Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Δες και το "μικρο" που εβαλα στο αλλο νημα και τελικα ειναι ποιο μεγαλο απο πολλα μεγαλαΕυχαριστώ για όλα παιδιά!
Απλώς όταν και όποτε κάνω την νέα αγορά, θα ενημερώσω πάλι.
GaN Fets, έχει μια ελπίδα να ακουστεί λίγο σαν καλό λαμπάτο (εάν το επιθυμήσει και με τις δυνατότητες σχεδιασμού που δίνουν αυτά) ... τα OTL του όχι. Καμία έκπληξη η επιλογή του - όπως του ριβιούερ - για αυτούς που γνωρίζουν βασικά πράγματα για την λάμπα και που πιθανά οφείλεται ο όποιος ήχος της αλλά και που κάθε επι μέρους ηχητικό χαρακτηριστικό της.@thva class d όπως λάμπα χωρίς τα μειονεκτήματα
Atma-Sphere Music Systems Class D amplifier
Atma-Sphere is best-known for its excellent Class A, Output Transformerless (OTL) amplifier. So, who would have expected the company to deliver an all-solid-state Class D power amp? Eric Neff investigates.hifiplus.com
Πάει,χάλασε ο κόσμος!Ούτε στο παρελθόν όμως είχαν μειονεκτηματα.@thva class d όπως λάμπα χωρίς τα μειονεκτήματα
Atma-Sphere Music Systems Class D amplifier
Atma-Sphere is best-known for its excellent Class A, Output Transformerless (OTL) amplifier. So, who would have expected the company to deliver an all-solid-state Class D power amp? Eric Neff investigates.hifiplus.com
Ο καλός λαμπατους κι ο καλός τρανζίστορατους ακούγονται παρόμοια.Οι ΟTL Atma-Sphere συμπεριλαμβάνονται.GaN Fets, έχει μια ελπίδα να ακουστεί λίγο σαν καλό λαμπάτο (εάν το επιθυμήσει και με τις δυνατότητες σχεδιασμού που δίνουν αυτά) ... τα OTL του όχι. Καμία έκπληξη η επιλογή του - όπως του ριβιούερ - για αυτούς που γνωρίζουν βασικά πράγματα για την λάμπα και που πιθανά οφείλεται ο όποιος ήχος της αλλά και που κάθε επι μέρους ηχητικό χαρακτηριστικό της.
Δεν ασχολούμαι με το τι θεωρούν οι τρανζιστοράτοι για καλό λαμπάτο (και μάλιστα πάντα αυτοί που δεν έχουν ακούσει συνήθως κιόλας). Τα ξέρω χρόνια τώρα.
Πόσο κάνει ; (δεν το διάβασα το άρθρο , μόνο κάτι δευτερόλεπτα γρήγορη ματιά)
Ποιός τα λέει αυτά ; Οι audio people θεωρίες , οι πωλητές τρανσιστόρ (99 % της αγοράς) και οι ριβιούερς ;Πάει,χάλασε ο κόσμος!Ούτε στο παρελθόν όμως είχαν μειονεκτηματα.
Ο καλός λαμπατους κι ο καλός τρανζίστορατους ακούγονται παρόμοια.Οι ΟTL Atma-Sphere συμπεριλαμβάνονται.
Me,myself and i.Τα λέμε και οι τρεις.Ποιός τα λέει αυτά ; Οι audio people θεωρίες , οι πωλητές τρανσιστόρ (99 % της αγοράς) και οι ριβιούερς ;
Πάω για σιέστα , καλή συνέχεια.
Αρχικά 5700. Δες αυτά που γράφει ο σχεδιαστής τουςGaN Fets, έχει μια ελπίδα να ακουστεί λίγο σαν καλό λαμπάτο (εάν το επιθυμήσει και με τις δυνατότητες σχεδιασμού που δίνουν αυτά) ... τα OTL του όχι. Καμία έκπληξη η επιλογή του - όπως του ριβιούερ - για αυτούς που γνωρίζουν βασικά πράγματα για την λάμπα και που πιθανά οφείλεται ο όποιος ήχος της αλλά και που κάθε επι μέρους ηχητικό χαρακτηριστικό της.
Δεν ασχολούμαι με το τι θεωρούν οι τρανζιστοράτοι για καλό λαμπάτο (και μάλιστα πάντα αυτοί που δεν έχουν ακούσει συνήθως κιόλας). Τα ξέρω χρόνια τώρα. Ο καθένας συνήθως περιμένει να ακούσει αυτό που ξέρει ότι "πρέπει" να ακούσει και έχει συνηθίσει ως καλό.
Πόσο κάνει ; (δεν το διάβασα το άρθρο , μόνο κάτι δευτερόλεπτα γρήγορη ματιά)
Το διάβασα όμως αν δεν ακούσω διπλα-διπλα τους 60(που τους έχω ακούσει αρκετές φορές)κι αυτόν...Αρχικά 5700. Δες αυτά που γράφει ο σχεδιαστής τους
Όταν ενθαρρύνεις τη γυναίκα μία φορά, τη δεύτερη θα φέρει τη μάνα της για να μείνει στο σπίτι, με όλα τα μουσικά της όργανα, μασέλες, μεταλλικές μαγκούρες, μουλινέξ αυθεντικό του 1980, ταψί για μουστοκούλουρα, ταψί για το μπακαλιάρο, πράσινο σαπούνι καθώς και έγχορδα, σύρμα για το άπλωμα των ρούχων .Σιγά μη φύγει το πιάνο απο το σπίτι ... χάριν του συστήματος. Τι άλλο θα ακούοσυμε σαν συμβουλή απο τους audio people ; Όρθιο πιάνο στον τοίχο δεν είναι το κακόμοιρο ;
Ίσα ίσα να της πείς και να την ενθαρρύνεις να παίζει πιο συχνά.
Εδώ την περίοδο του Ρομαντισμού και του Θεικού ιδεαλισμού που επικράτησε τότε, δεν αναγνωρίσανε - ούτε κάν σαν συζήτηση πλαισίου - τα δικαιώματα και την θέση της γυναίκας στην τέχνη που μπήκαν εξάλλου και όλες οι βάσεις για το σήμερα .... σήμερα περιμένεις να αλλάξει κάτι ;Βρε 'σεις εγώ περίμενα ως κοινωνία να έχουμε μαλακώσει λίγο διότι μεγαλώσαμε τα (περισσότερα) αγοράκια σε γενικές γραμμές μ' αγάπη και προδέρμ + τον βομβαρδισμό από παντού περί δικαιωμάτων - ισότητας κλπ..
Αλλά βλέπω κυκλοφορεί πολύ βαρύ ποπόνι 'κει όξω..
Δεν νομίζω πως ισχυει. Αμα ισχυει, γιατι κοαμος δαπανει τόσα λεφτά για λαμπάτους; άσκοπο δεν είναι αμα ο ηχος ειναι ο ίδιος; Τι απλά τους αρέσουν οι λυχνίες που φέγκουν δηλαδή; Δεν ξέρω νομίζω πως δεν ειναι διαφορετικοί. Συν, τι θα πει "Καλός" ;; Άμα το πάμε Αντικειμενικά και Επιστημονικά κανένας δεν είναι "καλός" (απο οτι εχω δει και από όσο ξέρω τουλάχιστον, αμα ξέρετε εσείς κάποιο, διορθώστε με.) Το καλό ας πούμε θεωρείτε και οι ενισχυτες λυχνίας που δεν χρησημοποιούν καθόλου feedback, που αντικειμενικά, δεν είναι καλό. Αλλα εγώ πρωσοπικά πιστέυω πως το αποτέλεσμα δεν ειναι κακός ήχος. Οπότε, 2 ερωτήεις.Ο καλός λαμπατους κι ο καλός τρανζίστορατους ακούγονται παρόμοια.
Τους 60 κύκλους πρώτα, με το κατάλληλο πολυπριζο και μετά όλα τα άλλαΤο διάβασα όμως αν δεν ακούσω διπλα-διπλα τους 60(που τους έχω ακούσει αρκετές φορές)κι αυτόν...
Η πλειοψηφία των λαμπατων συσκευών απευθύνεται στο κοινό στο οποίο αναφέρεσαι.Η μειοψηφία,σ' αυτούς που δεν τους αρέσει το παραμύθι όμως θεωρούν ότι θα πάρουν την αλήθεια από π.χ. Lamm κι όχι από π.χ.Boulder.Δεν νομίζω πως ισχυει. Αμα ισχυει, γιατι κοαμος δαπανει τόσα λεφτά για λαμπάτους; άσκοπο δεν είναι αμα ο ηχος ειναι ο ίδιος; Τι απλά τους αρέσουν οι λυχνίες που φέγκουν δηλαδή; Δεν ξέρω νομίζω πως δεν ειναι διαφορετικοί. Συν, τι θα πει "Καλός" ;; Άμα το πάμε Αντικειμενικά και Επιστημονικά κανένας (από όσο ξέρω τουλάχιστον, αμα ξέρετε εσείς κάποιο, διορθώστε με.) Το καλό ας πούμε θεωρείτε και οι ενισχυτες λυχνίας που δεν χρησημοποιούν καθόλου feedback, που αντικειμενικά, δεν είναι καλό. Αλλα εγώ πρωσοπικά δεν πιστέυω πως το αποτέλεσμα ειναι κακός ήχος. Οπότε, 2 ερωτήεις.
1. Άμα οι λάμπες και τα τρανζιστορ ειναι το ίδιο, γιατί υπάρχουν ακόμα λάτρεις των λυχνιών
Και
2. Τι είναι καλο; (Στη περίπτωση που δεν μιλάμε για αυτο που θεωρείται καλό επιστιμονικά, μετρητικά δηλαδή.)
Σχετικά με το feedback ένα ενδιαφέρον paper του Bruno PutzeysΔεν νομίζω πως ισχυει. Αμα ισχυει, γιατι κοαμος δαπανει τόσα λεφτά για λαμπάτους; άσκοπο δεν είναι αμα ο ηχος ειναι ο ίδιος; Τι απλά τους αρέσουν οι λυχνίες που φέγκουν δηλαδή; Δεν ξέρω νομίζω πως δεν ειναι διαφορετικοί. Συν, τι θα πει "Καλός" ;; Άμα το πάμε Αντικειμενικά και Επιστημονικά κανένας (από όσο ξέρω τουλάχιστον, αμα ξέρετε εσείς κάποιο, διορθώστε με.) Το καλό ας πούμε θεωρείτε και οι ενισχυτες λυχνίας που δεν χρησημοποιούν καθόλου feedback, που αντικειμενικά, δεν είναι καλό. Αλλα εγώ πρωσοπικά δεν πιστέυω πως το αποτέλεσμα ειναι κακός ήχος. Οπότε, 2 ερωτήεις.
1. Άμα οι λάμπες και τα τρανζιστορ ειναι το ίδιο, γιατί υπάρχουν ακόμα λάτρεις των λυχνιών
Και
2. Τι είναι καλο; (Στη περίπτωση που δεν μιλάμε για αυτο που θεωρείται καλό επιστιμονικά, μετρητικά δηλαδή.)
Σαν τα πολύπριζα και τα καλώδια επικρατούσα άποψη ένα πράγμα δηλαδή ε ;Η πλειοψηφία των λαμπατων συσκευών απευθύνεται στο κοινό στο οποίο αναφέρεσαι.Η μειοψηφία,σ' αυτούς που δεν τους αρέσει το παραμύθι όμως θεωρούν ότι θα πάρουν την αλήθεια από π.χ. Lamm κι όχι από π.χ.Boulder.
Ποιοί ειναι αυτοί που ανσφέρω;Η πλειοψηφία των λαμπατων συσκευών απευθύνεται στο κοινό στο οποίο αναφέρεσαι.Η μειοψηφία,σ' αυτούς που δεν τους αρέσει το παραμύθι όμως θεωρούν ότι θα πάρουν την αλήθεια από π.χ. Lamm κι όχι από π.χ.Boulder.
Αυτοί που αναφέρεις είναι η πλειοψηφία των οπαδών της λάμπας που θέλουν γλυκα και παραμύθι.Ποιοί ειναι αυτοί που ανσφέρω;
B.T.W. στην συζήτιση λάμπα VS τρανζιστορ υπάρχει αυτό. Ενδιαφέρον μου φαίνεται θα το δοκίμαζα