Αυτοκίνητο μιας άλλης εποχής.

Μηνύματα
13.952
Reaction score
11.634
ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΗΤΑΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΡΟΜΠΑ

ΦΡΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΚΟΠΤΑΚΙ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ Η ΠΙΕΣΗ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ.
Και πώς ρύθμιζες την ένταση του φρεναρίσματος;
 

Μηνύματα
31.584
Reaction score
26.418
Και πώς ρύθμιζες την ένταση του φρεναρίσματος;
ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΦΟΥΣΚΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜ Η 1 ΜΕ 1 1/2 ΕΚΑΤΟΣΤΟ.

ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙΣ ΚΟΛΑΣ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ.

ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η GS ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ.




ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΤΑΘΕΡΟ ΕΙΤΕ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ Ο

ΟΔΗΓΟΣ ΕΙΤΕ 5 ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΒΑΛΙΤΣΕΣ.
 
Last edited:


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
22.415
Reaction score
38.085
Πολύ θα ήθελα να είχα ένα. Κατ αρχάς βρίσκω το στυλ, από αισθητικής απόψεως εννοώ, πανέμορφο!

Κρίμα το αυτοκίνητο, χαντακωθηκε από τις μηχανές του. Οι αρχικές προδιαγραφές ήταν για 6κύλινδρο... Φανταστείτε... Και δύναμη και το απόλυτο βελούδο (θεωρούνται οι πλέον ήσυχοι από άποψη κραδασμών)
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
22.415
Reaction score
38.085
180 σου λέω ήταν η έκδοση Palace .
Η τουλάχιστον έτσι έλεγε η CITROEN .
2.3 λιτρα με ψεκασμό v6
Λεπτομέρεια, Palas όχι από το παλάτι, αλλά από την Παλάδα (Αθηνά). Αναφορά στο όνομα της DS, που παραπέμπει στο déesse (θεά)
 

ika

News
Μηνύματα
17.214
Reaction score
15.747
Παντως αν θυμάμαι καλά, ο ιδιοκτήτης παραπονιόταν για το πολύ ακριβό service και έπρεπε να αλλάζουν και τα υγρά της υδροπνευματικής κάθε κάποια χιλιόμετρα.
Αυτός το είχε φέρει από Κύπρο, ήταν στις ΕΛΔΥΚ.

Και αν θυμάμαι επίσης καλά, και κάποια άλλη μάρκα έβαζε την υδροπνευματική ανάρτηση σε κάποια δικά της , ίσως η MG (η εγγλέζικη και όχι η κινέζικη).

Πάντως το κορυφαίο πρέπει να ήταν η SM με μηχανή MASERATI.
 

Μηνύματα
31.584
Reaction score
26.418
ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΗΣ Υ/Π ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΤΑΝ ΠΡΑΣΙΝΑ LHM TOTAL ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 67.

ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ LHM ΤΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.

ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.

Η ΣΕΡΜΕΝΤΕ ΕΒΑΖΕ ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ W109 ΑΠΟ ΤΟ 67.

ΤΟ ΣΑΣΙ ΤΗΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΦΕΡΟΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΗΜΙΑΥΤΟΦΕΡΟΜΕΝΟ.

images.jpg
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
22.415
Reaction score
38.085
Θυμάστε την ταινία με τον Μπαρτ Ρέινολτς που φεύγει με την SM της γκόμενας που χώρισε, γίνεται μπατσοκυνηγητό και καταλήγει να τη φουντάρει σε ένα κανάλι;

 



Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
22.415
Reaction score
38.085
Νομίζω είχε κατηγορηθεί, έστω ατυπως, για reverse engineering για την υδροπνευματικη της w116.

Αεραναρτηση νομίζω πρωτοεβαλε στη θηριώδη W100 με τον V8. Είχε υδροπνευματικα όλα τα λοιπά συστήματα, και αεραναρτηση.
 






Μηνύματα
7.634
Reaction score
1.975
Νομίζω είχε κατηγορηθεί, έστω ατυπως, για reverse engineering για την υδροπνευματικη της w116.

Αεραναρτηση νομίζω πρωτοεβαλε στη θηριώδη W100 με τον V8. Είχε υδροπνευματικα όλα τα λοιπά συστήματα, και αεραναρτηση.
Νομίζω και η Mercedes πλήρωνε άδεια στη Citroen.

Τη δεκαετία του 70 ήταν εξαιρετικά συνηθισμένο σε ακριβά - πολυτελή αυτοκίνητα να πληρώνουν τη Citroen και να βάζουν το σύστημά της στον πίσω άξονα - μέχρι και η Ferrari το είχε βάλει στις 400i GT.
 

ika

News
Μηνύματα
17.214
Reaction score
15.747

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.023
Reaction score
9.145


Ένα από τα πιο ευρηματικά αυτοκίνητα.... Ομορφιά δε, αξεπέραστη. Διαχρονική!

Προσέξτε στο δεύτερο βίντεο την ανάρτηση... Την ώρα που ξεκινά, κατά την διάρκεια της κίνησης! Λες και βρίσκεται επάνω σε σύννεφο. Τι αμάξι!!!!!
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.951
Μηνύματα
2.995.825
Members
38.386
Νεότερο μέλος
JunisFrey
Top