- Μηνύματα
- 55.233
- Reaction score
- 137.830
Δήλωσε ο ιδιοκτήτης του Τέσλα που πήρε φωτιά τα εξής:
«Η κάμερα του αυτοκινήτου έχει καταγράψει ένα άτομο που καθόταν για περισσότερο από μία ώρα κοντά στο αυτοκίνητο, το επεξεργαζόταν και προσπάθησε να αποσυνδέσει τα καλώδια. Από τις πληροφορίες που έχουμε μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να είναι βλάβη στην μπαταρία. Θα γινόντουσαν εκρήξεις. Οι κάμερες δεν έχουν καταγράψει από που ξεκινάει η φλόγα. Δεν ξέρω αν έβαλε την φωτιά κάτω από το αυτοκίνητο ή βραχυκύκλωσε κάτι όταν προσπάθησε να αποσυνδέσει τα καλώδια φόρτισης».
«Τα καλώδια αυτά έχουν κάποιες ασφάλειες και είναι δύσκολο να τα αποσυνδέσει κάποιος που δεν ξέρει. Στο βίντεο φαίνεται να ασκεί μεγάλη πίεση και δύναμη στο όχημα. Αλλά ακόμα δεν έχει βγει το πόρισμα. Αυτός ήταν κοντά στα 30, ίσως είχε πιει κάτι, συμπεριφερόταν αλλόκοτα. Το αυτοκίνητο το είχα 2 μήνες, ήταν καινούργιο, δεν είχε κανένα πρόβλημα. Τώρα η καταστροφή είναι ολική, δεν μπορώ να το επισκευάσω».
-----------------------------------
Το καλώδιο φόρτισης εμπεριέχει σε κάθε βύσμα και μέτρηση θερμοκρασίας, οπότε εάν ξεπεραστεί κάποια θερμοκρασία σταματάει τη φόρτιση. Ομοίως μέσα στο αυτοκίνητο.
Η φόρτιση εκεί, ήταν σε μικρό τριφασικό AC, μόλις 11 kW, δε παίρνουν φωτιά έτσι τα καλώδια και τα βύσματα και τα αυτοκίνητα.
«Η κάμερα του αυτοκινήτου έχει καταγράψει ένα άτομο που καθόταν για περισσότερο από μία ώρα κοντά στο αυτοκίνητο, το επεξεργαζόταν και προσπάθησε να αποσυνδέσει τα καλώδια. Από τις πληροφορίες που έχουμε μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να είναι βλάβη στην μπαταρία. Θα γινόντουσαν εκρήξεις. Οι κάμερες δεν έχουν καταγράψει από που ξεκινάει η φλόγα. Δεν ξέρω αν έβαλε την φωτιά κάτω από το αυτοκίνητο ή βραχυκύκλωσε κάτι όταν προσπάθησε να αποσυνδέσει τα καλώδια φόρτισης».
«Τα καλώδια αυτά έχουν κάποιες ασφάλειες και είναι δύσκολο να τα αποσυνδέσει κάποιος που δεν ξέρει. Στο βίντεο φαίνεται να ασκεί μεγάλη πίεση και δύναμη στο όχημα. Αλλά ακόμα δεν έχει βγει το πόρισμα. Αυτός ήταν κοντά στα 30, ίσως είχε πιει κάτι, συμπεριφερόταν αλλόκοτα. Το αυτοκίνητο το είχα 2 μήνες, ήταν καινούργιο, δεν είχε κανένα πρόβλημα. Τώρα η καταστροφή είναι ολική, δεν μπορώ να το επισκευάσω».
-----------------------------------
Το καλώδιο φόρτισης εμπεριέχει σε κάθε βύσμα και μέτρηση θερμοκρασίας, οπότε εάν ξεπεραστεί κάποια θερμοκρασία σταματάει τη φόρτιση. Ομοίως μέσα στο αυτοκίνητο.
Η φόρτιση εκεί, ήταν σε μικρό τριφασικό AC, μόλις 11 kW, δε παίρνουν φωτιά έτσι τα καλώδια και τα βύσματα και τα αυτοκίνητα.