- Μηνύματα
- 2.347
- Reaction score
- 3.563
Δεν υπάρχει περισσότερο ή λιγότερο βάθος. Η βγαίνει ή δεν βγαίνει.
Σειρά πάει να σε ψαρώσει, μην μασάς.
Σειρά πάει να σε ψαρώσει, μην μασάς.
Σου απάντησα τι ξέρω απο αυτά (λίγα) για την αναπαραγωγή. Υπάρχουν υπονοούμενα μέσα στο πόστ. Οι ίδιες άρχες ισχύουν αντί σε θέση μικροφώνων ... βάλε τα ηχεία. Στάματα το copy paste, δεν βγαίνει άκρη έτσι. Και τα λίγα που ξέρω ... τα έχω γράψει κατα καιρούς. Τώρα δεν μπορώ. Γράψτα εσύ ή o Bhutia όταν μπεί. Αυτά είναι δουλειές των audio people . Πάντως κυρίως κατά μεγαλύτερο πσοσστό είναι η ηχογράφηση και για αυτό στάθηκα σε αυτήν. Εσυ απλώς θες (πρέπει) να βρείς θέση ακρ;oaσης με αποτύπωση ισορροπίας της εικόνας , του φάντομ ειδώλου και καλού χαμηλού ώστε να μην την μασκάρει απο ανακλάσεις κλπ. Και αυτό όμως γίνεται με το αυτί ... δεν γίνεται διαβάζοντας μετρήσεις ... το έχει παραδεχθεί και ο Bhutia σε άλλα ανταλλαγή πόστ μας και εάν όχι κακώς , δεν ξέρει χα χα ... οι μετρήσεις γενικά (αλλά και ειδικώς για αυτό το θέμα που μιλάμε συγκεκριμένα ακόμη περισσότερο) εντός ενός οικιακού χω΄ρου είναι για να σου δείξουν τι πέτυχες και άντε μια χονδρική εικόνα , όχι για να σου πούνε τι θα κάνεις για να το πετύχεις ... εσείς τώρα με την μέθοδο που ακολουθείται τις χρησιμοποιείται (και σωστά) με συγκεκριμένο "τρόπο" με άλλο όμως σκοπό και προορισμό τελικού απιτελέσματος λόγω της φύσης της μεθόδου (για αυτό και στα μάτια σας ... φαίνονται και είναι όντως βασιλιάς). Τώρα εάν εννοέις ότι μετράτε τα ίδια τα μηχανήματα ώς πρός την απόδοση τους για να ελέγξετε τον κατσεκυαστή .... τι να πω ; επίσης οι μετρήσεις αφορούν σου ξαναλέω την ακρίβεια ανπαραγωγής ενός ηχείου ή μηχανήματος ...όχι τι ήχο παράγει. Υπάρχουν δοκιμές με τα ίδια όλα σε μετρήσεις που παράγουν διαφορετικό ήχο. Παραπάνω ρώτα κατσκευαστές ... εγώ ούτε ξέρω να σε βοηθήσω ούτε θα κάτσω να γίνω κατασκευαστής που έχει αφιερώσει όλη τη ζωή του σε αυτά τα θέματα και πως ακριβώς το κάνει. Εμένα με ενδιαφέρει κυρίως το αποτέλεσμα που ακούω και η αντοχή και σταθερότητα του προιόντος στο βάθος του χρόνου. Δεν γνωρίζω τι και πως το κάνετε ...ότι κάνετε. Γνωρίζω βασικά πράγματα αλλά απλώς νομίζω ότι κάτι συσχετισμοί και θεωρίες- δόγματα που βγάζετε ... δεν ισχύουν στο βαθμό που πιστεύετε ότι ισχύουν. Είναι δικές σας θεωρίες ή αλλωνών πιου ανπαράγετε στο διηνεκές ...και δεν μπορώ να γνωρίζω σε τι βαθμό ισχύουν ως αληθή. Εάν μιλούσαν κατασκευαστές - σχεδιαστές μεταξύ τους στο φόρουμ και αντοπαρατίθονταν με έναν μάλιστα κάπως απλοικό κιόλας τρόπο και με σκοπό την εκπαίδευσή μου σε τέτοια θέματα .... ίσως και πάλι ίσως να "καταλάβαινα" ανάλογα και την μεταδοτικότητά τους.Όχι, άσε τη σκηνή, θα τα πούμε μετά.
Μόνο βάθος.
Και άσε την ηχογράφηση, δεν ρωτάω αυτό.
Φτιάξανε ωραία ηχογράφηση, με άριστο βάθος.
Έστω βάλανε ριβερμπ, δε με νοιάζει.
Ρωτάω ποιες νομίζεις πως είναι οι παράμετροι στο ηχείο, οι οποίες θα αποδώσουν περισσότερο ή λιγότερο βάθος στο χώρο ακρόασης.
ΥΓ. Το ριβερμπ τι σκατά κάνει; ξέρεις;
Κάνεις λάθος.Δεν υπάρχει περισσότερο ή λιγότερο βάθος. Η βγαίνει ή δεν βγαίνει.
Σειρά πάει να σε ψαρώσει, μην μασάς.
Δε διαφωνώ.Πάντως κυρίως κατά μεγαλύτερο πσοσστό είναι η ηχογράφηση
Δεν υπάρχει πιστεύω ή δεν πιστεύω. Ή ξέρεις σίγουρα ή όχι. Εγώ σου ξανααπαντάω για τρίτη φορά δεν ξέρω , παρά μόνο βασικά πράγματα - και κάθε προσπάθεια να τα αναλύσω εκ των πραγμάτων θα παράξει ανεπαρκές και φτωχό αποτέλεσμα. Μην πω και παραπλανητικό συμβάλλοντας σε μεγαλύτερη σύγχυση και συσκότιση επι του θέματος. Πρέπει να μιλήσει κάποιος σχεδιαστής ή μάλλον πολλοί μεταξύ τους. Εγώ είμαι irrelevant ότι και να πω. Δεν έχει καμιά απολύτως αξία. Απο το αποτέλεσμα της όποιας αντιπαράθεσης τους και εάν γίνει με καλή πρόθεση και ειλικρίνεια και μάλιστα επι σκοπώ την εκπαίδευση μου, ίσως και πάλι ίσως να μου επιτρεπόταν να βγάλω ένα πιο ασφαλές συμπέρασμα , βάση και ανάλογα και της όποιας περιοριμένης εμπειρικά ή και θεωρητικά γνώσης έχω αποκομίσει για το θέμα μέχρι εκείνη την στιγμή.Κάνεις λάθος.
Μπορείς να ακούσεις την ίδια ηχογράφηση στον ίδιο χώρο, και με ένα ζευγάρι ηχεία να σου δώσει μηδενική αίσθηση βάθους, με άλλο ζευγάρι ηχεία να βγάλει 5 μέτρα βάθος, και με άλλο να βγει 50 μέτρα βάθος.
Εξαρτάται απ'το ηχείο.
Δε διαφωνώ.
Πες ότι η ηχογράφηση έχει την πληροφορία.
Το αποτέλεσμα που θα ακούσεις, αλλάζει αναλόγως ηχείων.
Ποιες παράμετροι στο ηχείο πιστεύεις ότι επηρεάζουν την απόδοση του βάθους;
Αφού δεν ξέρεις, σταμάτα να αναλύεις μόνος σου. Διάβασε αναλύσεις από άλλους που ξέρουν και είναι η δουλειά τους.Δεν υπάρχει πιστεύω ή δεν πιστεύω. Ή ξέρεις σίγουρα ή όχι. Εγώ σου ξανααπαντάω για τρίτη φορά δεν ξέρω , παρά μόνο βασικά πράγματα - και κάθε προσπάθεια να τα αναλύσω εκ των πραγμάτων θα παράξει ανεπαρκές και φτωχό αποτέλεσμα.
Οκ, δεκτό.σου ξανααπαντάω για τρίτη φορά δεν ξέρω
Και γω.βαριέμαι ή μάλλον θέλει χρόνο που δεν θέλω και μπορώ να διαθέσω αυτή τη στιγμή.
Λέω ότι γνωρίζω... και για αυτό που θεωρώ εγώ χρήσιμο, σχετικό και σημαντικό για ότι ερωτήθηκα δηλαδή την ηχοληψία... είπα μια χαρά.. Όχι ότι θες εσύ ή ο Ear.Εν τω μεταξύ, όλο το ποστ θα μπορούσε να είναι 2 λέξεις: "Δε γνωρίζω".
Πάντως δεν είναι -και έτσι όπως λές να ήταν τα πράγματα - κλόπιράιτ γιατί ο Π.Α.Η απο ότι βλέπω το είπε και όντως δεν ξανάγραψε ο άνθρωπος. Είναι συνεπής στον λόγο του ενώ εγώ ξανάγραψα (σύμφωνα με την λογική σου του ότι ¨ξαναέγραψα").
Φρόντισε να ποστάρεις κατεβατά λίγο πριν το τέλος του κόσμου, ώστε να έχεις ελπίδα να επιστρέψεις στη γη ως πλασματάκι για να ξεκινήσεις τη νέα ζωή στον πλανήτη. Τα πρώτα χρόνια θα είσαι μόνος σου, κάνε υπομονήΤο πλασματάκι στο άβαταρ μου και εγώ, θα επιζήσουμε , για εσάς ανησυχώ. Δεν θα καταλάβετε τίποτε βέβαια, σε 72 λεπτά θα έχουν τελειώσει όλα. Δεν θα σας ρωτήσουν ούτε θα γίνει κανένα deabte όπως νομίζετε πρώτα. ¨Άντε να ανοίξετε την τηλεόραση και το ίντερνετ όταν πάτε για κανένα γλυκάκι απο το ψυγείο εάν τύχει να είναι βράδυ .... και σε αυτό το διάστημα να μην δουλεύει τίποτε.
Εγώ κάνω τέτοιο πράγμα;Όπως εσύ και πολλοί άλλοι δήθεν γνώστες και ειδικοί σαν εσένα που με σιγουρία και βεβαιότητα δέκα καρδιναλίων όχι μόνο λένε αλλά θέλουν να επιβάλλουν και με άλλες προφανέστατα μεθόδους την όποια "άποψή" σου ως ευαγγέλιο.
Αν άκουγες τη σωστή μουσική και μάλιστα μονοφωνικα,θα γνώριζες!Κάνεις λάθος.
Μπορείς να ακούσεις την ίδια ηχογράφηση στον ίδιο χώρο, και με ένα ζευγάρι ηχεία να σου δώσει μηδενική αίσθηση βάθους, με άλλο ζευγάρι ηχεία να βγάλει 5 μέτρα βάθος, και με άλλο να βγει 50 μέτρα βάθος.
Εξαρτάται απ'το ηχείο.
Δε διαφωνώ.
Πες ότι η ηχογράφηση έχει την πληροφορία.
Το αποτέλεσμα που θα ακούσεις, αλλάζει αναλόγως ηχείων.
Ποιες παράμετροι στο ηχείο πιστεύεις ότι επηρεάζουν την απόδοση του βάθους;
ΥΓ. Έκανα και μια ερώτηση για το ριβερμπ. Πώς δουλεύει; Τι κάνει δηλαδή το ριβερμπ στο σήμα και "προσθέτει" βάθος;
Ποιες είναι αυτές οι παράμετροι ενός ηχείου που μεταβάλλουν το βάθος?Πες ότι η ηχογράφηση έχει την πληροφορία.
Το αποτέλεσμα που θα ακούσεις, αλλάζει αναλόγως ηχείων.
Ποιες παράμετροι στο ηχείο πιστεύεις ότι επηρεάζουν την απόδοση του βάθους;
Χωρίς να παραμελούσαμε ποιητικές εγκλίσεις σε 100 περίπου λέξεις, ισχύει στα ESL-63 αφενός μεν αυξημένη παροχή χωρικής πληροφορίας με εγγενή φασική συνοχή (ελέω κατασκευής με τα ηλεκτρόδια να σχηματίζουν ομόκεντρους κύκλους) αφετέρου δε χαμηλωμένη... χωρική κυκλοφορία στην άμεση ηχητική ακτινοβολία με μειωμένη ενέργεια από πρώτες ανακλάσεις (ελέω οκτωειδούς πολικής απόκρισης κι επιπλέον περιορισμό εκπεμπόμενης ενέργειας χάρη στην πάνελ αρχιτεκτονική προς δάπεδο και οροφή).Εγώ να πω μια εμπειρία ακρόασης που είχα προ αμνημονεύτων ετών, ακούγοντας σε ένα μαγαζί 2 ζευγάρια ηχεία, και με το γνωστό κομμάτι της Λόρι Άντερσον:
Αυτό το κομμάτι λοιπόν, ξεκινάει με ένα ουρλιαχτό λύκου, το οποίο ακούγεται με κάποιο Α βάθος.
Άκουσα το κομμάτι από ένα ζευγάρι δεξερωγωτι μπιενταμπλεγιου, κι είχε βάθος 2 μέτρα. Αμέσως μετά, άκουσα το ίδιο κομμάτι από τα κουάντ ί Ες ελ 63, και είχε 100 μέτρα βάθος το ρημάδι. Στον ίδιο χώρο, με τα ίδια συνοδά.
Γιατί;
Όποιος έχει οποιαδήποτε εξήγηση, παρακαλώ.
ΥΓ. Εν τω μεταξύ, η εξήγηση είναι πραγματικά απλή, και εμπεριέχεται στα ειδικά χαρακτηριστικά του εν λόγω ηλεκτροστατικού ηχείου, το οποίο θυμίζω πως δεν έχει κρος, δεν έχει φασικές ατασθαλίες, έχει εξαιρετικό στεπ ρισπονς, εξαιρετικό χρονισμό δηλαδή, και δεν είναι παντοκατευθυντικό, αλλά έχει μόνο εμπρόσθια και οπίσθια ακτινοβολία.
Πλάκα .... πλάκα κάνω. ... άξιε και αγαπημένε και ιδίως για το ήθος σου στην επικοινωνία μαθητή του Bhutia και όλων.Δε σε βρίζω, μη διαστρεβλώνεις την πραγματικότητα.
Μη λες ψέμματα.
Λίγο στο μάτι τον έχεις βάλει πάντως... Η πλατφόρμα παρέχει δυνατότητες ignore για όποιου μέλους τις αναρτήσεις δεν θα βλέπαμε με ΄΄καλό μάτι΄΄.... Λέμε τώρα...Δε σε βρίζω, μη διαστρεβλώνεις την πραγματικότητα.
Μη λες ψέμματα.