Λόλα να μια Λάμπα,πάρτη κι ας καίει...τζάμπα




christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.776
Reaction score
14.382
Σε προσκαλώ επισήμως , να ακούσεις σύστημα με low absortion.
THVA αμα θα ναρθω στο κλεινον αστυ θα παμε μαζι να παρουμε και τον Μαλμπουρο λες;;;
Η θα κανει φασαρια;; :gamer: τωρα επισκεψη στον Μαρκησιο ειναι DANGEROUS MISSIONS:rofl::rofl:
 

Faidros Barlas

Φρομ δε ρίβερ του δε ση
Μηνύματα
886
Reaction score
1.695
Εγώ πάντως, μπορώ να στήσω το σεταπ με εκατοντάδες μετρήσεις, από αποστάσεις με λέιζερ μέχρι waveforming, να συνεχίσω με φουλ καλιμπραρισμα, με ταργκετ κερβ, με μικροδιορθώσεις των διορθώσεων της ισοσταθμισης βάσει σκεπτικού, κλπ κλπ κλπ, χωρίς να παίξει ούτε μια νότα μουσικής.

Μόνο μετρήσεις και τόνους, σκέψη και κόπος.

Και μετά να έρθετε σεις να καθίσετε να ακούσετε τη μουσική σας, και να κλαίτε από την πρωτόγνωρη συγκλονιστική εμπειρία που θα ζήσετε.

Στάνταρ.

ΥΓ. Και χωρίς να ασχοληθώ με καλώδια. 🤭
Εσύ, καλέ μου ear, ως παλιός χαροκαμμένος χαϊεντάς, που έβαφε τα cd με πράσινο μαρκαδόρο για να βελτιώσει τις χροιές της Diana, "λυγίζεις το ραβδί από την άλλη μεριά" που έλεγε και ο Βλαδίμηρος ο Λένιν σε μία περίσταση κάπως διαφορετική! Πράγμα που σημαίνει: επιμένεις τόσο πολύ στο υποτιθέμενα "αντικειμενικό" (σε εισαγωγικά, γιατί εδώ όντως χρειάζεστε, επιστήμονες άνθρωποι, επειγόντως μαθήματα φιλοσοφίας και δη επιστημολογίας, σχετικά με το πολύ σύνθετο και δύσκολο ζήτημα των σχέσεων ανάμεσα στο αντικειμενικό και το υποκειμενικό στοιχείο, ανάμεσα την πραγματικότητα* και τις κατηγορίες της διάνοιας που την οργανώνουν και της δίνουν μορφή) που σου έχει διαφύγει εντελώς ο κόσμος της ανθρώπινης εμπειρίας και τριβής με ένα αντικείμενο (εν προκειμένω με την μουσική και την ανα-παραγωγή αυτής) και το γεγονός ότι δεν είναι καθόλου αυθαίρετη και ανεδαφική αυτή η ενασχόληση εν τη απουσία μετρητικών δεδομένων.

Αν δεν σου κάνω εγώ, επειδή είμαι ένας γραφικός φαιδρός τύπος που γράφει στα πολιτικά κυρίως, δες την κάτωθι συνέντευξη του Bob Clearmountain που έχει επιμεληθεί ως παραγωγός/μηχανικός ήχου/μαστεράς δίσκους από Rolling Stones και Simple Minds ως Roxy Music και Mccartney:



Παρατήρησε ότι σε όσα τον ρωτάει ο Beato για το πού ακριβώς έχει ρυθμίσει το τάδε, και τι συχνότητες κόβει εδώ και τι μπουστάρει εκεί, και τι εφφέ έβαλε παραδίπλα, και τι ρυθμίσεις συγκεκριμένα κάνει στο Pro Tools και τι κομπρέσορες χρησιμοποιεί και αν είναι καλύτεροι οι παλιοί αναλογικοί ή οι σύγχρονοι ψηφιακοί και μπλα μπλα (συζήτηση που για να την παρακολουθήσεις άλλωστε οφείλεις να έχεις διευρυμένες γνώσεις ηχοληψίας και τριβή με τα σύγχρονα στουντιακά λογισμικά επεξεργασίας ήχου), ο τύπος απαντάει εντελώς ταπεινά και μετρημένα, ότι ουσιαστικά τα μισά τα κάνει "με το αυτί", με βάση τα χρόνια εμπειρίας του προφανώς και έχοντας κατά νου τι ταιριάζει με το υλικό και αυτό που θέλει να βγάλει προς τα έξω η εκάστοτε μπάντα/καλλιτέχνης που προστρέχει σε αυτόν. Πουθενά δε βλέπω στον ίδιο να επιμένει σε αυτή τη μορμόνικη μπαλαφάρα του "στήνω σετάπ μόνο με μικρόφωνο και μετρήσεις" που αναπαράγετε εδώ ορισμένοι, επειδή προφανώς έχετε καεί στον χυλό της χαϊεντ μαλακίας χρόνια πριν και κάποτε μεταστραφήκατε με πολύ κόπο στο φως το αληθινό, το φλόυντ-τουλιανό!

[*Και ποιά πραγματικότητα; Υπάρχουν επιστημολογίες σαν την καντιανή που παίρνουν ως δεδομένο ότι το βαθύτερο στρώμα της πραγματικότητας, το πράγμα καθ' εαυτό (το Ding an Sich), είναι γνωστικά απροσπέλαστο από τον ανθρώπινο νου και μπορούμε να προσεγγίσουμε μόνο τη φαινόμενη όψη αυτού, τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται σε μας (συζήτηση που σχετίζεται και με τη Φαινομενολογία ως μεταγενέστερο φιλοσοφικό ρεύμα).

Αυτά δεν είναι άσχετα με την επιστήμη, αποτελούν αν θέλεις προϋπόθεση της ίδιας της επιστημονικής έρευνας, αλλά η κατάτμηση, ο διαχωρισμός και η εξειδίκευση των γνωστικών κλάδων που συντελέστηκε σταδιακά τους τελευταίους αιώνες είναι συνάμα ευχή και κατάρα, διότι παρήγαγε τόσο επιστημονικά αστοιχείωτους φιλοσόφους όσο και φιλοσοφικά απαίδευτους επιστήμονες (και δεν ξέρω τι από τα δύο είναι χειρότερο τελικά).]

Καλά, κάτσε να γράψει ο Bhutia πρώτα το σκεπτικό του για το συγκεριμένο θέμα και θα σε αναλάβω εγώ μετά εσένα Mr. "Διάβασμα μόνο". :D Λες να μην έχω απάντηση για αυτά που λές (και μάλιστα δυο πρακτικές που σας αρέσουν και δύο λογικές που έπρεπε να σας αρέσουν αλλά δεν σας αρέσουν χωρίς να υπολογίσουμε τις φιλοσοφικές που δεν θα γράψω γιατί έχω εγακταλείψει κάθε ελπίδα για την πειστικότητα τους πάνω σας :D) πριν κάν ζητήσω την τοποθέτηση του Bhuita για το θέμα ; Αλλά κάτσε να δω τι θα come up with o Bhutia. Μην απαντάω δύο φορές σε δύο διαφορετικά πρόσωπα για το ίδιο θέμα και με λέτε ότι γράφω (πάρα) πολλά. Να πείτε μόνο πολλά. :D
Ο Μπούτιας, αν τον έχω καταλάβει καλά και δεν το αδικώ, δεν ξανοίγεται ποτέ πέραν των ορίων που έχει θέσει ο ίδιος στον εαυτό του και πέραν θεμάτων που θεωρεί ότι κατέχει σε μεγάλο βαθμό. Στα υπόλοιπα, περιορίζεται σε καλαμπούρια, λογοπαίγνια και ένα ορισμένο είδος χιούμορ που προσωπικά μου φαίνεται ολίγον τι παλιακό αλλά δεν μπορώ να μην του αναγνωρίσω την εγκράτεια που επιδεικνύει και το ότι επιμελείται με συνέπεια μία ημίκρυφη περσόνα που προσθέτει στη γοητεία του "τεχνογκουρού" που μοιράζει απλόχερα τη γνώση και ταπεινώνει τους ασεβείς (στα περί του όντιο πάντα!)..
 
Last edited:

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.826
Σε προσκαλώ επισήμως , να ακούσεις σύστημα με low absortion.
Δεν χρειάζεσαι εσύ low absorption, έχεις καλό χώρο, ξέρω εγώ , κατάλαβα απο μια περιγραφή σου παλιά.
διότι παρήγαγε τόσο επιστημονικά αστοιχείωτους φιλοσόφους όσο και φιλοσοφικά απαίδευτους επιστήμονες (και δεν ξέρω τι από τα δύο είναι χειρότερο τελικά).
Αυτή την εποχή εκεμμένα οι δεύτεροι, καθώς τους χρησιμοποιεί καλά το πολιτικό σύστημα. Άσε που οι πρώτοι πλέον κάνουν όλοι και δεύτερο (ή και ένα μετά το απλό πτυχίο τους) PhD στις θετικές επιστήμες.

Αλλά η "αναρώτηση" σου σωστή και εύστοχη όπως πάντα.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.769
δες την κάτωθι συνέντευξη του Bob Clearmountain που έχει επιμεληθεί ως παραγωγός/μηχανικός ήχου/μαστεράς δίσκους από Rolling Stones και Simple Minds ως Roxy Music και Mccartney:

Παρατήρησε ότι σε όσα τον ρωτάει ο Beato για το πού ακριβώς έχει ρυθμίσει το τάδε, και τι συχνότητες κόβει εδώ και τι μπουστάρει εκεί, και τι εφφέ έβαλε παραδίπλα, και τι ρυθμίσεις συγκεκριμένα κάνει στο Pro Tools και τι κομπρέσορες χρησιμοποιεί και αν είναι καλύτεροι οι παλιοί αναλογικοί ή οι σύγχρονοι ψηφιακοί και μπλα μπλα (συζήτηση που για να την παρακολουθήσεις άλλωστε οφείλεις να έχεις διευρυμένες γνώσεις ηχοληψίας και τριβή με τα σύγχρονα στουντιακά λογισμικά επεξεργασίας ήχου), ο τύπος απαντάει εντελώς ταπεινά και μετρημένα, ότι ουσιαστικά τα μισά τα κάνει "με το αυτί", με βάση τα χρόνια εμπειρίας του προφανώς και έχοντας κατά νου τι ταιριάζει με το υλικό και αυτό που θέλει να βγάλει προς τα έξω η εκάστοτε μπάντα/καλλιτέχνης που προστρέχει σε αυτόν.
Και καλά κάνει.

Αυτός φτιάχνει μουσική, κάνει τέχνη.

Εγώ δε κάνω τέχνη στο σπίτι μου, απλώς αναπαράγω πιστά την δική του τέχνη.

Μπερδεύεσαι σε παιδικά προβλήματα..😎

Εγώ φέρνω στο σπίτι μου με ευλάβεια αυτό που δημιουργεί αυτός, σε συνεργασία με τους μουσικούς.

Δεν δημιουργώ εγώ, απλώς αναπαράγω με τη διαθέσιμη τεχνολογία ένα υψηλής αξίας δημιούργημα, χωρίς να το αλλοιώνω.

Ομοίως σε ένα πίνακα ζωγραφικής, δεν θα δημιουργήσω εγώ τη Τζοκόντα, ούτε ο δημιουργός της δε θα ασχοληθεί με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της μπογιάς, την έφτιαξε όπως γουσταρε, αγέλαστη και πράσινη, ο καλλιτέχνης. Εγώ παίρνω ένα άψογα καλιμπραρισμένο σκάνερ, κι ένα άψογα καλιμπραρισμένο εκτυπωτή, με χαρτί υψηλής ακρίβειας στην ανάλυση χρωμάτων, και φτιάχνω ένα πιστό αντίγραφο της Τζοκόντα, να το χαίρομαι στο σπίτι μου, όπως σκατά τό'φτιαξε ο ημίτρελος αυτός καλλιτέχνης.

Και βεβαίως, είναι μικρής σημασίας αυτό που κάνω, διότι οποιοσδήποτε φίλος της τέχνης, μια χαρά θα συγκινείται και θα απολαμβάνει σπίτι του ένα αντίγραφο της Τζοκόντα, ακόμα κι αν αυτό είναι σε ένα γυαλιστερό χαρτί εκτυπωμένο, χωρίς καμία τρελή πιστότητα στα χρώματα του αυθεντικού, και σε λάθος μεγεθος.

Όπως έχω ξαναπεί, η πιστότητα αναπαραγωγής, δεν συνδέεται με την απόλαυση του έργου. Δε συνδέονται αυτά, είναι διαφορετικά ζώα.

Και εννοείται, πως ο ποιητής του έργου, δε συνδέεται με κανένα τρόπο με την τεχνολογία της πιστότητας αναπαραγωγής.


ΥΓ.
Αν τυχόν ήξερε ο Bob Clearmountain αυτά που ξέρω εγώ, τοτε ως παραγωγός/μηχανικός ήχου/μαστεράς και σε συννενόηση με τους μουσικούς, θα μας έδινε ηχογραφήσεις της προκοπής, με πραγματικά άριστο μπάσο, με τα πιατίνια των ντραμς να είναι φουλ στην αληθινή τους μεταλλική χροιά, και με δυναμικό εύρος πάνω από 20 dB στην ηχογράφηση. Αλλά φούτσες ηχογραφήσεις μας έχει δώσει, με μόνο στόχο να παίζουν καλά στο ραδιόφωνο και στα ηχεία στο αυτοκίνητο, και με @ρχίδγια μπάσο, πετσοκομμένο.

Ο παπάρας ο Μπομπ. Σεμινάρια θέλει να του κάνω, για υψηλή πιστότητα ήχου, για έκταση στο φάσμα, για χαμηλές ολικές αρμονικές παραμορφώσεις, για χωρική πληροφορία, για μπάσο και για δυναμικό εύρος. Άσε που πρέπει να τον βάλω κάτω να μάθει να κάνει ιμερσιβ ηχογραφήσεις της προκοπής. Τον π@πάρα, που μας έχει αφήσει με μ@λακιες ηχογραφήσεις των Rolling Stones και Simple Minds ως Roxy Music.
Ηχογραφήσεις γτπκ.
Εντάξει, μεγάλης καλλιτεχνικής αξίας τα έργα τόσο μεγάλων συγκροτημάτων, αλλά από τεχνικής σκοπιάς, σε κάθε παράμετρο ξεχωριστά, πες στο δυναμικό εύρος, και εν γένει σε όλες τις παραμέτρους υψηλής πιστότητας ήχου, οι εν λόγω ηχογραφήσεις είναι για να του κάνεις μήνυση.

Αυτοί ας πούμε, κάνανε πολύ καλύτερη δουλειά:

1000013140.png


Κι έχει παλιές ηχογραφήσεις, είτε τζαζ είτε κλασικής είτε δεξερωγωτι, που και σήμερα στέκονται πολύ δυνατά, με πλούσιο ηχητικά περιεχόμενο, με μεγάλο δυναμικό εύρος, με έκταση στο μπάσο, με περισσή αληθοφάνεια.

Ομοίως στη ζωγραφική.

Τώρα δες και πες δηλαδή:


1729189659778.jpeg


Πράσινο ουρανό ρε; Θα μας τρελάνεις;
Που είναι η αληθοφάνεια, η φυσικότητα;
Νταβίντση είσαι για δέσιμο.
Ακόμα και ο Μπομπ, πιο ωραία έκανε τα δέντρα.
Εν τω μεταξύ, τα φρύδια που πήγαν; Τα ξέχασε;

Στην αναπαραγωγή όμως, έτσι πρέπει να το βλέπεις. Έτσι τό'φτιαξε, τι να κάνουμε τώρα, αυτός ήταν ο Λεονάρντο.

Άμα της βάλεις φρύδια, τη χαλάς.

Ο χαϊεντάς, θέλει να της βάζει φρύδια, να του "αρέσει". Δε το αφήνει ως έχει, το αλλοιώνει.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.963
Reaction score
8.790
Όπως έχω ξαναπεί, η πιστότητα αναπαραγωγής, δεν συνδέεται με την απόλαυση του έργου. Δε συνδέονται αυτά, είναι διαφορετικά ζώα.
Συνδέεται διότι η απόλαυση καθορίζεται και από παράγοντες που έχουν να κάνουν και με τις συνθήκες ακρόασης και θέασης. Ένας πίνακας στο μισοσκοταδο δεν μπορεί να δημιουργήσει το ίδιο αποτύπωμα στον θεατή. Το ίδιο και μια ταινία σε μεγάλη οθόνη κτλπ.
Οι συνθήκες αναπαραγωγης συνδέονται με την απόλαυση και αφήνουν διαφορετικό αποτύπωμα.
Γίνεται πιο εθιστικο. Εξαίρεση οι κακές παραγωγές κατά την γνώμη μου όπου οι ατέλειες γίνονται ακόμη πιο χτυπητές.
Έχω δει για παράδειγμα ένα ντοκου για την απόβαση στην Νορμανδία σε έγχρωμο, αφήνει άλλο αποτυπωμα σε σχέση με το ασπρόμαυρο. Αν την έβλεπα σε μεγάλη οθόνη θα άφηνε διαφορετικό και σε ιμερσιβ πάλι διαφορετικό. Υπάρχουν αρκετές διαβαθμίσεις
 
Last edited:


Μηνύματα
4.963
Reaction score
8.790
Ο φωτισμός είναι. Έχει φρύδια και εάν προσέξεις και καλύτερα έχει και @ρχ@δ@α καθώς είναι άνδρας και όχι γυναίκα. :D
Αναμένουμε απάντηση Μπούτχια με το ιδιαίτερο αν και παλιακο του χιούμορ 😍
Τώρα είναι αναγκασμένος να απαντήσει 😀
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.826
αφήνει άλλο αποτυπωμα σε σχέση με το ασπρόμαυρο.
¨Εχει αποδειχθεί με έρευνα ότι ψυχολογικό -σωματικά το ασπρόμαυρο έχει πολύ μικρότερη απαίτηση απο τον θεατή όσον αφορά την συγκέντρωση απο το έγχρωμο και οδηγεί σε λίγότερο εθισμό συγκρτικά με το έγχρωμο .... και για αυτό και προτείνεται να αλλάζουμε το κινητό μας σε ασπρόμαυρο για να μειωθεί ο εθισμός απο την πολύ και καταναγκαστική χρήση που κάνουμε ή νοιώθυμε ότι πρέπει να κάνουμε, λόγω του λόγου αυτού.
Αναμένουμε απάντηση Μπούτχια με το ιδιαίτερο αν και παλιακο του χιούμορ 😍
Τώρα είναι αναγκασμένος να απαντήσει 😀
Σταμάτα ρε ... θα μας σκίσει όλους όταν μπεί. Εξάλλου τρείς εβδομάδες έχουμε όλοι .... μετά άστα να πάνε, δεν θα μας αποασχολεί καθόλου το audio. :D
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.997
Reaction score
30.126
μόνο πορτοκαλάδα
Πίνω 3-4 φραπέδες σκέτους κάθε μέρα.
Όσο για αλκοόλ, έχω πιει ωκεανούς στο παρελθόν. Τώρα πλέον πίνω μόνο λίγο κρασάκι κάθε μεσημέρι (απόγευμα είναι τεσπα) μετά το φαγητό. Αν όμως βρεθώ με καλή παρέα, τού δίνω και καταλαβαίνει. :biggrin:


τα φρύδια που πήγαν
Έχει λοιδορηθεί από ομότεχνό του (κορυφαίος κι αυτός μα δεν θυμάμαι τώρα ποιος) ότι δεν τα κατάφερνε να ζωγραφίσει τρίχες, κόμη είχε πει αυτός, ποιος ξέρει ίσως να ισχύει και για τα φρύδια.
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.826
Πίνω 3-4 φραπέδες σκέτους κάθε μέρα.
Όσο για αλκοόλ, έχω πιει ωκεανούς στο παρελθόν. Τώρα πλέον πίνω μόνο λίγο κρασάκι κάθε μεσημέρι (απόγευμα είναι τεσπα) μετά το φαγητό. Αν όμως βρεθώ με καλή παρέα, τού δίνω και καταλαβαίνει. :biggrin:



Έχει λοιδορηθεί από ομότεχνό του (κορυφαίος κι αυτός μα δεν θυμάμαι τώρα ποιος) ότι δεν τα κατάφερνε να ζωγραφίσει τρίχες, κόμη είχε πει αυτός, ποιος ξέρει ίσως να ισχύει και για τα φρύδια.
Κατάλαβα, σιδερένιο στομάχι και εσύ ... δεν θα το έχεις για πολύ ακόμη με τρείς σκέτους την μέρα. Μην ζορίζεις την καλή σου τύχη με το καλό DNA σου. :D 😍
 

Μηνύματα
4.963
Reaction score
8.790
Σταμάτα ρε ... θα μας σκίσει όλους όταν μπεί.
Δεν τους φοβάμαι τους audio people. :biggrin:
Εξάλλου τρείς εβδομάδες έχουμε όλοι .... μετά άστα να πάνε, δεν θα μας αποασχολεί καθόλου το audio. :D
Το αυτό θα συνέβαινε εάν ζούσαμε στην χώρα του Βλαδίμηρου του Λένιν. Δεν θα μας απασχολούσε καθόλου το Οντιο :lolsign:
Θα πάρω τον τζάμπα μάγκα να πάμε να ζήσουμε εκεί :biggrin:
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.826
Δεν τους φοβάμαι τους audio people. :biggrin:

Το αυτό θα συνέβαινε εάν ζούσαμε στην χώρα του Βλαδίμηρου του Λένιν. Δεν θα μας απασχολούσε καθόλου το Οντιο :lolsign:
Θα πάρω τον τζάμπα μάγκα να πάμε να ζήσουμε εκεί :biggrin:
Α, εσύ έχεις ξεσαλώσει. :D
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.230
Ο Θήβας πάντα πλατιαζει, το έχει αυτό το κακό, είναι συναισθηματικός τύπος:biggrin:

Θα συμφωνήσω όμως μαζί του ότι το χόμπι συνδέεται κατά έναν διαβολικό τρόπο με την μουσική.
Για το στήσιμο δεδομένου setup η μουσική απόλαυση αρμόζει να είναι το πρώτο στάδιο... αμέσως μετά την ολοκλήρωση της βασικής διευθέτησης με τήρηση γνωστών θεμελιωδών κανόνων. Στήνονται setup για ν'απολαμβάνουμε μουσική, ταινίες κτλ. ενώ το αντίστροφο θα ταίριαζε σε όσους θα διέθεταν απεριόριστο χρόνο.:sneaky:

Για να γινόμασταν και ολίγον τι...ποιητικοί, το setup του Νταλίπη μπορεί να μην περιλαμβάνει μηχανήματα αναγνωριζόμενα ως ΄΄άριστα΄΄ από τους τυπικούς ακροαματικόφιλους, είναι όμως αυτά κάθε άλλο παρά... άχρηστα, σε αντίθεση προς διάφορα άλλα ανισόρροπα setup.
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.826
Ο Θήβας πάντα πλατιαζει, το έχει αυτό το κακό, είναι συναισθηματικός τύπος:biggrin:

Θα συμφωνήσω όμως μαζί του ότι το χόμπι συνδέεται κατά έναν διαβολικό τρόπο με την μουσική.
Ωπ, τώρα το είδα αυτό που το σχολίασε ο Bhutia. Πως μου ξέφυγε ; :D

O θήβας και ο κάθε άνθρωπος οφείλει και πρέπει να είναι και τα δύο (συναισθηματικός και εγκεφαλικός). Μάλιστα αυτά συμβαδίζουν κανονικά σε ποσότητα , ποιότητα αλλά και σε πολλά άλλα χαρκτηριστικά τους και το ένα αντλεί απο το άλλο για να βελτιωθεί και εξελιχθεί.... αλλιώς δεν έχεις κανένα απο τα δύο αλλά ούτε και "ισορροπία". Δεν είναι or είναι μόνο and το πράγμα. Βασικά τίποτε δεν έχεις, είσαι απλώς ένα "οργανο". Facts of life ... και δυστυχώς όχι του audio, της μουσικής ώς τέχνη και των audio people για αυτό και δεν πρέπει κανονικά να ασχολούνται με το audio. Να κάνουν άλλο "χόμπι". :D Σε πολύ εξελιγμένο στάδιο βλέπεις ότι αυτά τα δύο είναι ...ένα.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.963
Reaction score
8.790
Για το στήσιμο δεδομένου setup η μουσική απόλαυση αρμόζει να είναι το πρώτο στάδιο... αμέσως μετά την ολοκλήρωση της βασικής διευθέτησης με τήρηση γνωστών θεμελιωδών κανόνων. Στήνονται setup για ν'απολαμβάνουμε μουσική, ταινίες κτλ. ενώ το αντίστροφο θα ταίριαζε σε όσους θα διέθεταν απεριόριστο χρόνο.:sneaky:

Για να γινόμασταν και ολίγον τι...ποιητικοί, το setup του Νταλίπη μπορεί να μην περιλαμβάνει μηχανήματα αναγνωριζόμενα ως ΄΄άριστα΄΄ από τους τυπικούς ακροαματικόφιλους, είναι όμως αυτά κάθε άλλο παρά... άχρηστα, σε αντίθεση προς διάφορα άλλα ανισόρροπα setup.
Για μένα όλα έχουν την σημασία τους και συνδέονται με την απόλαυση της μουσικής στο τέλος,
Μια σύνθεση θα αφήσει άλλο αποτυπωμα στον ακροατή όταν βρεθεί στην χρυσή αίθουσα της Βιέννης και άλλο όταν το ακούσει σπίτι του. Το ίδιο και ένα έργο που θα το δει κανείς στην μεγάλη οθόνη, διαφορετικό αίσθημα.
Μπορεί μια σύνθεση να αρέσει αλλά όταν θα ατυχησει στην εκτέλεση, ηχογράφηση, παραγωγή και αναπαραγωγή βρεθεί σε λάθος χέρια τότε και το αποτυπωμα θα είναι φτωχό.
Επομένως όλα αυτά που κάνουμε έχουν κάποιο σκοπό.
Ούτε ξυπνήσαμε μια μέρα χωρίς να μας ενδιαφέρει η μουσική και πήγαμε και πήραμε ηχεία που θα μας ήταν άχρηστα.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.562
Μηνύματα
2.944.300
Members
38.198
Νεότερο μέλος
Athena Papadopoulou
Top