Featured Όταν είσαι άρρωστος!

Μηνύματα
16.046
Reaction score
18.741
Δεν νομίζω πως ισχυει. Αμα ισχυει, γιατι κοαμος δαπανει τόσα λεφτά για λαμπάτους; άσκοπο δεν είναι αμα ο ηχος ειναι ο ίδιος; Τι απλά τους αρέσουν οι λυχνίες που φέγκουν δηλαδή; Δεν ξέρω νομίζω πως δεν ειναι διαφορετικοί. Συν, τι θα πει "Καλός" ;; Άμα το πάμε Αντικειμενικά και Επιστημονικά κανένας δεν είναι "καλός" (απο οτι εχω δει και από όσο ξέρω τουλάχιστον, αμα ξέρετε εσείς κάποιο, διορθώστε με.) Το καλό ας πούμε θεωρείτε και οι ενισχυτες λυχνίας που δεν χρησημοποιούν καθόλου feedback, που αντικειμενικά, δεν είναι καλό. Αλλα εγώ πρωσοπικά πιστέυω πως το αποτέλεσμα δεν ειναι κακός ήχος. Οπότε, 2 ερωτήεις.

1. Άμα οι λάμπες και τα τρανζιστορ ειναι το ίδιο, γιατί υπάρχουν ακόμα λάτρεις των λυχνιών

Και

2. Τι είναι καλο; (Στη περίπτωση που δεν μιλάμε για αυτο που θεωρείται καλό επιστιμονικά, μετρητικά δηλαδή.)
Καλά το πας και λογικά τα ερωτήματα έτσι όπως τέθηκε το θέμα πρός αναρώτηση. Βέβαια είναι απλώς η αρχή αυτό. Τα στερεότυπα των απόψεων απο περιοδικά , ριβιούς και κάθε είδους ¨ειδικών" όπως μπορείς να διαπιστώσεις είναι τόσο μεγάλα και τόσο επικίνδυνα πανομοιότυπα που πρέπει να καταλάβεις ότι κάτι πολύ στραβό συμβαίνει εδώ.

Το καλύτερο και όντως λογικό επιχείρημα που θα ακούσεις είναι ότι εφόσον και απο τα δύο format ή οποιοδήποτε υλοποίηση τηρηθούν και επιτευχθούν οι σωστές THD κλπ κλπ θα πρέπει να παίζουν το ίδιο. Στην πράξη όμως αυτό δεν ισχύει. Είναι μια όντως λογική υπόθεση με την οποία ξεκινάς αλλά είναι κάτι σαν τα simulation της θεωρίας των χορδών. :D
 

Μηνύματα
816
Reaction score
1.321
Ας μην ρωτήσω τι πιστέυετε για το "tube rolling" δεν γνωρίζω πως λεγετε στα ελληνικά
Αυτοί που αναφέρεις είναι η πλειοψηφία των οπαδών της λάμπας που θέλουν γλυκα και παραμύθι.
Και μουσικοί (πχ κιθαρίστες) που τις επιλέγουν;
γλυκα και παραμύθι
Και πολύμπριζα 😜
 

Μηνύματα
1.636
Reaction score
1.885
Ας μην ρωτήσω τι πιστέυετε για το "tube rolling" δεν γνωρίζω πως λεγετε στα ελληνικά

Και μουσικοί (πχ κιθαρίστες) που τις επιλέγουν;
Σ' αυτό δε γνωρίζω να σου απαντήσω.Κι εγώ όταν έπαιζα,χρησιμοποιούσα vintage ενισχυτή με λυχνίες.Ομως για άλλο λόγο.Γιατι χρησιμοποιούσαν τον ίδιο τα συγκροτήματα που αγαπούσα.Ουδεμια σχέση με το hi-fi.Εξ' αλλου τότε ήμουν 16.Ραδιοφωνακι.
 

Μηνύματα
816
Reaction score
1.321
ή οποιοδήποτε υλοποίηση τηρηθούν και επιτευχθούν οι σωστές THD κλπ κλπ θα πρέπει να παίζουν το ίδιο.
Υπάρχει ενισχυτής λυχνίας με αρμονικές κατω των -120 db? (Η 115) σε THD κ multitone? Απο οτι ξέρω η φύση της λυχνίας ειναι βγάζει αυτές τις παραμορφώσεις
 

Μηνύματα
16.046
Reaction score
18.741
Ας μην ρωτήσω τι πιστέυετε για το "tube rolling" δεν γνωρίζω πως λεγετε στα ελληνικά
Σε υψηλό επίπεδο ακρόασης και σχεδιασμού απο την σχεδιαστή για ακρίβεια .... δεν είναι "πρέπον", ιδανικό (θεωρώ - νομίζω).
Και μουσικοί (πχ κιθαρίστες) που τις επιλέγουν;
Αυτό είναι άλλο. Την πάτησες τώρα .... απο το τι θα ακούσεις .... τα σχολιανά σου. 😍
Υπάρχει ενισχυτής λυχνίας με αρμονικές κατω των -120 db? (Η 115) σε THD κ multitone? Απο οτι ξέρω η φύση της λυχνίας ειναι βγάζει αυτές τις παραμορφώσεις
Αρκετά έγινε "hijacked" το νήμα. Συνήθως δεν με περιάζει αλλά κρίμα καθώς αυτό κρατήθηκε pure και καλά θα ήταν να κρατηθεί καθώς μπορεί να χρειαστεί στον νηματοθέτη Vaki μελλοντικά και γαι άλλες εξελίξεις στο σύστημα του. . Και για λαμπάτους δεν ενδιαφέρεται ώστε να λέγαμε ότι έχει κάποιο νόημα η συζηητηση. Αυτά τα πράγματα έχουν "κριθεί" (εμπορικά) και δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον για κάποιον να τα αναμασεί. Μόνο απειροελάχιστον ενδιάφερον που θα είχε κάποιος και πρέπει να το ψάξει προσωπικά και μόνος του και να πάρει την ευθύνη πάνω του. Ξεχασμένα και αχαρτογράφητα νερά. Δεν θα βρείς εύκολα απαντήσεις όσον αφορά τους λαμπάτους.
 
Last edited:

Μηνύματα
816
Reaction score
1.321
Σχετικά με το feedback ένα ενδιαφέρον paper του Bruno Putzeys

Πιστέυω πως ο Bruno Putzeys ειναι πολύ καλος στην δουλειά του αλλα επίσης ξέρω πως υπαρχει παρα πολυ κοσμος που παραπονιέται για τα προιοντα τυπου topping η smsl επειδή χρησημοποιούν παρα παρα πολυ feedback για να φτασουν τα μετρητικά σκορ που φτάνουν στις φτηνες συσκευές, λεγεται πως τα μαγαζια που τα εχουν δεχονται πολλες επιστροφές. (Οχι στην Ελλάδα, δεν δεχονται επιστροφές στην Ελλάδα σιγα μη δεχτούν, ακομα και αν το λεει ευρωπαικος νομος....)
Αρκετά έγινε "hijacked" το νήμα.
Δικιο έχεις, αλλα δυσκολο να μην γίνει αυτο και να μήν πάμε και λίγακι off-topic προσωρινά ενω κανουμε κουβέντα. Και δεν σημαινει πως δεν μπορεί να ανακάμψει το νήμα. Δεν είναι πως καταστράφηκε μια για πάντα. Τώρα ο,τι νομίζεται εσείς.
 
Last edited:


Μηνύματα
816
Reaction score
1.321
Εχει απαντηθεί πάρα πολλές φορές. Άλλο η παραγωγή μουσικής και άλλο, εντελώς διαφορετικό πράμα, η αναπαραγωγή της.
αχα! Το περιμενα να το πει καποιος αυτο!

δεν μιλαμε για παραγωγη και αναπαραγωγη. Μιλαμε αν η λαμπα ειναι διαφορετική απο τραζιστορ, δηλαδη, αμα ενας "καλός" οπως ειπατε ενισχυτής κιθάρας τρανζιστορ ηταν το ιδιο με λαμπατο, γιατι συνεχιζουν να χρησημοποιούν λαμπατους, που δεν φαίνονται οι λυχνίες κι ολας.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.988
Reaction score
30.085
αχα! Το περιμενα να το πει καποιος αυτο!

δεν μιλαμε για παραγωγη και αναπαραγωγη. Μιλαμε αν η λαμπα ειναι διαφορετική απο τραζιστορ, δηλαδη, αμα ενας "καλός" οπως ειπατε ενισχυτής κιθάρας τρανζιστορ ηταν το ιδιο με λαμπατο, γιατι συνεχιζουν να χρησημοποιούν λαμπατους, που δεν φαίνονται οι λυχνίες κι ολας.
Δεν έχω υποστηρίξει ποτέ ότι αακούγονται όμοιοι.
 

Μηνύματα
16.046
Reaction score
18.741
αχα! Το περιμενα να το πει καποιος αυτο!

δεν μιλαμε για παραγωγη και αναπαραγωγη. Μιλαμε αν η λαμπα ειναι διαφορετική απο τραζιστορ, δηλαδη, αμα ενας "καλός" οπως ειπατε ενισχυτής κιθάρας τρανζιστορ ηταν το ιδιο με λαμπατο, γιατι συνεχιζουν να χρησημοποιούν λαμπατους, που δεν φαίνονται οι λυχνίες κι ολας.
Θέλουν το feeling, και την αμεσότητα στην ανταπόκριση με το τι παίζουν (να νοιώθουν ότι "υπακούει" πιο καλά στο τι θέλουν να παιξουν και να εκφράσουν και εάν είναι και καλοί ταξης Α και πιο γρήγορα). (όπως τα εννοούν οι μουσικοί σαν ορισμό τις έννοιες αυτές). Επίσης για τον τόνο τους κάποιοι ανάλογα και τι όργανο παίζουν.

Για αυτό και όλοι (πολλοί) για το σπίτι και εξάκσηση χρησιμοποιούν λαμπάτα. Οι συναυλίες είναι άλλο αλλά εάν το κάνουν και εκεί μπράβο τους λόγω όχι μόνο ότι δεν φαίνονται αλλά σπάνε στην μεταφορά, είναι βαρείς κλπ).
 
Last edited:


Μηνύματα
1.636
Reaction score
1.885
Εσύ όχι, ο Π.Α.Η όμως, ναι.
Κι επιμένω.Αφηνω απ' έξω τις μετρήσεις.Τα προβλήματα της λαμπας δεν υπαρχουν εκ γενετης.Ακομη και στο χαμηλό.Αν κάποιος τ' ακούει,ακούει την επιλογή του σχεδιαστή.Των περισσότερων σχεδιαστών.
Το πρώτο μάθημα επ' αυτού το πήρα πριν από 20-25 χρόνια στο σύστημα ενός δοκιμαστή συσκευών.
 

Μηνύματα
7.402
Reaction score
1.974
O τίτλος του νήματος δεν είναι "όταν είσαι για πάντα 'άρρωστος" . Τώρα ο αρρωστος νηματοθέτης έγινε καλά, μετά την επισκευή του μηχανήματος που είχε καεί.
Την αιτία που προκάλεσε τη βλάβη την εντοπίσατε ή όχι , για να μην ξανασυμβεί ;
 

Μηνύματα
638
Reaction score
484
O τίτλος του νήματος δεν είναι "όταν είσαι για πάντα 'άρρωστος" . Τώρα ο αρρωστος νηματοθέτης έγινε καλά, μετά την επισκευή του μηχανήματος που είχε καεί.
Την αιτία που προκάλεσε τη βλάβη την εντοπίσατε ή όχι , για να μην ξανασυμβεί ;
Μή ύπαρξη UPS / Power Conditioner.

Η ΔΕΗ γενικα το καλοκαιρι εκανε αρκετα σκαμπανευασματα, ειτε με τις φωτιες που αρπαζαν και μετασχηματιστες σε διαφορες περιοχες, ειτε με τις υπερφορτωσεις του δικτυου λογω κλιματιστικων στους καύσωνες και δυστυχως τα οποία μή προστατευμενα ευαισθητα μηχανήματα αρπαζουν πρώτα σε τετοιες περιπτωσεις.
 

Μηνύματα
7.402
Reaction score
1.974
Αγοράστηκε UPS / Power Conditioner ώστε να μην ξανασυμβεί ;
Ποιες είναι οι ευαίσθητες ηλεκτρικές συσκευές που θα πρέπει να τροφοδοτούνται από την προστατευμένη παροχή ρεύματος ;
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.608
Reaction score
27.479
ΟΛΕΣ.
Οταν μία συσκευή προδιαγράφεται για 230vac το μέγιστο επιτρεπόμενο που μπορεί να φάει είναι έως 253 vac.
Από κει και πάνω αρχίζουν τα νούμερα , φουσκώνουν πυκνωτές , αρπάζουν αντιστάσεις και όλα τα γνωστά.
Μου έχουν καεί τελικοί SONY που έφαγαν 250 αντί για 220 . Και οι δύο , ο ένας πίσω από τον άλλο.
Εχω δεί cd player ψιλοκαρβουνιασμένο ,από υπέρταση . Τα μόνα που δεν την ακούν τόσο εύκολα είναι τα μοτερ των πικαπ.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.834
Reaction score
8.840
Το ότι θα αγοράσω νέα ηχεία, είναι μια ελπίδα.
Θα ήταν μια λύση να τα παρατήσω όλα εδώ και να πάω στην Αίγινα. Εκεί υπάρχει ο… τέλειος χώρος για το χόμπι μας. Καθιστικό άνω των 60 τ.μ. Με μονώσεις στους τοίχους και τα σχετικά και πρόβλεψη για home cinema. Όμως υπάρχουν θέματα που μου το απαγορεύουν προς το παρόν.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.080
Reaction score
41.998
Και μουσικοί (πχ κιθαρίστες) που τις επιλέγουν;
..εχει να κανει με τη συμπεριφορα (της γραμμικοτητας) του ενισχυτη αναλογα με το σημα που παιρνει απο το οργανο και στη συνεχεια με τη σχεση με το μεγαφωνο, δημιουργωντας μια επιθυμητη αλληλεπιδραση με τον παιχτη (συχνα οχι του οργανου, αλλα περισσοτερο του ιδγιου του ενισχυτη 🐒 ).
.. η παραγωγη και η αναπαραγωγη, ειναι εντελως διαφορετικα θεματα, για το πρωτο δεν μας πολυπεφτει λογος στο παρων φορουμ.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.786
Reaction score
136.659
Οι ενισχυτές με λυχνία, μπορούν εύκολα να παραμορφώνουν πολύ. Πολύ όμως, όχι αστεία.

Αυτή η έντονη παραμόρφωση, δίνει πολλές φορές μια ξεχωριστή αίσθηση σε πολλά μουσικά όργανα, όπως στην ηλεκτρική κιθάρα ας πούμε, όπου είναι ζητούμενο η παραμόρφωση, κι όχι απλώς να ακούς μια χορδή.

Οι μουσικοί λοιπόν, επιλέγουν την παραμόρφωση που επιθυμούν, αναλόγως του προσωπικού τους γούστου και της αισθητικής τους, ή για άλλους λόγους που δεν έχουν σημασία, και θέλουν έτσι να ακούγεται η κιθάρα τους στο κοινό τους.

Εμείς, το κοινό τους, έχουμε θεωρητικά ως στόχο να ακούμε τον ήχο της κιθάρας τους όπως τον έφτιαξαν αυτοί, με τις παραμορφώσεις που ήθελαν, κι όχι με άλλες επιπρόσθετες παραμορφώσεις, δηλαδή θέλουμε να ακούμε την κιθάρα του Τζίμη του Χέντριξ και την κιθάρα του μπι μπι του Κινγκ και την κιθάρα του Έρικ του Κλάπτον, όπως ήταν ξεχωριστά η καθεμία, κι όχι να ακούγεται του Έρικ σα του Τζίμη.

Άρα, καλώς χρησιμοποιούν λυχνίες (ή άλλες παραμορφώσεις κατά το δοκούν) οι μουσικοί, και κακώς οι όντιοφιλ.
 
Last edited:

Μηνύματα
638
Reaction score
484
Οι ενισχυτές με λυχνία, μπορούν εύκολα να παραμορφώνουν πολύ. Πολύ όμως, όχι αστεία.

Αυτή η έντονη παραμόρφωση, δίνει πολλές φορές μια ξεχωριστή αίσθηση σε πολλά μουσικά όργανα, όπως στην ηλεκτρική κιθάρα ας πούμε, όπου είναι ζητούμενο η παραμόρφωση, κι όχι απλώς να ακούς μια χορδή.

Οι μουσικοί λοιπόν, επιλέγουν την παραμόρφωση που επιθυμούν, αναλόγως του προσωπικού τους γούστο και της αισθητικής τους, ή για άλλους λόγους που δεν έχουν σημασία, και θέλουν έτσι να ακούγεται η κιθάρα τους στο κοινό τους.

Εμείς, το κοινό τους, έχουμε θεωρητικά ως στόχο να ακούμε τον ήχο της κιθάρας τους όπως τον έφτιαξαν αυτοί, με τις παραμορφώσεις που ήθελαν, κι όχι με άλλες επιπρόσθετες παραμορφώσεις, δηλαδή θέλουμε να ακούμε την κιθάρα του Τζίμη του Χέντριξ και την κιθάρα του μπι μπι του Κινγκ και την κιθάρα του Ερίκ του Κλάπτον, όπως ήταν ξεχωριστά η καθεμία, κι όχι να ακούγεται του Έρικ σα του Τζίμη.

Άρα, καλώς χρησιμοποιούν λυχνίες (ή άλλες παραμορφώσεις κατά το δοκούν) οι μουσικοί, και κακώς οι όντιοφιλ.
Πολύ σωστός.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.537
Μηνύματα
2.943.241
Members
38.194
Νεότερο μέλος
led106
Top