- Μηνύματα
- 7.260
- Reaction score
- 1.592
Μόνο που σκέφτομαι τα καλώδια ρεύματος των subs και τις γυάλινες ασφάλειες, μετά την επίχρυση ασφάλεια του πίνακα, με πιάνει έντονος πονοκέφαλος
Pure silver,please!Μόνο που σκέφτομαι τα καλώδια ρεύματος των subs και τις γυάλινες ασφάλειες, μετά την επίχρυση ασφάλεια του πίνακα, με πιάνει έντονος πονοκέφαλος
Στον τομέα παραμέτρων που αναφέρομαι οποιαδήποτε ακροαματική διαφορά ... είναι μετρήσιμη και με επαναληπτικότητα, σε αντίθεση με τις πιο νεφελώδεις των παρελκομένων.Και που ξέρεις τόσο σίγουρα τι μετράει και πόσο ;
Υπομονή ως τη συνταξη και τότε 8" και μεγάλο είναι.Τα ρέστα στην υπερβολή των καλωδίων παρά στην υπερβολη των woofers.
Μου αρέσει που ελπίζεις ακόμη ότι θα πάρουμε σύνταξη.Υπομονή ως τη συνταξη και τότε 8" και μεγάλο είναι.Τα ρέστα στην υπερβολή των καλωδίων παρά στην υπερβολη των woofers.
Τι έχω ; Τι είναι αυτό το transparent πάλι ; Ρωτάω μήπως και το έχω και δεν το ξέρω και την πάθω όπως το πολύπριζο. Είμαι ικανός. Έλα ΟΚ το ξέρω αυτό ... καλώδια δεν είναι ;Transparent που έχει ο thva.
Υπερβολή στα γουφερ είναι > 21 ιντσες.Υπομονή ως τη συνταξη και τότε 8" και μεγάλο είναι.Τα ρέστα στην υπερβολή των καλωδίων παρά στην υπερβολη των woofers.
Γιατί πληθυντικός;Αφού είσαι ήδη συνταξιούχος και με το εφ άπαξ πήρες το Crystal και το Transparent!Μου αρέσει που ελπίζεις ακόμη ότι θα πάρουμε σύνταξη.
Τι έχω ; Τι είναι αυτό το transparent πάλι ; Ρωτάω μήπως και το έχω και δεν το ξέρω και την πάθω όπως το πολύπριζο. Είμαι ικανός. Έλα ΟΚ το ξέρω αυτό ... καλώδια δεν είναι ;
Όχι, εννοώ πως κάτι , ένα χαρακτηριστικό (μετρήσιμο ή όχι, υποκειμενικό ή αντικειμενικό ... δεν έχει σημασία αλλά και να έχει ας μην το εξετάσουμε προς στιγμήν και το βάλουμε ως παράγοντα) ενώ είναι π.χ. 1 % έχει ένα υποκειμενικό αντίκτυπο στον ακροάτη σαν 60 % ενώ ένα άλλο που είναι 100 % έχει ένα αντίκτυπο 20 % κ.ο.κ. Με ποιο reference γίνεται τέτοια σύγκριση και αξιολόγηση μεταξύ χαρακτηριστικών ; Πρώτα απο όλα δεν γίνεται. Ούτε επιστημονικά φαντάζομαι στις εργασίες κάν του Τούλ καθώς δεν θα μπορούσε αλλιώς να κάνει μια σύγκριση που αλλάζει μόνο ένας παράγοντας ώστε να μπορέσει και να καθορίσει την σημασία του.Στον τομέα παραμέτρων που αναφέρομαι οποιαδήποτε ακροαματική διαφορά ... είναι μετρήσιμη και με επαναληπτικότητα, σε αντίθεση με τις πιο νεφελώδεις των παρελκομένων.
Επίσης μέχρι...21 τεμάχια (λογαριάζονται κι εφεδρικά).Υπερβολή στα γουφερ είναι > 21 ιντσες.
Μέχρι 21", είναι νορμάλ.
Τα δεδομένα του audio λένε πως δεν είναι υποχρεωτικό να θυσίαζες οποιαδήποτε αρεστή διαστρωμάτωση ηχητικής σκηνής αφού θα μπορούσες να κροσάρεις τα main με sub στα τυπικά 80 Hz κατά τρόπον ώστε να κρατούσες τα πρώτα όσο απομακρυσμένα θα ήθελες από το οπίσθιο προς εκείνα τοίχωμα ενώ τα δεύτερα θα τοποθετούνταν για τη βέλτιστη τονική συνάφεια πάνω στις δύο πρώτες οκτάβες.Όχι, εννοώ πως κάτι , ένα χαρακτηριστικό (μετρήσιμο ή όχι, υποκειμενικό ή αντικειμενικό ... δεν έχει σημασία αλλά και να έχει ας μην το εξετάσουμε προς στιγμήν και το βάλουμε ως παράγοντα) ενώ είναι π.χ. 1 % έχει ένα υποκειμενικό αντίκτυπο στον ακροάτη σαν 60 % ενώ ένα άλλο που είναι 100 % έχει ένα αντίκτυπο 20 % κ.ο.κ. Με ποιο reference γίνεται τέτοια σύγκριση και αξιολόγηση μεταξύ χαρακτηριστικών ; Πρώτα απο όλα δεν γίνεται. Ούτε επιστημονικά φαντάζομαι στις εργασίες κάν του Τούλ καθώς δεν θα μπορούσε αλλιώς να κάνει μια σύγκριση που αλλάζει μόνο ένας παράγοντας ώστε να μπορέσει και να καθορίσει την σημασία του.
Π.χ. λένε όλοι οι audio people ότι ένα ηχείο πρέπει να είναι κοντά στον τοίχο για τους γνωστούς χ, ψ λόγους , να μην τους ξαναλέμε. Αυτό είναι αποσπασματικό. Εάν αυτό με κάνει να θυσιάσω - λόγω ότι στην πράξη τα πράγματα δεν είναι ποτέ ιδανικά και κάθε χώρος έχει τις ιδιαίτερες συνθήκες του, τις πιο πολλές φορές μάλιστα αναπόφευκτες - π.χ. το stereo image και την ισορροπία μεταξύ καναλιών λόγω άλλων θεμάτων στην επιλεγόμενη θέση αυτή..... τότε εγώ θα προτιμήσω να έχω τονική ανισορροπία. Τέτοια παραδείγματα και αναγκαστικές "επιλογές" μπορώ να σου πω άπειρες. Το θέμα είναι σούπερ ολιστικό , εξ ανάγκης μάλιστα (όχι φιλοσοφικής τοποθετησης, που και και φιλοσοφικής να ήταν πάλι λογικό και πρέπον θα ήταν να είναι ολιστικό) ... τουλάχιστον χαίρομαι που εσύ το προσπαθείς (και το κατανοείς ως τέτοια) απο αυτήν την οπτική. "Κλέβεις" λίγο μερικές φορές ... αλλά ΟΚ.
Μωρέ γίνεται και με άλλο τρόπο καθώς το sbir σου σε αυτές τις συχνότητες μέχρι και 60 hz ακόμη ακόμη αντιμετωπίζεται εύκολα έστω και σε ένα άξονα (το ύψος δεν το έχετε ούτε εσείς συνήθως εξάλλου) ... και στον άλλον άξονα μπορεί και να είσαι και τυχερός να μην έχεις ή να έχεις άπλετο χώρο και να μπορείς να το λύσεις και για αυτόν. Θεωρητικά ολα γίνονται, στην πράξη είναι αλλιώς. Και να γίνει και πάμφθηνα. Ούτε το sbir είναι δεδομένο ότι το έχεις σε όλους τους άξονες ή στην ίδια ή μεγάλη ένταση. Και συν εξάλλου ότι μπορεί να έχεις ήδη ηχεία που έχουν καλή ισορροπία και δεν θές να την χαλάσεις για να κατέβεις σε απύθμενα βάθη που στο κάτω κάτω θα έχεις ένα ή δύο μόνο συντονιμσούς. Και ... και ... πολλά και .... Κάθε περίπτωση είναι ειδική.Πάντως το ερώτημα μου το ουσιαστικπο περί ποσόστωσης και αντικτύπου μεταξύ χαρακτηριστικών (όχι μόνο των ιδίων) δεν το απάντησες και να θεωρήσουμε κιόλας ακόμη ότι οι μετρήσεις έχουν την σημασία που τους δίνεις ...που όπως εδραιώσαμε με το άρθρο του Pass αλλά και άλλων τεσσάρων τουλάχιστον κορυφαίων σχεδιαστών που εγώ σέβομαι αλλά και εμπειρικά ο ίδιος διαπιστωμένα .... συμφωνούν με τον Pass.Επίσης μέχρι...21 τεμάχια (λογαριάζονται κι εφεδρικά).
Αναρωτιέμαι πόσο αιθεροβάμων μπορεί να είναι όποιος θα πίστευε πως τα main ηχεία του με μικρό woofer και φόρτιση γραμμής μεταφοράς θα είχαν ωφέλιμη απόκριση από τα 29 Hz χωρίς σημαντικές παραμορφώσεις και καταπόνηση στο ηχειακό σύστημα.
Τα δεδομένα του audio λένε πως δεν είναι υποχρεωτικό να θυσίαζες οποιαδήποτε αρεστή διαστρωμάτωση ηχητικής σκηνής αφού θα μπορούσες να κροσάρεις τα main με sub στα τυπικά 80 Hz κατά τρόπον ώστε να κρατούσες τα πρώτα όσο απομακρυσμένα θα ήθελες από το οπίσθιο προς εκείνα τοίχωμα ενώ τα δεύτερα θα τοποθετούνταν για τη βέλτιστη τονική συνάφεια πάνω στις δύο πρώτες οκτάβες.
Όπως διαπιστώνεις παύουμε πλέον να μιλάμε περί σκέτης ισορροπίας όπου η υποκειμενική αντίληψη μπορεί ν'ανέχεται κάποια χαλαρότητα αλλά περί συνάφειας από την οποία εξαρτάται η ακροαματική αρτιότητα σε ολόκληρο το φάσμα. Η ποιότητα στις πρώτες οκτάβες επηρεάζει το πώς ακούγονται και οι ανώτερες.
Και δεν τα λυπάσαι τα ηχειάκια σου?-ασε που ακούω πιο δυνατά από τον N.K.!
Εσύ Ν.Κ είχες ποστάρει κάπου κάτι ωραίες καμπύλες των μέσων ηχογραφήσεων ... σου απάντησε κανένας πλην εμού ; να μας πεί τουλάχιστον τι καμπύλη απαιτείται σε καταστάσεις που παίζει μουσική και όχι τόνοι και ουιιιιιί , τι ενέργεια, τι έξοδα,, πόσα πολλά subs, τι κόπος για να ακούσει flat ; Εγώ σου λέω με αυτά που πόσταρες ότι και να έχετε (ακόμη και αυτά του Ear πρίν το waveforming φυσικά χα χα) και 20+ db πάνω απο το flat να βάλετε (ε ρε τα κακόμοιρα τα σάμπς τι τραβάνε) .... στην μουσική και στις εγγραφες της αυτές .... ούτε κάν λίγο δεν ανεβαίνουν αυτές οι καμπύλες. Σαν μαύρη τρύπα είναι το φαινόμενο, όπως τα έξοδα του κράτους. Και με ένα RT που νομίζετε κιόλας ότι η μέτρηση του είναι πραγματική αποτύπωση της κατάστασης στον χώρο σας ... και που όσο περισσότερο μάλιστα απορρόφηση έχετε μέσα ... τόσο μεγαλύτερο λάθος και αποκλιση είναι η μέτρηση του όταν την κάνετε. Στη θεωρία έχετε δίκιο όμως , δεν αντιλέγω.Και δεν τα λυπάσαι τα ηχειάκια σου?
Θα την έχεις φλομώσει στην παραμορφωση την γειτόνισσα
Πάντως ένα μέλος είχε συνοδέψει τα μεγάλα τα pmc με σαμπς. Εσύ με τα μικρά όχι.
Ασχετο, αυτά τα MoFi τα άκουσε κανεις?
Κάποιος τα άκουσε σε έκθεση και ξετρελάθηκε.
View attachment 344187
Φαινόμενα υποχωρήσεων και τονισμών πάνω στην απόκριση ισχύουν για το σύνολο των τοιχωματικών ορίων και στις τέσσαρες πρώτες οκτάβες το μέγεθος αυτών λογαριάζεται κάθε άλλο παρά αμελητέο.Μωρέ γίνεται και με άλλο τρόπο καθώς το sbir σου σε αυτές τις συχνότητες μέχρι και 60 hz ακόμη ακόμη αντιμετωπίζεται εύκολα έστω και σε ένα άξονα (το ύψος δεν το έχετε ούτε εσείς συνήθως εξάλλου) ... και στον άλλον άξονα μπορεί και να είσαι και τυχερός να μην έχεις ή να έχεις άπλετο χώρο και να μπορείς να το λύσεις και για αυτόν. Θεωρητικά ολα γίνονται, στην πράξη είναι αλλιώς. Και να γίνει και πάμφθηνα. Ούτε το sbir είναι δεδομένο ότι το έχεις σε όλους τους άξονες ή στην ίδια ή μεγάλη ένταση. Και συν εξάλλου ότι μπορεί να έχεις ήδη ηχεία που έχουν καλή ισορροπία και δεν θές να την χαλάσεις για να κατέβεις σε απύθμενα βάθη που στο κάτω κάτω θα έχεις ένα ή δύο μόνο συντονιμσούς. Και ... και ... πολλά και .... Κάθε περίπτωση είναι ειδική.Πάντως το ερώτημα μου το ουσιαστικπο περί ποσόστωσης και αντικτύπου μεταξύ χαρακτηριστικών (όχι μόνο των ιδίων) δεν το απάντησες και να θεωρήσουμε κιόλας ακόμη ότι οι μετρήσεις έχουν την σημασία που τους δίνεις ...που όπως εδραιώσαμε με το άρθρο του Pass αλλά και άλλων τεσσάρων τουλάχιστον κορυφαίων σχεδιαστών που εγώ σέβομαι αλλά και εμπειρικά ο ίδιος διαπιστωμένα .... συμφωνούν με τον Pass.
Τι πόσο; Το τερμάτισε.Αναρωτιέμαι πόσο αιθεροβάμων μπορεί να είναι όποιος..
Ναι, άλλος με πολυμπριζα φούμαροτεκχ κι άλλος με φουμαροθυγατροτέκχ.Κάθε περίπτωση είναι ειδική
Βεβαίως. Αν είσαι σε ανοιχτό χώρο, κάτω από τα δέντρα, στη φύση, δίπλα σε ένα ποταμάκι, με τα πουλάκια να κελαηδούν και το φρέσκο αεράκι να γεμίζει αρώματα λουλουδιών.Ούτε το sbir είναι δεδομένο ότι το έχεις σε όλους τους άξονες
Τα μεγάλα,όχι.Το παραδέχθηκε κι ο Τριννοβαιος.Και δεν τα λυπάσαι τα ηχειάκια σου?
Θα την έχεις φλομώσει στην παραμορφωση την γειτόνισσα
Πάντως ένα μέλος είχε συνοδέψει τα μεγάλα τα pmc με σαμπς. Εσύ με τα μικρά όχι.
Ασχετο, αυτά τα MoFi τα άκουσε κανεις?
Κάποιος τα άκουσε σε έκθεση και ξετρελάθηκε.
View attachment 344187
Αυτά λες να είναι πιο ευαίσθητα;Ειναι ομως αναισθητα-υποψιαζομαι πιο αναίσθητα απ' οσο δηλώνει η PMC-ασε που ακούω πιο δυνατά από τον N.K.!
Κάτι θα ξέρει παραπάνω.Τα μεγάλα,όχι.Το παραδέχθηκε κι ο Τριννοβαιος.
Τι σου λέω εγώ ... τι μου λές εσύ τώρα.Φαινόμενα υποχωρήσεων και τονισμών πάνω στην απόκριση ισχύουν για το σύνολο των τοιχωματικών ορίων και στις τέσσαρες πρώτες οκτάβες το μέγεθος αυτών λογαριάζεται κάθε άλλο παρά αμελητέο.
Επειδή δεν χωράνε μπερδέματα σε αυτόν τον παράγοντα κατατίθεται ξανά σχετικός σύνδεσμος για όποιον θα ενδιαφερόταν για δικά του ηχεία και χωροταξία:
Οι σχεδιαστές ηχητικών συσκευών είναι επόμενο να δίνουν πρωτοκαθεδρία στο hardware αφού σε αντίθετη περίπτωση θ'αναιρούσαν από μόνοι τους τη σπουδαιότητα του ρόλου που κατέχουν στην audio κοινότητα.
Χωρίς να συνοδεύονται από μετρήσεις ως πειστήρια, αυτά που λέτε είναι λόγια του αήρ."Sbir" επιμένω ότι δεν εμφανίζονται έντονα αλλά και πολλές φορες και καθόλου σε κάποιους άξονες.