Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.061
Reaction score
49.196
Σήμερα δούλεψα για πρώτη φορά το 1040, ντάξ μια χαρά. Θα ήθελα να θίξω κάτι άλλο όμως.
Όταν είχα πάρει το 530 πήγαινε σφαίρα στη χρήση, όπως συμβαίνει τώρα και με το 1040.
Πέρασε ο καιρός, πήρε κάποιες ενημερώσεις, δίχως να είναι κάτι το ιδιαίτερο και βαρύ ως επιπλέον λειτουργίες και τέτοια. Εδώ και πάρα πολύ καιρό σέρνοντας, σε φάση να κολλάει και ούτε σελίδα να μην αλλάζει.
Και λέω τώρα γω, μήπως η garmin το προκαλεί όλο αυτό μέσω πονηρών pacth για να πάμε στο επόμενο και στο επόμενο και δεν συμμαζεύεται?
Μία σκέψη έκανα, έχετε προσέξει κάτι ανάλογο?
 

Μηνύματα
16.726
Reaction score
23.721
δεν αποκλείεται
πάντως τα μεγάλα μοντέλα γενικώς τα προσέχουν περισσότερο , μάλλον για να προτιμήσεις ξανά μεγάλο μοντέλο της ίδιας εταιρίας

στο 955 που είναι πλέον 2 σειρές πίσω, φτιάχνουν ακόμα αναβαθμίσεις , αυτό που βλέπω είναι οτι πλέον απο μια φορά στις 10 μέρες θα χρειαστεί φόρτιση κάθε 5 με 6
(βέβαια πλέον στις 6 μέρες έχω πάνω απο 7 ώρες προπόνηση αν όχι 8+).
είναι γεμάτα 2 χρόνια πλέον και δείχνει να "αντέχει"
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.061
Reaction score
49.196
Εγω στο fenix έχω κλείσει τις αναβαθμίσεις, έχω περάσει πολύ ταλαιπωρία έως τώρα, κυρίως με τη αυτονομία της μπαταρίας.
Υπάρχει μια ενημέρωση ήδη που δεν έχω κάνει, και ούτε πρόκειται.

Εδώ και πολύ καιρό κάνω δεύτερες σκέψεις για τη εν λόγο εταιρία, δυστυχώς όμως δεν μπορώ να φύγω από το οικοσύστημα τους...Στο software γ@μανε, στο hardware γ@μιούνται
 
Last edited:

Μηνύματα
955
Reaction score
1.127
Σήμερα δούλεψα για πρώτη φορά το 1040, ντάξ μια χαρά. Θα ήθελα να θίξω κάτι άλλο όμως.
Όταν είχα πάρει το 530 πήγαινε σφαίρα στη χρήση, όπως συμβαίνει τώρα και με το 1040.
Πέρασε ο καιρός, πήρε κάποιες ενημερώσεις, δίχως να είναι κάτι το ιδιαίτερο και βαρύ ως επιπλέον λειτουργίες και τέτοια. Εδώ και πάρα πολύ καιρό σέρνοντας, σε φάση να κολλάει και ούτε σελίδα να μην αλλάζει.
Και λέω τώρα γω, μήπως η garmin το προκαλεί όλο αυτό μέσω πονηρών pacth για να πάμε στο επόμενο και στο επόμενο και δεν συμμαζεύεται?
Μία σκέψη έκανα, έχετε προσέξει κάτι ανάλογο?
Κάτι τέτοια κάνουν και άλλες εταιρίες...δες Apple. Δεν το αποκλείω πάντως...
 

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
684
Reaction score
1.991
Με γειες το 1040. Καλές βόλτες!! Τρομερη αγορά

Δεν κρύβω πως αποτελεί ευσεβή πόθο.. ετσι και έλθουν οι συνθήκες να ξεκινήσω τακτικά όπως θέλω πάλι, θα το ζαχαρώσω κάποια στιγμή. Όχι λόγο πρεσβυωπίας, αλλά τα έχει ουυυλα μαζεμένα σε μια οθόνη, μεγαλείο….. :whistling: 8-)
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.789
Reaction score
21.643
Ενημερώνω ότι το Chain Reaction Cycles και το Wiggle επανέφεραν τις αποστολές εκτός UK. Επίσης, το format των sites τους είναι πανομοιότυπο, το ίδιο κι οι τιμές τους - μάλλον επειδή ανήκουν και τα δύο πλέον στην ίδια εταιρία (Brands Holdings Limited).
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.061
Reaction score
49.196
Με γειες το 1040. Καλές βόλτες!! Τρομερη αγορά

Όχι λόγο πρεσβυωπίας, αλλά τα έχει ουυυλα μαζεμένα σε μια οθόνη, μεγαλείο….. :whistling: 8-)
Ευχαριστώ Μάριε!

Εγώ για λόγους στραβωμάρας το επέλεξα, τώρα τα βλέπω όλα καμπάνα, οι χαρακτήρες έχουν τριπλάσιο μέγεθος σε σχέση με τα μικρά αδερφάκια.
Η οθόνη αφής καλή αλλά δεν με χρειάζεται επειδή το χειρίζομαι από τα dfly κουμπάκια του ποδηλάτου.
Όσο για τα πεδία σε κάθε σελίδα είναι το ίδιο, μπορεί να είναι μεγάλη, χωράει όμως μέχρι 10 πεδία, όσο δλδ και στα μικρά αδερφάκια.
Η μεγάλη μπαταρία κάνει κυρίως τη διαφορά και ότι βλέπουν οι γέροι χωρίς γυαλιά.
Να! Ρώτα και τη άλλη γριά με το trek να στο επιβεβαιώσει :lolsign:
 

Μηνύματα
22.397
Reaction score
16.423
Σήμερα δούλεψα για πρώτη φορά το 1040, ντάξ μια χαρά. Θα ήθελα να θίξω κάτι άλλο όμως.
Όταν είχα πάρει το 530 πήγαινε σφαίρα στη χρήση, όπως συμβαίνει τώρα και με το 1040.
Πέρασε ο καιρός, πήρε κάποιες ενημερώσεις, δίχως να είναι κάτι το ιδιαίτερο και βαρύ ως επιπλέον λειτουργίες και τέτοια. Εδώ και πάρα πολύ καιρό σέρνοντας, σε φάση να κολλάει και ούτε σελίδα να μην αλλάζει.
Και λέω τώρα γω, μήπως η garmin το προκαλεί όλο αυτό μέσω πονηρών pacth για να πάμε στο επόμενο και στο επόμενο και δεν συμμαζεύεται?
Μία σκέψη έκανα, έχετε προσέξει κάτι ανάλογο?
Τέτοιο πράγμα, να σέρνεται, δεν έχω παρατηρήσει στο δικό μου 530. Τώρα ίσως παίζει ρόλο και πόσους αισθητήρες έχεις πάνω, και το ό,τι είχες λειτουργίες Di2 που δεν έχω εγώ. Μόνο με την μπαταρία του (πέρα από ένα θεματάκι που είχα με την οθόνη, και έχει αφήσει σημάδι ότι την είχα ξεκολλήσει στο περιθώριο) έχω θέμα (βέβαια 4, κοντά 5 χρόνια μετά) όχι ότι δεν βγάζει ακόμα και μεγάλες διαδρομές, αλλά θέλει συνέχεια φόρτιση, αν το αφήσω χωρίς 1-2 μέρες, θα το βρω ξεφόρτιστο (όχι πάντα, κι αυτό είναι το παράξενο! ). Α και κάτι άλλο, καμιά φορά (με τυχαία εμφάνιση του προβλήματος) το πιάνει η λόξα και δεν βλέπει στο ξεκίνημα κάποιους αισθητήρες, κυρίως το GPS όμως, και μόνο με restart επανέρχεται...
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.061
Reaction score
49.196
Με τους ίδιους αισθητήρες το δούλεψα από τη πρώτη μέρα Σώτο, δεν άλλαξε κάτι σε αυτό. Όσο για τη μπαταρία το θκόμ δεν έχανε ντίπ αυτονομία στο Stand-by, μια λογική πτώση στη αυτονομία υπάρχει, αυτό είναι όμως λογικό μετά από τόσα χρόνια χρήσης.
Να δούμε τώρα πως θα τα πάει σε όλα τα παραπάνω ή ναυαρχίδα τους...
Η αλήθεια είναι πως όσο και να τους βρίζω δεν έχουν αντίπαλο στα ποδηλατικά gps, η wahoo είναι μια εξίσου καλή επιλογή και μετά το χάος...
 

Μηνύματα
955
Reaction score
1.127
Έλα να σε πω, έχεις λάθος ρυθμίσεις ή λάθος δεδομένα καβάλου.
Με 85.5cm καβάλο πρέπει να πας σε 75.5cm ύψος σέλας.
Απο τη φώτο που ανέβασες κάνει μπάμ ότι πεταλάς με μεγάλο άνοιγμα του ποδιού, γιαυτό ίσως και ο τραυματισμός.
Τσέκαρε το εργαλείο που σε έδωσα, είναι πολύ αξιόπιστο
Δοκίμασα από 75.5 έως 77cm ύψος. Κάτω από 77 νοιώθω λες και έχω διπλωμένο το πόδι όταν το έχω σε έκταση. Το χαμηλότερο που νοιώθω να είναι ΟΚ είναι 77cm.

Να ρωτήσω επίσης στα "σχαράκια" (cleats) οι βίδες πόσα Newton τα σφίγγουμε; Στα Girο έγραφε, στα Gaerne δεν είδα κάτι γραμμένο κάπου. Ούτε και στις οδηγίες στα πετάλια. Κάτι για 5-6 είδα αλλά μου φαίνεται πολύ.
 

Μηνύματα
16.726
Reaction score
23.721
το σφίξιμο γενικά πάει με το μέγεθος του σπειρώματος, οπότε αν διάβασες κάτι στην ίδια βίδα σε ένα παπούτσι ισχύει 99% και σε άλλο.
 

Μηνύματα
955
Reaction score
1.127
Συνεχώς διαβάζω για το νέο trend χρήσης μικρού μήκους βραχίονα αναλογικά πάντα με το ύψος και το μέγεθος του ποδηλάτου. Έτσι βλέπω χρήση βραχίονα 165 σε ποδήλατο μεγέθους Μ (54) και ύψος αναβάτη 178-180, αντί του συνήθη 172.5. Αναφέρουν κάποια πράγματα για αυξημένη ροπή με τους μικρότερους βραχίονες σε σχέση με τους "φυσιολογικούς" αλλά ακόμη δεν έχω πολυκαταλάβει γιατί να κάνει κάποιος την αλλαγή. Έχει διαφορές ανάλογα και την κλίση της διαδρομής. Μπορεί κάποιος να μου αναλύσει τα οφέλη, αν υπάρχουν και πού;
 

Μηνύματα
16.726
Reaction score
23.721
το σίγουρο είναι οτι αν ο βραχίονας είναι μεγάλος το εύρος λειτουργίας των μηρών θα είναι μεγαλύτερο, άρα θες χαμηλότερη σέλα για να μην τεντώνεσαι , άρα στην πάνω θέσει το γόνατο είναι πιο ψηλά , επιπλέον στην μπροστινή θες την σέλα λίγο πιο μπροστά οπότε στο κυρίως πάτημα (αν δεν έχεις φτάσει στο σημείο να κάνεις κυκλικό πετάλι) που είναι μετά την κορυφή θα ζοριστείς περισσότερο (το γόνατο δηλαδή) να πατήσεις.
αυτό για κάποιους ανθρώπους μπορεί να βγάλει ενόχληση στο γόνατο (εμένα πχ) ενώ γενικά αν δεν είσαι σωστά στημένος στο ποδήλατο θα κάνει η λεκάνη ανούσια κίνηση.

εγώ απο 172.5 με ενοχλήσεις, πήγα στο 170 χωρίς ενοχλήσεις και με το σχετικό ανέβασμα σέλας με λίγο σπρώξιμο μπροστά ήρθα σε πιο αποδοτική θέση.
δεν δοκίμασα ποτέ 165 να δω αν συνεχίζει να έχει θετικό αντίκτυπο καθώς απο τη στιγμή που έλυσα το πρόβλημα με τα γόνατα ήμουν σίγουρα καλά.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.061
Reaction score
49.196
Συνεχώς διαβάζω για το νέο trend χρήσης μικρού μήκους βραχίονα αναλογικά πάντα με το ύψος και το μέγεθος του ποδηλάτου. Έτσι βλέπω χρήση βραχίονα 165 σε ποδήλατο μεγέθους Μ (54) και ύψος αναβάτη 178-180, αντί του συνήθη 172.5. Αναφέρουν κάποια πράγματα για αυξημένη ροπή με τους μικρότερους βραχίονες σε σχέση με τους "φυσιολογικούς" αλλά ακόμη δεν έχω πολυκαταλάβει γιατί να κάνει κάποιος την αλλαγή. Έχει διαφορές ανάλογα και την κλίση της διαδρομής. Μπορεί κάποιος να μου αναλύσει τα οφέλη, αν υπάρχουν και πού;
Εδώ είσαι πάλι
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.061
Reaction score
49.196
Όλα αυτά αγαπητέ ξεκίνησαν από τα το mtb, εκεί έχει λογική η υπερβολή.
Ο κοντός βραχίονας στο χώμα βοηθάει να μη χτυπάει ο βραχίονας στο έδαφος-πέτρες-κλαδιά κλπ.
Στη κούρσα αν πχ. από 172,5mm πας σε 165mm αλλάζει δραματικά η θέση οδήγησης.
170mm έχω σε όλα τα ποδήλατα με 82.5 Inseam.
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.061
Reaction score
49.196
Πχιός τονεγαμάμεικαιαυτόντονπούστη :lolsign:

Έτρεξα έναν αγώνα Ιταλία σήμερα, τώρα που έπεσαν οι θερμοκρασίες θα βάζω υψομετρικά, πρέπει να βγήκα τρίτος αλλά λίγη σημασία έχει, ο πρώτος και ο δεύτερος εξαφανίστηκαν, πατούσαν παντού 6-7 watt/kg, τι εξωγήινοι υπάρχουν ανάμεσά μάς...

Screenshot_2024-10-17-21-49-56-662_com.strava-edit.jpg
Screenshot_2024-10-17-21-52-14-257_com.garmin.android.apps.connectmobile-edit.jpg
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.917
Μηνύματα
2.956.059
Members
38.261
Νεότερο μέλος
eypsi
Top