Featured Όταν είσαι άρρωστος!


Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.746
Reaction score
8.759
Ά και κάτι άλλο....
Σήμερα είπα να συνδέσω στο pro ένα sub.
Μέχρι τώρα δεν μπόρεσα να έχω καλή συνεργασία μεταξύ sub και τελικού, λόγω "τρύπας" στο σημείο που αναλάμβανε τις συχνότητες το sub.
Το πρόβλημα λύθηκε μετά της βοήθεια φίλου! Νάνε καλά ο άνθρωπος.

Ο pro μου έχει όπως είπα διαχείρηση sub. Έχει δηλαδή δύο υποδοχές για 2 subs και πλήκτρο αποκοπής ή 75 Hz ή 150Hz, για χρήση ανάλογα του μεγέθους του sub.

Το λάθος που έκανα ήταν το εξής: Στο low pass filter του sub (SVS 1000 το κλειστό), αντί να έχω την ρύθμιση στο LFE, την είχα στα 80 Hz. (έτσι νόμιζα, αφού η αποκοπή γινόταν στα 75Hz στον pro). Μέγα λάθος! Σημερα λοιπόν έθεσα στο Sub στο low pass filter το σημείο lfe και ώ του θαύματος .... έφτιαξε ο ήχος.
Έφυγε το μπουμάρισμα λόγω του χώρου από τα ηχεία, και επί τέλους έχω χαμηλό που ... σκοτώνει , χωρίς τρύπες κλπ.

Για τα πάντα όλα ήμουν τελικά υπεύθυνος ΕΓΩ.

Τώρα σκέπτομαι να βάλω και το δεύτερο sub σε αυτόν (δεν χώρα ο χώρος άλλο με τίποτα), και στον κινηματογράφο (yamaha) να έχω τα ηχεία large. Ούτως ή άλλως οι εκρήξεις κλπ δεν με ενδιαφέρουν καθόλου.
 
Last edited:


Μηνύματα
955
Reaction score
1.029
το πίσω μέρος του pro μου

View attachment 343335
Ά και κάτι άλλο....
Σήμερα είπα να συνδέσω στο pro ένα sub.
Μέχρι τώρα δεν μπόρεσα να έχω καλή συνεργασία μεταξύ sub και τελικού, λόγω "τρύπας" στο σημείο που αναλάμβανε τις συχνότητες το sub.
Το πρόβλημα λύθηκε μετά της βοήθεια φίλου! Νάνε καλά ο άνθρωπος.

Ο pro μου έχει όπως είπα διαχείρηση sub. Έχει δηλαδή δύο υποδοχές για 2 subs και πλήκτρο αποκοπής ή 75 Hz ή 150Hz, για χρήση ανάλογα του μεγέθους του sub.

Το λάθος που έκανα ήταν το εξής: Στο low pass filter του sub (SVS 1000 το κλειστό), αντί να έχω την ρύθμιση στο LFE, την είχα στα 80 Hz. (έτσι νόμιζα, αφού η αποκοπή γινόταν στα 75Hz στον pro). Μέγα λάθος! Σημερα λοιπόν έθεσα στο Sub στο low pass filter το σημείο lfe και ώ του θαύματος .... έφτιαξε ο ήχος.
Έφυγε το μπουμάρισμα λόγω του χώρου από τα ηχεία, και επί τέλους έχω χαμηλό που ... σκοτώνει , χωρίς τρύπες κλπ.

Για τα πάντα όλα ήμουν τελικά υπεύθυνος ΕΓΩ.

Τώρα σκέπτομαι να βάλω και το δεύτερο sub σε αυτόν (δεν χώρα ο χώρος άλλο με τίποτα), και στον κινηματογράφο (yamaha) να έχω τα ηχεία large. Ούτως ή άλλως οι εκρήξεις κλπ δεν με ενδιαφέρουν καθόλου.
Σου αποκαλύπτω ότι αυτοί που σου προτείνουν subs είναι Συριζαιοι!
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.746
Reaction score
8.759
Σου αποκαλύπτω ότι αυτοί που σου προτείνουν subs είναι Συριζαιοι!
Καλώς :) , για αυτόν τον λόγο, τα επόμενα ηχεία μου, δεν θα έχουν την ανάγκη subs! Προχωρώ λοιπόν ακάθεκτος!
 

Μηνύματα
948
Reaction score
801
Εάν είχες επιλέξει αποκοπή στα 75 hz δηλαδή high pass στα 75 από τον προ τότε το λογικό είναι να δοκιμάσεις στο sub low pass σε μια συχνότητα γύρω στα 50 η 60hz με -12db slope.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.746
Reaction score
8.759
Εάν είχες επιλέξει αποκοπή στα 75 hz δηλαδή high pass στα 75 από τον προ τότε το λογικό είναι να δοκιμάσεις στο sub low pass σε μια συχνότητα γύρω στα 50 η 60hz με -12db slope.
Αυτό έκανα μέχρι τώρα και είχα όπως προ είπα πρόβλημα. Αν ήταν έτσι και στους AV θα έπρεπε να γίνεται το ίδιο!
H αποκοπή στα 50 η 60 που αναφέρεις θα γινόταν αν τα ηχεία δεν τα είχα με αποκοπή και έφταναν όπως τα δικά μου στα - 50 hz. Άρα από εκεί και κάτω θα συνέχειζε το sub. Τώρα που o pro κάνει την διαχείρηση του sub, αναλαμβάνει αυτός αυτή την διαχείρηση, αν δεν κάνω λάθος.
 

Μηνύματα
948
Reaction score
801
Αυτό έκανα μέχρι τώρα και είχα όπως προ είπα πρόβλημα. Αν ήταν έτσι και στους AV θα έπρεπε να γίνεται το ίδιο!
H αποκοπή στα 50 η 60 που αναφέρεις θα γινόταν αν τα ηχεία δεν τα είχα με αποκοπή και έφταναν όπως τα δικά μου στα - 50 hz. Άρα από εκεί και κάτω θα συνέχειζε το sub. Τώρα που o pro κάνει την διαχείρηση του sub, αναλαμβάνει αυτός αυτή την διαχείρηση, αν δεν κάνω λάθος.
Ναι αλλά αν έβαζες το low pass στα 75hz δεν θα ήταν σωστό γιατί δε σημαίνει ότι κόβει τα πάντα απλά κάνει attenuate κάποια db. Όπως και το high pass το ίδιο αλλά προς τα κάτω ενώ το low pass προς τα πάνω . Πιστεύω ότι στα 75hz και τα δυο θα έχουν επικάλυψη και θα γίνει peak .
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.746
Reaction score
8.759
Το είχα στα 80 και είχα πρόβλημα, έτσι όπως το έχω τώρα δηλαδή στο σημείο lfe (τέρμα δηλαδή) και το raw δεν έχει πρόβλημα, ( η καμμπύλη δηλαδή), αλλά και στο αυτί είναι πολύ καλύτερα.
Τέλος πάντων.


Και ένα βιντεάκι για τον pro (και τον τελικό).

 

Μηνύματα
7.059
Reaction score
1.066
Το πιάνο αποτελεί σημαντικό πρόβλημα στο χώρο ενός ηχητικού συστήματος, είναι ένα μεγάλο αντηχείο, με τις χορδές που μπορούν να ακούγονται.

Δεν ξέρω εάν κάποιο μεγάλης επιφάνειας ηχοαπορρόφησης μαλακό υλικό μπορεί να μπαίνει εκεί μέσα, τύπου ρικοφόν ίσως, ή σφουγγάρι ηχοαπορρόφησης, ώστε να γεμίζει το αντηχείο και να αποσβένει μηχανικά τις χορδές. Είναι δύσκολο πρόβλημα.
Η καλύτερη λύση είναι να μετατρέψει το πιάνο της συζύγου σε μπασοπαγίδα
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.494
Reaction score
27.236
Η καλύτερη λύση είναι να φύγει το πιάνο από εκεί , και να πάει σε άλλο χώρο, αν δεν φύγει θα κουδουνίζει ατελείωτα όπως και το κάνει. Επόμενη λύση copopren που λέει και ο https://www.avsite.gr/forum/members/costas-ear.4109/
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.746
Reaction score
8.759
Η καλύτερη λύση είναι να φύγει το πιάνο από εκεί , και να πάει σε άλλο χώρο, αν δεν φύγει θα κουδουνίζει ατελείωτα όπως και το κάνει. Επόμενη λύση copopren που λέει και ο https://www.avsite.gr/forum/members/costas-ear.4109/
Μια κουβέντα είναι αυτή. Το πιάνο φεύγει από το σπίτι μόνο αν αλλάξει σπίτι ή πωληθεί. Το σπίτι είναι τόσο φορτωμένο, ώστε δεν υπάρχει πλέον θέση ούτε για ένα καινούργιο πιάτο. Αν το κρεμάσω από το ταβάνι, κάτι γίνεται!
Το δε να φύγει από το σπίτι.... Δεν! Έτσι ακούω την μουσικούλα μου σε συνδυασμό με διάφορους κωδωνισμούς! Μια πρωτοτυπία είναι και αυτό. :)
Ευτυχώς σχετικά με το αρχείο φωτογραφιών, έχω μπακάπ, μέχρι να το ανεβάσω όμως είχα κάποια αγωνία.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.746
Reaction score
8.759
Η καλύτερη λύση είναι να φύγει το πιάνο από εκεί , και να πάει σε άλλο χώρο, αν δεν φύγει θα κουδουνίζει ατελείωτα όπως και το κάνει. Επόμενη λύση copopren που λέει και ο https://www.avsite.gr/forum/members/costas-ear.4109/
Πολλές φορές έκανα προσπάθεια να συζητήσω το θέμα.Το καταλαβαίνει φυσικά, όμως ξέρω ότι θα είναι για αυτήν μεγάλο ψυχολογικό πλήγμα η πώληση. (Δεν υπάρχει άλλη λύση, μόνο με την πώληση, φεύγει από αυτή την θέση). Μου είναι αδύνατον λοιπόν ακόμη και να το σκεφθώ.
 

Μηνύματα
605
Reaction score
467
Ο χώρος είναι πάντα ο κυρίαρχος, ο βασιλιάς.
Αυτός αποφασίζει τι και πώς θα ακούσεις.

Οι συνταγές της "επιτυχίας" για την αρμονική συμπεριφορά του χώρου, είναι γνωστές, αλλά δεν γίνονται "εύκολα αποδεκτές", και είναι οι εξής:

Α. Για το φάσμα των δορυφόρων:

1. Ηχεία ομαλού σπινοράματος (+ ομοαξονικά)
2. Ηχεία με στενό λοβό διασποράς (κι ομοιόμορφο)
3. Cross firing (έντονο, στα όρια των λοβών)
4. Απορρόφηση των πρώτων ισχυρών ανακλάσεων
5. Χαμηλό RT 60
6. Καρδιοειδη λοβό ή εντοιχισμό
7. On wall τοποθέτηση
8. Ισοσταθμιση (DSP)
9. Απουσία bass reflex
10. Τουλάχιστον 3 δρόμων ηχεία, και πολλαπλά ηχεία (>2), κατάλληλα για την όποια απόσταση ακρόασης


B. Για το φάσμα των σαμπ

1. Τουλάχιστον 2 σαμπ, στις προβλεπόμενες θέσεις, μετά από μετρήσεις για βέλτιστη απόκριση
2. Σοβαρό software ενσωμάτωσης
3. Απουσία bass reflex
4. Κι άλλα σαμπ
5. Κι άλλα σαμπ
6. Κι άλλα σαμπ
7. Κι άλλα σαμπ
8. Κι άλλα σαμπ
9. Κι άλλα σαμπ
10. Trinnov waveforming


Αυτά.

Όσα περισσότερα έχεις από κάθε 10-αδα, τόσο καλύτερη θα είναι η τιθάσευση της συμπεριφοράς του χώρου.
Απουσια bass reflex για ποιο λογο?
Πολλές φορές έκανα προσπάθεια να συζητήσω το θέμα.Το καταλαβαίνει φυσικά, όμως ξέρω ότι θα είναι για αυτήν μεγάλο ψυχολογικό πλήγμα η πώληση. (Δεν υπάρχει άλλη λύση, μόνο με την πώληση, φεύγει από αυτή την θέση). Μου είναι αδύνατον λοιπόν ακόμη και να το σκεφθώ.
Η τοποθετηση του συστηματος στον μικρο χωρο ειναι λαθος κατ'εμε, εφοσον υπαρχει αλλος μεγαλυτερος που μπορει να αποδωσει τα μεγιστα με το σωστο κουρδισμα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.128
Reaction score
55.919
Είμαι αξιολύπητος!
...
Προσπάθησα να διορθώσω ότι διορθώνεται.
Έτσι έφερα πιο μπροστά λίγο τα ηχεία. Έκανα μικροδιορθώσεις στην κλήση των ηχείων, έκανα μέτρηση YPAO εκ νέου, και η κατάσταση βελτιώθηκε αρκετά.
Έθεσα small τα ηχεία με αποκοπή στα 80hz και ω του θαύματος ο Yamaha μου αρέσει…..
Επιτέλους. Σε δυνατές δε εντάσεις έχω υπέροχο life ήχο. Το μπάσο δεν ενοχλεί, παρ όλα αυτά είναι πολύ ισχυρό εκεί που πρέπει.
Θα ενεβασω διάγραμμα.
Όμως ένα ζευγάρι ηχείων το υποσχέθηκα στον εαυτό μου και θα το κάνω. Έτσι για αλλαγή. Τα chario πάντως δεν φεύγουν από το σπίτι.
Ά και κάτι άλλο....
Σήμερα είπα να συνδέσω στο pro ένα sub.
Μέχρι τώρα δεν μπόρεσα να έχω καλή συνεργασία μεταξύ sub και τελικού, λόγω "τρύπας" στο σημείο που αναλάμβανε τις συχνότητες το sub.
Το πρόβλημα λύθηκε μετά της βοήθεια φίλου! Νάνε καλά ο άνθρωπος.

Ο pro μου έχει όπως είπα διαχείρηση sub. Έχει δηλαδή δύο υποδοχές για 2 subs και πλήκτρο αποκοπής ή 75 Hz ή 150Hz, για χρήση ανάλογα του μεγέθους του sub.

Το λάθος που έκανα ήταν το εξής: Στο low pass filter του sub (SVS 1000 το κλειστό), αντί να έχω την ρύθμιση στο LFE, την είχα στα 80 Hz. (έτσι νόμιζα, αφού η αποκοπή γινόταν στα 75Hz στον pro). Μέγα λάθος! Σημερα λοιπόν έθεσα στο Sub στο low pass filter το σημείο lfe και ώ του θαύματος .... έφτιαξε ο ήχος.
Έφυγε το μπουμάρισμα λόγω του χώρου από τα ηχεία, και επί τέλους έχω χαμηλό που ... σκοτώνει , χωρίς τρύπες κλπ.

Για τα πάντα όλα ήμουν τελικά υπεύθυνος ΕΓΩ.

Τώρα σκέπτομαι να βάλω και το δεύτερο sub σε αυτόν (δεν χώρα ο χώρος άλλο με τίποτα), και στον κινηματογράφο (yamaha) να έχω τα ηχεία large. Ούτως ή άλλως οι εκρήξεις κλπ δεν με ενδιαφέρουν καθόλου.
Ας αναλογιστεί καθένας αναγνώστης τι μεσολάβησε και μάλιστα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα ώστε να μεταβεί ο νηματοθέτης από τη μια κατάσταση στην άλλη... Ύστερα από αυτό το περιστατικό δεν θα έπρεπε κάποιοι ν'απορούν γιατί αξίζει να διατυπώνονταν τακτικά διάφοροι κανόνες και δεδομένα σε κάθε σχετικό - αλλά και... άσχετο - νήμα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.843
Reaction score
133.444
Γενικά, χρειάζεται να φωνάζουν καλιμπράτορα.

Δεν είναι απλή υπόθεση η ορθή ενσωμάτωση σαμπ, και τυπικά είναι πολύ πέραν των δυνατοτήτων ενός χαϊφιντελά.
 

Μηνύματα
15.279
Reaction score
17.349
Μια κουβέντα είναι αυτή. Το πιάνο φεύγει από το σπίτι μόνο αν αλλάξει σπίτι ή πωληθεί. Το σπίτι είναι τόσο φορτωμένο, ώστε δεν υπάρχει πλέον θέση ούτε για ένα καινούργιο πιάτο. Αν το κρεμάσω από το ταβάνι, κάτι γίνεται!
Το δε να φύγει από το σπίτι.... Δεν! Έτσι ακούω την μουσικούλα μου σε συνδυασμό με διάφορους κωδωνισμούς! Μια πρωτοτυπία είναι και αυτό. :)
Ευτυχώς σχετικά με το αρχείο φωτογραφιών, έχω μπακάπ, μέχρι να το ανεβάσω όμως είχα κάποια αγωνία.
Σιγά μη φύγει το πιάνο απο το σπίτι ... χάριν του συστήματος. Τι άλλο θα ακούοσυμε σαν συμβουλή απο τους audio people ; Όρθιο πιάνο στον τοίχο δεν είναι το κακόμοιρο ;

Ίσα ίσα να της πείς και να την ενθαρρύνεις να παίζει πιο συχνά.
 



Μηνύματα
948
Reaction score
801
Γενικά, χρειάζεται να φωνάζουν καλιμπράτορα.

Δεν είναι απλή υπόθεση η ορθή ενσωμάτωση σαμπ, και τυπικά είναι πολύ πέραν των δυνατοτήτων ενός χαϊφιντελά.
Συμφωνώ για τον καλιμπρατορα ότι μπορεί να κανει πιο γρήγορα και καλά την δουλειά . Αλλά δεν είναι κάθε άνθρωπος ίδιος. Κάποιοι μπορεί να κατανοήσουν διαβάζοντας χωρίς να χαθούν
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.022
Μηνύματα
2.925.734
Members
38.123
Νεότερο μέλος
fov
Top