- Μηνύματα
- 28.865
- Reaction score
- 85.003
Έχω εγώΠρακτικά δεν ξέρω πως θα το δοκιμάσω, γιατί flac αρχεία με Auro δεν διαθέτει το κατάστημα.
Έχω εγώΠρακτικά δεν ξέρω πως θα το δοκιμάσω, γιατί flac αρχεία με Auro δεν διαθέτει το κατάστημα.
Για να μου λέει το roon σε πόσες άλλες εκτελέσεις στους σκληρούς έχω το κομμάτι που παίζει & τι άλλο έχει κάνει ο καλλιτέχνης.... εγώ δεν τα δίνω...Το roon ξεπέρασε το 800αρι απ' ότι είδα σε τιμή.
Ετοιμάσου να μου δώσεις πράμα.Έχω εγώ
Οσο το ειχα κοιταξει παλαιοτερα οι εξοδοι της πλακετας δεν εχουν καποια προβλεψη καταστολης θορυβου κλπ. Για αυτο λεω καποιο Hat με "καθαρη¨ usb εξοδο . Το dac σου ειναι πολυ καλο και υποθετω οτι με καλυτερο σημα θα αποδωσει αρκετα παραπανω. Αν σου τυχει δοκιμασε το.Για το υψηλό κόστος εννοούσα το hardware, τους τοπικούς servers , τα NAS τα ακριβά Ethernet switches τα ακριβά καλώδια αξίας ανω των 50 λεπτών το τρέχον μέτρο κλπ συνοδα.
Το roon δεν το δοκίμασα ποτέ και δεν νομίζω οτι το χρειάζομαι για να παίξω δικάναλο καλύτερα από αυτό που έχω ήδη.
Συμφωνώ με όλα τα άλλα που μοιράστηκες μαζι μας.
Δεν καταλαβαίνω ειλικρινά πιο θα είναι το όφελος.
Μπορείς να μας εξηγήσεις τις διαφορές, εαν τις γνωρίζεις φυσικά.
Για αρχή, γιατί θεωρεις το hat καλυτερο απο το εξωτερικό usb DAC ?
Το θέμα της τροφοδοσίας είναι κάτι διαφορετικό και δεν θα το λύσουμε εδώ.
Το (ένα) 18s, δε το θες καν.τι το θες το 18αράκι όταν δεν έχεις παραδάκι
Οι θύρες USB στο RPi4, λειτουργούν κανονικά σε ασύγχρονη διασύνδεση με το εξωτερικό DAC και δεν τίθεται θέμα καταστολής θορύβου με 1μ καλώδιο , του 1 ευρώ .Οσο το ειχα κοιταξει παλαιοτερα οι εξοδοι της πλακετας δεν εχουν καποια προβλεψη καταστολης θορυβου κλπ. Για αυτο λεω καποιο Hat με "καθαρη¨ usb εξοδο . Το dac σου ειναι πολυ καλο και υποθετω οτι με καλυτερο σημα θα αποδωσει αρκετα παραπανω. Αν σου τυχει δοκιμασε το.
α ! εσύ τα 18-ιντσα subs κατάλαβες απο το παραπάνω που έγραψα ;Το (ένα) 18s, δε το θες καν.
Αλλά μια 4-αδα από δαύτα, τότε ναι, τη θες και την παραθές.
Αλλά δε ξέρω αν έχει αφήσει ο μπουτχιας, έχουμε χάσει λογαριασμό πόσα 18S έχει αγοράσει, μπορεί να έχει πάρει 8 τεμάχια, μπορεί και παραπάνω.
Όπου κι αν πας στο σπίτι του, πάνω σ' ένα 18s θα σκοντάψεις.
Δεν έχει καθρέπτες ο γκουρού, χαλάνε τον ήχο.O μπούτχιας περπατάει και σκοντάφτει σε 18άρια ;
Στον καθρέφτη του νομίζεις ότι φαίνεται, όταν κοιτάζεται ;
Απάντησα με βάση το pdf που ήταν στο post. Προσωπικά το βρήκα μεροληπτικό και εσκεμμένα ημιτελές προκειμένου να δικαιολογήσει εμμέσως πλην σαφώς την εξωφρενική τιμή του Bartok.Είναι προφανές ότι δεν έχεις κατασκευάσει ποτέ DAC ούτε ψηφιακό ενισχυτή. Δεν έχεις επιλέξει ποτέ κρύσταλλο, ποτέ δεν έχεις δει τα προβλήματα της τροφοδοσίας του, της ολίσθησης στον παλμογράφο κτλ.
Γενικά όταν δεν γνωρίζεις ένα θέμα καλό είναι να μην παρεμβαίνεις καθώς μπορεί και άλλοι να πιστέψουν αυτά που λες και να τους πάρεις στο λαιμό σου. Επίσης όταν δεν καταλαβαίνεις αυτό που διαβάζεις μην το απορρίπτεις και μη μιλάς με επιθετικό ύφος. Οι μετρήσεις δεν είναι δύσκολες για κανένα μηχάνημα. Εάν σου συμβαίνει κάτι, βγες μία βόλτα, χαλάρωσε. Τα φόρουμ είναι για κόσμια συζήτηση όχι για επιθέσεις τύπου καφενείου.
Κανείς από τους ανθρώπους που έκαναν κάτι σημαντικό στη ζωή τους δεν μιλάει με απαξιωτικό ύφος ακόμα και εάν μία εταιρία σε κάποιο σημείο έκανε λάθος.
Όταν η DCS ήταν το πρότυπο που οι άλλοι έπρεπε να φτάσουν (με μία απλή ματιά στη σελίδα τους θα έβλεπες ότι μιλάνε για πολύ χαμηλές παραμορφώσεις, δεν είναι οι άνθρωποι άσχετοι με τις μετρήσεις όπως νομίζεις, ούτε "κρύβουν" γιατί "περιμένουν" να πουλήσουν το dac των 20κ), όταν ήταν σε άπειρα studio ανά τον κόσμο πριν από 25-30 χρόνια με τους high-speed converters που ήσουν να τους διορθώσεις τις "σαχλαμάρες";;;;; λίγη αυτο-εκτίμηση δεν βλάπτει.....Δηλαδή και οι στουντιάδες κουτοί;;;
Όλες οι κορυφαίες εταιρίες που έβγαλαν/βγάζουν ψηφιακά συστήματα (DCS, TEAC/ESOTERIC, BENCHMARK, ACCUPHASE, SONY, DENON ΚΤΛ ΚΤΛ) έχουν σοβαρούς μηχανικούς με γνώσεις οι οποίοι κατασκευάζουν μηχανήματα στην αιχμή της τεχνολογίας. Δηλαδή ο Σταματάκος με τα TEAC έφαγε και αυτός κουτόχορτο;;; η μήπως δεν ξέρει από μετρήσεις;;;
Το νήμα επιπλέον ονομάζεται "Streaming vs CD...όλη η αλήθεια" και μέσα στο νήμα οι άνθρωποι θίγουν τα θέματα του jitter, εάν στα ασύγχρονα εισέρχεται θόρυβος από την τροφοδοσία κλπ. Το CD λοιπόν έχει είτε οπτική/ομοαξονική είτε ενσωματωμένο DAC. Αυτά τα οποία πραγματεύεται το PDF το οποίο τα θίγει όλα.
Είναι πυκνογραμμένο όπως είπα και η κάθε πρόταση μπορεί να αναλυθεί περαιτέρω.
Οι άνθρωποι λοιπόν είναι ξεκάθαροι ότι το streaming έχοντας δεδομένα έχει ένα προφανές πλεονέκτημα.
Όταν φύγουν τα δεδομένα και πάνε για μετατροπή εκεί λένε πολύ σωστά ότι αναγκαστικά θα έχεις ξανά ρολόι, επομένως ξανά χρειάζεται φροντίδα.
Εάν μπεις για παράδειγμα στο ASR, θα δεις ότι από i2s σε i2s ο αμιρ είχε μετρήσει 140db s/n και από i2s σε USB και πάλι i2s το S/N ήταν 120db. Όταν έχεις στάδια μετατροπής έχεις και αυξημένο κίνδυνο να εισέλθει θόρυβος. Εάν για μία και μόνη μετατροπή σε ψηφιακό επίπεδο "έφυγαν" 20db είναι προφανές το τι γίνεται στο αναλογικό επίπεδο. Ο συγκεντρωτικοί πίνακές των DAC και των ενισχυτών του ASR είναι ενδεικτικότατοι.
Όσον αφορά τα tcp αυτά από μόνα τους (και καθώς το ethernet είναι στην ουσία balanced και ίσως από τα πλέον robust πρωτόκολλα) δεν θα πρέπει να έχουν διαφορά. Ο επεξεργαστής θα πρέπει να παραλάβει όλα τα πακέτα και θα πρέπει να θεωρήσουμε το σήμα ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΓΙΑ ΤΟ DAC τέλειο!
Οπότε: Το streamer έχει ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ πλεονεκτήματα, η σχεδίαση είναι πιο εύκολη αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι δεν πρέπει να θεωρούμε ότι όλα θα παίξουν το ίδιο γιατί τα "bit είναι bit" αφού κανένας πότε δεν άκουσε bit αλλά μουσική.
Ta bit αυτά θα πρέπει να τα θεωρήσουμε ίδια για όλα τα streamer (και μέχρι εκεί όλα ισάξια εκτός αν υπάρχει κάποιο σοβαρό θέμα με τη συσκευή) , όμως κάποια στιγμή θα πάνε στο dac και αναλόγως τη σχεδίαση του dac και της τροφοδοσίας του θα υπάρξουν και τα ανάλογα αποτελέσματα αφού πλέον περνάμε στο αναλογικό επίπεδο.
Αυτό επίσης δεν σημαίνει ότι όλα τα streamer θα παίξουν καλύτερα από όλα τα CD (ο ΕΑΡ έδωσε παράδειγμα και cd με memory buffer), καθώς το σήμα και στις δύο αλυσίδες θα πρέπει να μετατραπεί αναγκαστικά για να πάει στον ενισχυτή. Εάν για παράδειγμα ένα streamer έχει επιλέξει το καλύτερο (μέχρι πριν λίγο καιρό) εμπορικό έτοιμο τσιπ, τον απερχόμενο wm8804 για να βγάλει optical/coaxial, πάλι θα έχει jitter από το ίδιο το τσιπ + το jitter από το πόσο καλά θα διαχειριστεί ο σχεδιαστής τη σχεδίαση του τσιπ (γιατί η σχεδίαση παίζει βασικό ρόλο, το standard jitter που δίνει η wolfswon ΔΕΝ είναι πάντα δεδομένo) + το θόρυβο (εάν υπάρχει) από την τροφοδοσία του τσιπ + ότι υπάρχει από την πλευρά του DAC. Και αυτά θα είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ. Εάν οι επιλογές για να βγάλει το σήμα δεν είναι καλές, ο ήχος δεν θα είναι καλός αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να ενοχοποιήσουμε το data κομμάτι.
Σημαίνει όμως, ότι ένα streamer ίσης αξίας (οκ, μην το αναλύσουμε ΚΑΙ αυτό) με ένα cd, θα πρέπει να παίξει καλύτερα με δεδομένο Mastering.
Ευτυχώς, τα τελευταία 10 χρόνια με τα DAC τύπου ESS (κλπες λύσεις reclocking) έχουν λυθεί αρκετά από αυτά τα θέματα και με την εξέλιξη των σταθεροποιητών ακόμα και οι οικονομικές συσκευές και από τις 2 πλευρές παίζουν εξαιρετικά και έχουν χαμηλό θόρυβο.
Τι να πω για το νήμα αλλά και τα bits και τα dac ;Η δημιουργικότητα με τη φαντασία λυτρώνουν έστω και αν δεν... εξιλεώνουν.
Παπάρια.
Ενώ οι οντιοφίλ δίσκοι βινυλίου των οποίων το μάστερ έχει γίνει σε ψηφιακό μέσο, είναι αγνό παρθένο υλικό, ας πούμε. Τί μας λες...
Πήγε και βρήκε τον λεφτάτι το θες το 18αράκι όταν δεν έχεις παραδάκι
Καθρέφτες έχω εγώ πολλούςα ! εσύ τα 18-ιντσα subs κατάλαβες απο το παραπάνω που έγραψα ;
O μπούτχιας περπατάει και σκοντάφτει σε 18άρια ;
Στον καθρέφτη του νομίζεις ότι φαίνεται, όταν κοιτάζεται ;
Παράφραση του γνωστού τραγουδιού του Δ.Σαββοπουλου:τι το θες το 18αράκι όταν δεν έχεις παραδάκι
Παράφραση στην παράφραση :Παράφραση του γνωστού τραγουδιού του Δ.Σαββοπουλου:
Έχω 18αρι*,σας γ..ω τα Λυκεια!
*18αρι hdf στις καμπίνες των ηχείων.