Vakis2000
Κλιψ κλαψ
- Μηνύματα
- 7.872
- Reaction score
- 8.930
Ευχαριστώ για όλα παιδιά!
Απλώς όταν και όποτε κάνω την νέα αγορά, θα ενημερώσω πάλι.
Απλώς όταν και όποτε κάνω την νέα αγορά, θα ενημερώσω πάλι.
Σου αποκαλύπτω ότι αυτοί που σου προτείνουν subs είναι Συριζαιοι!Ά και κάτι άλλο....
Σήμερα είπα να συνδέσω στο pro ένα sub.
Μέχρι τώρα δεν μπόρεσα να έχω καλή συνεργασία μεταξύ sub και τελικού, λόγω "τρύπας" στο σημείο που αναλάμβανε τις συχνότητες το sub.
Το πρόβλημα λύθηκε μετά της βοήθεια φίλου! Νάνε καλά ο άνθρωπος.
Ο pro μου έχει όπως είπα διαχείρηση sub. Έχει δηλαδή δύο υποδοχές για 2 subs και πλήκτρο αποκοπής ή 75 Hz ή 150Hz, για χρήση ανάλογα του μεγέθους του sub.
Το λάθος που έκανα ήταν το εξής: Στο low pass filter του sub (SVS 1000 το κλειστό), αντί να έχω την ρύθμιση στο LFE, την είχα στα 80 Hz. (έτσι νόμιζα, αφού η αποκοπή γινόταν στα 75Hz στον pro). Μέγα λάθος! Σημερα λοιπόν έθεσα στο Sub στο low pass filter το σημείο lfe και ώ του θαύματος .... έφτιαξε ο ήχος.
Έφυγε το μπουμάρισμα λόγω του χώρου από τα ηχεία, και επί τέλους έχω χαμηλό που ... σκοτώνει , χωρίς τρύπες κλπ.
Για τα πάντα όλα ήμουν τελικά υπεύθυνος ΕΓΩ.
Τώρα σκέπτομαι να βάλω και το δεύτερο sub σε αυτόν (δεν χώρα ο χώρος άλλο με τίποτα), και στον κινηματογράφο (yamaha) να έχω τα ηχεία large. Ούτως ή άλλως οι εκρήξεις κλπ δεν με ενδιαφέρουν καθόλου.
Καλώς , για αυτόν τον λόγο, τα επόμενα ηχεία μου, δεν θα έχουν την ανάγκη subs! Προχωρώ λοιπόν ακάθεκτος!Σου αποκαλύπτω ότι αυτοί που σου προτείνουν subs είναι Συριζαιοι!
Αυτό έκανα μέχρι τώρα και είχα όπως προ είπα πρόβλημα. Αν ήταν έτσι και στους AV θα έπρεπε να γίνεται το ίδιο!Εάν είχες επιλέξει αποκοπή στα 75 hz δηλαδή high pass στα 75 από τον προ τότε το λογικό είναι να δοκιμάσεις στο sub low pass σε μια συχνότητα γύρω στα 50 η 60hz με -12db slope.
Ναι αλλά αν έβαζες το low pass στα 75hz δεν θα ήταν σωστό γιατί δε σημαίνει ότι κόβει τα πάντα απλά κάνει attenuate κάποια db. Όπως και το high pass το ίδιο αλλά προς τα κάτω ενώ το low pass προς τα πάνω . Πιστεύω ότι στα 75hz και τα δυο θα έχουν επικάλυψη και θα γίνει peak .Αυτό έκανα μέχρι τώρα και είχα όπως προ είπα πρόβλημα. Αν ήταν έτσι και στους AV θα έπρεπε να γίνεται το ίδιο!
H αποκοπή στα 50 η 60 που αναφέρεις θα γινόταν αν τα ηχεία δεν τα είχα με αποκοπή και έφταναν όπως τα δικά μου στα - 50 hz. Άρα από εκεί και κάτω θα συνέχειζε το sub. Τώρα που o pro κάνει την διαχείρηση του sub, αναλαμβάνει αυτός αυτή την διαχείρηση, αν δεν κάνω λάθος.
Η καλύτερη λύση είναι να μετατρέψει το πιάνο της συζύγου σε μπασοπαγίδαΤο πιάνο αποτελεί σημαντικό πρόβλημα στο χώρο ενός ηχητικού συστήματος, είναι ένα μεγάλο αντηχείο, με τις χορδές που μπορούν να ακούγονται.
Δεν ξέρω εάν κάποιο μεγάλης επιφάνειας ηχοαπορρόφησης μαλακό υλικό μπορεί να μπαίνει εκεί μέσα, τύπου ρικοφόν ίσως, ή σφουγγάρι ηχοαπορρόφησης, ώστε να γεμίζει το αντηχείο και να αποσβένει μηχανικά τις χορδές. Είναι δύσκολο πρόβλημα.
Μια κουβέντα είναι αυτή. Το πιάνο φεύγει από το σπίτι μόνο αν αλλάξει σπίτι ή πωληθεί. Το σπίτι είναι τόσο φορτωμένο, ώστε δεν υπάρχει πλέον θέση ούτε για ένα καινούργιο πιάτο. Αν το κρεμάσω από το ταβάνι, κάτι γίνεται!Η καλύτερη λύση είναι να φύγει το πιάνο από εκεί , και να πάει σε άλλο χώρο, αν δεν φύγει θα κουδουνίζει ατελείωτα όπως και το κάνει. Επόμενη λύση copopren που λέει και ο https://www.avsite.gr/forum/members/costas-ear.4109/
Πολλές φορές έκανα προσπάθεια να συζητήσω το θέμα.Το καταλαβαίνει φυσικά, όμως ξέρω ότι θα είναι για αυτήν μεγάλο ψυχολογικό πλήγμα η πώληση. (Δεν υπάρχει άλλη λύση, μόνο με την πώληση, φεύγει από αυτή την θέση). Μου είναι αδύνατον λοιπόν ακόμη και να το σκεφθώ.Η καλύτερη λύση είναι να φύγει το πιάνο από εκεί , και να πάει σε άλλο χώρο, αν δεν φύγει θα κουδουνίζει ατελείωτα όπως και το κάνει. Επόμενη λύση copopren που λέει και ο https://www.avsite.gr/forum/members/costas-ear.4109/
Απουσια bass reflex για ποιο λογο?Ο χώρος είναι πάντα ο κυρίαρχος, ο βασιλιάς.
Αυτός αποφασίζει τι και πώς θα ακούσεις.
Οι συνταγές της "επιτυχίας" για την αρμονική συμπεριφορά του χώρου, είναι γνωστές, αλλά δεν γίνονται "εύκολα αποδεκτές", και είναι οι εξής:
Α. Για το φάσμα των δορυφόρων:
1. Ηχεία ομαλού σπινοράματος (+ ομοαξονικά)
2. Ηχεία με στενό λοβό διασποράς (κι ομοιόμορφο)
3. Cross firing (έντονο, στα όρια των λοβών)
4. Απορρόφηση των πρώτων ισχυρών ανακλάσεων
5. Χαμηλό RT 60
6. Καρδιοειδη λοβό ή εντοιχισμό
7. On wall τοποθέτηση
8. Ισοσταθμιση (DSP)
9. Απουσία bass reflex
10. Τουλάχιστον 3 δρόμων ηχεία, και πολλαπλά ηχεία (>2), κατάλληλα για την όποια απόσταση ακρόασης
B. Για το φάσμα των σαμπ
1. Τουλάχιστον 2 σαμπ, στις προβλεπόμενες θέσεις, μετά από μετρήσεις για βέλτιστη απόκριση
2. Σοβαρό software ενσωμάτωσης
3. Απουσία bass reflex
4. Κι άλλα σαμπ
5. Κι άλλα σαμπ
6. Κι άλλα σαμπ
7. Κι άλλα σαμπ
8. Κι άλλα σαμπ
9. Κι άλλα σαμπ
10. Trinnov waveforming
Αυτά.
Όσα περισσότερα έχεις από κάθε 10-αδα, τόσο καλύτερη θα είναι η τιθάσευση της συμπεριφοράς του χώρου.
Η τοποθετηση του συστηματος στον μικρο χωρο ειναι λαθος κατ'εμε, εφοσον υπαρχει αλλος μεγαλυτερος που μπορει να αποδωσει τα μεγιστα με το σωστο κουρδισμα.Πολλές φορές έκανα προσπάθεια να συζητήσω το θέμα.Το καταλαβαίνει φυσικά, όμως ξέρω ότι θα είναι για αυτήν μεγάλο ψυχολογικό πλήγμα η πώληση. (Δεν υπάρχει άλλη λύση, μόνο με την πώληση, φεύγει από αυτή την θέση). Μου είναι αδύνατον λοιπόν ακόμη και να το σκεφθώ.
...Είμαι αξιολύπητος!
Προσπάθησα να διορθώσω ότι διορθώνεται.
Έτσι έφερα πιο μπροστά λίγο τα ηχεία. Έκανα μικροδιορθώσεις στην κλήση των ηχείων, έκανα μέτρηση YPAO εκ νέου, και η κατάσταση βελτιώθηκε αρκετά.
Έθεσα small τα ηχεία με αποκοπή στα 80hz και ω του θαύματος ο Yamaha μου αρέσει…..
Επιτέλους. Σε δυνατές δε εντάσεις έχω υπέροχο life ήχο. Το μπάσο δεν ενοχλεί, παρ όλα αυτά είναι πολύ ισχυρό εκεί που πρέπει.
Θα ενεβασω διάγραμμα.
Όμως ένα ζευγάρι ηχείων το υποσχέθηκα στον εαυτό μου και θα το κάνω. Έτσι για αλλαγή. Τα chario πάντως δεν φεύγουν από το σπίτι.
Ας αναλογιστεί καθένας αναγνώστης τι μεσολάβησε και μάλιστα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα ώστε να μεταβεί ο νηματοθέτης από τη μια κατάσταση στην άλλη... Ύστερα από αυτό το περιστατικό δεν θα έπρεπε κάποιοι ν'απορούν γιατί αξίζει να διατυπώνονταν τακτικά διάφοροι κανόνες και δεδομένα σε κάθε σχετικό - αλλά και... άσχετο - νήμα.Ά και κάτι άλλο....
Σήμερα είπα να συνδέσω στο pro ένα sub.
Μέχρι τώρα δεν μπόρεσα να έχω καλή συνεργασία μεταξύ sub και τελικού, λόγω "τρύπας" στο σημείο που αναλάμβανε τις συχνότητες το sub.
Το πρόβλημα λύθηκε μετά της βοήθεια φίλου! Νάνε καλά ο άνθρωπος.
Ο pro μου έχει όπως είπα διαχείρηση sub. Έχει δηλαδή δύο υποδοχές για 2 subs και πλήκτρο αποκοπής ή 75 Hz ή 150Hz, για χρήση ανάλογα του μεγέθους του sub.
Το λάθος που έκανα ήταν το εξής: Στο low pass filter του sub (SVS 1000 το κλειστό), αντί να έχω την ρύθμιση στο LFE, την είχα στα 80 Hz. (έτσι νόμιζα, αφού η αποκοπή γινόταν στα 75Hz στον pro). Μέγα λάθος! Σημερα λοιπόν έθεσα στο Sub στο low pass filter το σημείο lfe και ώ του θαύματος .... έφτιαξε ο ήχος.
Έφυγε το μπουμάρισμα λόγω του χώρου από τα ηχεία, και επί τέλους έχω χαμηλό που ... σκοτώνει , χωρίς τρύπες κλπ.
Για τα πάντα όλα ήμουν τελικά υπεύθυνος ΕΓΩ.
Τώρα σκέπτομαι να βάλω και το δεύτερο sub σε αυτόν (δεν χώρα ο χώρος άλλο με τίποτα), και στον κινηματογράφο (yamaha) να έχω τα ηχεία large. Ούτως ή άλλως οι εκρήξεις κλπ δεν με ενδιαφέρουν καθόλου.
Σιγά μη φύγει το πιάνο απο το σπίτι ... χάριν του συστήματος. Τι άλλο θα ακούοσυμε σαν συμβουλή απο τους audio people ; Όρθιο πιάνο στον τοίχο δεν είναι το κακόμοιρο ;Μια κουβέντα είναι αυτή. Το πιάνο φεύγει από το σπίτι μόνο αν αλλάξει σπίτι ή πωληθεί. Το σπίτι είναι τόσο φορτωμένο, ώστε δεν υπάρχει πλέον θέση ούτε για ένα καινούργιο πιάτο. Αν το κρεμάσω από το ταβάνι, κάτι γίνεται!
Το δε να φύγει από το σπίτι.... Δεν! Έτσι ακούω την μουσικούλα μου σε συνδυασμό με διάφορους κωδωνισμούς! Μια πρωτοτυπία είναι και αυτό.
Ευτυχώς σχετικά με το αρχείο φωτογραφιών, έχω μπακάπ, μέχρι να το ανεβάσω όμως είχα κάποια αγωνία.
Είσαι βάρβαρος.Τι να πω κι εγώ που σέρνω τρία πιάνα...
Ευτυχώς, το ένα πουλήθηκε και οσονούπω φεύγει.
View attachment 343480
Συμφωνώ για τον καλιμπρατορα ότι μπορεί να κανει πιο γρήγορα και καλά την δουλειά . Αλλά δεν είναι κάθε άνθρωπος ίδιος. Κάποιοι μπορεί να κατανοήσουν διαβάζοντας χωρίς να χαθούνΓενικά, χρειάζεται να φωνάζουν καλιμπράτορα.
Δεν είναι απλή υπόθεση η ορθή ενσωμάτωση σαμπ, και τυπικά είναι πολύ πέραν των δυνατοτήτων ενός χαϊφιντελά.