Tesla


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.808
Reaction score
30.726
Άμα οδηγείς ένα εξάμηνο Τέσλα και πας να μπεις σε Νισάν, θα το σπάσεις με σφυρί.
Από το να σπάσω το Tesla σε κανένα γκρεμό καλύτερα με το Nissan για 2-3 μέρες το χρόνο. 🙂

Που να πάω μέσα στη νύχτα και στα χιόνια να κατέβω βουνό χωρίς μπάρες δεξιά αριστερά με 235 λάστιχο; Άσε με παιδάκι μου. Nissanάρα με το 185 all weather που έχω και αλυσίδες αν χρειαστεί.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.831
Reaction score
84.856
Και το μαύρο ωραίο είναι. Ισως με λευκό εσωτερικό.
Το μπλε δεν μου αρέσει, ούτε το άσπρο.
Για το γκρίζο δεν έχω γνώμη. Το κόκκινο είναι πολύ ωραίο, αλλά είναι τόσο ωραίο που έχει γεμίσει ο κόσμος. Ολοι αυτό θέλουν.
Το chill είναι παππουδίστικο. Πάει σαν το ID3.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.808
Reaction score
30.726
Που τα είδες τόσα Model 3 κόκκινο; Μάλλον εδώ στην πρωτεύουσα είμαστε οι τσίπιδες. Έχουμε πήξει στο λευκό. Τόσα χρόνια ένα κόκκινο είδα στο δρόμο.
 

Μηνύματα
7.502
Reaction score
1.610
Το κόκκινο είναι πολύ ωραίο, αλλά είναι τόσο ωραίο που έχει γεμίσει ο κόσμος. Ολοι αυτό θέλουν.
Δεν ξέρω ποιο θέλουν όλοι, πάντως χωρίς υπερβολή 8/10 που βλέπω είναι άσπρα.

Δεν μου κάνει εντύπωση βέβαια, είναι σαφές ότι τα περίπου 30Κ που βγαίνει το SR με την επιδότηση είναι εκπληκτική τιμή και το παίρνουν πολλοί άνθρωποι που οριακά μπορούν να το πληρώσουν - συνεπώς τα επιπλέον 1.200 ή 2.000 για το χρώμα είναι περιττή πολυτέλεια για κάτι που οριακά μπορείς να πάρεις με 30.000 και τελικά μπορεί να το πληρώσεις και με 40.000 που δεν έχεις.

Παρόλα αυτά βέβαια, η αλήθεια είναι ότι και το άσπρο δεν είναι τόσο κακό - ας όψεται ότι το αυτοκίνητο ως σχέδιο είναι κουκλί. Το έχω ξαναγράψει, αν επώνυμος premium κατασκευαστής έβγαζε αυτό το σχέδιο 10 χρόνια πριν (και το 3 είναι ήδη 7 ετών) θα είχε γίνει σάλος, θα σκοτώνονταν στις εκθέσεις για να το πάρουν.
Που τα είδες τόσα Model 3 κόκκινο; Μάλλον εδώ στην πρωτεύουσα είμαστε οι τσίπιδες. Έχουμε πήξει στο λευκό. Τόσα χρόνια ένα κόκκινο είδα στο δρόμο.
Στο πάρκινγκ που αφήνω το αμάξι, έχει μονίμως ένα μαύρο στις κανονικές θέσεις, ένα μπλε και ένα κόκκινο στις θέσεις φόρτισης. Επίσης ένα γκρι και ένα άσπρο Υ.

Στο Golden πάλι όποτε περάσεις από τους φορτιστές, είναι σαν προωθητική ενέργεια του Henry Ford: "έχουμε ότι χρώμα θέλετε, αρκεί να είναι άσπρο".
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.808
Reaction score
30.726
Στις φωτογραφίες από τα γκαράζ των εργοστασίων είναι γεμάτα λευκά. Δεν συμβαίνει μόνο εδώ. Τα κόκκινα να είναι ένα 10%.

Προσωπικά αρνούμαι να πάρω μαύρο όχημα όταν έχει ωραίες γραμμές. Το καταστρέφει. Κρύβει όλη την ομορφιά του σχεδίου.

Μαύρο είναι καλό το Yaris Cross ας πούμε που έτσι κ αλλιώς είναι αηδία. 😁
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.831
Reaction score
84.856
Εδώ που κυκλοφορώ βλέπω κόκκινα αρκετά. Τα λευκά είναι μεν πλειοψηφία αλλά δεν είναι highland, είναι παλιότερα.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.808
Reaction score
30.726
Έχω απάντηση. Δεν έχει αλλάξει η κατάσταση με τις ασφαλιστικές ούτε ξέρουν αν θα αλλάξει. Κακό αυτό. Τώρα που είδα και την τιμή, δεν είναι αυτή στο site αλλά 42.470€. Μάλλον μαζί με τη χαρτούρα.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.808
Reaction score
30.726
Εν τω μεταξύ απ'οτι έχω διαβάσει, παίζει στο SR να έχουν μεγαλύτερες μπαταρίες από όσες προβλέπεται, και άμα πληρώσεις κάτι παραπάνω, σου δίνουν κι άλλη μπαταρία να έχεις διαθέσιμη, οπότε ανεβαίνει κι άλλο η αυτονομία για ταξίδια.

Άμα δε πληρώσεις (μέσω κινητού, σε δεύτερο χρόνο, από το app πάντα), θα έχει τεράστιο buffer η μπαταρία. Δε παίζονται.
Από ότι έχω ακούσει, και μου έχει επιβεβαιώσει και ένας κάτοχος PHEV της γκέισας, το ίδιο κάνει αυτή. Εσύ βλέπεις 0%-100% στο SoC αλλά στην πραγματικότητα είναι το 20%-80%. Το έχει μετρήσει.

Τώρα αν το κάνει και στο SR δεν ξέρω, αλλά καλή φάση να στο ξεκλειδώνει με το κάτι παραπάνω.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.283
Reaction score
10.899
ΥΓ. Όπισθεν σε κατηφόρα, παρκαρισμένο σε γρασίδι. Το πισοκινητο βγάζει γέλιο.
Το έχω πάθει δύο φορές με τη C-Class, στην οποία -σημειωτέον- είναι 50-50 μοιρασμένο το βάρος στους δυο άξονες. Τη δεύτερη βγήκα με τα λάστιχα να βγάζουν καπνούς και ορκίστηκα να μην ξαναπάρω πισωκίνητο! :p

Αφού υπάρχει τεχνικά η επιλογή και -ούτως ή άλλως- σκας μια μικρή περιουσία, γιατί να μην κάνεις ολοκληρωμένη τη δουλειά ώστε να μη μουτζώνεις τον εαυτό σου αργότερα; Στην ανάγκη, βάλε σε δόσεις τη διαφορά!
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.283
Reaction score
10.899
Όσο και να του τα έχω ¨χώσει¨ στο παρελθόν για την "τάβλα με το tablet", όχι μόνο δεν μας ήταν περίεργο, μας άρεσε και από πάνω. Όταν μπήκαμε στο δικό μας είπαμε "σαν πολλά δεν έχει😅 (no joke).
Μακάρι να συνεχίσεις να νιώθεις έτσι. :)
Εγώ τα πολυχρηστικά κουμπιά στο τιμόνι και τους μοχλούς από πίσω του, δεν τα αλλάζω, καθώς κάνω ένα σωρό δουλειές με ένα-δυο κλικ, χωρίς να πάρω το βλέμμα από το δρόμο ή τα χέρια από το τιμόνι. Ο Elon δεν τα καταργεί επειδή έτσι είναι καλύτερα, αλλά επειδή βγαίνει φτηνότερα. Η λογική του είναι "το σκυλί και τον πελάτη όπως τους μάθεις". :roflmao:

Η χειρότερή μου είναι να ψάχνω εικονίδια πάνω στην οθόνη και να ξεφυλλίζω μενού εν κινήσει. Μόνο τις χειρονομίες (gestures) βρίσκω πρακτικές, καθώς με μια αδρή κίνηση επιτελείται εύκολα μια απλή λειτουργία: πχ ανεβοκατεβάζεις τη θερμοκρασία σέρνοντας οπουδήποτε τρία δάχτυλα προς τα πάνω/κάτω, με ένδειξη σε παραθυράκι επικάλυψης που ανοίγει στιγμιαία πάνω από την εφαρμογή που είναι ήδη ανοιχτή στην οθόνη.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.265
Reaction score
1.899
έτσι είναι, φυσικά κουμπιά για άμεση και αξιόπιστη εκτέλεση λειτουργιών

εδώ για τη δουλειά που κάνουμε και για να κερδίζουμε δευτερόλεπτα αγοράζουμε ποντίκια με επιπλέον κουμπιά, βοηθητικά πληκτρολόγια (πχ streamdeck) κλπ. Και εκεί υπάρχουν φωνητικές εντολές και μενού και gestures, και πολλές φορές καλύτερα από τα αυτοκίνητα, αλλά μέχρι να αρχίσω να λέω την εντολή ή να βρω το μενού, το κουμπί έχει ήδη πατηθεί
τα κουμπιά καταργούνται εκεί που δεν χωράνε πχ κινητό
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.237
Reaction score
137.850
Ρε παιδιά, η θερμοκρασία αλλάζει απ'το τιμόνι, και με φωνητικές εντολές.

Χαλαρώστε λίγο με τα κουμπγιά..
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.283
Reaction score
10.899
Ναι, και οι φωνητικές εντολές δουλεύουν πολύ καλά.
Αλλά σαν τα κουμπιά στο τιμόνι, δεν έχει. Δεν το ήξερα ότι γίνεται να ρυθμίσεις έτσι θερμοκρασία στα Tesla, στο δικό μου δε γίνεται. :thumbsup:
 

Μηνύματα
1.265
Reaction score
1.899
Ρε παιδιά, η θερμοκρασία αλλάζει απ'το τιμόνι, και με φωνητικές εντολές.

Χαλαρώστε λίγο με τα κουμπγιά..
χ$σε τη θερμοκρασία, μπορεί περιμένει

άλλα πράματα θέλουν αμεσότητα
πχ συχνότητα λειτουργίας καθαριστήρων στο ψιλόβροχο που αλλάζω όλη την ώρα έχει χειριστήριο;
όταν θέλω να προσπεράσω νταλίκα στη βροχή, θέλω να το βάζω max πριν ξεκινήσω την προσπέραση,
πως το κάνεις;

άμα τσακώνεσαι με τη γυναίκα σου θυμάσαι τις φωνητικές εντολές και τις λες; γιατί εγώ δεν μπορώ :p

τέλος πάντων τα κουμπιά είναι ευκολία και ταχύτητα,
και ακόμη καλύτερα όταν θα είναι πλήρως παραμετροποιήσιμα όπως πχ με τις καλές φωτογραφικές μηχανές
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.237
Reaction score
137.850
θέλω να το βάζω max πριν ξεκινήσω την προσπέραση,
πως το κάνεις;
Πατάς μια φορά τους υαλοκαθαριστήρες, και με το δεξί πλήκτρο στο τιμόνι πας πάνω κάτω στις επιλογές ταχύτητας.

Στα περισσότερα αυτοκίνητα, είναι πιο δύσκολο και πιο αργό να το κάνεις, απ'οτι στο Τέσλα.

όταν θα είναι πλήρως παραμετροποιήσιμα όπως πχ με τις καλές φωτογραφικές μηχανές
Είναι ήδη.
100 δουλειές κάνει το ένα κουμπί στο αριστερό μέρος του τιμονιού, από volume μέχρι υαλοκαθαριστήρες, θερμοκρασία, αλλαγή από chill σε standard, κλπ κλπ κλπ

Είναι μια καμπύλη εκμάθησης, οκ. Αλλά είναι έξυπνος τρόπος να κάνεις πολλά πράγματα, όπως με ένα πλήκτρο στο iPhone.

Θυμήσου όταν είχε βγει το iPhone με ένα μόνον πλήκτρο, όλα τα υπόλοιπα τηλέφωνα είχαν ένα σωρό πλήκτρα, κι απορούσε ο κόσμος πως διάολο θα μπορεί κανείς να χειριστεί ένα τηλέφωνο με ένα πληκτρο.
Κι όμως..
 
Last edited:

Μηνύματα
1.265
Reaction score
1.899
Πατάς μια φορά τους υαλοκαθαριστήρες, και με το δεξί πλήκτρο στο τιμόνι πας πάνω κάτω στις επιλογές ταχύτητας.

Είναι ήδη.
100 δουλειές κάνει το ένα κουμπί στο αριστερό μέρος του τιμονιού, από volume μέχρι υαλοκαθαριστήρες, θερμοκρασία, αλλαγή από chill σε standard, κλπ κλπ κλπ
εννοείς πατάς κάπου στην οθόνη;
και είναι ένα πάτημα ή δύο ή τρία;

δε θα ήταν καλύτερα αντί να έχει ένα κουμπί που κάνει 100 δουλειές να έχει 3 κουμπιά στο τιμόνι, και άλλα 2 θες; 3; πέντε; στην κονσόλα
και να τους βάλεις τις 5 πιο συχνές λειτουργίες που σε βολεύουν και να έχεις τις άλλες 95 με πάτημα στην οθόνη ή φωνητική εντολή;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.237
Reaction score
137.850
εννοείς πατάς κάπου στην οθόνη;
Όχι, ποτέ δεν χρειάζεται να πατήσεις στην οθόνη τίποτα.

Ακόμα και την πίεση στα ελαστικά την βλέπω χωρίς να πατήσω τίποτα στην οθόνη. Με φωνητική εντολή βεβαίως.

Η αστοχία σε φωνητική εντολή είναι μία στις 100, και πολύ λέω, κι αυτό γιατί μιλάω σα μες στο στόμα μου, όχι καθαρά. ΑΙ είναι, και βλακεία να πω, και ασύντακτα, καταλαβαίνει τι θέλω.

δε θα ήταν καλύτερα αντί να έχει ένα κουμπί που κάνει 100 δουλειές να έχει 3 κουμπιά στο τιμόνι, και άλλα 2 θες; 3; πέντε; στην κονσόλα
Όχι, δεν θα ήταν καλύτερα. Μια χαρά είναι. Θέμα συνήθειας είναι.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.828
Μηνύματα
2.953.169
Members
38.243
Νεότερο μέλος
desmios2025
Top