Πως διασφαλίζεται η ηχοληψία και η αναπαραγωγή του ύψους της μουσικής σκηνής ;

Μηνύματα
16.076
Reaction score
18.767
Έδωσες εσύ τα 20 ευρώ για να τον βοηθήσεις ;

Help Me Help You!

Πάρε ιδέες και για το βιβλίο σου !

View attachment 346821
Αυτά εγώ τα έχω όλα σε cd απο τότε που αγάρασα το σύστημα μου , πρίν πολλά χρόνια , και τα έκανα απο την αρχή. Οπότε έχω πληρώσει. Δεν χρησιμοποιούμε υλικό απλήρωτα. Πως το έστησα δηλαδή ; Μόνο με το αυτί ; Αυτά με αυτί μόνο, τα κάνει ο Ear και Bhutia. :D

Το βιβλίο δεν έχει ανάγκη. Θα πουλήσει σαν τρελό όπως και όλα τα βιβλία για τους audio people. Του Τούλ θα το ξεπεράσω εντός ημερών, λένε όλοι οι εκδότες που διάβασανε λίγα μόνο κεφάλαια για να μου κάνουν συμβόλαιο. :D
Ο Bhutia ήταν απολύτως σαφής και αυτό δείχνει ότι δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι τον εκτιμούμε, θεωρώ όλοι μας, στον μέγιστο βαθμό.
Ο Bhutia καλό παιδί δεν λέω αλλά πρέπει να ξέρει ότι όταν βγάζουμε κλώνους να μην περιμένουμε να ακούσουμε κάτι διαφορετικό (ή μια άλλη ιδέα) απο αυτή που οι ίδιοι πρεσβεύουμε και τους έχουμε μάθει. :D

Βλέπω τα αντανακλαστικά σου είναι πιο γρήγορα και απο του Νταλίπη (του παρεξηγημένου απο μένα). :D

Τεσπά χαίρομαι που τουλάχιστον εσύ αναγνωρίζεις ότι υπάρχει ύψος και διακρίνεται, έστω και χρρειαζόμενος αυτό το τέστ για να το διαπιστώσεις.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.429
Reaction score
57.186
...

Ο Bhutia καλό παιδί δεν λέω αλλά πρέπει να ξέρει ότι όταν βγάζουμε κλώνους να μην περιμένουμε να ακούσουμε κάτι διαφορετικό (ή μια άλλη ιδέα) απο αυτή που οι ίδιοι πρεσβεύουμε και τους έχουμε μάθει. :D

Βλέπω τα αντανακλαστικά σου είναι πιο γρήγορα και απο του Νταλίπη (του παρεξηγημένου απο μένα). :D

Τεσπά χαίρομαι που τουλάχιστον εσύ αναγνωρίζεις ότι υπάρχει ύψος και διακρίνεται, έστω και χρρειαζόμενος αυτό το τέστ για να το διαπιστώσεις.
Πληροφοριακά και μόνο ο g.kar προηγείται αφού έγραφε στο avs με σοβαρό και γλαφυρό στυλ ανάλογα με τις περιπτώσεις χρόνια προτού ξεκινήσει να γράφει ο υποφαινόμενος. Άρα θα μπορούσε να θεωρηθεί ο δεύτερος ως ΄΄κλώνος΄΄ του πρώτου.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.719
Reaction score
16.288
Ε, πες μας κιόλας.
Αν δεν είχα το μυαλό στον εντοπισμό του υψους, πιθανοτατα να μην καταλάβαινα τιποτα περα από την ολοφανερη διαφορα στην αποκριση….
Αν υπηρχε και δευτερο οργανο παντα στο ιδιο υψος και στις 3 ηχογραφησεις, πιθανολογω πως θα ηταν πιο ευκολη η αναγνωριση της καθε ηχογραφησης…
Η πανω ηχογραφηση νομιζω αναγνωριζεται πιο ευκολα απο την κατω…
Ολα αυτα αν οι 3 ηχογραφησεις ηταν πραγματι απο αλλο υψος και δεν ειμαστε θυματα του placebo :p :p :p
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.429
Reaction score
57.186
Αν δεν είχα το μυαλό στον εντοπισμό του υψους, πιθανοτατα να μην καταλάβαινα τιποτα περα από την ολοφανερη διαφορα στην αποκριση….
Αν υπηρχε και δευτερο οργανο παντα στο ιδιο υψος και στις 3 ηχογραφησεις, πιθανολογω πως θα ηταν πιο ευκολη η αναγνωριση της καθε ηχογραφησης…
Η πανω ηχογραφηση νομιζω αναγνωριζεται πιο ευκολα απο την κατω…
Ολα αυτα αν οι 3 ηχογραφησεις ηταν πραγματι απο αλλο υψος και δεν ειμαστε θυματα του placebo :p :p :p
Ωραία η επισήμανση, εννοείται με το άλλο όργανο να έμενε σε σταθερή θέση ΄΄αναφοράς΄΄ για όλα τα δοκιμαστικά αρχεία. Τέτοια φαινόμενα οφείλονται στο ότι το ακουστικό μας σύστημα μπορεί να εντοπίζει κατατάσσοντας ευκολότερα σε βαθμίδες τις αντιθέσεις.
 

Μηνύματα
4.963
Reaction score
8.789
Λέγοντας κατάληξη, εννοείς ότι θα σου ήταν πιο εύκολο να εντοπίσεις ακουστικώς τη θέση D (down) ;

Υπενθυμίζω ότι στις δύο ακραίες θέσεις (Down & Up), η απόσταση μεταξύ των οργάνων είναι 120 cm (50+70).

Το πιο από τα 3 tracks θα επιλέγαμε ως πιο σωστό ηχητικά, ενδεχομένως να διαφέρει από ακροατή σε ακροατή, καθότι εδώ παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο το σύστημα ακρόασης και οι ανακλάσεις του χώρου (χώρων)
Να μάθουμε πρώτα για την φλογέρα πως συμπεριφέρεται στο φάσμα των συχνοτήτων και μετά το συζητάμε. :D

1729793715595.png
 

Μηνύματα
4.963
Reaction score
8.789
Αν το κλαρινέτο έχει την διασπορά που φαίνεται στην εικόνα τότε 70cm κάτω απ την θέση των μικροφώνων θα έχουμε λιγότερες ανώτερες συχνότητες στην εγγραφή του ήχου από τα μικρόφωνα.
50cm πάνω από τα μικρόφωνα και σε συνδυασμό με την απόσταση των μικροφώνων απ αυτό θα έχουμε περισσότερη.
Μεγαλύτερο ποσοστό ενέργειας στις ανώτερες συχνότητες, πιο υπερυψωμένο είδωλο ως εντύπωση.
Τελικό μου συμπέρασμα :biggrin:
Υποθέτω ότι η φλογέρα έχει παρόμοια συμπεριφορά.
 

Μηνύματα
16.076
Reaction score
18.767
Δήλωσα χωρίς φόβο και πάθος ...
Πολύ μου άρεσε αυτό. ¨Εχεις πολύ πλάκα (για καλό το λέω) 😍 ... καθώς όντως συνήθως (σχεδόν πάντοτε) θέλει πολύ φόβο και πολύ πάθος για να πείς κάτι που αφορά το audio σε ανθρώπους που ασχολούνται με αυτό ως χομπίστες. Αντίθετα σε ανθρώπους με πραγματική γνώση, δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα , μπορείς να πείς ότι θές και το πιο χαζό και να σου απαντήσουν.
Δεν διεκδικώ δάφνες και ακόμα περισσότερο αφού δεν θα τις άξιζα.
Δεν είπα αυτό, απλώς είπα ότι δεν ήσουν σαφής ... ώστε μετά κάποιος που λειτουργεί έτσι, να σου τι έδινε ή όχι. Εγώ δεν λειτουργώ έτσι, οπότε απο εμένα δεν θα είχες τέτοιο φόβο. Απλώς ήθελα να καταλάβω τι ακούς.
Η ORTF τεχνική προβλέπει καρδιοειδή μικρόφωνα υπό γωνία μεταξύ των και το στερεοφωνικό εφέ να προκύπτει τόσο από διαφορές στη χρονική άφιξη των σημάτων μεταξύ τους όσο και από διαφορές στάθμης σε συνάρτηση με τη γωνία εκτροπής που θα έχει το εκάστοτε καταγραφόμενο όργανο από τον άξονα καθενός μικροφώνου.
Εγώ δεν το ήξερα αυτό όταν έκαν τοερώτημά μου αλλά ούτε και το ύψος των μικροφώνων που τουλάχιστον αυτό ήρθε μετά απο ερώτησή μου. Μάλιστα θα ήθελα να διεκδικήσω δάφνες (που λές και εσύ) και για την διάταξη (αλλά απο ότι είδα τώρα ο gkar ο άνθρωπος το αναφέρει ήδη πρίν ρωτήσω και δυστυχώς δεν το είδα (πρόσεξα) αλλιώς δεν θα ρωτούσα in thw first place , λέγοντας ότι και αυτό εγώ το προκάλεσα να γραφτεί. Μας λείπει η απόσταση μεταξύ τους που είναι η πιο σημαντική για όλα αυτά που παρατηρείτε.

Tha said ... αυτό που περιγράφεις είναι η βάση δημιουργίας του οποιουδήποτε στερεοφωνικού "εφέ"... δηλαδή εικόνας έπρεπε να γράψεις αλλά μάλλον αυτή την λέξη την διατηρείς μόνο για το πολυκάναλο (που δεν είναι "εφε") οπότε καταλαβαίνω την δυσκολία της επιλογής σου λέξεων :D .

Η απόσταση μεταξύ τους, ο προσανατολισμός και πρός τα πού κοιτάνε ώστε να μην επηρεάζονται μεταξύ τους , άλλου είδουςπιθανές διατάξεις εντός του χώρου και ανάλογα ποιο όργανο καταγράφεται , άλλου είδους μικρόφωνα και πολλά άλλα... έχουν την σημασία τους για αυτά που λέτε.
Ως προς το LEDR θεωρώ πιο ενδιαφέροντα - τόσο ως προς την ακροαματική διαδικασία όσο και προς την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων - δοκίμια περιέχοντα όργανα al fresco - κάτι σαν τα παραδοσιακά... γιαούρτια
Εδω κάπου αλλού αλλά και για άλλα πιο σημαντικά πράγματα (μάλιστα επηρρεαζόμενα πολύ πιο πολύ απο αυτό σαν επιλογή για το όποιο συμπέρασμα) λέγατε και χρησιμοποιείτε τόνους ... τώρα θυμήθηκες το φυσικό όργανο και την μουσική ; Και μάλιστα μόνο ένα ; Και μάλιστα φλογέρα ; (ξέρεις γιατί χρησιμοποιήσανε φλογέρα ; το επισήμανε ή σκέφτηκε κανείς γαιτί ; Μπα ε.).

Το LEDR τέστ είναι πιο ειδικό , πιο σωστό αλλά και πιο σωστά σχεδιασμένο για να καταλήξετε σε αυτό που είναι το ζητούμενο σας (εκτός εάν θέλετε να τα "μπλεξετε" όλα για κάποιο λόγο ;) ... be my guest). Πέρα όμως και απο αυτό, και μόνο που χρησιμοποιείται και έχετε ανάγκη μια φλογέρα και όχι ήδη να τα γνωρίζατε απο την ακρόαση μουσικής με πολλά όργανα μέσα και απο διάφορες και διαφορετικές ηχογραφήσεις κιόλας ... για να καταλήξετε στο θεμα του εάν ή όχι αποτυπώνεται το ύψος (λές και το ακούτε και ζωντανά σε μουσική αίθουσα κλασικής απο ότι θυμάμαι που κοροιδεύατε τα βιολιά που "πετάνε" ή τα πνευστά σε τί ύψος φτάνουν εντός της αιθούσης) ... σε εμένα καταδεικνύει πολλά πράγματα. Και για το πόσο σας έχει απασχολήσει ή δείξατε ενδιαφέρον γα το θέμα τόσα χρόνια αλλά και εάν και τι ακριβώς τελικά ακούτε. Πάντως εάν έχεις δυσκολία ακόμη και στο κέντρο (απο οτι κατάλαβα μόνο κέντρο είναι γραμμένα όλα τα αρχεία - δείγματα) να διακρίνεις ... κοίτα μήπως έχεις πολύ διάχυση κάπου κοντά και στο γύρω τοποικά περιβάλλον των ηχείων.

Ο gkar πιο παλιός ε ; Πάντως μια χαρά αυτί φαίνεται να έχει. Τι θέλει και μπλέκει με τέστ ηθελα να ήξερα ; :D😍
Να μάθουμε πρώτα για την φλογέρα πως συμπεριφέρεται στο φάσμα των συχνοτήτων και μετά το συζητάμε. :D

View attachment 346852
Όσο έγραφα ... βλέπω (απο αυτό μόνο καν το πόστ, δεν διάβασα ακόμη τίποτε, οτι επιτέλους η κατάσταση κάπως τουλάχιστον εξελίσσεται - βελτιώνεται). Εάν υποψιαστώ ότι οφείλεται σε εσένα ... θα εκπλαγώ σούπερ ευχάριστα. :D😍 Μια μικρή αναφορά κάνω και εγώ όπως θα δεις.

Κάτσε να διαβάσω.
Ωραία η επισήμανση, εννοείται με το άλλο όργανο να έμενε σε σταθερή θέση ΄΄αναφοράς΄΄ για όλα τα δοκιμαστικά αρχεία. Τέτοια φαινόμενα οφείλονται στο ότι το ακουστικό μας σύστημα μπορεί να εντοπίζει κατατάσσοντας ευκολότερα σε βαθμίδες τις αντιθέσεις.
Τι ; Που να δεις όταν παίζουν την ίδια νότα κιόλας. Είναι που δεν δαικρίνετε χροιές που λέτε όσοι τις κοροιδεύετε.

Τώρα πως δεν διακρίνετε χροιές και σε μια τέτοια περίπτωση ξεχωρίζετε το πιάνο απο το βιολί ... είναι κάτι αξιοθαύμαστο που έχω ήδη συμπεριλάβει στο βιβλίο μου. :D :D

¨Αντε σταματάω γιατί το φλάκ που θα φάω σήμερα και αύριο θα είναι πολύ μεγάλο ... και αύριο έχω μια σοβαρή εξαγωγή τραπεζίτη (που χρειάζεται και σκίσιμο κιόλας) και δεν θα μπορέσω να απαντάω απο τον πόνο (εάν ζήσω δηλαδή κιόλας γιατί είμαστε και κάποιας ηλικίας).
 
Last edited:

Μηνύματα
1.245
Reaction score
1.158
Πολύ μου άρεσε αυτό. ¨Εχεις πολύ πλάκα (για καλό το λέω) 😍 ... καθώς όντως συνήθως (σχεδόν πάντοτε) θέλει πολύ φόβο και πολύ πάθος για να πείς κάτι που αφορά το audio σε ανθρώπους που ασχολούνται με αυτό ως χομπίστες. Αντίθετα σε ανθρώπους με πραγματική γνώση, δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα , μπορείς να πείς ότι θές και το πιο χαζό και να σου απαντήσουν.

Δεν είπα αυτό, απλώς είπα ότι δεν ήσουν σαφής ... ώστε μετά κάποιος που λειτουργεί έτσι, να σου τι έδινε ή όχι. Εγώ δεν λειτουργώ έτσι, οπότε απο εμένα δεν θα είχες τέτοιο φόβο. Απλώς ήθελα να καταλάβω τι ακούς.

Εγώ δεν το ήξερα αυτό όταν έκαν τοερώτημά μου αλλά ούτε και το ύψος των μικροφώνων που τουλάχιστον αυτό ήρθε μετά απο ερώτησή μου. Μάλιστα θα ήθελα να διεκδικήσω δάφνες (που λές και εσύ) και για την διάταξη (αλλά απο ότι είδα τώρα ο gkar ο άνθρωπος το αναφέρει ήδη πρίν ρωτήσω και δυστυχώς δεν το είδα (πρόσεξα) αλλιώς δεν θα ρωτούσα in thw first place , λέγοντας ότι και αυτό εγώ το προκάλεσα να γραφτεί. Μας λείπει η απόσταση μεταξύ τους που είναι η πιο σημαντική για όλα αυτά που παρατηρείτε.

Tha said ... αυτό που περιγράφεις είναι η βάση δημιουργίας του οποιουδήποτε στερεοφωνικού "εφέ"... δηλαδή εικόνας έπρεπε να γράψεις αλλά μάλλον αυτή την λέξη την διατηρείς μόνο για το πολυκάναλο (που δεν είναι "εφε") οπότε καταλαβαίνω την δυσκολία της επιλογής σου λέξεων :D .

Η απόσταση μεταξύ τους, ο προσανατολισμός και πρός τα πού κοιτάνε ώστε να μην επηρεάζονται μεταξύ τους , άλλου είδουςπιθανές διατάξεις εντός του χώρου και ανάλογα ποιο όργανο καταγράφεται , άλλου είδους μικρόφωνα και πολλά άλλα... έχουν την σημασία τους για αυτά που λέτε.

Εδω κάπου αλλού αλλά και για άλλα πιο σημαντικά πράγματα (μάλιστα επηρρεαζόμενα πολύ πιο πολύ απο αυτό σαν επιλογή για το όποιο συμπέρασμα) λέγατε και χρησιμοποιείτε τόνους ... τώρα θυμήθηκες το φυσικό όργανο και την μουσική ; Και μάλιστα μόνο ένα ; Και μάλιστα φλογέρα ; (ξέρεις γιατί χρησιμοποιήσανε φλογέρα ; το επισήμανε ή σκέφτηκε κανείς γαιτί ; Μπα ε.).

Το LEDR τέστ είναι πιο ειδικό , πιο σωστό αλλά και πιο σωστά σχεδιασμένο για να καταλήξετε σε αυτό που είναι το ζητούμενο σας (εκτός εάν θέλετε να τα "μπλεξετε" όλα για κάποιο λόγο ;) ... be my guest). Πέρα όμως και απο αυτό, και μόνο που χρησιμοποιείται και έχετε ανάγκη μια φλογέρα και όχι ήδη να τα γνωρίζατε απο την ακρόαση μουσικής με πολλά όργανα μέσα και απο διάφορες και διαφορετικές ηχογραφήσεις κιόλας ... για να καταλήξετε στο θεμα του εάν ή όχι αποτυπώνεται το ύψος (λές και το ακούτε και ζωντανά σε μουσική αίθουσα κλασικής απο ότι θυμάμαι που κοροιδεύατε τα βιολιά που "πετάνε" ή τα πνευστά σε τί ύψος φτάνουν εντός της αιθούσης) ... σε εμένα καταδεικνύει πολλά πράγματα. Και για το πόσο σας έχει απασχολήσει ή δείξατε ενδιαφέρον γα το θέμα τόσα χρόνια αλλά και εάν και τι ακριβώς τελικά ακούτε. Πάντως εάν έχεις δυσκολία ακόμη και στο κέντρο (απο οτι κατάλαβα μόνο κέντρο είναι γραμμένα όλα τα αρχεία - δείγματα) να διακρίνεις ... κοίτα μήπως έχεις πολύ διάχυση κάπου κοντά και στο γύρω τοποικά περιβάλλον των ηχείων.

Ο gkar πιο παλιός ε ; Πάντως μια χαρά αυτί φαίνεται να έχει. Τι θέλει και μπλέκει με τέστ ηθελα να ήξερα ; :D😍

Όσο έγραφα ... βλέπω (απο αυτό μόνο καν το πόστ, δεν διάβασα ακόμη τίποτε, οτι επιτέλους η κατάσταση κάπως τουλάχιστον εξελίσσεται - βελτιώνεται). Εάν υποψιαστώ ότι οφείλεται σε εσένα ... θα εκπλαγώ σούπερ ευχάριστα. :D😍 Μια μικρή αναφορά κάνω και εγώ όπως θα δεις.

Κάτσε να διαβάσω.

Τι ; Που να δεις όταν παίζουν την ίδια νότα κιόλας. Είναι που δεν δαικρίνετε χροιές που λέτε όσοι τις κοροιδεύετε.

Τώρα πως δεν διακρίνετε χροιές και σε μια τέτοια περίπτωση ξεχωρίζετε το πιάνο απο το βιολί ... είναι κάτι αξιοθαύμαστο που έχω ήδη συμπεριλάβει στο βιβλίο μου. :D :D

¨Αντε σταματάω γιατί το φλάκ που θα φάω σήμερα και αύριο θα είναι πολύ μεγάλο ... και αύριο έχω μια σοβαρή εξαγωγή τραπεζίτη (που χρειάζεται και σκίσιμο κιόλας) και δεν θα μπορέσω να απαντάω απο τον πόνο (εάν ζήσω δηλαδή κιόλας γιατί είμαστε και κάποιας ηλικίας).
Δε κάνει ένεση ξυλοκαΐνης ο οδοντίατρος σου ; Σε κανίβαλο πηγαίνεις ;
 

Μηνύματα
16.076
Reaction score
18.767
Δε κάνει ένεση ξυλοκαΐνης ο οδοντίατρος σου ; Σε κανίβαλο πηγαίνεις ;
Βρε κάνει τα πάντα ο άνθρωπος και ενέσεις ειδικές για να μην πειράζουν την καρδιά αλλά εγώ έχω φόβο με τους οδοντιάτρους, έχω πολύ καλό κόκαλο που οι ρίζες είναι πολύ καλά και γερά συνδεδεμένες με αυτό πάντα μέχρι τώρα και με γωνία εισερχόμενες και μπορεί να έχει σπάσει και καμιά ... και άρα πρέπει να σε σκίσει βαθιά για να κάνει καλό καθαρισμό για να σιγουρευτεί ότι δεν έχει μείνει κανά θραύσμα, έχει και καιρό που έπρεπε αυτό να είχε ήδη βγεί κανονικά, έχει και μια μικρή φλεγμονή και τότε οι ενέσεις δεν πιάνουν και "καλά" .... ευτυχώς έχω υψηλό αιματοκρίτη, τα αγγεία εκεί είναι πεθαμένα λόγω ηλικίας και μετά δεν θα πονέσω πολύ. :D
 

Μηνύματα
7.403
Reaction score
1.981
Μας λείπει η απόσταση μεταξύ τους που είναι η πιο σημαντική για όλα αυτά που παρατηρείτε.
Η απόσταση μεταξύ των μικροφώνων καθώς και γωνία που σχηματίζουν τα μικρόφωνα στον οριζόντια άξονα είναι srandard και ορίζεται από τη διάταξη ORTF
Βλέπετε post #100, όπου και αυτό το αναφέρω.

ORTF-Stereo.svg.png
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.429
Reaction score
57.186
Δε κάνει ένεση ξυλοκαΐνης ο οδοντίατρος σου ; Σε κανίβαλο πηγαίνεις ;
Αναμένεται να υποφέρει όταν περάσει η επίδραση της ένεσης... Όλοι επιδιώκουμε μέσα από τις ενασχολήσεις ελεύθερου χρόνου να προσδώσουμε ποιότητα και αντίκρισμα στο σύντομο χρόνο που αναλογεί σε καθέναν μας σε αυτόν τον Κόσμο. Ειδικά για την υψηλή πιστότητα ο τρόπος ενασχόλησης δεν είναι υποχρεωτικό να είναι απαράλλακτος και άκαμπτος. Όποτε κρίνεται σκόπιμο μας απασχολούν οι μετρητικοί τόνοι και ανάλογα με την περίσταση μας πιάνει και... πόνος για τα μουσικά όργανα.
 

Μηνύματα
7.403
Reaction score
1.981
Βρε κάνει τα πάντα ο άνθρωπος και ενέσεις ειδικές για να μην πειράζουν την καρδιά αλλά εγώ έχω φόβο με τους οδοντιάτρους, έχω πολύ καλό κόκαλο που οι ρίζες είναι πολύ καλά και γερά συνδεδεμένες με αυτό πάντα μέχρι τώρα και με γωνία εισερχόμενες και μπορεί να έχει σπάσει και καμιά ... και άρα πρέπει να σε σκίσει βαθιά για να κάνει καλό καθαρισμό για να σιγουρευτεί ότι δεν έχει μείνει κανά θραύσμα, έχει και καιρό που έπρεπε αυτό να είχε ήδη βγεί κανονικά, έχει και μια μικρή φλεγμονή και τότε οι ενέσεις δεν πιάνουν και "καλά" .... ευτυχώς έχω υψηλό αιματοκρίτη, τα αγγεία εκεί είναι πεθαμένα λόγω ηλικίας και μετά δεν θα πονέσω πολύ. :D
Περαστικά σου
Ελπίζω να πάνε καλά όλα
 

Μηνύματα
16.076
Reaction score
18.767
Όποτε κρίνεται σκόπιμο μας απασχολούν οι μετρητικοί τόνοι και ανάλογα με την περίσταση μας πιάνει και... πόνος για τα μουσικά όργανα.
Πρώτα απο όλα μην είσαι τόσο σίγουρος ότι είναι τόνοι. Μπορεί να είναι φυσικό όργανο όπως για παράδειγμα καμιά cabasa. :D

Κανένας πόνος ...καθώς ξέρεις πόσο ψηλά έχω εγώ το αυτί σαν κριτήριο ... αλλά σε αυτήν ειδικά την περίπτωση δεν μπορεί το αυτί .. και για αυτό (και καλά κάνουν) είναι απο τα basic cd test που είναι όντως χρήσιμα και ξέρουν γιατί τα έχουν βγάλει στην κυκλοφορία σε cd (όχι τυχαίο). Επίσης δεν υπάρχει κάτι άλλο καλύτερο. Το imaging είναι περίπλοκη ιστορία και για να το κρίνεις απο ηχογραφήσεις πρέπει να είσαι περίπτωση ανθρώπου και να ξέρεις ότι μια ηχογράφηση είναι τέλεια "ισορροπημένη" που και επίτηδες εξάλλου δεν είναι πιά καθώς την κρίνουν "βαρετή" (εκτός εάν ακούς παλιά όπως ακούει ο @Π.Α.Η. και όμως τον κοροιδεύανε, που είδα κάπου, όταν κάποια στιγμή τέθηκε θέμα imaging και πως το ακούει με αυτές τις παλιαντζούρες που ακούει).

Αλλά ας αφήσω την γκρίνια για τους audio people ... αυτό θα σου αρέσει πολύ εσένα προσωπικά : (τι μόνο οι άλλοι θα ποστάρουν αποσπασματικά πράγματα) ;
Διάβασε προσεκτικά ...

++ Of course, there is more to good sound than imaging accuracy. Recently a friend reported he had to give a "LEDR grade" of about 50 to his system, consisting of Quad loudspeakers, two Janis woofers, and electronic crossover; that grade improved to about 90 when playing the Quads alone (a testimony to the resolving power of LEDR). But he preferred the superior tonal balance and dynamic range of the bi-amplified system over the basic Quads. It's a matter of choosing your poisons. By the way, bi-amplifying does not necessarily degrade imaging, it is just more likely without careful attention to phase and amplitude response, crossover and driver design, and electrical and physical alignment. ++

Απο εδώ : Γνωστά εδω και αιώνες. Επειδή είναι όμως pinna filtered μπορεί να μη είναι κατάλληλο και για όλες τις ανατομίες αυτιού.


Επ' ευκαιρία και ένα ωραίο βίντεο για την cabasa :

 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.429
Reaction score
57.186
Πρώτα απο όλα μην είσαι τόσο σίγουρος ότι είναι τόνοι. Μπορεί να είναι φυσικό όργανο όπως για παράδειγμα καμιά cabasa. :D

Κανένας πόνος ...καθώς ξέρεις πόσο ψηλά έχω εγώ το αυτί σαν κριτήριο ... αλλά σε αυτήν ειδικά την περίπτωση δεν μπορεί το αυτί .. και για αυτό (και καλά κάνουν) είναι απο τα basic cd test που είναι όντως χρήσιμα και ξέρουν γιατί τα έχουν βγάλει στην κυκλοφορία σε cd (όχι τυχαίο). Επίσης δεν υπάρχει κάτι άλλο καλύτερο. Το imaging είναι περίπλοκη ιστορία και για να το κρίνεις απο ηχογραφήσεις πρέπει να είσαι περίπτωση ανθρώπου και να ξέρεις ότι μια ηχογράφηση είναι τέλεια "ισορροπημένη" που και επίτηδες εξάλλου δεν είναι πιά καθώς την κρίνουν "βαρετή" (εκτός εάν ακούς παλιά όπως ακούει ο @Π.Α.Η. και όμως τον κοροιδεύανε, που είδα κάπου, όταν κάποια στιγμή τέθηκε θέμα imaging και πως το ακούει με αυτές τις παλιαντζούρες που ακούει).

Αλλά ας αφήσω την γκρίνια για τους audio people ... αυτό θα σου αρέσει πολύ εσένα προσωπικά : (τι μόνο οι άλλοι θα ποστάρουν αποσπασματικά πράγματα) ;
Διάβασε προσεκτικά ...

++ Of course, there is more to good sound than imaging accuracy. Recently a friend reported he had to give a "LEDR grade" of about 50 to his system, consisting of Quad loudspeakers, two Janis woofers, and electronic crossover; that grade improved to about 90 when playing the Quads alone (a testimony to the resolving power of LEDR). But he preferred the superior tonal balance and dynamic range of the bi-amplified system over the basic Quads. It's a matter of choosing your poisons. By the way, bi-amplifying does not necessarily degrade imaging, it is just more likely without careful attention to phase and amplitude response, crossover and driver design, and electrical and physical alignment. ++

Απο εδώ : Γνωστά εδω και αιώνες. Επειδή είναι όμως pinna filtered μπορεί να μη είναι κατάλληλο και για όλες τις ανατομίες αυτιού.


Επ' ευκαιρία και ένα ωραίο βίντεο για την cabasa :

Μαζί σου, αλλά για να μη μπερδεύεσαι οι μετρητικοί τόνοι αφορούν σε sweep και δοκιμές για ευαισθησία της ακοής μας σε διάφορους τύπους παραμόρφωσης όχι στην cabasa... LEDR τεστ έβαζα για ν'αξιολογήσω τη βασική χωροταξία setup από τη δεκαετία του 90 αναπαράγοντας το CD της Chesky που έχω δημοσιεύσει και στο παρόν νήμα...
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.080
Reaction score
42.003
....... εν το μεταξυ, μπορει κανεις να κανει τη γνωστη ασκηση γυμναστικης (βαθυ καθησμα -γνωστο απο το μαθημα της γυμναστικης ως ¨εν δυο κατω" ) ..... με τονο ή και χωρις μπροστα στα ηχεια για να διαπιστωσει ...τι αλλο απο την διαφοροποιηση που αντιλαμβανεται το αυτι σε καθ' υπσος μεταβολη του προσλαβανομενου ηχου ....πριν προβει σε αλλα τεστ... 🐒
 


Μηνύματα
1.643
Reaction score
1.901
Πρώτα απο όλα μην είσαι τόσο σίγουρος ότι είναι τόνοι. Μπορεί να είναι φυσικό όργανο όπως για παράδειγμα καμιά cabasa. :D

Κανένας πόνος ...καθώς ξέρεις πόσο ψηλά έχω εγώ το αυτί σαν κριτήριο ... αλλά σε αυτήν ειδικά την περίπτωση δεν μπορεί το αυτί .. και για αυτό (και καλά κάνουν) είναι απο τα basic cd test που είναι όντως χρήσιμα και ξέρουν γιατί τα έχουν βγάλει στην κυκλοφορία σε cd (όχι τυχαίο). Επίσης δεν υπάρχει κάτι άλλο καλύτερο. Το imaging είναι περίπλοκη ιστορία και για να το κρίνεις απο ηχογραφήσεις πρέπει να είσαι περίπτωση ανθρώπου και να ξέρεις ότι μια ηχογράφηση είναι τέλεια "ισορροπημένη" που και επίτηδες εξάλλου δεν είναι πιά καθώς την κρίνουν "βαρετή" (εκτός εάν ακούς παλιά όπως ακούει ο @Π.Α.Η. και όμως τον κοροιδεύανε, που είδα κάπου, όταν κάποια στιγμή τέθηκε θέμα imaging και πως το ακούει με αυτές τις παλιαντζούρες που ακούει).

Αλλά ας αφήσω την γκρίνια για τους audio people ... αυτό θα σου αρέσει πολύ εσένα προσωπικά : (τι μόνο οι άλλοι θα ποστάρουν αποσπασματικά πράγματα) ;
Διάβασε προσεκτικά ...

++ Of course, there is more to good sound than imaging accuracy. Recently a friend reported he had to give a "LEDR grade" of about 50 to his system, consisting of Quad loudspeakers, two Janis woofers, and electronic crossover; that grade improved to about 90 when playing the Quads alone (a testimony to the resolving power of LEDR). But he preferred the superior tonal balance and dynamic range of the bi-amplified system over the basic Quads. It's a matter of choosing your poisons. By the way, bi-amplifying does not necessarily degrade imaging, it is just more likely without careful attention to phase and amplitude response, crossover and driver design, and electrical and physical alignment. ++

Απο εδώ : Γνωστά εδω και αιώνες. Επειδή είναι όμως pinna filtered μπορεί να μη είναι κατάλληλο και για όλες τις ανατομίες αυτιού.


Επ' ευκαιρία και ένα ωραίο βίντεο για την cabasa :

Μπα! Εγώ έχω επαναπαυθει σχετικά με τον τίτλο του νήματος γιατί δεν ψάχνω να βρω αυτό που δεν υπάρχει στις ηχογραφήσεις μου.
 

Μηνύματα
4.963
Reaction score
8.789
Η απόσταση μεταξύ των μικροφώνων καθώς και γωνία που σχηματίζουν τα μικρόφωνα στον οριζόντια άξονα είναι srandard και ορίζεται από τη διάταξη ORTF
Βλέπετε post #100, όπου και αυτό το αναφέρω.

View attachment 346859
Και για να το επεκτείνουμε.
Υπάρχει μια μεγάλη πληθώρα συνδυασμών επιλογής της επιθυμητής διάταξης μικροφώνων κάτι που αποτυπώνεται στις Williams curven
Screenshot_20241025_064440_com.google.android.youtube.jpg


Η τελική επιλογή έχει να κάνει με το αποτέλεσμα που θέλουμε να πετύχουμε
Όπως λέει και ο Florian camerer είναι θέμα συμβιβασμων
Screenshot_20241025_064748_com.google.android.youtube.jpg


Επίσης μπορεί κανείς να πετύχει να είναι η γωνία ηχογράφησης ταυτοσημη με την γωνία αναπαραγωγης
Εδώ για παράδειγμα δεν είναι
Screenshot_20241025_064610_com.google.android.youtube.jpg
 

Μηνύματα
4.963
Reaction score
8.789
Από τις διαλέξεις του camerer που υπαρχουν στο youtube.
Ναι @thva αυτός με την μέλισσα :D
Διάταξη μικροφώνων με μεγάλη γωνία εγγραφής
Screenshot_20241025_080249_com.google.android.youtube.jpg

Αναπαραγωγή
Screenshot_20241025_080427_com.google.android.youtube.jpg


Screenshot_20241025_080457_com.google.android.youtube.jpg


Screenshot_20241025_080508_com.google.android.youtube.jpg


Μπορεί όμως να επιτευχθεί και το παρακάτω
Screenshot_20241025_080546_com.google.android.youtube.jpg
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.544
Μηνύματα
2.943.552
Members
38.195
Νεότερο μέλος
Polatof
Top