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.556
Reaction score
98.581



Μηνύματα
1.625
Reaction score
117
Screenshot 2024-09-19 at 23.16.58.png

Εχω πληροφοριες απο μεσα, οτι αν το ονομα του οδηγου εχει φωνηεν ως 4ο γραμμα, γινεται ακομα μεγαλυτερη εκπτωση επι της αρχικης τιμης της ταξης του 0,002% και εαν ο ιδιος εχει και την παραπανω μηχανη σε κιτρινο χρωμα εχει και ενα παγιο δωρο.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.480
Ένα εργοστάσιο της VW στην Κίνα πάει για λουκέτο του χρόνου. Μάλλον και ένα δεύτερο της SKODA.


Ταυτόχρονα οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές πιέζουν για μετάθεση κατά δύο χρόνια των ορίων CO2, καθώς λόγω των μειωμένων πωλήσεων στα ηλεκτρικά κινδυνεύουν με πρόστιμα μέχρι και 15δις ευρώ.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.876
Reaction score
90.892
Πορεία μετοχών αυτοκινητοβιομηχανιών από τις αρχές του 2024.

auto.png
brands.png
 




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.480
Ωραία θα περάσει η VW.



Από την άλλη το εργοστάσιο των FIAT - CHRYSLER στην Κίνα που έχει κλείσει το 2022 βγήκε για 4η φορά σε πώληση χωρίς να λάβει ούτε μια προσφορά. Τιμή στα 156εκ $, 35% κάτω από την προηγούμενη προσπάθεια.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.577
Μηνύματα
2.944.873
Members
38.201
Νεότερο μέλος
danstefan
Top