Tesla

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.538
Reaction score
30.443
Αυτά συμβαίνουν σήμερα, με τον συγκεκριμένο αριθμό οχημάτων, και με ένα όχημα που είναι LR και ταξιδεύει. Δεν είναι όλα LR, ας ξεκινήσουμε από αυτό.

Μετά έχουμε και την ταχύτητα οδήγησης. Αν είναι να πάμε με 50km/h για να κάνουμε 950km με μια φόρτιση με EQS άσε καλύτερα. Πάω και με τα ΚΤΕΛ. :biggrin:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.771
Reaction score
136.608
Πάω και με τα ΚΤΕΛ. :biggrin:
Πάνε με ΚΤΕΛ.

Μια χαρά.

Ασ'τον άλλο να ταλαιπωριέται με EQS.
Αυτά συμβαίνουν ... με ένα όχημα που είναι LR και ταξιδεύει
Το δικό σου το ΙΧ ταξιδεύει καθόλου;
Ή να'χαμε να λέγαμε; Γκρινιάρη;

Δηλαδή πες στο τελευταίο έτος που πέρασε, τι ταξίδια έκανες οδικώς; Εάν τυχόν είχες EV θα κούμπωνες ποτέ σε οποιονδήποτε δημόσιο φορτιστή, η μόνο σπίτι;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.538
Reaction score
30.443
Τι σχέση έχει αν ταξιδεύει το δικό μου; Άσε που είναι θερμικό και έχει παντού βενζίνη.

Όταν δίνεις 30-40-50 χιλιάρικα για αμάξι έχεις απαιτήσεις. Εγώ τουλάχιστον έχω. Γελάω όταν ακούω ότι το δίκτυο φόρτισης στην Ελλάδα (ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ) είναι λόγος αγοράς Tesla. Τουλάχιστον βάλε μέσα και τους άλλους φορτιστές ή βάλε το ABRP με πρόσβαση στο BMS.

Έχω και άλλες απαιτήσεις εκτός της φόρτισης. Δεν γίνεται να πληρώνω 30-40-50 χιλιάρικα για αμάξι, να πληρώνω ασφάλεια, και να πρέπει να πληρώσω και τα ανταλλακτικά up front. Δεν γίνεται ρε φίλε τι να κάνουμε. Ούτε γίνεται να περιμένω μήνες για τα ανταλλακτικά (αυτό αφορά όλα τα οχήματα, όχι μόνο Tesla).

Δεν γίνεται να λέμε αυτά και να τα θεωρούν κάποιοι παράλογα. Καλό χρυσό άγιο το Tesla, και εγώ μαζί για τα θετικά του, αλλά ώπα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.538
Reaction score
30.443
Δεν συζητώ καν το να εμένα επαρχία και να έπρεπε να φύγει για Αθήνα αν χρειαζόταν κάτι.

Όλα αυτά είναι απόλυτα λογικά ζητούμενα, που μόνο στα forums τεσλάκιδων ιδιοκτητών θα στην πουν. Ευτυχώς όχι όλοι. Οι υπόλοιποι μη πεις κακή κουβέντα για την εταιρεία στην έπεσαν. 😅
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.771
Reaction score
136.608
Οκ, ταξίδια δε κάνεις.
Τουλάχιστον..

Δεν συζητώ καν το να εμένα επαρχία
Μένεις επαρχία;

😁🤭
Άσε που είναι θερμικό και έχει παντού βενζίνη.
Πήγες παντού αφού έχει παντού βενζίνη, ή μόνο σπίτι δουλειά δουλειά σπίτι; 😁🤭

Γιατί δε μας λες ρε παιδί μου! 😁🤭
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.538
Reaction score
30.443
Άρες Μάρες Κουκουνάρες.

Elon θεέ πάρε την ΠΑΕ.

Ασε που δεν το έχω σε τίποτα να γράψω στον ίδιο για την κατάσταση εδώ.
 


Μηνύματα
13
Reaction score
20
Όσες φορές έχω πάει golden hall και να ήθελα δεν θα μπορούσα να φορτίσω, 6 φορτιστές για ευρωπαϊκή πρωτεύουσα; Και σε αφρικανικές χώρες πιστεύω περισσότερους θα έχει στην πρωτεύουσα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.538
Reaction score
30.443
Χθεσινό Tesla Q3 2024 Financial Results and Q&A Webcast

- Έχουμε πολύ μεγάλη ανάπτυξη στα Megapacks & Powerwalls. Το εργοστάσιο της Τesla Energy στην Αμερική παράγει 200 Megapacks τη βδομάδα, 40GWh το χρόνο. Το εργοστάσιο στην Shanghai ξεκινά το πρώτο τρίμηνο του 2025 με 20GWh το χρόνο και θα αυξηθεί. Δεν είμαστε μακριά στο να δίνουμε 100GWh το χρόνο.
- Στο event της 10ης Οκτωβρίου εκτός από τα 20 Cybercabs άλλα 30 Model Y δούλευαν εντελώς αυτόνομα χωρίς προβλήματα.
- Φθηνότερα μοντέλα ξεκινώντας από το πρώτο εξάμηνο του 2025.
- Πρόβλεψη για 20% - 30% αύξηση πωλήσεων το 2025 αν δεν υπάρχουν εξωτερικοί αρνητικοί παράγοντες όπως πόλεμοι, αυξημένα επιτόκια κλπ.
- Πρόβλεψη για παραγωγή 2.000.000 Cybercabs ετησίως το 2026. :O_o:
- Αυτή τη στιγμή στην Καλιφόρνια υπάρχουν Tesla με οδηγό που λειτουργούν ως Cybercabs, κάνουν tests, και αν κάποιος θέλει μπορεί μέσω του app να τα καλέσει και να πάει εκεί που θέλει, μεταφέροντας την διαδρομή από το κινητό του στο όχημα.
- 👉 Σε ερώτηση αν συνεχίζει να έχει στόχο ένα φθηνότερο μοντέλο η απάντηση ήταν πως ο στόχος τους είναι να μειώνουν το κόστος στα μοντέλα που ήδη υπάρχουν, και με το ΑΙ και το Cybercab να μειώσουν το αρχικό κόστος εισόδου στον κόσμο των EVs. Aυτός είναι ο οδικός χάρτης του πως βλέπουν τα EVs και το AI. Και εκεί πετάχτηκε ο Musk και είπε πως κάτω από 30k μετά την επιδότηση των $7500.
- 👉 Σε άλλη ερώτηση για το πότε θα έρθει το Non Cybercab των $25.000 o Musk είπε πως δεν θα υπάρξει τέτοιο μοντέλο. Το μέλλον είναι τα αυτόνομα EVs. To Cybercab δεν είναι επαναστατικό μόνο σχεδιαστικά, αλλά και κατασκευαστικά. Ένα κανονικό όχημα των $25.000 δεν έχει νόημα, είπε. Αυτό που μετράει στο κόστος είναι το κόστος ανά χλμ. Το Cybercab δεν θα αποκτήσει τιμόνι και πετάλια. Στην ουσία το Cybercab είναι ένα όχημα περίπου $25.000, και θα μπορείς να το αγοράσεις για σένα αν το θες. Απλά δε θα έχει τιμόνι και πετάλια. Δεν τα χρειάζεσαι, είπε.
- Όσο αφορά τα Service και την αναμονή, επειδή best service is no service, δουλεύουμε από το εργοστάσιο ώστε να μειώσουμε αυτές τις πιθανότητες, συν ότι με το software το αμάξι θα ξέρει τι δεν πάει καλά, και πριν φτάσεις στο service οι τεχνικοί θα ξέρουν τι έχει το αμάξι και τι χρειάζεται αλλαγή ώστε να το έχουν. Είναι ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο από αυτό που έχουν οι υπόλοιποι που ζουν από τα service.
- Δουλεύουμε το Roadster, είμαστε κοντά στο να κλείσουμε το τελικό σχέδιο. Έχει μείνει πίσω επειδή δουλεύουμε παραπάνω με projects που θα κάνουν καλό στο μέλλον στη Γη και την ανθρωπότητα.
- Το unsupervised FSD το δουλεύουμε με το harware 4 (HW4) επειδή είναι ευκολότερο. Έχει περισσότερες δυνατότητες και είναι δύσκολο να τα πιέσεις όλα αυτά στο hardware 3 (HW3). Mε το HW4 δουλεύουμε πιο γρήγορα. Υπάρχει μια πιθανότητα να μην δουλέψει το unsupervised FSD σε ΗW3 και έχει να κάνει με την ασφάλεια. Σε αυτή την περίπτωση θα κάνουμε αναβάθμιση χωρίς χρέωση από HW3 σε HW4 σε όσους έχουν πληρώσει HW3 unsupervised FSD.



Μy take?
Έχει καταλάβει εδώ και καιρό πως δεν μπορεί να τα βάλει με τους Κινέζους και άλλαξε στρατηγική. Αυτή θέλει μια πιο premium κατάσταση με το ανάλογο κόστος, το οποίο θα το πάει όσο κάτω γίνεται. Αυτό πρέπει να συμβαδίζει και με τα νέα του προϊόντα που είναι τα ΑΙ & unsupervised FSD.
Επέλεξε πελατολόγιο με το οποίο μπορεί να προχωρήσει. Η Αμερική δεν έχει ανάγκη από μικρά οχήματα που θα έβγαζε η Tesla. O κάτοχος οχήματος κάτω των 25k δεν θα ασχοληθεί καν με το unsupervised FSD οπότε γιατί να ασχοληθεί η Tesla μαζί του. Ακριβώς το ίδιο θα συμβεί και στην Κίνα και την Ευρώπη. Στα μικρά φθηνά οχήματα το παιχνίδι σε Ευρώπη και Κίνα είναι ήδη χαμένο.
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.538
Reaction score
30.443
Πλάκα πλάκα ακόμα και όσοι έχουν φύγει από την εταιρεία αυτό λένε. Ο σκοπός του Μusk και της Tesla είναι να κάνουν το κόσμο καλύτερο. Και η απαλλαγή από τα ορυκτά καύσιμα είναι ένας εξαιρετικά σημαντικός στόχος, ίσως ο σημαντικότερος όλων. Το έχει πει και ο ίδιος σε συνέντευξη του, τον άκουσα. Λέγοντας ότι μόνο αυτός έχει κάνει περισσότερα για το καλό της Γης από όλους τους υπόλοιπους που τον κατηγορούν μαζί.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.771
Reaction score
136.608
Το σκότωσε το μοντελ 2, έτσι απλά.


Μόνον cybercab, με unsupervised FSD.

Τέλος.

Άμα θες τιμόνι σώνει και καλά, πάνε στους άλλους.
Άντε γεια.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.771
Reaction score
136.608
BYD. Δε παλεύεται πιο φτηνό και αξιόλογο ως EV σε αυτά που πραγματικά μετράνε.

Ούτε η Τέσλα δε το παλεύει.
Δεν αξίζει τον κόπο.
 

Μηνύματα
143
Reaction score
95
Εγώ το είπα πως θα αρχίσω να μιλάω Κινέζικα, κοιτα να δεις που θα γίνει στο τέλος αλήθεια. :p:o
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.538
Reaction score
30.443
Θα δουλεύουν φθηνότερες versions των οχημάτων που ήδη έχουν. Θα βάζουν φθηνότερα υλικά, θα βγάζουν αξεσουάρ, θα πέφτει το κόστος των μπαταριών, θα βρίσκουν άλλους τρόπους λειτουργίας κ.α. Είπε ότι είναι απίστευτα δυσκολότερο να ρίξεις το κόστος σε ένα υπάρχον μοντέλο κατά 20% από το να σχεδιάσεις από την αρχή ένα νέο όχημα και τη γραμμή παραγωγής.

Το Cybercab θα έρχεται με το unsupervised FSD μέσα στην τιμή. Οπότε χωρίς αυτό έχει ήδη 25k - 27k και χωρίς την επιδότηση. Θεωρώ δύσκολο να φτάσει το Model 3 κάτω από 35k στο κοντινό μέλλον. Μόνο με αλλαγή battery pack. Οπότε ξέρουμε τι να περιμένουμε από την Tesla μέχρι το 2028 - 30.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.771
Reaction score
136.608
Η Τέσλα παλεύει με τον σωστό τρόπο το fsd.

Έχει τα στατιστικά δεδομένα των ατυχημάτων που γίνονται καθημερινά στους δρόμους, και στόχος είναι όταν βγει το unsupervised FSD να έχει ξεπεράσει τουλάχιστον κατά 10 φορές την πιθανότητα ατυχήματος από οδήγηση από ανθρώπους.

Τα στατιστικά στοιχεία που έχουν από χρήση FSD δείχνουν πως τα μίλια μεταξύ interventions (ανθρώπινη παρέμβαση για αποφυγή ατυχήματος) αυξήθηκαν 100 φορές στην τελευταία έκδοση FSD που τώρα κυκλοφορεί, και στην έκδοση 13 θα επιτύχουν αύξηση κατά 1000 φορές.

Το 13 είναι ουσιαστικά αυτό που φορούσαν τα αυτοκίνητα στο event, είτε model Y/3 είτε cybercab, έκδοση που δεν έχει διατεθεί ακόμα στον κόσμο.

Μόλις ξεπεράσουν τον άνθρωπο ως οδηγό κατά τουλάχιστον 10 φορές, θα είναι έτοιμοι για unsupervised FSD και με το νόμο.
 





Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.523
Μηνύματα
2.942.926
Members
38.194
Νεότερο μέλος
led106
Top