Το σύστημα μου


Μηνύματα
845
Reaction score
928
Μόνο που σκέφτομαι τα καλώδια ρεύματος των subs και τις γυάλινες ασφάλειες, μετά την επίχρυση ασφάλεια του πίνακα, με πιάνει έντονος πονοκέφαλος
Pure silver,please!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.110
Reaction score
55.816
Και που ξέρεις τόσο σίγουρα τι μετράει και πόσο ;
Στον τομέα παραμέτρων που αναφέρομαι οποιαδήποτε ακροαματική διαφορά ... είναι μετρήσιμη και με επαναληπτικότητα, σε αντίθεση με τις πιο νεφελώδεις των παρελκομένων.
Υπομονή ως τη συνταξη και τότε 8" και μεγάλο είναι.Τα ρέστα στην υπερβολή των καλωδίων παρά στην υπερβολη των woofers.
 

Μηνύματα
15.191
Reaction score
17.222
Υπομονή ως τη συνταξη και τότε 8" και μεγάλο είναι.Τα ρέστα στην υπερβολή των καλωδίων παρά στην υπερβολη των woofers.
Μου αρέσει που ελπίζεις ακόμη ότι θα πάρουμε σύνταξη. 😍
Transparent που έχει ο thva.
Τι έχω ; Τι είναι αυτό το transparent πάλι ; Ρωτάω μήπως και το έχω και δεν το ξέρω και την πάθω όπως το πολύπριζο. Είμαι ικανός. :D Έλα ΟΚ το ξέρω αυτό ... καλώδια δεν είναι ;
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.686
Reaction score
133.003
Υπομονή ως τη συνταξη και τότε 8" και μεγάλο είναι.Τα ρέστα στην υπερβολή των καλωδίων παρά στην υπερβολη των woofers.
Υπερβολή στα γουφερ είναι > 21 ιντσες.

Μέχρι 21", είναι νορμάλ.
 

Μηνύματα
845
Reaction score
928
Μου αρέσει που ελπίζεις ακόμη ότι θα πάρουμε σύνταξη. 😍

Τι έχω ; Τι είναι αυτό το transparent πάλι ; Ρωτάω μήπως και το έχω και δεν το ξέρω και την πάθω όπως το πολύπριζο. Είμαι ικανός. :D Έλα ΟΚ το ξέρω αυτό ... καλώδια δεν είναι ;
Γιατί πληθυντικός;Αφού είσαι ήδη συνταξιούχος και με το εφ άπαξ πήρες το Crystal και το Transparent!
 

Μηνύματα
15.191
Reaction score
17.222
Στον τομέα παραμέτρων που αναφέρομαι οποιαδήποτε ακροαματική διαφορά ... είναι μετρήσιμη και με επαναληπτικότητα, σε αντίθεση με τις πιο νεφελώδεις των παρελκομένων.

Όχι, εννοώ πως κάτι , ένα χαρακτηριστικό (μετρήσιμο ή όχι, υποκειμενικό ή αντικειμενικό ... δεν έχει σημασία αλλά και να έχει ας μην το εξετάσουμε προς στιγμήν και το βάλουμε ως παράγοντα) ενώ είναι π.χ. 1 % έχει ένα υποκειμενικό αντίκτυπο στον ακροάτη σαν 60 % ενώ ένα άλλο που είναι 100 % έχει ένα αντίκτυπο 20 % κ.ο.κ. Με ποιο reference γίνεται τέτοια σύγκριση και αξιολόγηση μεταξύ χαρακτηριστικών ; Πρώτα απο όλα δεν γίνεται. Ούτε επιστημονικά φαντάζομαι στις εργασίες κάν του Τούλ καθώς δεν θα μπορούσε αλλιώς να κάνει μια σύγκριση που αλλάζει μόνο ένας παράγοντας ώστε να μπορέσει και να καθορίσει την σημασία του.

Π.χ. λένε όλοι οι audio people ότι ένα ηχείο πρέπει να είναι κοντά στον τοίχο για τους γνωστούς χ, ψ λόγους , να μην τους ξαναλέμε. Αυτό είναι αποσπασματικό. Εάν αυτό με κάνει να θυσιάσω - λόγω ότι στην πράξη τα πράγματα δεν είναι ποτέ ιδανικά και κάθε χώρος έχει τις ιδιαίτερες συνθήκες του, τις πιο πολλές φορές μάλιστα αναπόφευκτες - π.χ. το stereo image και την ισορροπία μεταξύ καναλιών λόγω άλλων θεμάτων στην επιλεγόμενη θέση αυτή..... τότε εγώ θα προτιμήσω να έχω τονική ανισορροπία. Τέτοια παραδείγματα και αναγκαστικές "επιλογές" μπορώ να σου πω άπειρες. Το θέμα είναι σούπερ ολιστικό , εξ ανάγκης μάλιστα (όχι φιλοσοφικής τοποθετησης, που και και φιλοσοφικής να ήταν πάλι λογικό και πρέπον θα ήταν να είναι ολιστικό) ... τουλάχιστον χαίρομαι που εσύ το προσπαθείς (και το κατανοείς ως τέτοια) απο αυτήν την οπτική. "Κλέβεις" λίγο μερικές φορές ... αλλά ΟΚ. 😍
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.110
Reaction score
55.816
Υπερβολή στα γουφερ είναι > 21 ιντσες.

Μέχρι 21", είναι νορμάλ.
Επίσης μέχρι...21 τεμάχια (λογαριάζονται κι εφεδρικά).

Αναρωτιέμαι πόσο αιθεροβάμων μπορεί να είναι όποιος θα πίστευε πως τα main ηχεία του με μικρό woofer και φόρτιση γραμμής μεταφοράς θα είχαν ωφέλιμη απόκριση από τα 29 Hz χωρίς σημαντικές παραμορφώσεις και καταπόνηση στο ηχειακό σύστημα.

Όχι, εννοώ πως κάτι , ένα χαρακτηριστικό (μετρήσιμο ή όχι, υποκειμενικό ή αντικειμενικό ... δεν έχει σημασία αλλά και να έχει ας μην το εξετάσουμε προς στιγμήν και το βάλουμε ως παράγοντα) ενώ είναι π.χ. 1 % έχει ένα υποκειμενικό αντίκτυπο στον ακροάτη σαν 60 % ενώ ένα άλλο που είναι 100 % έχει ένα αντίκτυπο 20 % κ.ο.κ. Με ποιο reference γίνεται τέτοια σύγκριση και αξιολόγηση μεταξύ χαρακτηριστικών ; Πρώτα απο όλα δεν γίνεται. Ούτε επιστημονικά φαντάζομαι στις εργασίες κάν του Τούλ καθώς δεν θα μπορούσε αλλιώς να κάνει μια σύγκριση που αλλάζει μόνο ένας παράγοντας ώστε να μπορέσει και να καθορίσει την σημασία του.

Π.χ. λένε όλοι οι audio people ότι ένα ηχείο πρέπει να είναι κοντά στον τοίχο για τους γνωστούς χ, ψ λόγους , να μην τους ξαναλέμε. Αυτό είναι αποσπασματικό. Εάν αυτό με κάνει να θυσιάσω - λόγω ότι στην πράξη τα πράγματα δεν είναι ποτέ ιδανικά και κάθε χώρος έχει τις ιδιαίτερες συνθήκες του, τις πιο πολλές φορές μάλιστα αναπόφευκτες - π.χ. το stereo image και την ισορροπία μεταξύ καναλιών λόγω άλλων θεμάτων στην επιλεγόμενη θέση αυτή..... τότε εγώ θα προτιμήσω να έχω τονική ανισορροπία. Τέτοια παραδείγματα και αναγκαστικές "επιλογές" μπορώ να σου πω άπειρες. Το θέμα είναι σούπερ ολιστικό , εξ ανάγκης μάλιστα (όχι φιλοσοφικής τοποθετησης, που και και φιλοσοφικής να ήταν πάλι λογικό και πρέπον θα ήταν να είναι ολιστικό) ... τουλάχιστον χαίρομαι που εσύ το προσπαθείς (και το κατανοείς ως τέτοια) απο αυτήν την οπτική. "Κλέβεις" λίγο μερικές φορές ... αλλά ΟΚ. 😍
Τα δεδομένα του audio λένε πως δεν είναι υποχρεωτικό να θυσίαζες οποιαδήποτε αρεστή διαστρωμάτωση ηχητικής σκηνής αφού θα μπορούσες να κροσάρεις τα main με sub στα τυπικά 80 Hz κατά τρόπον ώστε να κρατούσες τα πρώτα όσο απομακρυσμένα θα ήθελες από το οπίσθιο προς εκείνα τοίχωμα ενώ τα δεύτερα θα τοποθετούνταν για τη βέλτιστη τονική συνάφεια πάνω στις δύο πρώτες οκτάβες.

Όπως διαπιστώνεις παύουμε πλέον να μιλάμε περί σκέτης ισορροπίας όπου η υποκειμενική αντίληψη μπορεί ν'ανέχεται κάποια χαλαρότητα αλλά περί συνάφειας από την οποία εξαρτάται η ακροαματική αρτιότητα σε ολόκληρο το φάσμα. Η ποιότητα στις πρώτες οκτάβες επηρεάζει το πώς ακούγονται και οι ανώτερες.
 

Μηνύματα
15.191
Reaction score
17.222
Επίσης μέχρι...21 τεμάχια (λογαριάζονται κι εφεδρικά).

Αναρωτιέμαι πόσο αιθεροβάμων μπορεί να είναι όποιος θα πίστευε πως τα main ηχεία του με μικρό woofer και φόρτιση γραμμής μεταφοράς θα είχαν ωφέλιμη απόκριση από τα 29 Hz χωρίς σημαντικές παραμορφώσεις και καταπόνηση στο ηχειακό σύστημα.


Τα δεδομένα του audio λένε πως δεν είναι υποχρεωτικό να θυσίαζες οποιαδήποτε αρεστή διαστρωμάτωση ηχητικής σκηνής αφού θα μπορούσες να κροσάρεις τα main με sub στα τυπικά 80 Hz κατά τρόπον ώστε να κρατούσες τα πρώτα όσο απομακρυσμένα θα ήθελες από το οπίσθιο προς εκείνα τοίχωμα ενώ τα δεύτερα θα τοποθετούνταν για τη βέλτιστη τονική συνάφεια πάνω στις δύο πρώτες οκτάβες.

Όπως διαπιστώνεις παύουμε πλέον να μιλάμε περί σκέτης ισορροπίας όπου η υποκειμενική αντίληψη μπορεί ν'ανέχεται κάποια χαλαρότητα αλλά περί συνάφειας από την οποία εξαρτάται η ακροαματική αρτιότητα σε ολόκληρο το φάσμα. Η ποιότητα στις πρώτες οκτάβες επηρεάζει το πώς ακούγονται και οι ανώτερες.
Μωρέ γίνεται και με άλλο τρόπο καθώς το sbir σου σε αυτές τις συχνότητες μέχρι και 60 hz ακόμη ακόμη αντιμετωπίζεται εύκολα έστω και σε ένα άξονα (το ύψος δεν το έχετε ούτε εσείς συνήθως εξάλλου) ... και στον άλλον άξονα μπορεί και να είσαι και τυχερός να μην έχεις :D ή να έχεις άπλετο χώρο και να μπορείς να το λύσεις και για αυτόν. Θεωρητικά ολα γίνονται, στην πράξη είναι αλλιώς. Και να γίνει και πάμφθηνα. Ούτε το sbir είναι δεδομένο ότι το έχεις σε όλους τους άξονες ή στην ίδια ή μεγάλη ένταση. Και συν εξάλλου ότι μπορεί να έχεις ήδη ηχεία που έχουν καλή ισορροπία και δεν θές να την χαλάσεις για να κατέβεις σε απύθμενα βάθη που στο κάτω κάτω θα έχεις ένα ή δύο μόνο συντονιμσούς. Και ... και ... πολλά και .... Κάθε περίπτωση είναι ειδική.Πάντως το ερώτημα μου το ουσιαστικπο περί ποσόστωσης και αντικτύπου μεταξύ χαρακτηριστικών (όχι μόνο των ιδίων) δεν το απάντησες και να θεωρήσουμε κιόλας ακόμη ότι οι μετρήσεις έχουν την σημασία που τους δίνεις ...που όπως εδραιώσαμε :D με το άρθρο του Pass αλλά και άλλων τεσσάρων τουλάχιστον κορυφαίων σχεδιαστών που εγώ σέβομαι αλλά και εμπειρικά ο ίδιος διαπιστωμένα .... συμφωνούν με τον Pass.
 

Μηνύματα
4.731
Reaction score
8.247
-ασε που ακούω πιο δυνατά από τον N.K.!
Και δεν τα λυπάσαι τα ηχειάκια σου? 😀
Θα την έχεις φλομώσει στην παραμορφωση την γειτόνισσα:biggrin:

Πάντως ένα μέλος είχε συνοδέψει τα μεγάλα τα pmc με σαμπς. Εσύ με τα μικρά όχι.😀

Ασχετο, αυτά τα MoFi τα άκουσε κανεις?
Κάποιος τα άκουσε σε έκθεση και ξετρελάθηκε.
1727687254796.jpeg
 

Μηνύματα
15.191
Reaction score
17.222
Και δεν τα λυπάσαι τα ηχειάκια σου? 😀
Θα την έχεις φλομώσει στην παραμορφωση την γειτόνισσα:biggrin:

Πάντως ένα μέλος είχε συνοδέψει τα μεγάλα τα pmc με σαμπς. Εσύ με τα μικρά όχι.😀

Ασχετο, αυτά τα MoFi τα άκουσε κανεις?
Κάποιος τα άκουσε σε έκθεση και ξετρελάθηκε.
View attachment 344187
Εσύ Ν.Κ είχες ποστάρει κάπου κάτι ωραίες καμπύλες των μέσων ηχογραφήσεων ... σου απάντησε κανένας πλην εμού ; :D να μας πεί τουλάχιστον τι καμπύλη απαιτείται σε καταστάσεις που παίζει μουσική και όχι τόνοι και ουιιιιιί , τι ενέργεια, τι έξοδα,, πόσα πολλά subs, τι κόπος για να ακούσει flat ; Εγώ σου λέω με αυτά που πόσταρες ότι και να έχετε (ακόμη και αυτά του Ear πρίν το waveforming φυσικά χα χα) και 20+ db πάνω απο το flat να βάλετε (ε ρε τα κακόμοιρα τα σάμπς τι τραβάνε) .... στην μουσική και στις εγγραφες της αυτές .... ούτε κάν λίγο δεν ανεβαίνουν αυτές οι καμπύλες. :D Σαν μαύρη τρύπα είναι το φαινόμενο, όπως τα έξοδα του κράτους. :D Και με ένα RT που νομίζετε κιόλας ότι η μέτρηση του είναι πραγματική αποτύπωση της κατάστασης στον χώρο σας ... και που όσο περισσότερο μάλιστα απορρόφηση έχετε μέσα ... τόσο μεγαλύτερο λάθος και αποκλιση είναι η μέτρηση του όταν την κάνετε. :D Στη θεωρία έχετε δίκιο όμως , δεν αντιλέγω.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.110
Reaction score
55.816
Μωρέ γίνεται και με άλλο τρόπο καθώς το sbir σου σε αυτές τις συχνότητες μέχρι και 60 hz ακόμη ακόμη αντιμετωπίζεται εύκολα έστω και σε ένα άξονα (το ύψος δεν το έχετε ούτε εσείς συνήθως εξάλλου) ... και στον άλλον άξονα μπορεί και να είσαι και τυχερός να μην έχεις :D ή να έχεις άπλετο χώρο και να μπορείς να το λύσεις και για αυτόν. Θεωρητικά ολα γίνονται, στην πράξη είναι αλλιώς. Και να γίνει και πάμφθηνα. Ούτε το sbir είναι δεδομένο ότι το έχεις σε όλους τους άξονες ή στην ίδια ή μεγάλη ένταση. Και συν εξάλλου ότι μπορεί να έχεις ήδη ηχεία που έχουν καλή ισορροπία και δεν θές να την χαλάσεις για να κατέβεις σε απύθμενα βάθη που στο κάτω κάτω θα έχεις ένα ή δύο μόνο συντονιμσούς. Και ... και ... πολλά και .... Κάθε περίπτωση είναι ειδική.Πάντως το ερώτημα μου το ουσιαστικπο περί ποσόστωσης και αντικτύπου μεταξύ χαρακτηριστικών (όχι μόνο των ιδίων) δεν το απάντησες και να θεωρήσουμε κιόλας ακόμη ότι οι μετρήσεις έχουν την σημασία που τους δίνεις ...που όπως εδραιώσαμε :D με το άρθρο του Pass αλλά και άλλων τεσσάρων τουλάχιστον κορυφαίων σχεδιαστών που εγώ σέβομαι αλλά και εμπειρικά ο ίδιος διαπιστωμένα .... συμφωνούν με τον Pass.
Φαινόμενα υποχωρήσεων και τονισμών πάνω στην απόκριση ισχύουν για το σύνολο των τοιχωματικών ορίων και στις τέσσαρες πρώτες οκτάβες το μέγεθος αυτών λογαριάζεται κάθε άλλο παρά αμελητέο.
Επειδή δεν χωράνε μπερδέματα σε αυτόν τον παράγοντα κατατίθεται ξανά σχετικός σύνδεσμος για όποιον θα ενδιαφερόταν για δικά του ηχεία και χωροταξία:

Οι σχεδιαστές ηχητικών συσκευών είναι επόμενο να δίνουν πρωτοκαθεδρία στο hardware αφού σε αντίθετη περίπτωση θ'αναιρούσαν από μόνοι τους τη σπουδαιότητα του ρόλου που κατέχουν στην audio κοινότητα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.686
Reaction score
133.003
Αναρωτιέμαι πόσο αιθεροβάμων μπορεί να είναι όποιος..
Τι πόσο; Το τερμάτισε. 🤣

Κάθε περίπτωση είναι ειδική
Ναι, άλλος με πολυμπριζα φούμαροτεκχ κι άλλος με φουμαροθυγατροτέκχ. 🤪
Ούτε το sbir είναι δεδομένο ότι το έχεις σε όλους τους άξονες
Βεβαίως. Αν είσαι σε ανοιχτό χώρο, κάτω από τα δέντρα, στη φύση, δίπλα σε ένα ποταμάκι, με τα πουλάκια να κελαηδούν και το φρέσκο αεράκι να γεμίζει αρώματα λουλουδιών.

Μα τι ποίηση γράφω πρωί πρωί. 🤭😁😜
 

Μηνύματα
845
Reaction score
928
Και δεν τα λυπάσαι τα ηχειάκια σου? 😀
Θα την έχεις φλομώσει στην παραμορφωση την γειτόνισσα:biggrin:

Πάντως ένα μέλος είχε συνοδέψει τα μεγάλα τα pmc με σαμπς. Εσύ με τα μικρά όχι.😀

Ασχετο, αυτά τα MoFi τα άκουσε κανεις?
Κάποιος τα άκουσε σε έκθεση και ξετρελάθηκε.
View attachment 344187
Τα μεγάλα,όχι.Το παραδέχθηκε κι ο Τριννοβαιος.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.686
Reaction score
133.003
Άμα έχεις φορέσει έστω και μια φορά ζώνη στο παντελόνι, θα ξέρεις πως κάτω από τη ζώνη του σρόεντερ θα'χεις ζμπίρ ολόβε από ολόβε.

Άμα δε φόρεσες ποτέ (κι ούτε πρόκειται να βάλεις) ζώνη σ' αυτή τη ζωή, ειν'αλλιώς. 🤪🤣😁😜



ΥΓ. Έλα, σοβαρά τώρα: 😜

Ειναι ομως αναισθητα-υποψιαζομαι πιο αναίσθητα απ' οσο δηλώνει η PMC-ασε που ακούω πιο δυνατά από τον N.K.!
Αυτά λες να είναι πιο ευαίσθητα;


Μήπως να τα δοκιμάσεις αυτά, αντί του γκαμούτ; Έτσι για ποικιλία στις δοκιμές λέω.
 
Last edited:




ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.927
Μηνύματα
2.922.825
Members
38.112
Νεότερο μέλος
panos64
Top