Tesla (απο 1/1/23)

Μηνύματα
1.188
Reaction score
1.773
Όχι, ποτέ δεν χρειάζεται να πατήσεις στην οθόνη τίποτα.

Ακόμα και την πίεση στα ελαστικά την βλέπω χωρίς να πατήσω τίποτα στην οθόνη. Με φωνητική εντολή βεβαίως.


Όχι, δεν θα ήταν καλύτερα. Μια χαρά είναι. Θέμα συνήθειας είναι.
δηλαδή δίνεις φωνητική εντολή για το τι θα κάνει το κουμπί; εντάξει το συνηθίζεις δε λέω,
αλλά πάλι προτιμώ να έχω λίγα εύκολα κουμπιά για άμεση εκτέλεση, μέχρι να πεις τη φωνητική εντολή το έχω ήδη πατήσει
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.673
Reaction score
132.980
δηλαδή δίνεις φωνητική εντολή για το τι θα κάνει το κουμπί;
Όχι. Κάνει ένα σωρό πράγματα, το ποιο πράγμα θα κάνει πρώτο, με το πρώτο πάτημα, το ορίζεις εσύ. Για να μπεις στο μενού των επιλογών του τι θες να κάνεις με το κουμπί αυτό, πηγαίνεις πάνω κάτω το κουμπί, είναι πραγματικά πολύ απλό και εύκολο.

Πάρτε Τέσλα.

Τέσλα ρουλζζζζζζ. Πιο εύκολα από iPhones, που είναι φτιαγμένα για χαζούς, για 5-χρονο.
Το μόνο αυτοκίνητο που δε χρειάζεται να διαβάσεις το μανιουαλ του ινφοτέινμεντ.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.054
Reaction score
10.284
Πατάς μια φορά τους υαλοκαθαριστήρες, και με το δεξί πλήκτρο στο τιμόνι πας πάνω κάτω στις επιλογές ταχύτητας.

Στα περισσότερα αυτοκίνητα, είναι πιο δύσκολο και πιο αργό να το κάνεις, απ'οτι στο Τέσλα.
Στα περισσότερα αυτοκίνητα, που έχουν χειριστήριο υαλοκαθαριστήρων στο δεξί μοχλό, είναι μια μόνο κίνηση! :D
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.950
Reaction score
11.341
Ναι, να πάνε σπίτι τους οι εργονόμοι της airbus και της Lockheed. Είναι πιο εύκολα με φωνητικες και συνδυασμό πλήκτρων.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.082
Reaction score
29.788
Η αλήθεια είναι ότι τα Tesla σε βάζουν στον δικό τους κόσμο χειρισμού ενός οχήματος, ο οποίος θεωρώ είναι πιο chill από ότι έχουμε συνηθίσει. Τα περισσότερα πράγματα που κάνουμε εντός οχήματος θέλουν και περισσότερο χρόνο και την προσοχή μας. Ακόμα και ένα απλό παρκάρισμα με πολλά μπρος πίσω θέλει το χρόνο του. Και να κοιτάς την οθόνη για εναλλαγές Drive - Reverse. Δεν μπορώ να σκεφτώ πως αλλιώς μπορεί να γίνει ταχύτερα. Οπότε οι ρυθμοί αλλάζουν, και είτε τους ακολουθείς και ηρεμείς, ή νευριάζεις. Εξαρτάται από τον καθένα νομίζω. Είναι ξεκάθαρο πως έγιναν για λόγους κόστους, αλλά, it is what it is. Aν και πιστεύω πως τα βασικά κουμπιά που θέλει ο Euro NCAP από το 2026 θα τα βάλει και η Tesla.

Αν τώρα είσαι κουμπάκιας όπως και εγώ, αν και πιστεύω ότι θα περνούσα με επιτυχία το learnig curve που μας επιβάλει ο Elon, υπάρχουν λύσεις.

Εκτός από τα voice commands που προσωπικά δεν έχω κανένα θέμα καθώς έχω και στο σπίτι, υπάρχουν και οι after market λύσεις για όλα τα γούστα. Από έξυπνα προγραμματιζόμενα κουμπιά που κάνουν σχεδόν τα πάντα, μέχρι χειριστήρια πίσω από το τιμόνι.

Παραδείγματα:




Aυτό που δεν ξέρω είναι κατά πόσο επηρεάζουν την εγγύηση όλα αυτά επειδή επεμβαίνουν στο software. Από την άλλη βέβαια αυτά τα συστήματα βλέπουν ότι επιτρέπει η Tesla να βλέπουν.
 

TGD

Μηνύματα
8.316
Reaction score
8.321
Η εργονομία δεν είναι πρόβλημα για να μάθει ένας να χειρίζεται το αυτοκίνητο του. Είναι γιατί πλέον όλοι οι βασικοί χειρισμοί στο αυτοκίνητα είναι κοινοί. Οι νέες διατάξεις δεν είναι τυποποιημένες. Θα δανειστεί ένα αυτοκίνητο και θα πρέπει να μάθεις από την αρχή που είναι τα φώτα οι καθαριστηρες τα φλας τα φώτα και το χειρόφρενο; Αυτό είναι απαράδεκτο και καμιά υπηρεσία ασφαλείας δεν κάθετε να ασχοληθεί με το επερχόμενο πρόβλημα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.673
Reaction score
132.980
Στα περισσότερα αυτοκίνητα, που έχουν χειριστήριο υαλοκαθαριστήρων στο δεξί μοχλό, είναι μια μόνο κίνηση! :D
Στο δεξί ή στον αριστερό μοχλό;
Δε ξέρω, εγώ μπερδεύομαι με πολλούς μοχλούς δεξιά αριστερά.
Δύσχρηστο είναι.
Κι άμα βρεις ποιος μοχλός είναι, αφού ανάψεις φλας 2-3 φορές, κι αλλάξεις σκάλα στα φώτα, μετά πρέπει να βρεις ποια σκάλα θες, και άμα τη βρεις, μετά θα πρέπει να βρεις την ταχύτητα της σκάλας, που είναι ένας άλλος διακόπτης που δε θυμάμαι αν θέλει δεξιά ή αριστερά για να πάει πιο γρήγορα, κι άντε να σκύβεις να δεις τι λέει εκεί πάνω με μικρά γράμματα και σκοτώνεσαι στο τέλος γιατί κοιτάς τους μοχλούς εκεί κάτω κι όχι μπροστά σου το δρόμο ενώ είναι νύχτα και βρέχει.

Μια χαρά είναι η λειτουργία των υαλοκαθαριστήρων στα Τέσλα, πιο καλά από μια χαρά, δύο χαρές και τρεις. Λίγη συνήθεια θέλει να ξεφύγετε από το παλιακό.

Είναι η εποχή του σοφτγουερ.

Συντονιστείτε.

Η ουμπερ είναι η μεγαλύτερη φίρμα ταξί στον κόσμο, και δεν έχει ούτε ένα ταξί στην ιδιοκτησία της. Είναι φίρμα σοφτγουερ.

Η ερμπιενμπί είναι η μεγαλύτερη φίρμα ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων στον πλανήτη, και δεν έχει ούτε ένα διαμέρισμα στην ιδιοκτησία της. Είναι φίρμα σοφτγουερ.

Στην Αμερική ένας νέος δικηγόρος είναι πλέον καταδικασμένος, δεν πρόκειται ποτέ να βγάλει λεφτά, θα πρέπει να αλλάξει επάγγελμα. Μια εταιρεία σοφτγουερ, η IBM Watson, δίνει καλύτερες νομικές συμβουλές και υπηρεσίες από οποιονδήποτε νέο δικηγόρο. Η φίρμα αυτή, είναι φίρμα σοφτγουερ, χωρίς δικηγόρους.
Μόνον πολύ εξειδικευμένοι δικηγόροι έχουν πλέον λόγο ύπαρξης, και ως πότε, δε ξέρω.

Ομοίως στην ιατρική, ήδη υπάρχει φίρμα σοφτγουερ που κάνει καλύτερες διαγνώσεις από τους καλύτερους γιατρούς. Το μέλλον πολλών ειδικοτήτων είναι σερβιτόρος σε ταβέρνα.

Πολλές δουλειές θα κλείσουν από ΑΙ.
Όπως έγινε στα γιγαφάκτορι που αντί να δουλεύουν χιλιάδες άνθρωποι, έχει σειρές από ρομπότ. Ρομπότ και ΑΙ θα δώσουν ρέστα σιγά σιγά.

Στα αυτοκίνητα αργά ή γρήγορα θα επικρατήσουν τα αυτόνομα, θα στέλνεις μήνυμα από το app και θα έρχεται να σε πάρει να σε πάει εκεί που θες, πιο οικονομικά από οτιδήποτε άλλο. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα επικρατήσουν, και επειδή η κατανάλωση υγρών καυσίμων θα μειωθεί τραγικά πολύ, όλα τα βενζινάδικα θα κλείσουν. Οι Άραβες ήδη αλλάζουν ενασχόληση, στρέφοντας την προσοχή τους στην ενέργεια.

Η Τέσλα είναι φίρμα σοφτγουερ, ΑΙ και ενέργειας. Τα ρομπότ, έρχονται.
Α, φτιάχνει και ΙΧ. 🤭😁
Οπότε, πάρτε Τέσλα, αυτή ξέρει.
Και μη γκρινιάζετε.
Προσαρμοστείτε.


ΥΓ. Οι υαλοκαθαριστήρες στο Τέσλα μου, είναι στο auto. Πρακτικά ποτέ δεν ασχολούμαι με τέτοια, δεν υπάρχει λόγος. Δε ξέρω γιατί ασχολείστε εσείς.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.082
Reaction score
29.788
Εντάξει τώρα. Δεν έχω κοιτάξει ποτέ τους μοχλούς πίσω από το τιμόνι όταν οδηγώ. Ξέρω τι κάνει κάθε κίνηση του χεριού μου. Άσε που στην πρώτη σκάλα των καθαριστήρων έχει άλλες 4 ρυθμίσεις ταχύτητας. Από πολύ αργό μέχρι το γρήγορο που είναι ένα κλικ πιο αργό από την δεύτερη σκάλα. Τρομερά βολικό όταν ψιχαλίζει ή βρέχει λίγο. Πολύ σπάνια να βάλω την δεύτερη σκάλα. Ρυθμίζω το "δακτυλίδι" της πρώτης σκάλας από 1-4.

Γενικότερα πάντως δεν λένε και τα καλύτερα για το αυτόματο σύστημα των καθαριστήρων της Τesla. Ούτε για την επιλογή της να βγάλει τους σένσορες στους προφυλακτήρες και να επιλέξει τις υπάρχουσες κάμερες. Προχθές όπως οδηγούσα το M3 χωρίς να έχει καν σύννεφα οι καθαριστήρες έκαναν ένα πέρασμα. Από το πουθενά. Σε ένα τζάμι που ήταν πεντακάθαρο.

Αλλά ναι, τα αυτόματα συστήματα θα γίνονται όλο και καλύτερα. Θα υπάρχει μεγάλο learning curve μέχρι να εξοικειωθούν όλοι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.673
Reaction score
132.980
Προχθές όπως οδηγούσα το M3 χωρίς να έχει καν σύννεφα οι καθαριστήρες έκαναν ένα πέρασμα. Από το πουθενά. Σε ένα τζάμι που ήταν πεντακάθαρο.
Α, ναι. Αυτά τα κάνει που και που.

Τι α κάεις; Α κατς α μαλώεις; 🤣🤭😁

(Πιθανώς κάνα έντομο ή άλλη βρωμιά να έκατσε μπροστά στο μάτι της κάμερας που βρίσκεται στο κέντρο του παρμπρίζ πίσω από τον καθρέφτη του οδηγού).
Γενικότερα πάντως δεν λένε και τα καλύτερα για το αυτόματο σύστημα των καθαριστήρων της Τesla.
Learning curve του ΑΙ. Ήταν χάλι μαύρο, τώρα είναι σχεδόν τέλειο.
Πολύ σπάνια να βάλω την δεύτερη σκάλα. Ρυθμίζω το "δακτυλίδι" της πρώτης σκάλας από 1-4.
Να, αυτά δε μπορώ. Στο auto είναι μονίμως, όπως και τα φώτα. Δεν ασχολούμαστε με τέτοια πράγματα.
Δεν έχω κοιτάξει ποτέ τους μοχλούς πίσω από το τιμόνι όταν οδηγώ. Ξέρω τι κάνει κάθε κίνηση του χεριού μου.
Έτσι γίνεται και στο Τέσλα. Αργά ή γρήγορα, μαθαίνεις τι γίνεται και πως, χωρίς να κοιτάς τίποτα. Κάθε αυτοκίνητο έχει τις ιδιοτροπίες του σε πολλές ρυθμίσεις. Χρειάζεται αρχικά μια προσαρμογή.

Όσοι γκρινιάζουν, είναι ανεπίδεκτοι μάθησης.

Σίγουρα δεν είναι σοφό να γκρινιάζεις όταν μπαίνεις για πρώτη φορά σε ένα καινούριο αυτοκίνητο, επειδή δεν είναι ακριβώς όπως ήταν το παλιό σου. 🤣🤭
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.082
Reaction score
29.788
H αλήθεια είναι πως δεν με χάλασε καθόλου που:

- δεν πάτησα πουθενά φρένο, ακόμα και αν είχα σταματήσει σε ανηφόρα.
- δεν με άφηνε να στρίψω χωρίς φλας αν είχα μεγάλη ταχύτητα.
- μου έδειχνε στην οθόνη την αντίστοιχη κάμερα από της πλευρά του φλας.
- αν υπήρχε όχημα δίπλα μου η εικόνα άνοιγε με την αντίστοιχη πλευρά της οθόνης να είναι κόκκινη.
- συν ότι δεν με άφηνε και να στρίψω το τιμόνι.
- αν καταλάβαινε πιθανή σύγκρουση κοκκίνιζε το προπορευόμενο όχημα στην εικόνα αριστερά.
- (δεν είμαι βέβαιος, μπορεί και να φρέναρε λίγο την συγκεκριμένη στιγμή)
- δεν ασχολήθηκα καν πως ανάβουν τα φώτα. Τα άναψε μόνο του.
- κ.α...

Αυτό είναι ξεκούραστη οδήγηση. Για μένα.

Edit: η Led φωτεινή γραμμή στο εσωτερικό της καμπίνας είναι όλα τα λεφτά το βράδυ.
 
Last edited:

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.054
Reaction score
10.284
H αλήθεια είναι πως δεν με χάλασε καθόλου που:

- δεν πάτησα πουθενά φρένο, ακόμα και αν είχα σταματήσει σε ανηφόρα.
- δεν με άφηνε να στρίψω χωρίς φλας αν είχα μεγάλη ταχύτητα.
- μου έδειχνε στην οθόνη την αντίστοιχη κάμερα από της πλευρά του φλας.
- αν υπήρχε όχημα δίπλα μου η εικόνα άνοιγε με την αντίστοιχη πλευρά της οθόνης να είναι κόκκινη.
- συν ότι δεν με άφηνε και να στρίψω το τιμόνι.
- αν καταλάβαινε πιθανή σύγκρουση κοκκίνιζε το προπορευόμενο όχημα στην εικόνα αριστερά.
- (δεν είμαι βέβαιος, μπορεί και να φρέναρε λίγο την συγκεκριμένη στιγμή)
- δεν ασχολήθηκα καν πως ανάβουν τα φώτα. Τα άναψε μόνο του.
- κ.α...

Αυτό είναι ξεκούραστη οδήγηση. Για μένα.

Edit: η Led φωτεινή γραμμή στο εσωτερικό της καμπίνας είναι όλα τα λεφτά το βράδυ.
Η αλήθεια είναι ότι έκανες ένα τεράστιο άλμα από τη... λίθινη εποχή του Almera, σε χαρακτηριστικά που διαθέτουν τα περισσότερα τα καλά σύγχρονα αυτοκίνητα, ακόμα και θερμικά. Τα ηλεκτρικά δίνουν και άλλα σημαντικότατα πλεονεκτήματα, πέρα από όσα αναφέρεις στη λίστα.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.054
Reaction score
10.284
Στο δεξί ή στον αριστερό μοχλό;
Δε ξέρω, εγώ μπερδεύομαι με πολλούς μοχλούς δεξιά αριστερά.
Δύσχρηστο είναι.
Κι άμα βρεις ποιος μοχλός είναι, αφού ανάψεις φλας 2-3 φορές, κι αλλάξεις σκάλα στα φώτα, μετά πρέπει να βρεις ποια σκάλα θες, και άμα τη βρεις, μετά θα πρέπει να βρεις την ταχύτητα της σκάλας, που είναι ένας άλλος διακόπτης που δε θυμάμαι αν θέλει δεξιά ή αριστερά για να πάει πιο γρήγορα, κι άντε να σκύβεις να δεις τι λέει εκεί πάνω με μικρά γράμματα και σκοτώνεσαι στο τέλος γιατί κοιτάς τους μοχλούς εκεί κάτω κι όχι μπροστά σου το δρόμο ενώ είναι νύχτα και βρέχει.
Πως τον λένε εκείνο το Γερμανό γιατρό, πως τον λένε...;;; :roflmao:
 

Μηνύματα
16.135
Reaction score
22.731
Σιχαίνομαι τις φωνητικές εντολές.
Άμα είναι πρωί ειδικά που δε θέλω να μιλάω καθόλου θα πηγαίνω με τα πόδια (ή θα το καψω6)
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.054
Reaction score
10.284
Σιχαίνομαι τις φωνητικές εντολές.
Άμα είναι πρωί ειδικά που δε θέλω να μιλάω καθόλου θα πηγαίνω με τα πόδια (ή θα το καψω6)
Καλές είναι, αλλά για συγκεκριμένη χρήση. Πχ βρίσκω βολικό να πω "Κλείσε τα αριστερά παράθυρα" ή "Άνοιξε την ηλιοροφή ως τη μέση", αντί να κρατάω πατημένα τα σχετικά κουμπιά.
Από την άλλη, μέχρι να πω "Γεια BYD, ζεσταίνομαι" και να μου απαντήσει η κινεζούλα "Εντάξει, κατεβάζω τη θερμοκρασία κατά ένα βαθμό", προτιμώ να σύρω τρία δάχτυλα οπουδήποτε στην οθόνη ώστε να πετύχω αυτό που θέλω μέσα σε 1".
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.235
Reaction score
97.325
Στο δεξί ή στον αριστερό μοχλό;
Δε ξέρω, εγώ μπερδεύομαι με πολλούς μοχλούς δεξιά αριστερά.
Δύσχρηστο είναι.
Κι άμα βρεις ποιος μοχλός είναι, αφού ανάψεις φλας 2-3 φορές, κι αλλάξεις σκάλα στα φώτα, μετά πρέπει να βρεις ποια σκάλα θες, και άμα τη βρεις, μετά θα πρέπει να βρεις την ταχύτητα της σκάλας, που είναι ένας άλλος διακόπτης που δε θυμάμαι αν θέλει δεξιά ή αριστερά για να πάει πιο γρήγορα, κι άντε να σκύβεις να δεις τι λέει εκεί πάνω με μικρά γράμματα και σκοτώνεσαι στο τέλος γιατί κοιτάς τους μοχλούς εκεί κάτω κι όχι μπροστά σου το δρόμο ενώ είναι νύχτα και βρέχει.
Κάνεις πλάκα, έτσι;
 



rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.235
Reaction score
97.325
Αν δεν το θυμάται, πες του ότι ακόμα και στα Γιάρις υπάρχουν αισθητήρες φώτων και βροχής. Μάλλον ο Ίλον δεν τα 'χει ανακαλύψει ακόμα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.214
Reaction score
82.998
Πιθανόν να εννοεί πως σε κάθε μάρκα οι μοχλοί έχουν διαφορετική θέση και λειτουργία.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.054
Reaction score
10.284
Πιθανόν να εννοεί πως σε κάθε μάρκα οι μοχλοί έχουν διαφορετική θέση και λειτουργία.
Και στα τρία δικά μας αυτοκίνητα οι υαλοκαθαριστήρες ρυθμίζονται από το δεξί μοχλό, με τον αριστερό να είναι για τα φλας. Βέβαια, αυτοί οι μοχλοί επιτελούν και πολλές άλλες χρήσιμες λειτουργίες.
Αλήθεια, υπάρχουν αυτοκίνητα που ρυθμίζουν υαλοκαθαριστήρες με τον αριστερό μοχλό;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.905
Μηνύματα
2.922.385
Members
38.111
Νεότερο μέλος
Fotis ziso
Top