Αυτοκίνητο μιας άλλης εποχής.

Μηνύματα
14.058
Reaction score
11.757
ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΗΤΑΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΡΟΜΠΑ

ΦΡΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΚΟΠΤΑΚΙ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ Η ΠΙΕΣΗ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ.
Και πώς ρύθμιζες την ένταση του φρεναρίσματος;
 

Μηνύματα
32.165
Reaction score
27.106
Και πώς ρύθμιζες την ένταση του φρεναρίσματος;
ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΦΟΥΣΚΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜ Η 1 ΜΕ 1 1/2 ΕΚΑΤΟΣΤΟ.

ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙΣ ΚΟΛΑΣ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ.

ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η GS ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ.




ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΤΑΘΕΡΟ ΕΙΤΕ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ Ο

ΟΔΗΓΟΣ ΕΙΤΕ 5 ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΒΑΛΙΤΣΕΣ.
 
Last edited:


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.186
Reaction score
40.551
Πολύ θα ήθελα να είχα ένα. Κατ αρχάς βρίσκω το στυλ, από αισθητικής απόψεως εννοώ, πανέμορφο!

Κρίμα το αυτοκίνητο, χαντακωθηκε από τις μηχανές του. Οι αρχικές προδιαγραφές ήταν για 6κύλινδρο... Φανταστείτε... Και δύναμη και το απόλυτο βελούδο (θεωρούνται οι πλέον ήσυχοι από άποψη κραδασμών)
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.186
Reaction score
40.551
180 σου λέω ήταν η έκδοση Palace .
Η τουλάχιστον έτσι έλεγε η CITROEN .
2.3 λιτρα με ψεκασμό v6
Λεπτομέρεια, Palas όχι από το παλάτι, αλλά από την Παλάδα (Αθηνά). Αναφορά στο όνομα της DS, που παραπέμπει στο déesse (θεά)
 

ika

News
Μηνύματα
18.675
Reaction score
16.745
Παντως αν θυμάμαι καλά, ο ιδιοκτήτης παραπονιόταν για το πολύ ακριβό service και έπρεπε να αλλάζουν και τα υγρά της υδροπνευματικής κάθε κάποια χιλιόμετρα.
Αυτός το είχε φέρει από Κύπρο, ήταν στις ΕΛΔΥΚ.

Και αν θυμάμαι επίσης καλά, και κάποια άλλη μάρκα έβαζε την υδροπνευματική ανάρτηση σε κάποια δικά της , ίσως η MG (η εγγλέζικη και όχι η κινέζικη).

Πάντως το κορυφαίο πρέπει να ήταν η SM με μηχανή MASERATI.
 

Μηνύματα
32.165
Reaction score
27.106
ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΗΣ Υ/Π ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΤΑΝ ΠΡΑΣΙΝΑ LHM TOTAL ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 67.

ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ LHM ΤΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.

ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.

Η ΣΕΡΜΕΝΤΕ ΕΒΑΖΕ ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ W109 ΑΠΟ ΤΟ 67.

ΤΟ ΣΑΣΙ ΤΗΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΦΕΡΟΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΗΜΙΑΥΤΟΦΕΡΟΜΕΝΟ.

images.jpg
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.186
Reaction score
40.551
Θυμάστε την ταινία με τον Μπαρτ Ρέινολτς που φεύγει με την SM της γκόμενας που χώρισε, γίνεται μπατσοκυνηγητό και καταλήγει να τη φουντάρει σε ένα κανάλι;

 



Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.186
Reaction score
40.551
Νομίζω είχε κατηγορηθεί, έστω ατυπως, για reverse engineering για την υδροπνευματικη της w116.

Αεραναρτηση νομίζω πρωτοεβαλε στη θηριώδη W100 με τον V8. Είχε υδροπνευματικα όλα τα λοιπά συστήματα, και αεραναρτηση.
 






Μηνύματα
7.752
Reaction score
2.236
Νομίζω είχε κατηγορηθεί, έστω ατυπως, για reverse engineering για την υδροπνευματικη της w116.

Αεραναρτηση νομίζω πρωτοεβαλε στη θηριώδη W100 με τον V8. Είχε υδροπνευματικα όλα τα λοιπά συστήματα, και αεραναρτηση.
Νομίζω και η Mercedes πλήρωνε άδεια στη Citroen.

Τη δεκαετία του 70 ήταν εξαιρετικά συνηθισμένο σε ακριβά - πολυτελή αυτοκίνητα να πληρώνουν τη Citroen και να βάζουν το σύστημά της στον πίσω άξονα - μέχρι και η Ferrari το είχε βάλει στις 400i GT.
 

ika

News
Μηνύματα
18.675
Reaction score
16.745

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
8.384
Reaction score
9.450


Ένα από τα πιο ευρηματικά αυτοκίνητα.... Ομορφιά δε, αξεπέραστη. Διαχρονική!

Προσέξτε στο δεύτερο βίντεο την ανάρτηση... Την ώρα που ξεκινά, κατά την διάρκεια της κίνησης! Λες και βρίσκεται επάνω σε σύννεφο. Τι αμάξι!!!!!
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.881
Μηνύματα
3.032.137
Members
38.514
Νεότερο μέλος
bmavroeidis
Top