Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.341
Reaction score
7.514
Η τεχνολογία θα μας σώσει, όχι το να σερνομαστε σα τα σκουλίκια στις πόλεις.
Η τεχνολογία μπορεί να πατήσει το φρένο ακαριαία, αλλά δεν μπορεί να σταματήσει το αυτοκίνητο ακαριαία. Το πόσο πηγαίνεις έχει και θα έχει πάντα σημασία σε τέτοιες περιπτώσεις. Εννοείται λοιπόν ότι υπάρχουν μεγάλα τμήματα των πόλεων που το 30 είναι πολύ σωστό όριο.

Αλλά όπως λέω παραπάνω, αν δεις το θέμα συνολικά τα σημερινά όρια είναι τόσο κακοσχεδιασμένα και γελοία (με βάση την ευθυνοφοβία και όχι την ασφάλεια και τη βελτίωση των μεταφορών) που έχουν κάνει τους πάντες να τα αγνοούν. Ακόμα και άνθρωποι που δεν έχουν καμία όρεξη να "τρέξουν", δεν τα τηρούν.

Οπότε αν κάποιος ήθελε όντως να βελτιώσει την κατάσταση, πρώτα θα προχωρούσε σε εξορθολογισμό των ορίων σε όλα τα σημεία της χώρας και μετά θα φρόντιζε για την αυστηρή επιβολή τους. Αλλά σιγά μην είναι ο σκοπός να βελτιωθεί πραγματικά το οτιδήποτε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.964
Reaction score
29.624
Και η διασύνδεση των οχημάτων. Πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος όλα τα οχήματα ανεξαρτήτως κατασκευαστή να επικοινωνούν μεταξύ τους. Όχι μόνο μεταξύ οχημάτων της ίδιας εταιρείας. Να στέλνει το όχημα πληροφορίες στο άλλο που είναι δίπλα και δεν τις βλέπει.
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.953
Reaction score
10.042
Η τεχνολογία μπορεί να πατήσει το φρένο ακαριαία, αλλά δεν μπορεί να σταματήσει το αυτοκίνητο ακαριαία. Το πόσο πηγαίνεις έχει και θα έχει πάντα σημασία σε τέτοιες περιπτώσεις. Εννοείται λοιπόν ότι υπάρχουν μεγάλα τμήματα των πόλεων που το 30 είναι πολύ σωστό όριο.

Αλλά όπως λέω παραπάνω, αν δεις το θέμα συνολικά τα σημερινά όρια είναι τόσο κακοσχεδιασμένα και γελοία (με βάση την ευθυνοφοβία και όχι την ασφάλεια και τη βελτίωση των μεταφορών) που έχουν κάνει τους πάντες να τα αγνοούν. Ακόμα και άνθρωποι που δεν έχουν καμία όρεξη να "τρέξουν", δεν τα τηρούν.

Οπότε αν κάποιος ήθελε όντως να βελτιώσει την κατάσταση, πρώτα θα προχωρούσε σε εξορθολογισμό των ορίων σε όλα τα σημεία της χώρας και μετά θα φρόντιζε για την αυστηρή επιβολή τους. Αλλά σιγά μην είναι ο σκοπός να βελτιωθεί πραγματικά το οτιδήποτε.
Η τεχνολογία είναι ήδη εδώ, τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν -στάνταρ ή εξτρά- τη δυνατότητα να μην υπερβαίνουν το όριο ταχύτητας και να φρενάρουν σε έκτακτη κατάσταση ταχύτερα κι απ' τον πρωταθλητή F1. Μένει να γίνει υποχρεωτική -κι όχι προαιρετική- η επιβολή των ορίων ταχύτητας και βέβαια αυτά να καθοριστούν ορθολογικά.

Αυτή η συζήτηση που γίνεται τώρα από το υπουργείο είναι προς εντελώς άλλη κατεύθυνση: έχετε δει ποτέ ραντάρ να μετράει ταχύτητα στα στενά; Είναι προφανές ότι τα 30χλμ/ώρα που συζητάνε αφορά μεγαλύτερους δρόμους, όπου μέχρι τώρα το όριο ήταν 50. Τώρα είναι που πλέον ακόμα κι ο νομοταγής θα το παραβιάζει, και μετά τα 50 γίνονται εύκολα 60 κι 70. Ο σκοπός είναι καθαρά η είσπραξη και η λαϊκίστικη δήθεν αποφασιστικότητα για προστασία των πολιτών στους δρόμους, αφού δε μπορούν να την εξασφαλίσουν αλλού.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.746
Μηνύματα
2.915.996
Members
38.091
Νεότερο μέλος
djalex17
Top