- Μηνύματα
- 55.237
- Reaction score
- 137.850
Άμα οδηγείς ένα εξάμηνο Τέσλα και πας να μπεις σε Νισάν, θα το σπάσεις με σφυρί.
Από το να σπάσω το Tesla σε κανένα γκρεμό καλύτερα με το Nissan για 2-3 μέρες το χρόνο.Άμα οδηγείς ένα εξάμηνο Τέσλα και πας να μπεις σε Νισάν, θα το σπάσεις με σφυρί.
Δεν ξέρω ποιο θέλουν όλοι, πάντως χωρίς υπερβολή 8/10 που βλέπω είναι άσπρα.Το κόκκινο είναι πολύ ωραίο, αλλά είναι τόσο ωραίο που έχει γεμίσει ο κόσμος. Ολοι αυτό θέλουν.
Στο πάρκινγκ που αφήνω το αμάξι, έχει μονίμως ένα μαύρο στις κανονικές θέσεις, ένα μπλε και ένα κόκκινο στις θέσεις φόρτισης. Επίσης ένα γκρι και ένα άσπρο Υ.Που τα είδες τόσα Model 3 κόκκινο; Μάλλον εδώ στην πρωτεύουσα είμαστε οι τσίπιδες. Έχουμε πήξει στο λευκό. Τόσα χρόνια ένα κόκκινο είδα στο δρόμο.
Από ότι έχω ακούσει, και μου έχει επιβεβαιώσει και ένας κάτοχος PHEV της γκέισας, το ίδιο κάνει αυτή. Εσύ βλέπεις 0%-100% στο SoC αλλά στην πραγματικότητα είναι το 20%-80%. Το έχει μετρήσει.Εν τω μεταξύ απ'οτι έχω διαβάσει, παίζει στο SR να έχουν μεγαλύτερες μπαταρίες από όσες προβλέπεται, και άμα πληρώσεις κάτι παραπάνω, σου δίνουν κι άλλη μπαταρία να έχεις διαθέσιμη, οπότε ανεβαίνει κι άλλο η αυτονομία για ταξίδια.
Άμα δε πληρώσεις (μέσω κινητού, σε δεύτερο χρόνο, από το app πάντα), θα έχει τεράστιο buffer η μπαταρία. Δε παίζονται.
Το έχω πάθει δύο φορές με τη C-Class, στην οποία -σημειωτέον- είναι 50-50 μοιρασμένο το βάρος στους δυο άξονες. Τη δεύτερη βγήκα με τα λάστιχα να βγάζουν καπνούς και ορκίστηκα να μην ξαναπάρω πισωκίνητο!ΥΓ. Όπισθεν σε κατηφόρα, παρκαρισμένο σε γρασίδι. Το πισοκινητο βγάζει γέλιο.
Μακάρι να συνεχίσεις να νιώθεις έτσι.Όσο και να του τα έχω ¨χώσει¨ στο παρελθόν για την "τάβλα με το tablet", όχι μόνο δεν μας ήταν περίεργο, μας άρεσε και από πάνω. Όταν μπήκαμε στο δικό μας είπαμε "σαν πολλά δεν έχει;¨ (no joke).
χ$σε τη θερμοκρασία, μπορεί περιμένειΡε παιδιά, η θερμοκρασία αλλάζει απ'το τιμόνι, και με φωνητικές εντολές.
Χαλαρώστε λίγο με τα κουμπγιά..
Πατάς μια φορά τους υαλοκαθαριστήρες, και με το δεξί πλήκτρο στο τιμόνι πας πάνω κάτω στις επιλογές ταχύτητας.θέλω να το βάζω max πριν ξεκινήσω την προσπέραση,
πως το κάνεις;
Είναι ήδη.όταν θα είναι πλήρως παραμετροποιήσιμα όπως πχ με τις καλές φωτογραφικές μηχανές
εννοείς πατάς κάπου στην οθόνη;Πατάς μια φορά τους υαλοκαθαριστήρες, και με το δεξί πλήκτρο στο τιμόνι πας πάνω κάτω στις επιλογές ταχύτητας.
Είναι ήδη.
100 δουλειές κάνει το ένα κουμπί στο αριστερό μέρος του τιμονιού, από volume μέχρι υαλοκαθαριστήρες, θερμοκρασία, αλλαγή από chill σε standard, κλπ κλπ κλπ
Όχι, ποτέ δεν χρειάζεται να πατήσεις στην οθόνη τίποτα.εννοείς πατάς κάπου στην οθόνη;
Όχι, δεν θα ήταν καλύτερα. Μια χαρά είναι. Θέμα συνήθειας είναι.δε θα ήταν καλύτερα αντί να έχει ένα κουμπί που κάνει 100 δουλειές να έχει 3 κουμπιά στο τιμόνι, και άλλα 2 θες; 3; πέντε; στην κονσόλα