- Μηνύματα
- 13.217
- Reaction score
- 10.522
Και πώς ρύθμιζες την ένταση του φρεναρίσματος;ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΗΤΑΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΡΟΜΠΑ
ΦΡΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΚΟΠΤΑΚΙ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ Η ΠΙΕΣΗ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ.
Και πώς ρύθμιζες την ένταση του φρεναρίσματος;ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΗΤΑΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΡΟΜΠΑ
ΦΡΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΚΟΠΤΑΚΙ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ Η ΠΙΕΣΗ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ.
ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΦΟΥΣΚΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜ Η 1 ΜΕ 1 1/2 ΕΚΑΤΟΣΤΟ.Και πώς ρύθμιζες την ένταση του φρεναρίσματος;
Λεπτομέρεια, Palas όχι από το παλάτι, αλλά από την Παλάδα (Αθηνά). Αναφορά στο όνομα της DS, που παραπέμπει στο déesse (θεά)180 σου λέω ήταν η έκδοση Palace .
Η τουλάχιστον έτσι έλεγε η CITROEN .
2.3 λιτρα με ψεκασμό v6
ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.