Tesla

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.289
Reaction score
30.095
Αυτή τη στιγμή δεν λειτουργούν ούτε 30 πρίζες και τα Tesla στη Ελλάδα πλησιάζουν τις 5000. Τα Tesla θα αυξάνονται συνεχώς, και όταν έρθει το μικρό θα αυξάνονται ακόμα γρηγορότερα. Το βάρος του σε συνδυασμό με την ενεργειακή πυκνότητα της μπαταρίας του τότε θα του επιτρέπει σίγουρα μικρά (ίσως και μεγαλύτερα) ταξίδια.

Ταυτόχρονα θα θέλουν να ταξιδεύουν άνθρωποι από οπουδήποτε προς οπουδήποτε. Από Αλεξανδρούπολη μέχρι Καλαμάτα και οποιαδήποτε ενδιάμεση πόλη με προορισμό οπουδήποτε στη χώρα. Αυτά τα οχήματα θα πρέπει κάπου να τα φορτίσει η Tesla, και επειδή δεν μπορεί να προβλέψει που θα πουλάει και που θα πηγαίνει το κάθε όχημα πρέπει να αυξήσει τους φορτιστές και να είναι διάσπαρτοι. Πουλάει και SR εκτός από LR, οπότε έχει υποχρέωση να καλύψει και τα SR.

Οι φορτιστές είναι λίγοι για ότι έρχεται. Θέλει τουλάχιστον 5X και μετά αναθεώρηση σύμφωνα με τα δεδομένα στο αν φτάνουν ή θέλει παραπάνω.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.252
Reaction score
134.830
Εννοείται πως στις χώρες με μεγάλο στόλο Τέσλα, είναι ανάλογες οι υποδομές, και συνεχώς αυξάνονται.

Εμείς έχουμε πολύ λίγα αυτοκίνητα Τέσλα στη χώρα, και γενικά τα Βαλκάνια είναι πολύ πίσω από τους αριθμούς της "πλούσιας" Ευρώπης.

Αν και όταν αυξηθούν τα Τέσλα, θα αυξηθούν και οι σουπερτσάρτζερς.

Μέχρι τότε, η Τέσλα απλώς φτιάχνει μια "δίοδο" για την κάθοδο των Ευρωπαίων, από κεντρικές οδικές αρτηρίες, δίνοντας έστω μια διαδρομή που να μπορείς να βασιστείς μόνον σε Τέσλα σουπερτσάρτζερς.

Δηλαδή, καλύπτει μόνον βασικούς αυτοκινητόδρομους. Τίποτε άλλο.

Η παρουσία Τέσλα σουπερτσάρτζερς στη Θεσσαλονίκη, εξυπηρετεί αυτή τη δουλειά, και είναι πολύ κοντά στο αεροδρόμιο, ώστε κάποιος Ευρωπαίος ή Αμερικανός που θα έρθει αεροπορικώς, να μπορεί να ξεκινήσει με Τέσλα.

Για μας τους Θεσσαλονικείς, αυτοί οι σουπερτσάρτζερς είναι άχρηστοι. Για κάποιον Αθηναίο ή από Λάρισα, Κοζάνη, κλπ, που θέλει να πάει προς Καβάλα έως Αλεξανδρούπολη, είναι μια χαρά.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.358
Reaction score
83.492
Άμα θέλει να πάει Καϊμακτσαλάν για σκι;

Μην τους υποστηρίζεις. Δεν επενδύουν. Δεν έχουν κάνει καν κατάστημα-service στην Θεσσαλονίκη. Μόνο εισπράτουν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.252
Reaction score
134.830
Άμα θέλει να πάει Καιμακτσαλάν για σκι;
Πάει κι έρχεται το αυτοκίνητο σε τέτοιες μικρές διαδρομές, ειδάλλως έχει και φορτιστές από άλλους παρόχους.

Αν είναι τελικός προορισμός, να μείνει σε ξενοδοχείο με φορτιστές. 😎

Αργά ή γρήγορα, άπειρα ξενοδοχεία θα έχουν Τέσλα destination chargers, όπως γίνεται ήδη στην προηγμένη Ευρώπη, όπου είναι πολύ δύσκολο να βρεις ξενοδοχείο που να μην έχει Τέσλα destination chargers..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.289
Reaction score
30.095
Τρείς είναι όλοι κ όλοι στην Ελλάδα. Επίσης αν είναι να πληρώσει ο άλλος 300€ -400€ το δωμάτιο για τον φορτιστή της Tesla καλύτερα να σχεδιάζει διαδρομές με ABRP.

Και μιας και είπα ABRP, είναι τεράστια λαλακία της Tesla που δεν έχει μέσα στο λογισμικό της και τους άλλους φορτιστές. Αν δεν θέλει να τους βάλει ας βάλει τότε το ABRP με δυνατότητα πρόσβασης του software στα δεδομένα της μπαταρίας.
 

Μηνύματα
695
Reaction score
1.510
Πλάκα έχετε ρε....Που πάτε ρε με τα UPS με ρόδες χωρίς πρίζες στο δρόμο;

ΥΓ. Δεν έχω θέμα με τα ηλεκτρικά...με την υποδομή έχω
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.252
Reaction score
134.830
Άμα θέλει να πάει Καϊμακτσαλάν για σκι;
1000013197.png


Δε χρειάζεται ενδιάμεση στάση για φόρτιση κανένα Τέσλα για το πήγαινέλα της διαδρομής, υπό οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες.

Βεβαίως στη Βέροια έχει φορτιστές, για όλα τα EV, όχι μόνον για Τέσλα.

Τζάμπα γκρίνια.

Τέλος πάντων, μη παίρνετε ηλεκτρικά, με βενζινούλα μια χαρά. Δεν έχει φορτιστές στο δρόμο, οκ! 😜🤣

Τι να πούμε κι εμείς που κάναμε ταξίδια προ 3,5 ετών με EV, τότε που είχε συνολικά 3 ταχυφορτιστές σε όλη τη χώρα, μαξ 50 kW.😜🤣🤭
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.289
Reaction score
30.095
Από τη μια "εγώ μόνο superchargers" και από την άλλη "έχει και άλλους φορτιστές".

Και τα δύο μαζί δεν πάνε, οπότε αποφάσισε τι θες.

Και δεν είναι μόνο αυτά βέβαια αλλά ένα σύνολο πραγμάτων.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.358
Reaction score
83.492
Δε χρειάζεται ενδιάμεση στάση για φόρτιση κανένα Τέσλα για το πήγαινέλα της διαδρομής, υπό οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες.
Δεν κατάλαβες.
Αν έρχεται από Αθήνα για Καϊμακτσαλάν, θα πρέπει να πάει μέχρι το cosmos? Γιατί;
Υποτίθεται πως ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της Tesla είναι το δίκτυο superchargers. Βλέπουμε πως στην Ελλάδα αυτό δεν ισχύει. Άρα ούτε το πλεονέκτημα. Προσωπικά εγώ δεν πάω με αυτοκίνητο εκτός Ελλάδος, μόνο αεροπλάνο. Χ3στηκα για την πληθώρα superchargers στην Ευρώπη.
Επαναλαμβάνω: δεν έχουν καν κατάστημα στην Θεσσαλονίκη. Δεν είναι προφανές πως δεν επενδύουν σε υποδομές στην Ελλάδα;
Δεν μας τα λένε καλά.
Καλά θα κάνουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων Tesla αντί να εκθειάζουν την εταιρία να αρχίσουν την μαζική γκρίνια στα ΜΚΔ, μπας και βγάλει ο Elon τα καβούρια από την τσέπη.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.803
Reaction score
10.678
Εντελώς άκυρο σημείο το Cosmos.
Δυτικά έπρεπε για να έχει νόημα, έστω στο Outlet Mall

Ποιος τρελός θα φάει δύο ώρες μποτιλιάρισμα και συν 50χλμ ;;
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.379
Reaction score
97.890
5 Έχει η Σλοβακία. Με τον μισό πληθυσμό.
9 η Ουγγαρία με τον ίδιο με εμάς
Ας μην πούμε για την Αυστρία (πάνω από 30), πάλι με τον ίδιο πληθυσμό.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.252
Reaction score
134.830
Γκρίνια γκρίνια γκρίνια.. 😜🤣🤭

Ρε συ, χαλάρωσε, απλά είναι τα πράγματα.

Για μεγάλο road trip, μόνον Τέσλα superchargers, ιδίως εκτός Ελλάδας, που δεν θες να μπλέξεις με τους τοπικούς παρόχους κάθε χώρας, κι ένα σωρό apps.

Για μικρές εξορμήσεις ΣΒΚ, πρακτικά δε θες στάση φόρτισης. Εάν πας πιο μακριά, μπορείς να συνδυάσεις στάση φόρτισης σε Τέσλα σουπερτσάρτζερς. Εγώ έχω πολύ καιρό να φορτίσω το Τέσλα εντός Ελλάδος σε μη Τέσλα ταχυφορτιστές. Πολύ πολύ καιρό, ούτε που θυμάμαι πότε συνέβη τελευταία φορά.

Φορτίζω είτε στο σπίτι μου, είτε σε κάποιο ξενοδοχείο που θα μείνω, είτε σε Τέσλα σουπερτσάρτζερς. Ειλικρινά δε θυμάμαι πότε φόρτισα σε άλλο πάροχο.

Καλά, Χαλκιδική πάμε σχεδόν κάθε σβκ, δε χρειάζεται να ασχοληθώ με φόρτιση.

Ά, θυμήθηκα! Σε εκδρομή στη Νεράιδα:


Είχε ένα μπλινκ 11-ρη έξω απ'την ταβέρνα που πήγαμε, και το κουμπωσα έτσι για χαβαλέ, όσο τρώγαμε! 🤣😜😁🤭

Εν τω μεταξύ, δε χρειαζόταν φόρτιση. Μια χαρά το βγάζει το πηγαινέλα το τέσλα, όπως και το έχω ξανακάνει, που ξαναπήγα κει και δεν κουμπωσα, βαρέθηκα. 😁🤭

Και δόξα το θεό της ηλεκτροκίνησης, ταξίδια κάνω. 😎

Δεν έχω προβλήματα να πάω οπουδήποτε. Μόνο προς Αλεξανδρούπολη θα χρειαστεί να φορτίσω σε κάποιον άλλο πάροχο υποχρεωτικά.

Αυτό ξέρω από τη δική μου εμπειρία, αυτό λέω.
Γράψτε και σεις >130.000 ηλεκτρικά χιλιόμετρα, όπως εγώ, και το ξανασυζητάμε.😎
5 Έχει η Σλοβακία. Με τον μισό πληθυσμό.
9 η Ουγγαρία με τον ίδιο με εμάς
Ας μην πούμε για την Αυστρία (πάνω από 30), πάλι με τον ίδιο πληθυσμό.
Όλες πολύ πιο πλούσιες χώρες από μας, με τραγικά πολύ περισσότερα Τέσλα στους δρόμους, και κολλητά στους "αρχηγούς" της Ευρώπης.
 



gid

Μηνύματα
8.114
Reaction score
9.332
Κάνεις, αλλά δεν ξέρω αν αρκείς για να κοντράρεις τον @alexis ... Σηκώθηκε φουριόζος σήμερα...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.289
Reaction score
30.095
Το Tesla Club της Αυστρίας είναι ίσως το πιο δραστήριο club της Ευρώπης όπως έχω διαβάσει. Θα παίζει και αυτό το ρόλο του, νομίζω.

Από ότι διαβάζω κυκλοφορούν 27.000 οχήματα, ενώ διαθέτει 42 σημεία φόρτισης (πρατήρια) με 511 φορτιστές (αντλίες). Μάλιστα ένα σημείο διαθέτει περισσότερους φορτιστές από όσους έχει όλη η Ελλάδα.

Τα στοιχεία λένε πως στην Αυστρία αντιστοιχούν 53 οχήματα ανά φορτιστή, όταν στην Ελλάδα είναι 165 (χωρίς τα Γιάννενα).

Τι ακριβώς συγκρίνουμε. :lolsign:
 

Μηνύματα
766
Reaction score
1.123
Γράψτε και σεις >130.000 ηλεκτρικά χιλιόμετρα, όπως εγώ, και το ξανασυζητάμε.😎
Αν επιτρέπεται η ερώτηση, σε πόσο χρονικό διάστημα έγιναν αυτά τα χιλιόμετρα; ευχαριστώ.
 

Μηνύματα
139
Reaction score
82
Όλες πολύ πιο πλούσιες χώρες από μας, με τραγικά πολύ περισσότερα Τέσλα στους δρόμους, και κολλητά στους "αρχηγούς" της Ευρώπης.
Φίλε καραφλέ γιατρέ, με την εξαίρεση της Αυστρίας(που όντως είναι πολύ πλούσια) οι άλλες δύο χώρες είναι σχετικά κοντά(ακόμα).
Δεν θα είναι πολύ κοντά σε λίγο έτσι όπως πάμε αλλά αυτό είναι άλλο θέμα συζήτησης.
Καλό είναι η χώρα να μην καλύπτεται οριακά γιατί αυτό σε πολύ κόσμο επιδρά αρνητικά για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.
Καλώς ή κακώς η Τesla είναι Flagship και αυτή πρέπει να δίνει το "καλό" παράδειγμα .Διότι ως γνωστόν η γυναίκα του καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια πρέπει να φαίνεται κι όλας.
Μοιράζει εκατομμύρια Ηλον εκεί που θέλει εδώ όμως καβούρια...έχει δίκιο ο άλλος γιατρός εκτός αν η Τesla κρίνει ότι δεν την συμφέρει περαιτέρω επένδυση στην μικρή Ελληνική αγορά άλλα αυτό είναι κάπως σαν αυτο- εκπληρούμενη προφητεία στην περίπτωση μας.
Το μόνο που βγάζει λογική σε εμένα είναι ότι οι χώρες αυτές είναι δίπλα στις πλούσιες ευρωπαϊκές χώρες με τις οποίες είναι πολύ εύκολο το ταξίδι με αυτοκίνητο.
Μπορεί να είμαι και λάθος αλλά έτσι το βλέπω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.252
Reaction score
134.830
Τα στοιχεία λένε πως στην Αυστρία αντιστοιχούν 53 οχήματα ανά φορτιστή, όταν στην Ελλάδα είναι 165 (χωρίς τα Γιάννενα).
Βάλε άλλους 8 στα Γιάννενα κι άλλους 8 στη Θεσσαλονίκη, βγαίνει άλλη αναλογία. Όλοι αυτοί οι καινούριοι ταχυφορτιστές πολύ σύντομα θα έχουν δοθεί στην κυκλοφορία.

Όσο για την Αυστρία, έχει καθημερινά άπειρα αυτοκίνητα (Τέσλα) διερχόμενα από τις γύρω χώρες.
Δεν υπάρχει σύγκριση.
Ανά πάσα στιγμή αν δεις στους χάρτες, φαίνονται αυτοκίνητα να φορτίζουν στην Αυστρία. Εδώ, πρακτικά αραχνιάζουν. Οι ντόπιοι κάτοικοι φορτίζουν σπίτι, και διερχόμενοι είναι ελάχιστοι.

Το καλοκαίρι που πήγα από Θεσσαλονίκη Κάτω στην άκρη της Πελοποννήσου, 2 φορές φόρτισα κατεβαίνοντας, και 2 ανεβαίνοντας. Αυτά. Από τότε δεν ξανακούμπωσα σε Τέσλα σουπερτσάρτζερς. Μπορεί να περάσει ένας χρόνος μέχρι να ξανακουμπώσω.
Αν επιτρέπεται η ερώτηση, σε πόσο χρονικό διάστημα έγιναν αυτά τα χιλιόμετρα; ευχαριστώ.
~3,5 χρόνια στο iD.3 (80.000χλμ) και ~1,5 χρόνο στο Τέσλα (50.000χλμ).
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.187
Μηνύματα
2.932.100
Members
38.151
Νεότερο μέλος
ambrrrr888
Top