- Μηνύματα
- 4.928
- Reaction score
- 8.712
Άστα αυτά.... πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε με τα Spendor του Δημήτρη που δεν φτιάχνουν ούτε με.... καλώδιο.Αυτό πάλι, γιατί το νομίζουν και το θεωρούν πολλοί audio people ως κακό ; Έτσι μπορείς να καταλάβεις και να ανακαλύψεις ότι υπάρχουν ενδεχόμενα πιο πολλά προτερήματα (ή και ελαττώματα) στον ήχο τους απο αυτά που είχες παρατηρήσει με σχετικά μικρή συγκρτικά χρονικά διάρκεια και περιορισμένο κιόλας αριθμό εγγραφών που είχες μαζί σου κατά την ακρόαση αγοράς.
Θα το λέει μάλλον κανά paper και χρησιμοποιείται αποσπασματικά ως μονόπλευρη λογική για να αποδείξει κάτι εκτός context.
Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι το κακό δεν συνηθίζεται. Πρώτα απο όλα κάθε φορά μετά απο ένα διάλειμμα δύο ημερών χωρίς να ακούσεις μουσική απο αυτό (το κάθε Χ μηχάνημα) και που ο εγκέφαλος "μηδενίζει" το όποιο κακό ή καλό θεωρούσε "reference" που του αποτυπώθηκε (και να δεχτούμε την "συνήθεια" δηλαδή αλλά και ότι ο ακροατής θα είναι τόσο χαμηλού IQ ή υψηλότατου bias ώστε επιπρόσθετα να μην κάνει basic extrapolation μεταξύ των sessions ακρόασης) ... στην αρχή (λέξη κλειδί) πάντα του νέου session πάλι τα ίδια καλά ή κακά χαρακτηριστικά θα παρατηρήσει. Εάν δεν ήταν έτσι τα πράγματα κάθε (όλοι) μηχανικός μίξης ή mastering θα έβγαζε πάντα τις χειρότερες παραγωγές και ανισορροπίες σε αυτήν. Για αυτό κάνουν και διάλειμμα. Μάλιστα για καλή μίξη η πρακτική κανονικά είναι ανά μισάωρο κιόλας maximum μια ώρα (και ας έχουν μάλιστα πολύ πιο εμπειρία). Μετά όταν βγάζουν το αρχείο κάνουν και άλλο διάλειμμα μιας ημέρας τουλάχιστον πριν ξαναπεισκεφτούν την χθεσινή μίξη.
Τέλος πάντων μετά απο ένα διάστημα οπου θα κρίνει ο ακροατής - ιδιοκτήτης τους ότι νοιώθει >90 % άνετα να βγάλει ένα πιο σίγουρο συμπέρασμα ... τότε μπορεί να ξέρει καλά τι έχει επιλέξει και να μιλήσει με μεγαλύτερη σιγουριά.
Για Συννεφιασμένη Κυριακή καλά είναι