Tesla

TGD

Μηνύματα
8.780
Reaction score
8.836
Όχι πια. Στο Peugeot 104 ήταν τα φλας στο δεξί οι υαλοκαθαριστήρες στο αριστερό. Αλλά τα τελευταία 30+ χρόνια οι θέσεις είναι στάνταρ. Υπάρχουν μικροδιαφορές, πχ στα γιαπωνέζικα που έχω οδηγήσει οι καθαριστηρες ανοίγουν προς τα κάτω ενώ στα ευρωπαϊκά προς τα πάνω αλλά τίποτα που να σε δυσκόλεψει ακόμα και αν χρειαστεί επειγόντως να οδηγήσεις ένα άγνωστο αυτοκίνητο.
Αν ο κάθε e-αυτοκινητας συνεχίζει να φτιάχνει ο,τι του κατεβαίνει θα μας βάλουν να περνούμε ειδίκευση τύπου σαν τα αεροπλάνα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.923
Reaction score
30.860
Εντάξει δεν θέλει και πτυχίο να βρεις τα φλας στο Highland. Μπροστά στα μάτια σου είναι. Άλλο αν δεν βολεύουν. Σαν πρώτη εντύπωση θέλει λίγο προσοχή σε ιδιαίτερες καταστάσεις. Στην πορεία θα φανεί.

Υγ: συζητούσα με έναν φίλο καμένο τεσλάκια (που δεν έχει Tesla και δεν νομίζω να πάρεις ποτέ ηλεκτρικό) και του είπα για το θέμα των φλας. Και μου απαντά αμέσως "δεν φταίει η Tesla αλλά οι δρόμοι. Άκου εκεί φταίει η Tesla".

Πέθανα στα γέλια.
 


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.801
Reaction score
21.677
Πιθανόν να εννοεί πως σε κάθε μάρκα οι μοχλοί έχουν διαφορετική θέση και λειτουργία.
Έχω μια εντύπωση ότι δεν είναι αποκλειστικά θέμα μάρκας αυτοκινήτου. Παίζει ρόλο και η θέση του τιμονιού - αριστερά ή δεξιά, επομένως με ποιο χέρι αλλάζει ταχύτητες ο οδηγός.

Βέβαια, σε χώρες που τα αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων τα ψάχνεις με το κυάλι (π.χ Κύπρος) ή στα ηλεκτρικά που είναι εκ φύσεως αυτόματα, λίγη σημασία έχει και πλέον αποτελεί θέμα εξοικείωσης του οδηγού με τη θέση και λειτουργία των μοχλών του τιμονιού.
 

Μηνύματα
412
Reaction score
1.069
Έχω μια εντύπωση ότι δεν είναι αποκλειστικά θέμα μάρκας αυτοκινήτου. Παίζει ρόλο και η θέση του τιμονιού - αριστερά ή δεξιά, επομένως με ποιο χέρι αλλάζει ταχύτητες ο οδηγός.

Βέβαια, σε χώρες που τα αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων τα ψάχνεις με το κυάλι (π.χ Κύπρος) ή στα ηλεκτρικά που είναι εκ φύσεως αυτόματα, λίγη σημασία έχει και πλέον αποτελεί θέμα εξοικείωσης του οδηγού με τη θέση και λειτουργία των μοχλών του τιμονιού.
Στην Κύπρο έχω οδηγήσει παλιό δεξιοτίμονο Vitara που είχε δεξιά τα φλας και αριστερά τους υαλοκαθαριστήρες. Όλα χειροκίνητα βέβαια.
Τώρα που το σκέφτομαι είχε και την πρώτη πάνω δεξιά αντί πάνω αριστερά. Πολύ ανάποδο αυτοκίνητο.
 



Μηνύματα
7.506
Reaction score
1.613
Κι εγώ οδήγησα κάποτε ένα πολύ ανάποδο αυτοκίνητο που την είχε κάτω αριστερά! :whistling:
Αυτά (dogleg) είναι και τα καλύτερα. Θα ήθελα να αποκτήσω ένα μία μέρα, η πλέον προσιτη περίπτωση που μπορώ να σκεφτώ είναι η 190Ε 2.3 16V (που μόλις τώρα σιγά σιγά τις ανακαλύπτουν οι χιπστεράδες που ορίζουν τιμές στα κλασικά αυτοκίνητα και ακόμη βρίσκεις με λιγότερα από 20Κ).
 


gid

Μηνύματα
8.246
Reaction score
9.488
Στην Κύπρο έχω οδηγήσει παλιό δεξιοτίμονο Vitara που είχε δεξιά τα φλας και αριστερά τους υαλοκαθαριστήρες. Όλα χειροκίνητα βέβαια.
Τώρα που το σκέφτομαι είχε και την πρώτη πάνω δεξιά αντί πάνω αριστερά. Πολύ ανάποδο αυτοκίνητο.
Είναι λογικό αυτό που κάνανε.

Φτιάξανε τα φλας, τους υαλοκαθαριστήρες και τις ταχύτητες ως καθρέφτη του αριστεροτίμονου.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.590
Reaction score
8.128
Είναι λογικό αυτό που κάνανε.

Φτιάξανε τα φλας, τους υαλοκαθαριστήρες και τις ταχύτητες ως καθρέφτη του αριστεροτίμονου.
Έτσι θα έπρεπε να είναι κανονικά τα δεξιοτίμονα (τουλάχιστον όσον αφορά το κιβώτιο) αλλά λόγω κόστους, δεν είναι.

Όταν οδηγάς (μη αυτόματο) σε ανάποδη χώρα το πιο δύσκολο δεν είναι να κινείσαι αριστερά. Το πιο δύσκολο είναι να κουμπώνεις τις ταχύτητες ανάποδα (δηλαδή προς "τα έξω" (και μάλιστα με το αριστερό χέρι) αντί τραβώντας προς τα σένα.
 

Μηνύματα
412
Reaction score
1.069
Είναι λογικό αυτό που κάνανε.

Φτιάξανε τα φλας, τους υαλοκαθαριστήρες και τις ταχύτητες ως καθρέφτη του αριστεροτίμονου.
Ισχύει και ίσως αυτό να είναι το σωστό εργονομικά. Απλά ήταν αδύνατο να μη κάνεις κάποιο λάθος στη μετάβαση από το ένα στο άλλο. Εγώ που άλλαζα χώρα κάθε βδομάδα τα είχα δει όλα.
 

Μηνύματα
14
Reaction score
20
επίσης η πρώτη bmw m3 του 1985-1991 είχε την παρακάτω διάταξη στο κιβώτιο

1727723435994.png


ένα από τα ελάχιστα αμάξια που δεν βγήκε ποτέ δεξιο-τίμονο ακόμα και στην Αγγλία-Κυπρο-Ιαπωνία
 



vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.111
Reaction score
2.750
δεν θα προλαβεις να δεις...warp speed...

πουλησα το tiguan 1.5 πριν κανα διμηνο, δεν τραβαγε μια...

εκανα τεστ τα πισωκινητα 3 & Υ , το 3 ωραιο, γρηγορο εκανε και κωλιδια

αναμενω το facelift Y για να αποφασισω αγορα, μονο 4κινητο, αλλη φαση, βεντουζα λεμεεεε
 


Μηνύματα
1.876
Reaction score
439
έχω ήδη 4-κίνητο και γρήγορο ( το ίδιο αμάξι :p )
προφανώς και μιλάμε για άλλο επίπεδο επιδόσεων, οπότε είπα να κάνω μια δοκιμή, να δω μήπως είναι υπερβολικός ο Κώστας.. 😁
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.386
Reaction score
138.209
έχω ήδη 4-κίνητο και γρήγορο ( το ίδιο αμάξι :p )
προφανώς και μιλάμε για άλλο επίπεδο επιδόσεων, οπότε είπα να κάνω μια δοκιμή, να δω μήπως είναι υπερβολικός ο Κώστας.. 😁
Καλάαααααα... Πάνε πάτα το δεξί πεταλ, και το ξανασυζητάμε.
 



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.954
Μηνύματα
2.957.092
Members
38.268
Νεότερο μέλος
kostas vak
Top